rikkert1234
Beste Stamlid 20/21
- Reactiescore
- 1.005
Pracht topic
Jij bent prachtigPracht topic
daten?Pracht topic
Ik wil best een lijstje maken maar er is eigenlijk nog niks echt noemenswaardig gebeurd?6 pagina's, twee lijstjes. Hier gaat iets een klein beetje fout?
gedraagd* ; geaccepteerdtgeaccepteerd*, en nee hoor ik ben niet zuur ben beetje teleurgesteld dat een team met o zo veel verwachtingen en ervaringen zich als een stel kleuters gedraagt... en tbh was geen lijn voor mij prima, maar ik heb ze uiteindelijk zelf geaccepteerd omdat er voor jullie toch altijd naar de pijpen gedanst moet worden
busted...gedraagd* ; geaccepteerdt
wel consequent zijn aub
gedraagd* ; geaccepteerdt
wel consequent zijn aub
Mooi argument, ga nog doen alsof je neus bloed als je stamgenoten aangevallen wordenGa nog wat lijnen tekenen voor je vriendjes bij melt
Ik mag hopen dat dit geen serieuze post is, want dan weet je toch echt niet hoe de Nederlandse spelling werkt pff haha. Post van Taste of Death is gewoon correct Nederlands m.b.t. die twee punten die je aanhaalt. Als we dan toch de grammaticale Nazi's gaan uithangen he...gedraagd* ; geaccepteerdt
wel consequent zijn aub
je vergeet ontiegelijkWat zijn jullie toch ook allemaal eigenlijk vreselijk slecht
werkd* ; Dteath*Ik mag hopen dat dit geen serieuze post is, want dan weet je toch echt niet hoe de Nederlandse spelling werkt pff haha. Post van Taste of Death is gewoon correct Nederlands m.b.t. die twee punten die je aanhaalt. Als we dan toch de grammaticale Nazi's gaan uithangen he...
jij ookFlaviuz is a big meme
dat komt omdat vanquisher zo diep heeft geedeldjij ook
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @xKarKiinos wat een toppertje is dat