Goudmuntenhalvering discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17153

Guest
Er is inderdaad een advies geweest om nee te stemmen.
In stamstemming kwam ook naar voren dat de stam op een paar na nee gingen stemmen.

Uiteraard respecteren we degene die ja hebben gestemd.
 

DeletedUser

Guest
Er is inderdaad een advies geweest om nee te stemmen.
In stamstemming kwam ook naar voren dat de stam op een paar na nee gingen stemmen.

Uiteraard respecteren we degene die ja hebben gestemd.

Eindelijk een post die ik kan waarderen, klinkt al veel beter dan ''we hebben al onze slaafjes nee laten stemmen''.

@Praj , bedankt, heb een tijdje gewerkt aan dat bestand. Dat je mijn posts niets vindt, zal me verder weinig interesseren. Ik heb nog nooit van je gehoord sinds 2 dagen geleden, ken je dus ook niet beter dan dit.

@Jeegee, Ik heb nooit gezegd dat het me op een of andere manier verbaasd heeft?
Ik heb het na de stemming alsnog bij Duckje voorgelegd, aangezien ik wist dat de uitslag net niet of net wel zou worden, afhankelijk wat alle spelers buiten de top 10 stammen zouden stemmen.

@Sylar, bravo, en ik neem aan dat je ook weer teamview erbij hebt gepakt om op 4 andere accounts te stemmen? :p

@LCPD, ik ben ook wel benieuwd hoe jipsel op de post van the little dictator gaat reageren;)

@The Angry Pirate, idd een volgende stemming zal niet lang op zich wachten, dat is zeker.

Als ik nog meer mensen moet beantwoorden zeggen jullie het maar :eek:
 

DeletedUser

Guest
*zucht*

Naja, ze zeggen altijd dat wijsheid met de jaren komt, maar zo te zien wordt Jipsel er dan alleen maar jonger op. :)

Zeg dat, je zou denken dat een vrouw met zoon leeftijd op zen minst normaal kan doen nietwaar?

@ Wispel.
Jipsel reageert niet op post waar zij ''onder vuur'' ligt, ze heeft namelijk geen poot om op te staan.

Dat de rest haar volgt is mij een raadsel, zegt genoeg over hun intelligentie en zelfrespect.
Had je afgeschoten met zulk gedrag, stamleider of geen stamleider.
 

DeletedUser

Guest
Basje, ik weet dat ze niet op alles antwoord, maar vond het wel mooi dat er 1 goede post tussenstond, 1 uit 30 ofzo.

De rest volgt haar omdat ze geen keus hebben, aangezien de spelers daar helemaal ingesloten liggen door hun eigen stam.

En jij ook weer van alles uitgespookt om die ander inactieve helft van je stam te laten stemmen :rolleyes:

1 iemand boodt aan te stemmen (lees dit topic terug) de rest gewoon op eigen account. Bovendien heb ik geen teamviewer aangezien mijn computer net nieuw is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47307

Guest
Zeg dat, je zou denken dat een vrouw met zoon leeftijd op zen minst normaal kan doen nietwaar?

@ Wispel.
Jipsel reageert niet op post waar zij ''onder vuur'' ligt, ze heeft namelijk geen poot om op te staan.

Dat de rest haar volgt is mij een raadsel, zegt genoeg over hun intelligentie en zelfrespect.
Had je afgeschoten met zulk gedrag, stamleider of geen stamleider.

Ja precies:p, dat bepaalt meteen ons zelfrespect en niet te vergeten ook onze intelligentie .:rolleyes:
Dat ik daar niet eerder aan dacht ! Jij ziet dat gewoon wat eerder he slimme jongen;):p
Wijze woorden , jij moet wel heel veel intelligenter zijn dan wij ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja precies:p, dat bepaalt meteen ons zelfrespect en niet te vergeten ook onze intelligentie .:rolleyes:
Dat ik daar niet eerder aan dacht ! Jij ziet dat gewoon wat eerder he slimme jongen;):p
Wijze woorden , jij moet wel heel veel intelligenter zijn dan wij ;)

Ik wil niet heel vervelend zijn hoor.. maar basje is best wel slim :$
 

DeletedUser

Guest
Basje, ik weet dat ze niet op alles antwoord, maar vond het wel mooi dat er 1 goede post tussenstond, 1 uit 30 ofzo.

De rest volgt haar omdat ze geen keus hebben, aangezien de spelers daar helemaal ingesloten liggen door hun eigen stam.



1 iemand boodt aan te stemmen (lees dit topic terug) de rest gewoon op eigen account. Bovendien heb ik geen teamviewer aangezien mijn computer net nieuw is.


hmmm daarvoor dus wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Jazeker, en ik ga het weer downloaden.

Maar ik gebruik het niet voor TW, daar heb je een mooie optie Vv voor.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk een post die ik kan waarderen, klinkt al veel beter dan ''we hebben al onze slaafjes nee laten stemmen''.

@Praj , bedankt, heb een tijdje gewerkt aan dat bestand. Dat je mijn posts niets vindt, zal me verder weinig interesseren. Ik heb nog nooit van je gehoord sinds 2 dagen geleden, ken je dus ook niet beter dan dit.

@Jeegee, Ik heb nooit gezegd dat het me op een of andere manier verbaasd heeft?
Ik heb het na de stemming alsnog bij Duckje voorgelegd, aangezien ik wist dat de uitslag net niet of net wel zou worden, afhankelijk wat alle spelers buiten de top 10 stammen zouden stemmen.

@Sylar, bravo, en ik neem aan dat je ook weer teamview erbij hebt gepakt om op 4 andere accounts te stemmen? :p

@LCPD, ik ben ook wel benieuwd hoe jipsel op de post van the little dictator gaat reageren;)

@The Angry Pirate, idd een volgende stemming zal niet lang op zich wachten, dat is zeker.

Als ik nog meer mensen moet beantwoorden zeggen jullie het maar :eek:

Je mag altijd op de mijne reageren :p
 

DeletedUser

Guest
Dat de rest haar volgt is mij een raadsel, zegt genoeg over hun intelligentie en zelfrespect.
Had je afgeschoten met zulk gedrag, stamleider of geen stamleider.

Het is duidelijk dat jij totaal geen beeld hebt van de gang van zaken binnen RF. Dat iedereen Jipsel zomaar volgt slaat dan ook geheel nergens op.

Mijn mening en mijn uiteindelijke keuze bij de stemming staat los van de mening van Jipsel.
Feitelijk ben ik heel ego-centrisch geweest en alleen gekeken naar wat goed is voor mijn acount. En gezien het feit dat ik de laatste maand er 300 edels doorheen hebt gejaagd, en nog steeds beschik over een ruime hoeveelheid edels heb ik geen baat bij een goudmunthalvering en heb ik dus tegen gestemd.
 

DeletedUser36429

Guest
Ik denk dat weinig mensen snappen hoe het bij ons aan toe gaat.

Om een tipje van de sluier op te lichten:
- niets wordt stamleden opgelegd
- we streven naar minimale leidersactiviteit (heel soms is het onoverkomelijk)
- we genieten van het spelletje
- we hebben plezier met elkaar

Hanteer deze principes ook in jouw stam, en je hebt net zo weinig werk aan leiderschap als ik (of Jipsel, of Jorojus, of Darchy).
Sterker, dan geniet je ervan wat een stam kan doen. Heerlijk, zo'n stam waar je trots op kan zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dus eigenlijk zeg je dat er zo goed als geen controle is in jullie stam en dat jullie leden gewoon kunnen doen of laten wat ze willen.
 

DeletedUser36429

Guest
2 basic regels:

1: Doe voor een ander wat jij wilt dat hij/zij voor jou doet
2: Have fun

Oh ja: hou je aan de edelrichting....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan