Golden Awards

• Topicstarter Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum Startdatum
Beste speler? Blodhgarm Elda, 19 Interns maar toch echt voor mij de beste speler.
Slechtste speler? Ell Torro, 15 Interns en volledig defensief spelen helpt niet eens.
Meest belovende speler voor de toekomst? Shiva, Groeit snel, heeft een goede ligging, sterke speler.
Mooiste speler profiel plaatje? Blodhgarm Elda, Heel sterk bedacht.
Beste stam? Dispar Vulgo, Het nieuwe Opus van wereld 10, al zeg ik het zelf.
Slechtste stam?U.S Navy Seals Elite team, Een groep spelers die niet eens kunnen spelen maar enkel kunnen internen.
Meest belovende stam voor de toekomst? Family Tree. Een selecte kleine groep topspelers van wereld 1.
Beste leider? Shiva, Houdt de rust lekker in de stam, kan goed beslissingen nemen.
Slechtste leider? HermanSprong, Beetje een rare manier van leiden, je spelers internen.
Mooiste profiel plaatje? (stam) KIS, Houd het gewoon simpel in zijn plaatje.
Favoriete forum poster? NoNe, Ik zit hier niet al te vaak.
Minst favoriete forum poster? De Goede Fee, Spammen voor het leven, volgens mij.

We zijn ook simpel,dat scheelt(althans ik):rolleyes: floris 5 K.I.S

Jah, toevallig vind ik dat wel ;)
Is een goed samengestelde stam, met topspelers van w1 :p

Beste speler? -
Slechtste speler? Interners;
Meest belovende speler voor de toekomst? Di Mario, hartelijke speler (ondanks de leugens die hier verteld werden), zeer actief en snel lerend;
Mooiste speler profiel plaatje? Die van mij;
Beste stam? Dispar;
Slechtste stam in de top 20? Red Team;
Meest belovende stam voor de toekomst? Shinpü;
Beste leider? Nog niet onder een zeer goede leider gediend, dus kan ik ook niet antwoorden;
Slechtste leider? AlCosta en de leiding van Red Team;
Mooiste stamprofiel plaatje? eQual;
Favoriete forum poster? Kan de posts van turbodave altijd wel waarderen :).
Minst favoriete forum poster? DeWille, Pro-deffer en al die andere wannabe pro's;

Beste speler? -
Slechtste speler? Interners;
Meest belovende speler voor de toekomst? Di Mario, hartelijke speler (ondanks de leugens die hier verteld werden), zeer actief en snel lerend;
Mooiste speler profiel plaatje? Die van mij;
Beste stam? Dispar;
Slechtste stam in de top 20? Red Team;
Meest belovende stam voor de toekomst? Shinpü;
Beste leider? Nog niet onder een zeer goede leider gediend, dus kan ik ook niet antwoorden;
Slechtste leider? AlCosta en de leiding van Red Team;
Mooiste stamprofiel plaatje? eQual;
Favoriete forum poster? Kan de posts van turbodave altijd wel waarderen :).
Minst favoriete forum poster? DeWille, Pro-deffer en al die andere wannabe pro's;

bedankt :)

Slechtste speler? legendare: Wat een pannenkoek. Leider van een stam, maar kan zelf niet eens timen. En dan gaat die ook nog een IGM sturen om te kijken of ik online was. Die trukendoos ken ik nog niet hoor. :D

Slechtste speler? legendare: Wat een pannenkoek. Leider van een stam, maar kan zelf niet eens timen. En dan gaat die ook nog een IGM sturen om te kijken of ik online was. Die trukendoos ken ik nog niet hoor. :D

Eigenlijk vooral erg dat hij je zo laag inschat, dat hij denkt dat je erin zou trappen. ;)

Panthera [b zei:
Meest belovende speler voor de toekomst?[/b] Di Mario, hartelijke speler (ondanks de leugens die hier verteld werden), zeer actief en snel lerend;

Je weet helemaal niks van die speler en wat mensen van hem vinden dus weet eerst eens waar je over praat.

En dat je de leiding van R-Team slecht vind moet je zelf weten maar waarschijnlijk weet je niet eens wat er slecht aan is dus suggereer je maar een beetje dom

Je weet helemaal niks van die speler en wat mensen van hem vinden dus weet eerst eens waar je over praat.

En dat je de leiding van R-Team slecht vind moet je zelf weten maar waarschijnlijk weet je niet eens wat er slecht aan is dus suggereer je maar een beetje dom

nou ik weet denk wel iets over hem en geef panthara gelijk
en wat mensen van hem vinden * er zijn zoveel mensen wees een specifieker *

en over die leiding gesproken ( dit is golden awards ) maar je mag me wel een pm sturen maar dat hoef denk niet omdat je weet dat het bij jullie binnen de stam zeker niet goed gaat

Beetje tegenstrijdig lijkt mij? :rolleyes:

wat weet jij er dan weer allemaal van
niet alles is te zien op stats dus ssssst

Euh, ik dacht het over het gehele forum was geklad dat di mario zijn fusie partner gebackstabbed heeft. En aangezien fuseren = internen is dat idd tegenstrijdig. Dat al zijn andere dorpen met bute kracht en geweldige timing zijn overgenomen verandert daar niks aan..

Euh, ik dacht het over het gehele forum was geklad dat di mario zijn fusie partner gebackstabbed heeft. En aangezien fuseren = internen is dat idd tegenstrijdig. Dat al zijn andere dorpen met bute kracht en geweldige timing zijn overgenomen verandert daar niks aan..

Een verhaal heeft altijd twee kanten,en als ik er niet content van was en hem buitengooide om die reden dan is dat mijn probleem
Ben dat verhaaltje kotsbeu!
Als je ziet dat iemand je aanvalt vul je dan ook je dorp met 7 volle defense dorpen(beetje boerderij overschreden
eerste keer kwam hij op account en twee uur nadien zag ik dat er 100 aanbiedingen op de markt stonden
Als ik het hem dan zeg en volgende dag staat markt weeral vol
Wat win ik dan met zo n co?niet veel want nadat hij erop kwam had ik telkens uur werk om alles terug van markt te halen
dan alle os naar dat dorp,opgeteld 135000 troepen in een dorp steken waar al 20000 defense instond
kleinste kind weet als iemand met 5500 punten en twee dorpen wamen met ene ervan aanvalt dat er al niet veel troepen onderweg zijn.
Dus na twee keer hoor ik dan ook nog dat hij epilepsie heeft en dus ook niet kan farmen omdat hij anders telkens door beeldverandering hoofdpijn heeft
Dan was de maat vol.
Ik geef toe de manier waarop dat het overkomt als smerig spel,toch kan ik jullie zeggen dat ik met het zeker niet op voorhand gepland heb!
Dus nu vindt ik het er weer over dat dit weeral naar boven komt.

Op wereld 13 heb ik een co en daar moet ik niks tegen zeggen,die weet meer van TW dan mij.na 3 weken nog geen miserie gehad en ben er zeker van dat binnen een jaar we nog samen op account zitten

Moest ik alle dorpen optellen die ik al weggegeven heb omdat anderen ook zouden groter worden dan had ik nog meer dorpen dan die 16 van steve eraf getrokken.
Das al wat ik er nog op te zeggen heb en laatste keer dat ik op het AF kom

Een verhaal heeft altijd twee kanten,en als ik er niet content van was en hem buitengooide om die reden dan is dat mijn probleem
Als je ziet dat iemand je aanvalt vul je dan ook je dorp met 7 volle defense dorpen(beetje boerderij overschreden
eerste keer kwam hij op account en twee uur nadien zag ik dat er 100 aanbiedingen op de markt stonden
Wat win ik dan met zo n co?niet veel want nadat hij erop kwam had ik telkens uur werk om alles terug van markt te halen
dan alle os naar dat dorp,opgeteld 135000 troepen in een dorp steken waar al 20000 defense instond
kleinste kind weet als iemand met 5500 punten en twee dorpen wamen met ene ervan aanvalt dat er al niet veel troepen onderweg zijn.
Dus na twee keer hoor ik dan ook nog dat hij epilepsie heeft en dus ook niet kan farmen omdat hij anders telkens door beeldverandering hoofdpijn heeft
Dan was de maat vol.
Ik geef toe de manier waarop dat het overkomt als smerig spel,toch kan ik jullie zeggen dat ik met het zeker niet op voorhand gepland heb!

Op wereld 13 heb ik een co en daar moet ik niks tegen zeggen,die weet meer van TW dan mij.na 3 weken nog geen miserie gehad en ben er zeker van dat binnen een jaar we nog samen op account zitten

Moest ik alle dorpen optellen die ik al weggegeven heb omdat anderen ook zouden groter worden dan had ik nog meer dorpen dan die 16 van steve eraf getrokken.

Met deze duidelijke uitleg snapt ook iedereen denk ik wel wat er is gebeurd, ik denk niet dat je het nog zal moeten posten ;)

Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan :rolleyes:

Dan was de maat vol.

Waarom heb je hem dan op je account gelaten? :o

Waarom heb je hem dan op je account gelaten? :o

Het was mijn maatje bij mijn vorige stam en van de 4 mensen die ik wilde meenemen heeft er maar ene het gehaald om bij shinpu te geraken.
Op die manier kreeg ik hem ook in shinpu want binnen onze stam geld de regel 'geen persoonlijke bondgenoodschappen,enkel de stam telt'.
En op de duur ging ging edelvoer worden voor ander stamlid
En mits hij hetzelfde probleem had als mij, en dat is tijdsgebrek was dit de makkelijkste oplossing voor beiden.

di mario dat smoesje ben ik ook spuug zat je weet best hoe goed een speler is en je gaat niet met een slechte speler fuseren, En het is niet alleen dit heb veeeeel meer dingen gehoord en ja logisch dat ik niet al die namen ga noemen

Het was mijn maatje bij mijn vorige stam en van de 4 mensen die ik wilde meenemen heeft er maar ene het gehaald om bij shinpu te geraken.
Op die manier kreeg ik hem ook in shinpu want binnen onze stam geld de regel 'geen persoonlijke bondgenoodschappen,enkel de stam telt'.
En op de duur ging ging edelvoer worden voor ander stamlid
En mits hij hetzelfde probleem had als mij, en dat is tijdsgebrek was dit de makkelijkste oplossing voor beiden.

Weet er helemaal niks vanaf...maar je bent wel aardig op dreef. Ga zo door en je komt er wel :D

Terug
Bovenaan