Grafische Pakketten Peiling

Reactiescore
746
Wedstrijd: Grafische Pakketten

P2mQe5r.png


Hallo iedereen,

Zoals iedereen weet is het mogelijk grafische pakketten op te stellenvoor Tribalwars. Echter zijn er maar weinige beschikbaar.


Wij, Poo. en Amargeddeon, willen hier even peilen of er interesse is voor een wedstrijd met als onderwerp grafische paketten. Omdat er in het verleden weinig animo was voor dit soort wedstrijden werd ons aangeraden dit eerst even met jullie te overleggen.

Wat?
Een wedstrijd tussen de ontwerpers van de grafische pakketten. Wij stellen de afbeeldingen van Tribalwars beschikbaar zodat jullie hiermee aan de slag kunnen.

Jullie mogen eender welk thema kiezen, en zodra deze klaar is naar ons doorsturen. Jullie pakket zal getest worden en in een voting gezet worden. Degene die het meeste stemmen haalt, wint.

Er zullen prijzen voorzien worden voor 1ste, 2de en 3de plaats. Daarnaast, om het thema van het WK toch een beetje in te werken, zal er een 4de prijs worden opgesteld voor het mooiste WK-gerelateerde pakket.

Naast deze mooie prijzen zal ieders pakket vereeuwigd worden op de wiki met jullie naam erbij!

Het Alternatief

Het alternatief is natuurlijk dat we gewoon een kleinere PP-prijs hangen aan ieder ingezonden pakket. Hier zal geen wedstrijd van komen.


Laat het ons weten!

Mvg,
Poo. & Amargeddeon01

 

DeletedUser51694

Guest
denk dat je voor het alternatief moet gaan. er is hier 0,0 animo voor het maken van grafische pakketten tegenwoordig.
leuk initiatief, alleen helaas voor jullie zal er geen interesse in zijn denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Het probleem is denk ik dat niemand op dit grafische forum grafische paketten maakt/ weet hoe dat moet met de codering etc :/
 
Reactiescore
746
denk dat je voor het alternatief moet gaan. er is hier 0,0 animo voor het maken van grafische pakketten tegenwoordig.
leuk initiatief, alleen helaas voor jullie zal er geen interesse in zijn denk ik.

Daar vreesden we al voor. Daarom dat we dus ook het alternatief openstellen. Het zou echter leuker zijn als er wat competities zijn. Dat brengt direct ook de kwaliteit omhoog!
 

DeletedUser67467

Guest
Ik heb echter geen idee hoe ik zo'n grafisch pakket kan samenstellen..
 
Reactiescore
746
Als het grootste probleem de 'hoe' is denk ik wel dat we wat kunnen regelen dat er een deftige uitleg komt van iemand die het wel weet. (zelf weet ik het ook niet)
 

DeletedUser53131

Guest
het is dus niet dat we gewoon een dorp nabouwen en jullie doen de rest?
 

DeletedUser63918

Guest
het is dus niet dat we gewoon een dorp nabouwen en jullie doen de rest?

Je moet ieder gebouw apart hebben, dus een hoofdgebouw etc. Dan nog een aparte bg.
Heb er ooit eens naar gekeken, maar kost meer werk dan je verwacht.
 

DeletedUser60895

Guest
Denk niet dat je iemand kan vinden die de kennis, tijd en zin er voor heeft tbh
 

DeletedUser70476

Guest
Ik heb binnenkort de tijd en zin, maar niet de kennis.
 

DeletedUser63918

Guest
Als we een geheel standaard pack krijgen kun je de afbeeldingen veranderen en met dezelfde naam opslaan. Zo blijft de code gelijk, dus is het alleen het design gedeelte.

Correct me if im wrong.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me best leuk om in te verdiepen alleen heb echt 0 kennis hier over.
 
Reactiescore
746
Als we een geheel standaard pack krijgen kun je de afbeeldingen veranderen en met dezelfde naam opslaan. Zo blijft de code gelijk, dus is het alleen het design gedeelte.

Correct me if im wrong.

Jullie krijgen inderdaad het standaardpack. Deze kunnen jullie dan aanpassen, en normaal gezien als jullie de aangepaste afbeeldingen op de plek zetten van de oude (vervangen) zou de codering hetzelfde moeten blijven. :)
 

DeletedUser

Guest
Als je nou in Age of Empires een awesome TW style dorp maakt en dan via een screenshot de gebouwen rendered kan je een awesome grafisch pakket maken (© schending buiten beschouwing gehouden)
 

DeletedUser

Guest
dit is wat ik Poo. op skype heb gezegd, een echte handleiding schrijven zit er voor mij door tijd tekort niet in:
"Als je een grafisch pakket gaat maken kun je de map die op de wiki als download aangeboden staat downloaden. In deze map vind je alle afbeeldingen die je kunt gebruiken/aanpassen voor je eigen grafisch pakket.

Als je je eigen afbeeldingen hebt gemaakt kun je de oude afbeeldingen uit de map verwijderen en moet je de nieuwe afbeeldingen precies dezelfde naam geven. Op deze manier hoef je verder geen wijzigingen te maken aan "code" maar werkt de map meestal direct.

Mocht je interesse hebben om hier toch een beter en vollediger project van te maken kun je altijd nog leren CSS te schrijven. Hiervoor zijn genoeg handleidingen online te vinden."
 
Bovenaan