Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser56633

Guest
Is eens wat anders dan oeps spelers die ons mogen uitmaken he? zijn jullie blijkbaar niet gewent dat een ex-THR'er dit doet :)



Die komt er pas als ik bewijs zie dat ik monsterstacker ben met 15 dorpen. Dus jullie bewijs komt ook nooit. Tijdverspilling ook nog eens.

We zijn het niet gewend nee,maar denk dat je beter weer kan ophoepelen want je zet jezelf ongelofelijk voor schut:eek:

Dan speel je op w18 samen met al die break spelers. OEPS is break dusja wat is het verschil?
In iedergeval, je hebt iets met oeps (gehad) :)

Was heel Break maar OEPS,kwam er iig wat meer actie op deze wereld.
Maar nee,er spelen wel geteld 2 breakers in OEPS,dus kom met feiten aub.

Zoals je zegt, overal paar dorpjes ertussen hebben die stack. Ik heb neits meer van jouw op TBR dus dan kan ik bewijs niet laten zien.
Maar er aren er ook met 10 def dorpen die ik zag en geen cf's :)
Als jij beweert van niet dan doe je dat maar maar ik weet beter.

whaha,ja tuurlijk.
Je moet bewijs leveren,en opeens zijn de berichtjes uit TBR,gelukkig ben je geloofwaardig:eek:

Omdat er op mori vv's waren nadat iemand (naam zeg ik niet) het niet meer zag zitten die de vv had en dus de rommelhoop maar hd afgegeven zodat de andere het konden oplossen. Maar toen was het al te laat.
Lag gewoon aan de VV'er in het begin.

Goeie vv-er dan:rolleyes:

Dus om een lang verhaal kort te maken (want geen zin om die komende 3 pagina's nog te lezen: 140-143)

Skilor pakt wat dorpen en voor de rest een hele zever errond? Boeiend hoor mensen dorpen zijn binnen klaar... als je elke x gaat opscheppen over een paar dorpen of over hoe goed je wel of niet bent doe dat dan in een gesprek naar jezelf :s.

tbr kan ook al oud nieuws zijn waardoor er een pak veranderd is...

Jup,dat is het,anders was deze post even op het begin van deze discussie?
Dan had ik niet alle pagina,s moeten lezen:(

Maar,zeg nou zelf...
Het is aardig triest van skilor om hier te komen opscheppen over 40 dorpjes,en dan ook nog van een speler die daar een klein cluster heeft en er dus geen ruk mee kan.
Als ik moet opscheppen over elke 40dorpjes die ik edel van khantal ben ik nog wel even bezig:D
 

DeletedUser

Guest
Maar,zeg nou zelf...
Het is aardig triest van skilor om hier te komen opscheppen over 40 dorpjes,en dan ook nog van een speler die daar een klein cluster heeft en er dus geen ruk mee kan.
Als ik moet opscheppen over elke 40dorpjes die ik edel van khantal ben ik nog wel even bezig:D

Als wij opscheppen over hoe wij jou van de wereld bliezen zijn we volgend jaar nog niet klaar.
 

DeletedUser56459

Guest
Voor de 3rde keer ik schep niet op, ik leit gewoon een berichtje zien van dat ik met 1 clear 12k speer zwaard boog heb gedood. Daar bestaat dit topic naar mijn weten voor maar dan beginnen jullie met al dat blablabla.
 

DeletedUser

Guest
Voor de 3rde keer ik schep niet op, ik leit gewoon een berichtje zien van dat ik met 1 clear 12k speer zwaard boog heb gedood. Daar bestaat dit topic naar mijn weten voor maar dan beginnen jullie met al dat blablabla.

En toen begon je over mijn staks :D:D
 

DeletedUser56459

Guest
Omdat violation over mijn stacks begon terwijl die er niet zijn
En daar gaan we weer :p
 

DeletedUser56459

Guest
Bedankt, jij geeft me zekerenvast een cadeautje vannacht of 1 van de dagen? :eek:
Kan niet geloven dat je niet mee doet :p
 

DeletedUser56459

Guest
Als ghamgham een onweerstaanbaar berichtje laat zien om over te nemen zul je je kans wel slaan :p
Maar ik kan zeker niet klagen, ik hoop dat je nooit zin hebt :D
 

DeletedUser56459

Guest
Ghamgham zal verteld hebben over hoe goed ik wel niet ben en dat je dus niet eens moet proberen... :p
 

Deleted User - 487958296

Guest
2013-08-25 17:21 7463 -3032 127h -

Hier kon ik zelf wel om lachen, GhamGham iets minder volgens mij :eek:
 
Bovenaan