Grafische Pakketten Peiling

Reactiescore
746
zo'n duizend bestanden dus. geen beginnen aan

Klopt. maar dat betekent niet dat je alles moet veranderen.

Wat wij willen is een veranderd dorpsoverzicht. Dat zijn zo'n 10 afbeeldingen maximum. Dus ik denk dat dat wel doenbaar is? Als je de rest ongemoeid laat?
 
Reactiescore
2
nogmaals, download eens voor de grap dat pack, en kijk hoeveel je werkelijk moet veranderen, voordat je conclusies gaat trekken.
Alleen de gebouwen in het dorpsoverzicht zijn al 89 afbeeldingen, dan komt daar de rest van het gehele dorp nog bij.

Alleen in de visual maps (dat zijn dus andere afbeeldingen dan de gebouwen, maar wel behorend tot het dorp) staan nog 200 afbeeldingen. En dan ben ik vrij zeker dat er nog meer maps zijn voor het dorpsoverzicht, want de gebouwen snachts heb ik nog niet genoemd
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60895

Guest
True, en dat voor een spel dat veel mensen op het GF niet eens spelen.
 
Reactiescore
746
nogmaals, download eens voor de grap dat pack, en kijk hoeveel je werkelijk moet veranderen, voordat je conclusies gaat trekken.
Alleen de gebouwen in het dorpsoverzicht zijn al 89 afbeeldingen, dan komt daar de rest van het gehele dorp nog bij.

Alleen in de visual maps (dat zijn dus andere afbeeldingen dan de gebouwen, maar wel behorend tot het dorp) staan nog 200 afbeeldingen. En dan ben ik vrij zeker dat er nog meer maps zijn voor het dorpsoverzicht, want de gebouwen snachts heb ik nog niet genoemd

Daarom dus mijn vraag. Is het niet mogelijk 1 design te maken, en te knippen in stukken?

Er zijn mensen die erin geslaagd zijn voordien, ik zou niet weten waarom het nu niet zou lukken. Anders is het toch een uitdaging?
 

DeletedUser60895

Guest
Daarom dus mijn vraag. Is het niet mogelijk 1 design te maken, en te knippen in stukken?

Er zijn mensen die erin geslaagd zijn voordien, ik zou niet weten waarom het nu niet zou lukken. Anders is het toch een uitdaging?

Volgens mij is het redelijk duidelijk dat de meeste mensen er geen tijd en zin in hebben. Als je het zo'n leuke uitdaging vindt, probeer het zelf?
 
Reactiescore
2
Daarom dus mijn vraag. Is het niet mogelijk 1 design te maken, en te knippen in stukken?

Er zijn mensen die erin geslaagd zijn voordien, ik zou niet weten waarom het nu niet zou lukken. Anders is het toch een uitdaging?

Als je 1 design maakt hoef je toch niet minder te tekenen?
Ben je alleen maar meer werk kwijt om alles uit te knippen.

Sowieso was TW vroeger een stuk minder interessant op grafisch gebied, het grafische pakket is in de loop der jaren steeds uitgebreider geworden, waardoor het nu veel ingewikkelder is om een grafisch pakket te maken.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het al een enorm werk om 1 van die gebouwen te maken... Dat hele pakket gaat voor mij dus veel te veel tijd in zitten sorry
 

DeletedUser73337

Guest
als iemand bereid is het grafische te doen ben ik bereid te werken aan het technische
 

DeletedUser60895

Guest
Lees nou eerst het topic eens door. Het is grafisch een shitload aan werk, en je krijgt er wat PP voor?
Veel succes met het vinden van iemand...
 

DeletedUser32240

Guest
Ik zie het wel zitten om eens te proberen.
Ookal zijn het 400-500 afbeeldingen die ik moet hermaken :p
Maar het is ook niet iets waar ik mij een hele dag ga mee bezig houden, tenzij ik geen inspiratie heb voor sigs te maken.
Teams zijn idd wel efficient maar natuurlijk is het wel een probleem als er verschillende kleuren zijn die niet overeen komen :)

Natuurlijk zou ik het ook niet voor niets doen :)
Ik zal daar wel PP's voor vragen, indien het werkt natuurlijk.
Het zal dan ook eerst goedgekeurd moeten worden en dat zal dan ook iets anders zijn :p

Daarvoor moeten jullie niet voor deze project verder gan hoor.
Als jullie het alternatief project willen, so be it.
Zal ik dan gewoon prive wat proberen en zien wat ik kan van maken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60895

Guest
Ik zie het wel zitten om eens te proberen.
Ookal zijn het 400-500 afbeeldingen die ik moet hermaken :p
Maar het is ook niet iets waar ik mij een hele dag ga mee bezig houden, tenzij ik geen inspiratie heb voor sigs te maken.
Teams zijn idd wel efficient maar natuurlijk is het wel een probleem als er verschillende kleuren zijn die niet overeen komen :)

Natuurlijk zou ik het ook niet voor niets doen :)
Ik zal daar wel PP's voor vragen, indien het werkt natuurlijk.
Het zal dan ook eerst goedgekeurd moeten worden en dat zal dan ook iets anders zijn :p

Daarvoor moeten jullie niet voor deze project verder gan hoor.
Als jullie het alternatief project willen, so be it.
Zal ik dan gewoon prive wat proberen en zien wat ik kan van maken :)

dafuq-did-i-just-read.jpg
 

DeletedUser32240

Guest
Wat is daar nu verkeerd mee om interesse te hebben in iets -.-
Het zijn maar 1892 images hoor, ongeveer.
Met wat overzicht, kan je er gemakkelijk uit hoor :)
Het zal alleen veel tijd eisen om alles klaar te krijgen xD
Kan mss zelfs een half jaar duren als je daar bijna full time mee bezig bent.
Maar ik ziet het wel zitten om het gewoon te proberen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even de map bekeken, maar het is natuurlijk onzin om "duizenden" files aan te passen. In de map big_buildings staan de belangrijkste afbeeldingen voor het dorpsoverzicht. Begin die eerst eens aan te passen?

De achtergrond van TW is te vinden in de background folder (bg-tile.jpg die herhaalt wordt), waarmee je dus simpel de achtergrond kan aanpassen van het hele scherm.

Wil je echte animaties erbij gebruiken zijn deze te vinden in de visual folder.

Het zijn in my opinion nog steeds veel afbeeldingen, maar nu is de range verkleint naar een minder dan 100. Maakt het een stuk beter te doen.
 

DeletedUser70476

Guest
Maar wie gaat dat doen? Ik ga daar niet m`n tijd insteken voor niks. De meerderheid van de designers hier speelrt geen tw meer dus aan pp hebben we niks.
 
Reactiescore
746
Ik zie het wel zitten om eens te proberen.
Ookal zijn het 400-500 afbeeldingen die ik moet hermaken :p
Maar het is ook niet iets waar ik mij een hele dag ga mee bezig houden, tenzij ik geen inspiratie heb voor sigs te maken.
Teams zijn idd wel efficient maar natuurlijk is het wel een probleem als er verschillende kleuren zijn die niet overeen komen :)

Natuurlijk zou ik het ook niet voor niets doen :)
Ik zal daar wel PP's voor vragen, indien het werkt natuurlijk.
Het zal dan ook eerst goedgekeurd moeten worden en dat zal dan ook iets anders zijn :p

Daarvoor moeten jullie niet voor deze project verder gan hoor.
Als jullie het alternatief project willen, so be it.
Zal ik dan gewoon prive wat proberen en zien wat ik kan van maken :)
Hou me op de hoogte. Als je dan nog niet mee doet aan some sort of wedstrijd valt er wel nog steeds een PP prijs af te spreken. ;)

Maar wie gaat dat doen? Ik ga daar niet m`n tijd insteken voor niks. De meerderheid van de designers hier speelrt geen tw meer dus aan pp hebben we niks.


Weet niet of het wat voor jullie voorstelt, maar naamsvermelding op wiki en misschien ingame. Honderden gebruikers die jullie grafisch pakket gebruiken als ie goed is?
 

DeletedUser

Guest
Maar wie gaat dat doen? Ik ga daar niet m`n tijd insteken voor niks. De meerderheid van de designers hier speelrt geen tw meer dus aan pp hebben we niks.

Wat voor beloning wil je er dan voor hebben? Doe eens een voorstel.

Overigens is de ervaring altijd al een beloning, maar dat leer je later nog wel :p
 
Bovenaan