Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
nou? wesba heeft inmiddels al meer punten ;) dan voor de massa 1e massa van ful ;) dus wat lul je? leer stats lezen aub

Ook maar net
image.php


En als we dan even naar gaan kijken, waar die punten vandaan komen, zijn het barbaren dorpjes, of Nilva zelf.

Oh, ookal heeft wesba weer geïnterned, dan nog heeft hij moeilijk veel dorpen verloren aan de 'pro timer' uit Mental ;)
Dus ik snap je link niet echt, ja websa heeft weer geïnterned, en ja wesba is heel veel dorpen kwijt geraakt aan Marieneman.

Ik zie niet in waarom het dan minder erg is dat hij aan dat soort timingen dorpen kwijt raakt, maar dat zal wel aan mij liggen.
 

DeletedUser22635

Guest
Veel grappiger dan die paar off troepen in het berichtje van bowser ^^
 

DeletedUser

Guest
Ohja, en nog verdergaand op de post hierboven, IiI browser poste gister dit, op de reactie van Segg(krovikan) dat hij zo dorpen kon edelen:

ssry :p geen deff in de buurt :( en ik game ook nog heb een leven buiten tw jij niet :p?

Ik denk dat het duidelijk is, waar die deff aan op is gegaan :D

PS:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
nou? wesba heeft inmiddels al meer punten ;) dan voor de massa 1e massa van ful ;) dus wat lul je? leer stats lezen aub

En marieneman heeft al bijna 1 miljoen punten meer dan bij de eerste massa. Een forse inloopactie op de punten van wesba ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Astra* is nogsteeds een stam ;)

Hou je mond man, stammen bieden os, die krijg ik niet van astra*, in een stam zit meer dan 1speler die niet onder vv staat, zowel daar gaat astra* de mist in. Astra* is een stam in mijn hart ja, maar geen stam in het spel meer.
 

DeletedUser20611

Guest
Nice inactief en stamloos accountje aanvallen, prospeler.:eek:
Als je er eens bent kom je opscheppen met je snipes, timingen, edelacties enzovoort.
Als je er niet bent geef je als excuus dat het account inactief is? :eek:

Of je speelt of je speelt niet lijkt me..
 

DeletedUser

Guest
Als je er eens bent kom je opscheppen met je snipes, timingen, edelacties enzovoort.
Als je er niet bent geef je als excuus dat het account inactief is? :eek:

Of je speelt of je speelt niet lijkt me..

Of je speelt soms*
Zoals IiIBrowser al aandroeg, ik ben geen no-lifer zoals jij!
 

DeletedUser20611

Guest
Of je speelt soms*
Zoals IiIBrowser al aandroeg, ik ben geen no-lifer zoals jij!
Je snapt wel wat ik bedoel. DS3 komt opscheppen met acties als hij er is, maar als hij dan dorpen verliest of er gebeurd iets waarmee gelachen kan worden wijt hij het op inactiviteit?
Hij mag van mij best soms spelen maar dan moet hij hier niet komen roepen op de momenten dat hij er is dat hij een top-deffer is en lachen met Nilva.

Dit is natuurlijk mijn bescheiden opinie ;)
 

DeletedUser63335

Guest
Hou je mond man, stammen bieden os, die krijg ik niet van astra*, in een stam zit meer dan 1speler die niet onder vv staat, zowel daar gaat astra* de mist in. Astra* is een stam in mijn hart ja, maar geen stam in het spel meer.

haha, tuurlijk man, maar Astra blijft gewoon een stam hoor :eek:
 
Reactiescore
1.577
Kben er vrij zeker van dat P. die productie van dat edeltje deze middag geannuleerd heeft :p. Want ik dacht dat ik er eentje extra had geproduceerd.
 

DeletedUser22635

Guest
Haha dacht al te zeggen: Tim je edelt een dorp met 4 edels niet met 2 :p
Nope ik heb niets geannuleerd, was een beetje te druk met wiskunde :/ Je wordt gewoon dement Tim ^^
 
Bovenaan