Goudmuntenhalvering discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
LOOL, zoiets werkt vanuit twee kanten.

Klopt.
Maar ik heb hier nooit een onvertogen woord gezegt, of mij uitgelaten over onderwerpen waar ik geen weet van heb / die voor mij (of mijn stam) irrelvant zijn.
 

DeletedUser

Guest
Klopt.
Maar ik heb hier nooit een onvertogen woord gezegt, of mij uitgelaten over onderwerpen waar ik geen weet van heb / die voor mij (of mijn stam) irrelvant zijn.

Ik weet niet of jij dat heb gedaan of niet maar ik weet honderd procent zeker dat anderen uit je stammetje dat wel hebben gedaan.
 

DeletedUser36429

Guest
Dan zou ik nog maar heel veel teruglezen.......


Maar ondertussen (met 16 minuten te gaan mag dat wel) GEFELICITEERD W13 met jullie verstandige keuze!!!
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik nog maar heel veel teruglezen.......


Maar ondertussen (met 16 minuten te gaan mag dat wel) GEFELICITEERD W13 met jullie verstandige keuze!!!

Dat zou ik best maar doen als ik jou was ja. :)
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik nog maar heel veel teruglezen.......


Maar ondertussen (met 16 minuten te gaan mag dat wel) GEFELICITEERD W13 met jullie verstandige keuze!!!

Je bent wel erg arrogant als je denkt dat niemand uit je stam dat heeft gedaan. Iedere stam doet dat. Jou stammetje ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of jij dat heb gedaan of niet maar ik weet honderd procent zeker dat anderen uit je stammetje dat wel hebben gedaan.

Zou kunnen, iedereen mag voor zichzelf beslissen hoe hij/zij zich op dit forum profilieerd. Maar vindt dat nog steeds geen gegronde rede om telkens negatief te spreken over spelers louter omdat ze in RF zitten.
 

DeletedUser

Guest
Zou kunnen, iedereen mag voor zichzelf beslissen hoe hij/zij zich op dit forum profilieerd. Maar vindt dat nog steeds geen gegronde rede om telkens negatief te spreken over spelers louter omdat ze in RF zitten.

Jullie zijn zelf net zo erg hoor..dus waarom praat je er nog over door?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Zou kunnen, iedereen mag voor zichzelf beslissen hoe hij/zij zich op dit forum profilieerd. Maar vindt dat nog steeds geen gegronde rede om telkens negatief te spreken over spelers louter omdat ze in RF zitten.

No offence, maar kun je dan positief spreken over RF'ers?
Op hun ietwat aardigheid na, zijn het domme nalopers van een raar beest die zichzelf als alleswetend beschouwd.

Ik zie niets positief daaraan hoor:confused:
 

DeletedUser

Guest
jipsel heeft haar kwaliteiten, ze moet toch iets goed doen dat ze zo veel "domme nalopers" heeft :) Of ze alwetend is dat laat ik in het midden :p
 

DeletedUser17153

Guest
Tja, beetje dom dat ze denken dat ik alwetend ben.
Gelukkig niet zeg :eek:

Poeh, zou wat zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jipsel heeft haar kwaliteiten, ze moet toch iets goed doen dat ze zo veel "domme nalopers" heeft :) Of ze alwetend is dat laat ik in het midden :p

Nee hoor;)

Ze is al zo bedreven in het sociale aspect van het spel, dat ze niets goeds hoeft te doen, enkel maar hoeft te blaten, en een leger aan schaapjes staat voor der klaar
 

DeletedUser17153

Guest
Dan doen die schaapjes het goed, staan op rang 1.

ODA op rang 1
ODD op rang 1

Heb ik niet gedaan, maar samen gedaan. :p
 

DeletedUser36429

Guest
Waar l.. jij dan over.

Jij komt nu over als zo'n type:
-ALS ik wel naar school was gegaan zou ik een betere baan hebben dan jij
-ALS ik wel had gespaard, zou ik een grotere auto kunnen kopen dan jij
-ALS ik zou trainen was ik sterker dan jij
-ALS ik wel.....

Voor alle duidelijkheid.... die ALS heb jij niet gedaan. Ga je dan ook niet voorstaan op resultaten, die je niet hebt behaald.


("ALS ik hersens had, dan kon ik nadenken" heb ik uit beleefdheid buiten het rijtje gehouden.)
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor;)

Ze is al zo bedreven in het sociale aspect van het spel, dat ze niets goeds hoeft te doen, enkel maar hoeft te blaten, en een leger aan schaapjes staat voor der klaar

Zoals ik zeg, ze heeft haar kwaliteiten :)
En waar haal je het lef om te veronderstellen dat RF nu niet zou staan waar ze nu staan als BB er wel nog was ? Jij was de enige die wat klaarspeelde tegen ons, dat zou ook niet blijven duren ;)

Ow wait, het is ook nooit niet blijven duren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik zeg, ze heeft haar kwaliteiten :)
En waar haal je het lef om te veronderstellen dat RF nu niet zou staan waar ze nu staan als BB er wel nog was ? Jij was de enige die wat klaarspeelde tegen ons, dat zou ook niet blijven duren ;)

Ow wait, het is ook nooit niet blijven duren :eek:

Het zou natuurlijk niet blijven duren, het zou net verbeteren.
Jonas kwam er net bij op gui, edje zou een co krijgen, de focus zou meer verlegd worden naar RF

Echter zijn die plannen allen niet uitgevoerd.(Lucky for you:p)
 

DeletedUser36429

Guest
Niet uitgevoerde plannen ...... tellen niet he.
De plannen voor Gui lagen ook al klaar, toen was hij weg.

Niet geschoten = mis.
Maar: dromen mag, deel ze alleen niet!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan