Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
nee zelfs tot onder de 4000 punten toch maar doe maar net of je het niet meer weet
 
Reactiescore
1.577
nee zelfs tot onder de 4000 punten toch maar doe maar net of je het niet meer weet

Oh, je bent er zo eentje :p. Diegene wiens dorpen door mij persoonlijk tot onder de 4000 punten werd gekata'd, u wordt op het forum gevraagd :rolleyes:.

timen is al niet je streke kant

Lieverd, ik time je zo weg als het moet. Je maakt het me alleen zo makkelijk.
Wat is jouw sterke kant? Accounts kapotmaken? :p
 

DeletedUser

Guest
Oh, je bent er zo eentje :p. Diegene wiens dorpen door mij persoonlijk tot onder de 4000 punten werd gekata'd, u wordt op het forum gevraagd :rolleyes:.
dus je geef het toe dat je dat gewoon doet wat ben je dan ....


Lieverd, ik time je zo weg als het moet. Je maakt het me alleen zo makkelijk.
Wat is jouw sterke kant? Accounts kapotmaken? :p

ga er voor zou ik zegen -)
 

DeletedUser

Guest
Lieverd, ik time je zo weg als het moet. Je maakt het me alleen zo makkelijk.
Wat is jouw sterke kant? Accounts kapotmaken?
en noem mij geen lieverd ik ben niet bi zo als jij-)
 
Reactiescore
1.577
ga er voor zou ik zegen -)

Captain Obvious, zoals ik net zei, ik neem dorpjes van je zonder te timen :p.. Dan ga ik er geen tijd en moeite insteken.

Lieverd, ik time je zo weg als het moet. Je maakt het me alleen zo makkelijk.
Wat is jouw sterke kant? Accounts kapotmaken?
en noem mij geen lieverd ik ben niet bi zo als jij-)

:eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser22635

Guest
@Tim: ik heb inderdaad 1 dorp volledig aan de gort geschoten. Beetje in de hoop dat ie daar zou stoppen met edelen. Uiteindelijk heeft B. dat dorp overgenomen wat ik niet verwacht had. Als ik dat had geweten, had ik het niet zo laag geschoten.
@Rointhewoods: blijven janken, blijven janken ;)
 

DeletedUser

Guest
Lieverd, ik time je zo weg als het moet. Je maakt het me alleen zo makkelijk.
Wat is jouw sterke kant? Accounts kapotmaken?
en noem mij geen lieverd ik ben niet bi zo als jij-)

Serieus, verkas gewoon van die forum.
De enige keer dat jij uberhaupt in de beurt komt van een timing of van een goeie snipe, is waarneer jij weer een vv op jouw account zet omdat je zelf niks kan.

Toen je op N-pig speelde, stuurde ik treintjes op 10 sec naar je en altijd antwoordde net na aankomst van de treintjes dat je ze niet kon snipen 'omdat je er niet was'. Je bent gewoon veruit de meest waardeloze speler in dit spel. Jouw beste treintjes zijn 30 sec en treintjes van 10 sec of groter moet je door vv's laten snipen omdat je het zelf niet kan.

Serieus, hou je mond noob.
 

DeletedUser

Guest
Serieus, verkas gewoon van die forum.
De enige keer dat jij uberhaupt in de beurt komt van een timing of van een goeie snipe, is waarneer jij weer een vv op jouw account zet omdat je zelf niks kan.

Toen je op N-pig speelde, stuurde ik treintjes op 10 sec naar je en altijd antwoordde net na aankomst van de treintjes dat je ze niet kon snipen 'omdat je er niet was'. Je bent gewoon veruit de meest waardeloze speler in dit spel. Jouw beste treintjes zijn 30 sec en treintjes van 10 sec of groter moet je door vv's laten snipen omdat je het zelf niet kan.

Serieus, hou je mond noob.

Ach, iemand noob noemen, omdat hij het niet goed zou doen bij oorlogen, terwijl je zelf in een stam zit die alle oorlogen probeert te ontlopen is een beetje hypocriet, vind je niet?
 

DeletedUser

Guest
Ach, iemand noob noemen, omdat hij het niet goed zou doen bij oorlogen, terwijl je zelf in een stam zit die alle oorlogen probeert te ontlopen is een beetje hypocriet, vind je niet?

Ik heb het over zijn skills.

Woorden verwisselen om zo een totaal niet originele opmerking te maken met de hoop 'coel' bevonden te worden is ook behoorlijk hypocriet.

Maarja, niemand hier verwacht dan ook anders van je.
Typische Astraan.
 

DeletedUser63335

Guest
Ik heb het over zijn skills.

Woorden verwisselen om zo een totaal niet originele opmerking te maken met de hoop 'coel' bevonden te worden is ook behoorlijk hypocriet.

Maarja, niemand hier verwacht dan ook anders van je.
Typische Astraan.

officieel zit hij in Goh XL
 

DeletedUser

Guest
Maarja, Astra* haal je niet uit de astranen, toch Nilva? ;)
Of is het nu anders, nu Nilva ontzettend hard aan het verliezen is? :rolleyes:

Haha, zie dit is typische Astra mentaliteit.
Toen jullie keihard werden geowned door Nilva, toen waren er altijd smoesjes, hielden jullie je mond etc. En nu doen jullie het dankzij een fusie goed, wat jullie zelf niet konden en nu opeens komen de praatjes weer.

Typische Astranen.
 

DeletedUser

Guest
De spelers die naar GOH XL gingen deden het altijd al goed. Dus geen idee wat je zit te bazeleen hoor.
 

DeletedUser

Guest
De spelers die naar GOH XL gingen deden het altijd al goed. Dus geen idee wat je zit te bazeleen hoor.

Een stam is een stam of niet dan. Als Astra* niet was weggelopen van het gevecht, dan waren zelfs die spelers 1 voor 1 geowned.

Maar blijkbaar durfde Astra of dergelijke dat niet aan en hadden ze de hulp van 40+ nodig om weer op 2 voeten te komen staan. Tja.
 
Bovenaan