Golden Speed Awards

DeletedUser

Guest
Beste speed stam: Re.
Slechtste speed stam: -
Beste startende speed speler: -
Beste team speler: Kopzere, johnny en Sonckyboy offcourse :ridder:
Slechtste team speler: Athelstan IV
Beste speed speler in opkomst: -
Slechtste speler: Zijn er zoveel van.

Rysing stars: Memo.

-Stitch
 

DeletedUser

Guest
Beste speed stam: Re.
Slechtste speed stam: -
Beste startende speed speler: -
Beste team speler: Kopzere, johnny en Sonckyboy offcourse :ridder:
Slechtste team speler: Athelstan IV
Beste speed speler in opkomst: -
Slechtste speler: Zijn er zoveel van.

Rysing stars: Memo.

-Stitch

Memo. FTW:)

wie ik ben is geheim:p
 

DeletedUser5310

Guest
niet als je weet wie ik ben:p, Denk dat we op het moment 8 goede spelers hebben en nog wel 2/3 erbij kunnen.

ik denk dat wij een goede opkomende stam zijn, we zullen eerste volgende speed wel zien

welke spelers als ik weten mag.. als ik 3spelers heb bij mij maken we die hele "topstam" in
 

DeletedUser

Guest
Hehe.
Hij denkt echt dat ie goed is :p
Hij is vrijwel onbekend voor iedereen en dan voelt hij zich groot ;o
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe bevat Memo. deze spelers : Johnny, Sonckyboy, benjamin, mario, senna, sander, dennis en ik offcourse ;)

En kenneth jij wou ons in je uppie inmaken? Lijkt me uiterst sterk.
 

DeletedUser8932

Guest
Elke speler heeft zijn zwaktes ook jullie team.
Al zijn ze mss minder duidelijk dan bij de meeste.

Ken er wel 1 van elke speler. :D
Met 1 uitzondering

en wat je zegt is waar alle 8 uitschakkelen is moeilijke zaak geef ik toe.

Wil kenneth het wel is zien proberen :D
 

DeletedUser

Guest
Elke speler heeft zijn zwaktes ook jullie team.
Al zijn ze mss minder duidelijk dan bij de meeste.

Ken er wel 1 van elke speler. :D
Met 1 uitzondering

en wat je zegt is waar alle 8 uitschakkelen is moeilijke zaak geef ik toe.

Wil kenneth het wel is zien proberen :D

Dat is nou een comment met respect getypt.
kunnen sommigen een voorbeeld van nemen.

BtW, mag ik vragen wie die uitzondering is?
 

DeletedUser

Guest
Elke speler heeft zijn zwaktes ook jullie team.
Al zijn ze mss minder duidelijk dan bij de meeste.

Ken er wel 1 van elke speler. :D
Met 1 uitzondering

en wat je zegt is waar alle 8 uitschakkelen is moeilijke zaak geef ik toe.

Wil kenneth het wel is zien proberen :D

ik heb jou toch (A)

:p

nee effe serieus .
jullie hebben genoeg tegenhangers die zich ook zullen samenpakken eave drop . waaronder ik er dan een van zal zijn ;)
nja we zien wel wnr de speed is gestart hoe alles loopt . voor hetzelfde geld word je massaal door wat van die noobs aangevallen int begin en kun je beter stoppen :p
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe bevat Memo. deze spelers : Johnny, Sonckyboy, benjamin, mario, senna, sander, dennis en ik offcourse ;)

En kenneth jij wou ons in je uppie inmaken? Lijkt me uiterst sterk.

niet in men uppie ik heb ook men cos he en zoals ik net zij met 2accounts is het te doen :p want ik neem aan dat jullie niet allemaal op een appart account gaan spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Tegenhangers of niet daar maken wij ons niet druk over ;)
Integendeel, ik vind het juist leuker om met tegenstand te speeden.

Maarja zoals jij al zei we zien het wel zo gauw de eerst volgende speed gespeeld is :ridder:
 

DeletedUser

Guest
Tegenhangers of niet daar maken wij ons niet druk over ;)
Integendeel, ik vind het juist leuker om met tegenstand te speeden.

Maarja zoals jij al zei we zien het wel zo gauw de eerst volgende speed gespeeld is :ridder:

nja aangezien jullie bezig waren ben ik ook maar wat aant socializen :)
 

DeletedUser

Guest
er word bijna alleen in dit topic gepraat bij speed
newuberfirefaerie.gif
 

DeletedUser

Guest
ik vind camel ook 1 van de betere spelers en vooral ook 1 van de sympatiekeren(ja ik schrijf het verkeerdvoordat er weer kritiek komt) gewoon omdat hij ownt er er niet over op gaat scheppen is ook 1 van de betere induviduele spelers weet niks over zijn hoe die als team speelt dus ga daar geen uitspraken over doenmaar hij ownt :D
 

DeletedUser3860

Guest
Maik pwnt iedereen qua ervaring. En dan zeg je dat Tove een goede starter is? ^^
Achja. Maik ftw. Elke speeder weet dat Maik pro is^^

Er stond slechtste teamspeler. Niet slechtste speler noob..
en daar moet ik em wel gelijk geven, Maik is niet erg slecht hoor maar in een team moet ie minstens één iemand gebackstabbed hebben.

Noob..?
Als iemand een mening geeft mag k daarop reageren?
Of je het nu leuk vind op niet.
Deze mening van die jongen is gewoon geplaatst door een noob die niets van SPEED werelden kent. (Ik zeg niet dat deze jongen geen ervaring heeft op de andere werelden.')

Nop, jij bent noob.. Prullukuh zegt gewoon dat het niet leuk is als je negatief reageert op een 'On-topic-post' (waar jij er beter ook wat van zou posten.).

Jouw kinderachtige opmerkingen de hele tijd bewijzen dan weer dat het erg moeilijk is om zoiets te kunnen begrijpen voor jou zonder dat er iemand is die het je zegt :). Naja geen probleem, iedereen heeft zo zijn mankementen..

Hehe.
Jij bent vast een pro speeder:cool:

Succes.
Tuaha.

Noobs for president?

*Noobs: Prullukuh & Co.'
Lolz, je hoeft zo niet uit de hoogte te doen hoor, jij bent sowieso geen pro speeder dus dan hoef je ook niet op anderen te vitten?

Volgende speed own ik je wel (alweer). Al betwijfel ik of ik dan je mond gesnoerd zal hebben ^^ wordt moeilijk..
 

DeletedUser

Guest
barbiepoppen is mischien niet pro maar hij doet het voor een beginnende speler erg goed ;) ik zie hem in de toekomst wel als een goeie pro spelen btw gertjan hou jij je maar snel stil over backstabben want daar weet jij namelijk erg veel van is het niet ;)
 

DeletedUser3860

Guest
barbiepoppen is mischien niet pro maar hij doet het voor een beginnende speler erg goed ;) ik zie hem in de toekomst wel als een goeie pro spelen btw gertjan hou jij je maar snel stil over backstabben want daar weet jij namelijk erg veel van is het niet ;)

Ten eerste zeg ik niet dat hij het niet goed is, hij zegt het zelf min of meer letterlijk over zichzelf, en daar kan ik niet goed tegen :).

Ten tweede ben ik zelf ook beginnend hoor? Speel nog maar mee sinds 15 fzo..

Ten derde ben jij zelf een backstabber? Hoor ik érg dikwijls hoor, weet je nog dat je mn pass veranderde zomaar? Dus zwijg zelf ook maar :). Btw, Barbiepoppen bsed ook hoor..

Naja, heb persoonlijk niks tegen Barbiepoppen hoor, alleen tegen z'n reacties in dit topic :)
 
Bovenaan