Golden Speed Awards

DeletedUser

Guest
Ten eerste zeg ik niet dat hij het niet goed is, hij zegt het zelf min of meer letterlijk over zichzelf, en daar kan ik niet goed tegen :).

Ten tweede ben ik zelf ook beginnend hoor? Speel nog maar mee sinds 15 fzo..

Ten derde ben jij zelf een backstabber? Hoor ik érg dikwijls hoor, weet je nog dat je mn pass veranderde zomaar? Dus zwijg zelf ook maar :). Btw, Barbiepoppen bsed ook hoor..

Naja, heb persoonlijk niks tegen Barbiepoppen hoor, alleen tegen z'n reacties in dit topic :)

ik backstab niet ik heb je pass niet verandert jij gooide mij van het account en ik had toevallig een keertje het pas weer goed maar daarna niet meer heb ik je aangegeven want ik wreek mij altijd op dat soort lafhartigheden en waren jullie geblockeerd en barbiepoppen speelt net tw en jij niet btw jij speelt helemaal niet vanaf 15e al veel eerder weet niet welke maar heb wel eens vaker iets van jou gezien en barbiepoppen speelt ongeveer sinds het begin van w7 dat is mischien 5/6 maandjes en hij staat/stond direct binnen de top 5 ;) dat getuigt van duidelijke kwaliteiten moet ik zeggen zoiet zie ik jou niet doen ;)
 

DeletedUser3860

Guest
ik backstab niet ik heb je pass niet verandert jij gooide mij van het account en ik had toevallig een keertje het pas weer goed maar daarna niet meer heb ik je aangegeven want ik wreek mij altijd op dat soort lafhartigheden en waren jullie geblockeerd en barbiepoppen speelt net tw en jij niet btw jij speelt helemaal niet vanaf 15e al veel eerder weet niet welke maar heb wel eens vaker iets van jou gezien en barbiepoppen speelt ongeveer sinds het begin van w7 dat is mischien 5/6 maandjes en hij staat/stond direct binnen de top 5 ;) dat getuigt van duidelijke kwaliteiten moet ik zeggen zoiet zie ik jou niet doen ;)

Heb niet veel zin om hier alles van te lezen, als je alles nou es duidelijk zou opschrijven en gebruik zou maken van interpunctie (voor de zekerheid: Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enz.) in een tekst.) dan zou ik de moeite wél doen.

Maar bon, jij vindt dat ik een backstabber ben: fine, boeit me niet.
Je gelooft zelf dat je niet gebackstabbed hebt: fine, boeit me niet.
Je denkt dat ik al van het begin ofzo meespeel: fine, boeit me niet.
Je denkt dat iemand die na een halfjaar speeden op .nl en dan de top 5 behaalt goed is?: mijn mening over jou is definitief gevormd :).

(voor de simpele geesten onder ons (lancelot1), met de laatste zin bedoelde ik dat het niveau op .nl ondermaats is.
 

DeletedUser

Guest
barbiepoppen is mischien niet pro maar hij doet het voor een beginnende speler erg goed ;) ik zie hem in de toekomst wel als een goeie pro spelen btw gertjan hou jij je maar snel stil over backstabben want daar weet jij namelijk erg veel van is het niet ;)

Hehe :)
Dankje xD
 

DeletedUser

Guest
Hij speelt een halfjaar die gewone servers. speed speelt hij mischien sinds... speed 19/20.
Hij is stukken beter als jou. ja ik ben dom kan ik niks aan doen, maar ik herken noobs al van een miljoen kilometer afstand.ja ik ben slecht maar heb een neus voor noobs. dat is het enige waar ik goed in ben verder boeit het mij niet.
ik heb plezier in dit spel.
alleen kan ik jou eigendunk niet uitstaan.

zo beter ?? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij speelt een halfjaar die gewone servers. speed speelt hij mischien sinds... speed 19/20.
Hij is stukken beter als jou. ja ik ben dom kan ik niks aan doen, maar ik herken noobs al van een miljoen kilometer afstand.ja ik ben slecht maar heb een neus voor noobs. dat is het enige waar ik goed.
in ben verder boeit het mij niet ik heb plezier in dit spel.
alleen kan ik jou eigendunk niet uitstaan.

zo beter ?? :rolleyes:

Deze post kost me een infractie : wedden ?

Is een miljoen km meer of minder dan een lichtjaar ? Zo ja, schrijf dan lichtjaar eh, want met al die nulletjes xD

Kerel ik ben droog vandaag xD :D
 

DeletedUser3860

Guest
Hij speelt een halfjaar die gewone servers. speed speelt hij mischien sinds... speed 19/20.
Hij is stukken beter als jou. ja ik ben dom kan ik niks aan doen, maar ik herken noobs al van een miljoen kilometer afstand.ja ik ben slecht maar heb een neus voor noobs. dat is het enige waar ik goed.
in ben verder boeit het mij niet ik heb plezier in dit spel.
alleen kan ik jou eigendunk niet uitstaan.

zo beter ?? :rolleyes:

Zo beter? Moet ik me ff bezig houden met de fouten in je post zoals

dat is het enige waar ik goed.
in ben verder boeit het mij niet ik heb plezier in dit spel.

lees dit een paar keer en zoek dan je fout :)

dus neen niet beter zo.
Verder ga ik nu stoppen met te discussiëren met jou want er komt niks zinnigs uit jouw mond (*vingers ^^). Je zegt allemaal belachelijke/kinderachtige opmerkingen die zo absurd zijn dat ze moeilijk te weerleggen zijn (wat dan ook weer een kunst is natuurlijk) of neen beter - wat het vermoeiend maakt om je nog bezig te houden met ze te weerleggen.

Anyway, back on-topic?
 

DeletedUser10982

Guest
Vergeet mij niet :D

Ik zal jullie wel ff pwnen (Memo. etc. Vooral prullekuh, die zichzelf heel erg geweldig vind, en denkt dat hij heeeeeeeeel goed is.)
 

DeletedUser

Guest
*Eigendunk?*

Jongen, je bent een WANNEBE.
Waarom blijf je dan 'n grote mond hebben.. Pff.
 

DeletedUser

Guest
Zo beter? Moet ik me ff bezig houden met de fouten in je post zoals



lees dit een paar keer en zoek dan je fout :)

dus neen niet beter zo.
Verder ga ik nu stoppen met te discussiëren met jou want er komt niks zinnigs uit jouw mond (*vingers ^^). Je zegt allemaal belachelijke/kinderachtige opmerkingen die zo absurd zijn dat ze moeilijk te weerleggen zijn (wat dan ook weer een kunst is natuurlijk) of neen beter - wat het vermoeiend maakt om je nog bezig te houden met ze te weerleggen.

Anyway, back on-topic?

ja ik zie het maar lette even niet op ik ergerde mij aan jou arrogantie :D
 

DeletedUser

Guest
Heb niet veel zin om hier alles van te lezen, als je alles nou es duidelijk zou opschrijven en gebruik zou maken van interpunctie (voor de zekerheid: Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enz.) in een tekst.) dan zou ik de moeite wél doen.



Lieve gertjan ik vind het heel stoer dat jij al nederlands krijgt op school, echter als je iemand gaat wijzen op zijn spellingsfouten/zinsbouw moet je het zelf natuurlijk wel perfect doen!

Dus niet de haakjes sluiten na het einde van een zin weergegeven door een punt.

(zie het onderstreepte stukje)
 

DeletedUser

Guest
Bump!

Ben benieuwd wat nu de mening van alle speeders is :)

Strax even mijn lijstje invullen.
 

DeletedUser

Guest
Beste speed stam: ???
Slechtste speed stam: Rivals , de leider is meestal de slechte speed speler..
Beste startende speed speler: Brave Jongens
Beste team speler: Truebloodz
Slechtste team speler: Kees ...
Beste speed speler in opkomst: TGP : valt elke speed wel eens op
Slechtste speler: blamos .. Denkt dat hij beter is als de rest , maar eindigt nooit goed
 

DeletedUser

Guest
Slechtste speler: blamos .. Denkt dat hij beter is als de rest , maar eindigt nooit goed
wat is dat voor zever. Ik eindig ook nooit goed als ik na 2uur ownen er meekap
 

DeletedUser

Guest
Dankje Kenneth & Pat xD <3

Beste speed stam: SD. ; Stam die paar speeds bestond, maar vanaf de 1e speed domineerde!
Slechtste speed stam: God mag het weten..
Beste startende speed speler: Patrick (Haexie007)
Beste team speler: Kenneth
Slechtste team speler: Umh.. Zoveel =X
Beste speed speler in opkomst: JORDY & KENZIE! Nene xD. Ik denk Mike.
Slechtste speler: Jordy & Kenzie..

In het begin mischien lang geleden;)

jullie speelertjes zijn noob;)

als jullie in het begin van zijn tw cariere zien spelen ze zijn nog beginners blijven ze voor jullie noob;)

sta nu wel weer is eerste op net:confused:
 

DeletedUser

Guest
Beste speed stam: SD.
Slechtste speed stam: ansomnia
Beste startende speed speler: yero aka jeroen<3
Beste team speler:yero aka Jeroen
Slechtste team speler: Umh.. Zoveel =X
Beste speed speler in opkomst: benoit
Slechtste speler: Kees de neger => backsattber:s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan