Golden Awards

Reactiescore
725
Denk dat je hier oprecht alles verkeerd inschat.. ik zal bij het begin beginnen.

Jij zelf post nooit een P&P bericht, dit is waarschijnlijk de eerste... het enige wat je kan is mensen voor janken uitmaken... fijn dat je jezelf een keer open durft te stellen.

Waarom werd je ookal weer gekleinerd in het lijnen gesprek? Jij kwam bij kevin voor afspraken we zouden de volgende dag terug komen met een voorstel. Volgende dag worden we wakker en heb je dorpen tussen enachter onze lijn geedeld. Je antwoord was nu heb ik ook ruil middel. Hoe triest ben je als je zoiets doet? Toevallig toen jij uit het gesprek bent gegaan is er wel een akkoord gekomen zegt genoeg.

Dat vinci jumped richting het noorden had niks met QiD te maken. Je moet een probleem bij de bron aanpakken, niet bij mij komen. Als wij dit niet hadden gedaan had Ice automatisch dr wereld al gewonnen door zieke overmacht. Jammer dat jullie er ook slachtoffer van worden, komt echter toch echt door je eigen stamgenoot.
Rene, het is maar een browser spelletje, misschien moet je bij mama gaan huilen, dit boeit me echt niets, ik begin mijn tegenstander beter en beter te leren kennen ;)
 
Reactiescore
5.693
Het is gewoon super kansloos hoe jij je gedraagt in deze community op dit moment. Ik vind het ook erg apart dat de ervaren spelers in Ice niet hun mond tegen je opentrekken om dit de kop in te drukken. Had je niet bij mij in de stam moeten doen.

Op elk bericht wat vanuit Melt komt, reageer je met antwoorden zoals: Jank noobs, Jankerds. Door dit soort reacties hebben mensen geen zin meer in gesprekken te voeren in de wereldchats, AF. Je hebt totaal geen respect voor je vijand, wat je op dit spelletje altijd moet hebben.

Daarnaast heb je zelf nog nooit iets bijzonders gepresteerd om dit spelletje... waarom zou je dan zo stoer doen? Lijkt wel of je een ongestelde vrouw bent, vooral als je met Kevin praat. Je doet net of het je niks boeit, maar in een normaal gesprek loop je zelf elke keer jankend weg, netzoals in het lijnen gesprek tussen vinci en QiD.

Ken aub een keer je plaats klein kind, want ik hap helemaal niet. Spreek je alleen aan op je rare houding en vreemde gedrag.
Maat, Chris doet niks anders en hoeveel keer heb je daarmee in de stam gespeeld? Blokkeer hem gewoon, dat doe ik ook met mensen die mij irriteren.
 
Reactiescore
2.064
Maat, Chris doet niks anders en hoeveel keer heb je daarmee in de stam gespeeld? Blokkeer hem gewoon, dat doe ik ook met mensen die mij irriteren.

Touche
 
Reactiescore
1.754
Jullie hebben geluk dat ik van @An Attempt To Perfection niet meer mag zeiken op het forum want ik had je wel te pakken anders
 
Reactiescore
1.754
PS: Cedric klootviool
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
1.365
Maat, Chris doet niks anders en hoeveel keer heb je daarmee in de stam gespeeld? Blokkeer hem gewoon, dat doe ik ook met mensen die mij irriteren.
Hoi janknoob
En dat klopt niet btw tombo
 
Reactiescore
725
@Taste of Death
Helaas voor jou dat onze lijn toch geacepteert is mss dat je de laatste tijd daarom zo zuur bent...
geaccepteerd*, en nee hoor ik ben niet zuur :D ben beetje teleurgesteld dat een team met o zo veel verwachtingen en ervaringen zich als een stel kleuters gedraagt... en tbh was geen lijn voor mij prima, maar ik heb ze uiteindelijk zelf geaccepteerd omdat er voor jullie toch altijd naar de pijpen gedanst moet worden
 
Bovenaan