Golden Awards

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser10875

Guest
welke oplossingen dan?
Buiten dodgen naar een dorp van je stamgenoot,jou dorp,of een bbtje of een ander dorp is er niets hoor?:D

Mama mia:p.
Zal niks te edelen hebben zeker:p?

zo hé,jij komt wel erg dicht in de buurt op de ranglijst hoor:O

Als je het dialect weghaalt krijg je wel een mooie nederlandse tekst:rolleyes:.
Maar ach,komt toch slotje op,dus geen reactie waardig.

van wat lijdt je af dat pukkul de slechste speler is?
Moet je giantchicken zien dan:')


Waarom vind iedereen me de grootste w10 pannekoek:mad:

Zegt toch allemaal genoeg?;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom vind iedereen me de grootste w10 pannekoek:mad:

oh ben jij nils1983 ?
ik dacht al, wat is de aanleiding dat je zoveel genoemd wordt in z'n lijstje
trouwens hetzelfde denk ik ook over cygnus, zat pukkel destijds op hermansprong ofzo?
 

DeletedUser39621

Guest
Ahja, pukkelpup zegt maar wat, hij geeft geen enkel benul van wat en hoe.
Zijn mening is gewoon niets waard.

Vervelend dat hij nog niet gerimd is eigenlijk, ben niet echt een fan van zijn stoerdoenerij.
tjah wie mag pukkel wel:confused:
oh ben jij nils1983 ?
ik dacht al, wat is de aanleiding dat je zoveel genoemd wordt in z'n lijstje
trouwens hetzelfde denk ik ook over cygnus, zat pukkel destijds op hermansprong ofzo?

lol, geloof je het zelf
 

DeletedUser

Guest
oh ben jij nils1983 ?
ik dacht al, wat is de aanleiding dat je zoveel genoemd wordt in z'n lijstje
trouwens hetzelfde denk ik ook over cygnus, zat pukkel destijds op hermansprong ofzo?

Een beetje concentratieverlies ;)

@ Dragonshield,
geschoten wild eten kan iedereen.
(Ik hoop dat je het begrjipt.)

Ik zal zo mijn lijstje nog eens posten.
 

DeletedUser

Guest
af bobbie en zittten braaf jongen :D


effe mijn lijstje

Beste speler: Ja dan toch RUUUULER
Slechtste speler: euhm Cygnus x
Meestbelovende speler voor de toekomst: Nils1983
Beste stam: toch voor Temp
Slechtste stam: credo niet euhm HONOR
Meestbelovende stam voor de toekomst: FoBie (nee niet omdat ik fobie voortrek maar nu zit er wil veel goeds in )
Beste leider: UT
Slechtste leider: Freddyls
Favoriete leider: UT
Favoriete forumposter: Dragonshield3
Minst favoriete forumposter: HoH
Meest overschatte stam: srry sangu maar het is zo
Meest onderschatte stam: FoBie
Mooiste profielplaatje speler: Nils1983
Mooiste profielplaatje stam: FoBie
Grootste Blunder: Tegen HoH praten
Grootste w10 pannekoek: Nils1983

Wat ben jij een stomme noob:eek:

sangu meest overschatte stam?

Heb jij geen brains ofzo?:confused::eek::eek:

Ga buiten spelen kid;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is al wel een héél tijdje geleden.
Tijd voor een vergelijking :)

Beste speler: Inmiddels zijn er nieuwe kanonnen op het RUUULER-account die het gekregen account volledig naar hun normen hebben aangepast.
Het account heeft aan kwaliteit zeker niet ingeboet.
Maar ik kies voor Kezmania, hoe die over zijn tegenstanders walst is gewoon kunst. Dashba die er nu bijkomt betekend alleen maar dat een edeltekort en een attente RUUULER hen van een toekomstige nummer 1-plek houden.
Slechtste speler: - hou ik terug leeg, een forumpost heeft een max aan karakters dat ik gebruiken mag.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Euforie ging neer, helaas. Heb je inmiddels 3-4miljoen ben je niet veelbelovend meer, dan moet je bevestigen.
BITME daarintegen is nog klein.
Desalniettemin heeft die de strenge Sangu-spelers kunnen overtuigen van zijn inzet, motivatie, leergierigheid en progressie op TW-vlak.
Dit met een uitnodiging als gevolg.
Beste stam: De 4 grootste stammen zullen ondertussen ook ongeveer de oudste zijn, of toch diegene met de meeste 'bewegingsruimte'.
Sangu heeft al heel wat brokken gemaakt in de top5 stammenrankingen. Zij zetten Apache opzij, mogen zich verantwoordelijk voelen voor de mislukte fusie v Credo en hebben bijna 1000(!) dorpen voorsprong op laatsgenoemde.
Ze hebben niets ingeboet aan hun P&P-campagnes en vertalen hun woorden nog steeds om in statistieken.
Slechtste stam: W10 is nu wel stillaan stabiel zodat we de komende maanden zullen zien welke blokken het best gesmeed zijn.
Wat ik hier wel kwijt wil: ROWALL heeft eigelijk nog niets bewezen, of ze stellen zichzelf wel héél weinig eisen en doelen voorop.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Ik hoop dat EX. de verbeterde en van rotte appels gefilterde, versie is van het potentieel dat Apache had.
Beste leider: Niemand kan mij beter leiden dan ikzelf!
Slechtste leider: Leuk als je gelijk hebt, (leiding v) Apache is niet meer :). Heb voorlopig niet echt slechte leider op het oog, vooral omdat het lijkt dat Credo gewoon stuurloos is tegenwoordig.
Favoriete leider: Onveranderd, al moeten zijn collega's zeker niet onderdoen. Maar Grote Smurf is maker van het heerlijke Sangu Package, dan kunnen de anderen niet zeggen :)
Favoriete forumposter: KPHS, wij gaan al véél te lang terug om je niet in mijn lijstje te zetten. En het is niet onverdiend ook!
Minst favoriete forumposter: Hermansprong is hier ook al eeuwen niet meer gezien. Maar nu die dragonshield3 opsteekt, zie ik wel een vervanger voor hem.
Met dezelfde motivatie trouwens.
Meest overschatte stam: Credo bleek inderdaad véél te ver boven haar waarde. Nu is Temp lijstaanvoerder. Daar ik maar één stam op de nummer1 plek zie, staat ook Temp boven haar plaats.
Meest onderschatte stam: Wie weet dan toch REF :confused:. Maar valt nog af te wachten wat er uiteindelijk met GONZOOI gebeurd en hoe NightmareSoldier daar op reageren zal.
Mooiste profielplaatje speler: geen zin op te zoeken
Mooiste profielplaatje stam: geen zin om te zoeken
Grootste Blunder: Mr. Shardull heeft ons de laatste maanden wel goed vermaakt, zijn hele historie is één grote blunder. Géniaal! :D
Grootste W10-pannenkoek: Shadowwar, zo plat als een echte pannekoek is ie door het gebeuk onder leiding v Kezzie en UT.


Arco, Sangu is toch wel degelijk overschat door iedereen;) Ze zijn gewoon bang om ze aan te vallen:p
Het probleem met spelers die Sangu toch durven aanvallen,
is dat ze achteraf meer dan dubbel op hun doos terugkrijgen.

Je kan en je mag Sangu overschatten, maar zij die het u voordeden kregen het deksel op de neus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan