Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser22635

Guest
Pfuh.

Kga morgen ook terug beginnen. Kheb nog altijd gene film gevonden da mij aanstaat :p.. Ma vanavond zal et voetbal in het JH worde peisk :D

Ale jong heb er u toch nen hoop gegeven? 't is te hopen dat ze doorgaan maar voor de moment spelen ze niet nauwkeurig genoeg :/
 
Reactiescore
1.577
Reactiescore
1.577
Waarover wil je praten? Over hoe stil Robbie is nadat ik hem heb afgedroogd? Tja, dat gaat vervelen op de duur.
Tmag toch ook eens wat luchtiger op W16 :p.
 

DeletedUser64444

Guest
een stel belgen die praten over voetbal hadden jullie nl nou ingemaakt od hebben wij gewonnnen?
 

DeletedUser3368

Guest
Tmag toch ook eens wat luchtiger op W16 :p.

Daar hoor je me niet over klagen hoor, als het wat luchtiger wordt. Maar dan wel gewoon in het praattopic. Dan kan ik tenminste de spam volgen in één topic in plaats van meerdere topics. Ben en blijf een lui mens ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Als je er eens bent kom je opscheppen met je snipes, timingen, edelacties enzovoort.
Als je er niet bent geef je als excuus dat het account inactief is? :eek:

Of je speelt of je speelt niet lijkt me..

Je snapt wel wat ik bedoel. DS3 komt opscheppen met acties als hij er is, maar als hij dan dorpen verliest of er gebeurd iets waarmee gelachen kan worden wijt hij het op inactiviteit?
Hij mag van mij best soms spelen maar dan moet hij hier niet komen roepen op de momenten dat hij er is dat hij een top-deffer is en lachen met Nilva.

Dit is natuurlijk mijn bescheiden opinie ;)

waar heb ik de laatste tijd opgeschept dan? De vorige massa was gedeft door goh, net zoals alle snipes door goh gedaan werden, ik schep al lang niet meer op, dat abdelya 1ste OD stond, toen ja, erna niet meer. Weer misplaatste post van je Joel, begin me toch dingen af te vragen. Je vind zelf dat ik een topdeffer ben, maarja, de meeste vinden dat hier, just sayin'. Ik lul t niet over mezelf. Maar, alle eer van abdelya van de vorige maanden komt van gohxl en niet van mij. Weet je trouwens ook dondersgoed zelf, maar ik verspil geen woorden meer aan je.
 
Bovenaan