Grafische Pakketten Peiling

DeletedUser70476

Guest
Als je het hier niet voor PP doet vraag ik me al überhaupt af waarom je het doet. Ik zie er geen logica in.

Ohja helemaal vergeten, ik ga sigs maken voor pp. :eek::eek::eek:

Wat voor beloning wil je er dan voor hebben? Doe eens een voorstel.

Overigens is de ervaring altijd al een beloning, maar dat leer je later nog wel :p

Ik noem het niet echt een ervaring om m`n tijd te verspillen aan iets waar ik zelf niks aan heb.:rolleyes:
 

DeletedUser60895

Guest
Weet niet of het wat voor jullie voorstelt, maar naamsvermelding op wiki en misschien ingame. Honderden gebruikers die jullie grafisch pakket gebruiken als ie goed is?

Dat jij dit als een waardevolle prestatie ziet wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.

Als je het hier niet voor PP doet vraag ik me al überhaupt af waarom je het doet. Ik zie er geen logica in.

Je hebt duidelijk geen idee van de Grafische community. De PP-geilers zitten tegenwoordig niet meer op dit subforum, maar hebben een eigen hoekje gekregen. Misschien een idee om daar eens wat rond te vragen, dan weet je tenminste zeker dat er idioten zijn die voor een berg PP een slecht pakket maken.

Overigens is de ervaring altijd al een beloning, maar dat leer je later nog wel :p

Bedankt oh meester, voor deze wijze les.
 

DeletedUser11856

Guest
Dus wat ik jaren geleden al liep te trollen op dit subforum, dat de meesten hier alleen maar kunnen copy/pasten van Google en wat achterlijke filters ergens overheen gooien, blijkt gewoon waar te zijn? :D

Als je jezelf echt 'grafisch <whatever>' noemt loop je niet te janken dat je het niet kan.
(Daarmee bedoel ik dus niet de lui die aangeven geen tijd te hebben)
 

DeletedUser60895

Guest
Dus wat ik jaren geleden al liep te trollen op dit subforum, dat de meesten hier alleen maar kunnen copy/pasten van Google en wat achterlijke filters ergens overheen gooien, blijkt gewoon waar te zijn? :D

Als je jezelf echt 'grafisch <whatever>' noemt loop je niet te janken dat je het niet kan.
(Daarmee bedoel ik dus niet de lui die aangeven geen tijd te hebben)

Ik doe vwo 5, werk 12 uur per week, sport en in de vrije tijd die ik over heb doe ik liever dingen met vrienden dan dat ik mijn tijd verdoe voor een spel waar ik niet om geef. Als jij echter geen sociaal leven hebt, ga vooral je gang en maak een pakketje, ik hoop dat je ervan geniet. Mocht je toch niet zo zielig zijn als je overkomt, flikker dan gewoon op.
 
Reactiescore
2
Ik doe vwo 5, werk 12 uur per week, sport en in de vrije tijd die ik over heb doe ik liever dingen met vrienden dan dat ik mijn tijd verdoe voor een spel waar ik niet om geef. Als jij echter geen sociaal leven hebt, ga vooral je gang en maak een pakketje, ik hoop dat je ervan geniet. Mocht je toch niet zo zielig zijn als je overkomt, flikker dan gewoon op.

subtiel
 

DeletedUser11856

Guest
Ik doe vwo 5, werk 12 uur per week, sport en in de vrije tijd die ik over heb doe ik liever dingen met vrienden dan dat ik mijn tijd verdoe voor een spel waar ik niet om geef. Als jij echter geen sociaal leven hebt, ga vooral je gang en maak een pakketje, ik hoop dat je ervan geniet. Mocht je toch niet zo zielig zijn als je overkomt, flikker dan gewoon op.

:D:D:D
Je hebt de laatste regel, die tussen haakjes staak, niet gelezen maar bent direct begonnen met je rant? Rund..
 

DeletedUser32020

Guest
Gewoon een niet te moeilijke stijl kiezen en het is goed te doen.
 

DeletedUser60895

Guest
:D:D:D
Je hebt de laatste regel, die tussen haakjes staak, niet gelezen maar bent direct begonnen met je rant? Rund..

Fout, jij hebt mijn tekst niet gelezen waarin letterlijk staat dat ik wel vrije tijd heb maar die liever op een andere manier besteed dan aan een grafisch pakket voor een spel waar ik niks om geef. Rund..
 

DeletedUser11856

Guest
Heerlijk hoe makkelijk het is om simpele zielen te trollen op het grafische forum :D
 

DeletedUser64126

Guest
Dude leuke poging om een domme opmerking om te zetten in een succesvolle trollactie
 

DeletedUser11856

Guest
Dude leuke poging om een domme opmerking om te zetten in een succesvolle trollactie

Domme opmerking? Als iedereen echt zo grafisch-elite is als dat ze zich voelen, voordoen en gedragen op dit forum, was er geen gemekker om een grafisch pakket. Ja, het kost wat tijd. En nee, je kan niet je standaard truukje gebruiken. Maar is dat niet juist de uitdaging? Nieuwe dingen leren en proberen? Een overgroot deel van alle 'pics' en 'sigs' op dit forum zijn gewoon stocks met 2-3 filters en wat tekst in een veel te triest lettertype. Daag jezelf eens uit..
 

DeletedUser64126

Guest
Hoezo, ik heb tijd zat maar gewoon geen zin om een dom pakket voor een dom spel te maken. Laat eens wat eigen tags zien btw voordat je zo arrogant doet.
 
Reactiescore
746
Hoezo, ik heb tijd zat maar gewoon geen zin om een dom pakket voor een dom spel te maken. Laat eens wat eigen tags zien btw voordat je zo arrogant doet.

Er is ook niemand die je verplicht, of nog maar vraagt dit te doen!
Dus wind je niet zo op, jezus. Deze thread is al maanden oud en het is al duidelijk dat er geen interesse voor is.

Laat het gewoon rusten. Degenen die interesse hebben hebben ofwel geen tijd, ofwel gewoon geen 'tegenstanders'. Degenen die geen interesse hebben moeten zich hier niet komen opwinden tegen degenen die een dergelijk project wel zouden zien zitten! Blijf er dan toch gewoon weg als je niets wilt maken voor een 'dom spel waar ik niet om geef'.

PS: het is al redelijk lang bekend in andere fora dat het grafische forum bekend is van het vele zeggen maar weinig doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60895

Guest
Domme opmerking? Als iedereen echt zo grafisch-elite is als dat ze zich voelen, voordoen en gedragen op dit forum, was er geen gemekker om een grafisch pakket. Ja, het kost wat tijd. En nee, je kan niet je standaard truukje gebruiken. Maar is dat niet juist de uitdaging? Nieuwe dingen leren en proberen? Een overgroot deel van alle 'pics' en 'sigs' op dit forum zijn gewoon stocks met 2-3 filters en wat tekst in een veel te triest lettertype. Daag jezelf eens uit..

Welke tags? Iedereen is inactief. En niemand hier beschouwt PF'jes als kunst waarvoor we elke dag moeten bidden oid, vandaar dat ze op een ander subforum gemaakt worden. Vrijwel niemand hier is nog actief met design of beeldbewerking bezig. We zoeken dan ook geen uitdaging op, maar zijn hier vrijwel alleen om een beetje met elkaar te praten. De grafische hoek van dit forum is een van de hechtste communities hier. Als je daar een probleem mee hebt kun je beter weggaan, of zelf een pakket maken als je er echt zo veel om geeft. Vrij weinig mensen hier spelen nog TW, dus het maakt ons in ieder geval geen fuck uit.

PS: het is al redelijk lang bekend in andere fora dat het grafische forum bekend is van het vele zeggen maar weinig doen.

Cool story. We doen weinig, maar beweren niet dat we veel doen op de rest van dit forum? Hell, de meeste mensen die hier tot de oude kern behoren zijn sowieso vrij weinig op de rest van het forum te vinden. We vinden je idee voor een grafisch pakket nou eenmaal niks, get over it.

Leuk ook dat 90 procent van de mensen op dit forum die graag zeuren over de grafische community wel naar ons komen voor hun avatars, stelletje hypocrieten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63918

Guest
Domme opmerking? Als iedereen echt zo grafisch-elite is als dat ze zich voelen, voordoen en gedragen op dit forum, was er geen gemekker om een grafisch pakket. Ja, het kost wat tijd. En nee, je kan niet je standaard truukje gebruiken. Maar is dat niet juist de uitdaging? Nieuwe dingen leren en proberen? Een overgroot deel van alle 'pics' en 'sigs' op dit forum zijn gewoon stocks met 2-3 filters en wat tekst in een veel te triest lettertype. Daag jezelf eens uit..

Meeste sigs worden ook gemaakt met een stok en een render, waarna effecten toegevoegd worden om vervolgens filters te gebruiken.
'Pics' moet je nog steeds scheiden van de 'sigs' een van de redenen dat er voor 'pics' een apart T/C topic is?
tagwall_janurai___march_2012_by_platinification-d4ul9f4.png
Paar filtertjes ja..

Verder is dit meer een Praatforum wat nog gedeeltelijk over design gaat EN alleen actief is in vakanties of door sommige mensen een aantal weken, omdat ze buiten vakanties om zoiets hebben als een studie. Kan er niets aan doen dat we geen uitdaging zoeken maar leren voor onze toekomst om zo iets nuttigs te worden voor de samenleving in plaats van een beetje de boy op te hangen op een online forum..


Er is ook niemand die je verplicht, of nog maar vraagt dit te doen!
Dus wind je niet zo op, jezus. Deze thread is al maanden oud en het is al duidelijk dat er geen interesse voor is.


Laat het gewoon rusten. Degenen die interesse hebben hebben ofwel geen tijd, ofwel gewoon geen 'tegenstanders'. Degenen die geen interesse hebben moeten zich hier niet komen opwinden tegen degenen die een dergelijk project wel zouden zien zitten! Blijf er dan toch gewoon weg als je niets wilt maken voor een 'dom spel waar ik niet om geef'.

PS: het is al redelijk lang bekend in andere fora dat het grafische forum bekend is van het vele zeggen maar weinig doen.

iScripters bumped dit topic om iedereen af te kraken, dus als je iemand hiervoor wilt aanspreken spreek hem aan. De rest hier probeert gewoon een wannabe terecht de grond in te praten. Wat ook totaal terecht is met zo'n gedrag.

Zie vorige reactie, niemand had interesse en topic was dood.. Wordt gebumped door iemand met een geweldige reactie:
Dus wat ik jaren geleden al liep te trollen op dit subforum, dat de meesten hier alleen maar kunnen copy/pasten van Google en wat achterlijke filters ergens overheen gooien, blijkt gewoon waar te zijn?

Als je jezelf echt 'grafisch <whatever>' noemt loop je niet te janken dat je het niet kan.
(Daarmee bedoel ik dus niet de lui die aangeven geen tijd te hebben)

Trouwens hierop ingaand, dit is makkelijk te doen je veranderd de afbeelding gewoon, maar de tijd om al die afbeeldingen door te lopen is gewoon veel beter te besteden. We hebben er ZELF toch niets aan, we spelen dit achterlijke koop me naar plek 1 spel niet meer.

Gelukkig hebben wereld fora's dat niet.. Het GF is het enigste fora wat zich zonder problemen zonder mod nog leesbaar kon houden. (Toen het nog actief was). Maar verder heb je gelijk hoor, we zijn dikke arrogante pc verslaafde mensen die geen tijd hebben voor een achterlijk online computerspelletje wat alleen draait op winst maken ipv spel plezier!
 

DeletedUser51694

Guest
zomer is echt voorbij nu he, met al die mist en regen. balen
 
Bovenaan