Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser56459

Guest
Nog steeds geen bewijs gezien :D

Druk aan het photoshoppen misschien?

Bewijs komt er niet, tijdverspilling voor iets onnodig.
Wortel heeft het zelf al gezegt dat een paar dorpen 7-8 def dorpen in stonden dus daar heb je het bewijs al.
En ik had het ook over war met zijn 10+ stacks in alle dorpen. Met die bewijs kan ik meteen komen. Want hij verspilt jullie OS mooi :)

Je ontwijkt het gewoon helemaal, ik begin echt medelijden met je te krijgen:eek::eek:

Ik ontwijk niks, jij bent rank 20 en ik niet eens top 50, ok dan?
Ik ben ook een jaar na opening van w17 begonnen?
Is normaal dat ik minder muntjes heb dan of niet soms?
 

DeletedUser

Guest
Bewijs komt er niet, tijdverspilling voor iets onnodig.
Wortel heeft het zelf al gezegt dat een paar dorpen 7-8 def dorpen in stonden dus daar heb je het bewijs al.
En ik had het ook over war met zijn 10+ stacks in alle dorpen. Met die bewijs kan ik meteen komen. Want hij verspilt jullie OS mooi :)



Ik ontwijk niks, jij bent rank 20 en ik niet eens top 50, ok dan?
Ik ben ook een jaar na opening van w17 begonnen?
Is normaal dat ik minder muntjes heb dan of niet soms?

Met die van war kun je wel komen, met die van mij niet omdat het er niet is.Zucht

Als je edels stuurt van 15u afstand en maar een 30 tal aanvallen, dan krijg je er dus hopen def voor...
Mijn front staat niet gestacked zoals wortel in elk front dorp 7-10 dorpen, geloof me :)
Nu je geen front meer hebt moet je ook mijn cluster niet beginnen aanvallen want ik ga hetzelfde beginnen doen, geloof me maar.

En hier zeg je ELK dorp, ik zeg misschien in 5 dorpen buiten de cf''s en dan heb ik het bewijs geleverd...
 

DeletedUser56459

Guest
Zoals je zegt, overal paar dorpjes ertussen hebben die stack. Ik heb neits meer van jouw op TBR dus dan kan ik bewijs niet laten zien.
Maar er aren er ook met 10 def dorpen die ik zag en geen cf's :)
Als jij beweert van niet dan doe je dat maar maar ik weet beter.
 

DeletedUser56459

Guest
Dat was hij al voordat hij postte :rolleyes:

Ik vind jouw grappig, door 5 oeps vriendjes ben je eronderuit gekomen dat je noob bent :)
Jammer dat er geen 5 neoh spelers waren. Maar ik loop niet naar het forum om tegen stamgenootjes te wenen.

Jij zegt zelf dat jij rank 20 bent???
Onthouden niet je sterkste kant?
 
Reactiescore
182
Ik vind fakie ook grappig :D

Ik vind jouw grappig, door 5 oeps vriendjes ben je eronderuit gekomen dat je noob bent :)
Jammer dat er geen 5 neoh spelers waren. Maar ik loop niet naar het forum om tegen stamgenootjes te wenen.

Jij zegt zelf dat jij rank 20 bent???
Onthouden niet je sterkste kant?

Waarom quote je wortel dan slimpie
 

DeletedUser

Guest
Zoals je zegt, overal paar dorpjes ertussen hebben die stack. Ik heb neits meer van jouw op TBR dus dan kan ik bewijs niet laten zien.
Maar er aren er ook met 10 def dorpen die ik zag en geen cf's :)
Als jij beweert van niet dan doe je dat maar maar ik weet beter.

Stop dan met schreeuwen dat ik 10 defjes heb in dorpen als je geen bewijs hebt. Ik zeg toch ook niet dat jij met 15+ staat gestackt, omdat ik dat niet weet omdat ik niet scout, snap je het nu? :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik vind jouw grappig, door 5 oeps vriendjes ben je eronderuit gekomen dat je noob bent :)
Jammer dat er geen 5 neoh spelers waren. Maar ik loop niet naar het forum om tegen stamgenootjes te wenen.

Jij zegt zelf dat jij rank 20 bent???
Onthouden niet je sterkste kant?

Nee, Wortel kwam gewoon random tussendoor en Felixis kwam gewoon omdat we je uitlachten in een andere chat :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser56459

Guest
Stop dan met schreeuwen dat ik 10 defjes heb in dorpen als je geen bewijs hebt. Ik zeg toch ook niet dat jij met 15+ staat gestackt, omdat ik dat niet weet omdat ik niet scout, snap je het nu? :rolleyes:

Dat heb je eigenlijk al wel gezegd dat ik met 15 dorpen staked sta.

Ik vind fakie ook grappig :D



Waarom quote je wortel dan slimpie

Omdat wortel zei dat ik het ontwijk, dan maar een quote met een antwoord.
 
Reactiescore
182
Je reageert op mij met een quote van een ander..

Waarom quote je wortel als je het tegen mij had.. Zelfs normaal quoten kan je niet, moet je he ig skills eens nagaan :p
 

DeletedUser59685

Guest
Wat zijn we hier weer leuk bezig, lukt het weer niet om ingame winst te maken en dan moet je hier maar komen op de hoop dat er wat bb's gaan liggen? Want dat doen jullie graag heb ik gehoord en gezien, oorlog op bb's.
 

DeletedUser56459

Guest
Ik ontweek wortel niet, hij vroeg niks.
Wortel quote een quote van mij toen ik antwoordde op jouw met ga maar verder spelen op w28.
 
Bovenaan