Golden Speed Awards

DeletedUser74404

Guest
Moet nodig al die namen gaan onthouden, anders weet ik nooit voor wie ik uit moet kijken. Of is het nog steeds zo dat iedereen voor elke speed anoniem is ?

De meeste (kuch Andre kuch) spelen wel elke ronde op hun eigen account hoor.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Moet nodig al die namen gaan onthouden, anders weet ik nooit voor wie ik uit moet kijken. Of is het nog steeds zo dat iedereen voor elke speed anoniem is ?

Meesten spelen op hun normaal acc :p Ik had voor de fun ff een weekje anoniem gespeeld maar ik zet gwn me plaatje op dan weten ze het direct ;)
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Beste speed stam: Denk dat Boyz op dit moment de meeste stabiele stam is, spelen al lang met elkaar samen en wonnen onder een andere stamnaam ook het SK een tijdje terug.

Slechtste speed stam: Slechte stammen komen en gaan, dus ik kijk alleen even naar laatste periode en dan kies ik voor CRANK. Deff spelen is niks mis mee, alleen hun uitvoering ervan laat te wensen over. Maken alleen kans op de winst als de rest elkaar heeft afgeslacht en ze dorpen zonder deff kunnen edelen & counters kunnen blocken.

Beste startende speed speler
: Voor mij is dat Bart van Emilia Clarke. Uitstekende starter. Dankt veel overwinningen aan zijn start.

Beste team speler: Ik had Boyz als beste speedstam van dit moment, dus logischerwijs dan sterkhouders uit Boyz. En aan de andere kans is Peutertje vaak creatief met tegenwicht vinden tegen Boyz, soms met onbekende namen die dan toch nog hun waarde bewijzen terwijl je verwacht dat ze er niks van bakken.

Slechtste team speler: Er kan er maar eentje zijn, hiervoor ook al in elk lijstje genoemd. De eer is voor Robert van Mea di Salvo. Als een ronde om 14:00 begint, en je behoort tot de top/subtop van de server, kan je uiterlijk 14:02 een berichtje van Robert in je inbox verwachten: “Yo wil je teamen?”. Daarbij maakt het Robert niet eens uit dat je op 25 velden afstand ligt. 1 tegen 1 speel je hem vaak binnen 4 minuten weg, en dumpt hij hopeloos zijn LC op je speer + hoge muur. Vlak daarna zegt hij op Skype dat hij pech heeft en negeert hij tips voor de volgende keer.

Beste speed speler in opkomst: Zijn er meerdere. Het is leuk om te zien dat driesbiljart na toch wel heel veel Nederlandse/Franse speeds te hebben gespeeld eindelijk de smaak van winnen een beetje te pakken krijgt. Verder Per van .Awake wegens zijn goede start, en Oussama van Hot And Blond, die op hogere startlevels mooie dingen laat zien.

Slechtste speler: Denk dat die onvindbaar is, maar als je kijkt naar de slechtste speler van de beetje bekende spelers kom je gauw uit op (opnieuw) Mea di Salvo

Beste speeder: Ik nomineer dan Tim van vroeger tim010 en nu Legacy of Cocky Tim / Kampioenspaans omgekeerd .ru. Hij is de regerend speedkampioen (al stond ik 4 min voor het einde van het toernooi virtueel nog 1e :(), en speelt als een gentleman (zoals laatst wachten met mij treinen totdat ik een andere fight had afgemaakt. En toen hij tim010 was verloren aan een ripper, in plaats van de het erbij laten zitten, een nieuw account opgericht en meerdere overwinningen op een rij behaald. Verder verdient .Little Recuse ook een vermelding hier.
 

DeletedUser74404

Guest
Beste speed stam: Denk dat Boyz op dit moment de meeste stabiele stam is, spelen al lang met elkaar samen en wonnen onder een andere stamnaam ook het SK een tijdje terug.

Slechtste speed stam: Slechte stammen komen en gaan, dus ik kijk alleen even naar laatste periode en dan kies ik voor CRANK. Deff spelen is niks mis mee, alleen hun uitvoering ervan laat te wensen over. Maken alleen kans op de winst als de rest elkaar heeft afgeslacht en ze dorpen zonder deff kunnen edelen & counters kunnen blocken.

Beste startende speed speler
: Voor mij is dat Bart van Emilia Clarke. Uitstekende starter. Dankt veel overwinningen aan zijn start.

Beste team speler: Ik had Boyz als beste speedstam van dit moment, dus logischerwijs dan sterkhouders uit Boyz. En aan de andere kans is Peutertje vaak creatief met tegenwicht vinden tegen Boyz, soms met onbekende namen die dan toch nog hun waarde bewijzen terwijl je verwacht dat ze er niks van bakken.

Slechtste team speler: Er kan er maar eentje zijn, hiervoor ook al in elk lijstje genoemd. De eer is voor Robert van Mea di Salvo. Als een ronde om 14:00 begint, en je behoort tot de top/subtop van de server, kan je uiterlijk 14:02 een berichtje van Robert in je inbox verwachten: “Yo wil je teamen?”. Daarbij maakt het Robert niet eens uit dat je op 25 velden afstand ligt. 1 tegen 1 speel je hem vaak binnen 4 minuten weg, en dumpt hij hopeloos zijn LC op je speer + hoge muur. Vlak daarna zegt hij op Skype dat hij pech heeft en negeert hij tips voor de volgende keer.

Beste speed speler in opkomst: Zijn er meerdere. Het is leuk om te zien dat driesbiljart na toch wel heel veel Nederlandse/Franse speeds te hebben gespeeld eindelijk de smaak van winnen een beetje te pakken krijgt. Verder Per van .Awake wegens zijn goede start, en Oussama van Hot And Blond, die op hogere startlevels mooie dingen laat zien.

Slechtste speler: Denk dat die onvindbaar is, maar als je kijkt naar de slechtste speler van de beetje bekende spelers kom je gauw uit op (opnieuw) Mea di Salvo

Beste speeder: Ik nomineer dan Tim van vroeger tim010 en nu Legacy of Cocky Tim / Kampioenspaans omgekeerd .ru. Hij is de regerend speedkampioen (al stond ik 4 min voor het einde van het toernooi virtueel nog 1e :(), en speelt als een gentleman (zoals laatst wachten met mij treinen totdat ik een andere fight had afgemaakt. En toen hij tim010 was verloren aan een ripper, in plaats van de het erbij laten zitten, een nieuw account opgericht en meerdere overwinningen op een rij behaald. Verder verdient .Little Recuse ook een vermelding hier.

Mooi lijstje, en bedankt!
 
Reactiescore
5
Beste speed stam: De beste speedstam in mijn ogen is er niet, er zijn tal goede stammen, boys, candy en TEAM PEUTER. maar een echte die er bij mij uit springt is er niet, de ene keer wint boys, de andere keer candy en de andere x team peuter (team peuter = peutertje, kulta lakko, kill em all, thorin eikenshild, korjakskaja sopka, ze hebben nog geen standaard naam maar wat namen van team peuter zijn vast bekend bij jullie).

Slechtste speed stam:
Hetzelfde geld voor hier, er zijn niet echt vaste speedstammen, wel stammen die af en toe opduiken die gewoon slecht zijn zoals deze van de afgelopen dagen: FasT, BatG en CRANK uiteraard..

Beste startende speed speler:
In mijn ogen zijn er meerdere goede starters, Dieter (Bleubone) Bart (Emilia Clarke) Marnix (Kulta Lakko) Lennart (Thorin Eikenshild) en Tim (Snaapstak, Tim010 en Lagecy OCT) Dit is gebaseerd op mijn ervaringen en zichten op de lagere start niveau's, spreken we over hogere niveau's zien we een aantal spelers hieruit verdwijnen.

Beste team speler:
Dit is Thomas van Peutertje of één van de spelers van .Little Recuse en Lennart van Thorin Eikenshild

Slechtste team speler:
Dit zal Robert van Mea Di Salvo zijn, hij vraagt inderdaad aan de hele top 10 of hij met ze een bg mag, laatst speelde ik op een onbekender account en zat ik met een maatje in de call, we kregen beide een pm van hem en gezien de tegenstand nam ik een bg, wat ik via mijn maatje (die ook een bg nam) hoorde is dat Mea Di Salvo mij gelijk wou treinen zodra hij zijn trein bij elkaar gefarmd had.. Dit zegt mij genoeg om hem hier te nomineren.

Beste speed speler in opkomst:
Ik zie steeds vaker de speler Adolfdassler wel aardig goed starten en spelen, erna maakt hij wel eens wat foutjes die hem de kop kosten maar ik denk dat deze speeder vaker mee zal draaien in de top, Dries van driesbiljart is tevens ook on tour, dus ook een nominatie naar hem.

Slechtste speler:
Tja.. Er zijn hier zoveel namen in te vullen, praten we over het gebruik van kata's, bots, grote teams tegen een minderheid.. Ik verkies de slechtste speler tot Speedking J. toen het "niveau zo laag was" speelde hij weleens op een n4 ronde en daar pakte ik hem te gemakkelijk vrijwel zonder weerstand, tegenwoordig speelt Joachim met boys en met andere, wanneer de boys spelen kan meneer meeliften met hun, speelt hij solo is hij gemakkelijk te pakken en dat vind ik dus slecht.. No offense to you maar ik kan gewoon geen andere speeder verzinnen die hier past :oops:

Ik ken jou niet eens, misschien omgekeerd wel... Meeliften, ik speel al met maurits vanaf die gestart is met tw. Vast een hele poos voordat jij hierop kwam duiken.

Misschien had je in de oudere tijd tussen speed 100-1000 eens mee moeten doen, zou je zien wat een deftig niveau was. Alhoewel nu de laatste 20 ronden er ook echt wel uitsteken!
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik ken jou niet eens, misschien omgekeerd wel... Meeliften, ik speel al met maurits vanaf die gestart is met tw. Vast een hele poos voordat jij hierop kwam duiken.

Misschien had je in de oudere tijd tussen speed 100-1000 eens mee moeten doen, zou je zien wat een deftig niveau was. Alhoewel nu de laatste 20 ronden er ook echt wel uitsteken!

Want jij bent speedking J? Wat maakt het uit of ik je ken of niet, ik weet nog wel dat ik je meerdere malen 1v1 gepakt heb en dat valt andersom niet te zeggen ;) en waarom ik je nomineerde was dus wat ik net zei en dat je vaak meelift met rits en bart en daardoor je bekertjes pakt, vat het niet te persoonlijk op :p
 
Reactiescore
5
Want jij bent speedking J? Wat maakt het uit of ik je ken of niet, ik weet nog wel dat ik je meerdere malen 1v1 gepakt heb en dat valt andersom niet te zeggen ;) en waarom ik je nomineerde was dus wat ik net zei en dat je vaak meelift met rits en bart en daardoor je bekertjes pakt, vat het niet te persoonlijk op :p

Jazeker.

Kan het me zelfs niet herinneren wanneer jij me het laatst pakte?
 

DeletedUser74404

Guest
Ik kan me enkele rondes heugen, meest recentelijkste 1v1 zal ronde 3380 zijn en een 3v3 zoals ronde 3395, 3228 zat ik op mijn eigen account, de ronde waar jij enkel barbs edelde en nog bijna goud pakte..

3382 speelde ik de laatste 2 uur, jij startte enkel. Daar was ook helemaal geen fight tussen speedking en mij dus geen idee waarom je die opnoemt.
 

DeletedUser64860

Guest
Want jij bent speedking J? Wat maakt het uit of ik je ken of niet, ik weet nog wel dat ik je meerdere malen 1v1 gepakt heb en dat valt andersom niet te zeggen ;) en waarom ik je nomineerde was dus wat ik net zei en dat je vaak meelift met rits en bart en daardoor je bekertjes pakt, vat het niet te persoonlijk op :p

Wat noem jij meeliften? Op afgelopen bb ronde heeft hij heel wat gasten voor ons gecleard waardoor wij aan het eind vd avond zo hoog stonden en de dag erop Peuter konden edelen. Doordat Speedking door Peuter werd gestabt leek het idd alsof hij 'meelifte', maar tis niet gek dat je minder punten hebt als je gestabt bent en 1 dorp overhoudt.
 
Reactiescore
510
Hoezo heeft peuter speedking gestabt dan?
 
Reactiescore
5
Ik kan me enkele rondes heugen, meest recentelijkste 1v1 zal ronde 3380 zijn en een 3v3 zoals ronde 3395, 3228 zat ik op mijn eigen account, de ronde waar jij enkel barbs edelde en nog bijna goud pakte..

3380 speelde ik niet volgens mij. 3228 was een niv 4.. Niet dat daar op te beoordelen valt. Maargoed je zal je wel goed gebaseerd hebben :D

Hoezo heeft peuter speedking gestabt dan?

Principe kwestie.. Niet echt stab
 
Reactiescore
510
Ah oke, had wat gemist anders :O
 
Reactiescore
133
Wat noem jij meeliften? Op afgelopen bb ronde heeft hij heel wat gasten voor ons gecleard waardoor wij aan het eind vd avond zo hoog stonden en de dag erop Peuter konden edelen. Doordat Speedking door Peuter werd gestabt leek het idd alsof hij 'meelifte', maar tis niet gek dat je minder punten hebt als je gestabt bent en 1 dorp overhoudt.

Ik stabde Speedking J. niet hij ging ervanuit dat we team waren, maar aangezien hij bij jullie in de stam zat en ik in een andre en die stammen tegen elkaar aan het fighten waren, Vind ik dat een rare aanname.
 

DeletedUser78024

Guest
Beste speed stam: Denk dat Boyz op dit moment de meeste stabiele stam is, spelen al lang met elkaar samen en wonnen onder een andere stamnaam ook het SK een tijdje terug.

Slechtste speed stam: Slechte stammen komen en gaan, dus ik kijk alleen even naar laatste periode en dan kies ik voor CRANK. Deff spelen is niks mis mee, alleen hun uitvoering ervan laat te wensen over. Maken alleen kans op de winst als de rest elkaar heeft afgeslacht en ze dorpen zonder deff kunnen edelen & counters kunnen blocken.

Beste startende speed speler
: Voor mij is dat Bart van Emilia Clarke. Uitstekende starter. Dankt veel overwinningen aan zijn start.

Beste team speler: Ik had Boyz als beste speedstam van dit moment, dus logischerwijs dan sterkhouders uit Boyz. En aan de andere kans is Peutertje vaak creatief met tegenwicht vinden tegen Boyz, soms met onbekende namen die dan toch nog hun waarde bewijzen terwijl je verwacht dat ze er niks van bakken.

Slechtste team speler: Er kan er maar eentje zijn, hiervoor ook al in elk lijstje genoemd. De eer is voor Robert van Mea di Salvo. Als een ronde om 14:00 begint, en je behoort tot de top/subtop van de server, kan je uiterlijk 14:02 een berichtje van Robert in je inbox verwachten: “Yo wil je teamen?”. Daarbij maakt het Robert niet eens uit dat je op 25 velden afstand ligt. 1 tegen 1 speel je hem vaak binnen 4 minuten weg, en dumpt hij hopeloos zijn LC op je speer + hoge muur. Vlak daarna zegt hij op Skype dat hij pech heeft en negeert hij tips voor de volgende keer.

Beste speed speler in opkomst: Zijn er meerdere. Het is leuk om te zien dat driesbiljart na toch wel heel veel Nederlandse/Franse speeds te hebben gespeeld eindelijk de smaak van winnen een beetje te pakken krijgt. Verder Per van .Awake wegens zijn goede start, en Oussama van Hot And Blond, die op hogere startlevels mooie dingen laat zien.

Slechtste speler: Denk dat die onvindbaar is, maar als je kijkt naar de slechtste speler van de beetje bekende spelers kom je gauw uit op (opnieuw) Mea di Salvo

Beste speeder: Ik nomineer dan Tim van vroeger tim010 en nu Legacy of Cocky Tim / Kampioenspaans omgekeerd .ru. Hij is de regerend speedkampioen (al stond ik 4 min voor het einde van het toernooi virtueel nog 1e :(), en speelt als een gentleman (zoals laatst wachten met mij treinen totdat ik een andere fight had afgemaakt. En toen hij tim010 was verloren aan een ripper, in plaats van de het erbij laten zitten, een nieuw account opgericht en meerdere overwinningen op een rij behaald. Verder verdient .Little Recuse ook een vermelding hier.

Late reactie, maar mooi lijstje. Thanks voor nominatie, jammer dat het niveau atm naar de klote is anders had ik zeker meer gespeed.
 
Bovenaan