Beste speler: De eerste naam die hier te binnen schiet is Grote Smurf, komen verder nog wel aantal sangu spelers in aanmerking (eventueel ook uit andere stammen, maar die ken ik niet zo goed en zullen er ook niet veel zijn
)
Slechtste speler: Shadowwar, alhoewel hier sinds de eerste onderlinge aanval waarschijnlijk al een 10 tal spelers op zullen hebben gezeten (vv's niet meegerekend).
Meestbelovende speler voor de toekomst: Denk dat als je nu nog niet boven de 2 mil zit dat je daar ook nooit meer komt, want op deze kleine wereld zit zelfs het verste rim dorp dicht op de kern en dus ook op de grote spelers.
Beste stam: Sangu, lijkt me duidelijk
Slechtste stam: Credo, hopeloos geval
Meestbelovende stam voor de toekomst: Geen stam die nu al bestaat. Hooguit als er 1 of 2 (Semi) top stammen uit elkaar gaan en een nieuwe stam vormen dat er iets fatsoenlijks uit komt, maar betwijfel het.
Beste leider: Het sangu senaat dat 17 accounts sterk is.
Slechtste leider: Geen idee wie het zijn, maar dan ga ik toch voor de credo leiders.
Favoriete leider: Tja, .....
Favoriete forumposter: Diokhan, vaak wel leuke posts (die regelmatig niet worden begrepen door de "minder intelligente" mensen onder ons
)
Minst favoriete forumposter: Pukkelpop
Meest overschatte stam: Sangu, is de enige stam die je kunt overschatten, want de rest is gewoon minderwaardig
Meest onderschatte stam: Sangu, ondanks dat we zo hoog worden ingeschat (niet ontkennen nu, je weet dat je ons hoog inschat) zal niemand ons zo goed inschatten als we werkelijk zijn (en nee dit is niet hoog van de toren blazen, dit is gewoon zelfkennis (of stamkennis als je dat liever hebt
))
Mooiste profielplaatje speler: Priory, pinky and the brain zijn gewoon geweldig
(alleen top 40 bekeken)
Mooiste profielplaatje stam: Sangu of TEMP (alleen top 10 bekeken)
Grootste Blunder: Dat zijn er zoveel geweest, meest recente is dat ik 4 edels liet staan in een dorp waar 7 aanvallen op liepen.