Golden Awards

Reactiescore
154
geaccepteerd*, en nee hoor ik ben niet zuur :D ben beetje teleurgesteld dat een team met o zo veel verwachtingen en ervaringen zich als een stel kleuters gedraagt... en tbh was geen lijn voor mij prima, maar ik heb ze uiteindelijk zelf geaccepteerd omdat er voor jullie toch altijd naar de pijpen gedanst moet worden
gedraagd* ; geaccepteerdt
wel consequent zijn aub
 
Reactiescore
903
Strenge forummod: @DenDuvel zit er altijd strak op met z’n topicjes
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat zijn jullie toch ook allemaal eigenlijk vreselijk slecht
 
Reactiescore
119
gedraagd* ; geaccepteerdt
wel consequent zijn aub
Ik mag hopen dat dit geen serieuze post is, want dan weet je toch echt niet hoe de Nederlandse spelling werkt pff haha. Post van Taste of Death is gewoon correct Nederlands m.b.t. die twee punten die je aanhaalt. Als we dan toch de grammaticale Nazi's gaan uithangen he...
 
Reactiescore
725
Reactiescore
154
Ik mag hopen dat dit geen serieuze post is, want dan weet je toch echt niet hoe de Nederlandse spelling werkt pff haha. Post van Taste of Death is gewoon correct Nederlands m.b.t. die twee punten die je aanhaalt. Als we dan toch de grammaticale Nazi's gaan uithangen he...
werkd* ; Dteath*
 
Reactiescore
725
Flaviuz is a big meme
 
Reactiescore
417
Beste speler: EOS lijkt het best bezette account te zijn met spelers die zich al in andere werelden hebben bewezen. Ze staan momenteel op de tweede plaats, wat betekent dat ze goed groeien. Nu is het vooral wachten op de eerste echte grote massa waar ze hun kwaliteiten kunnen laten zien.

Beste stam: Ice, staan zonder grootst te spelen toch ruim voor. Hopelijk weet Melt wat spelers aan te trekken om de eindstrijd vermakelijk te maken.

De beste stam speler: Lastig om te zeggen, moet later nog blijken wie ik hier invul.

Het grootste ego: Iedereen die de wereld begon met de leus ga de uitdaging die w85 is aan en kom tegen ons deze wereld spelen. Nu de wereld een paar maanden bezig is, hoor je diezelfde mensen anderen betichten dat die de uitdaging niet aangaan?!? Leuk initiatief, maar je bent dan meteen wel al degene met een target op je hoofd aka de te kloppen stam.

Beste leider: Tom, regelt alles in overleg met de stam. Ik denk dat Joachim ook een goede leider is maar ik weet zelf niet hoe alles geregeld is binnen Melt.

Slechtste leider: Laat ik open.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat er geen stam meer wordt onderschat, Melt kon worden onderschat door de achterstand in punten, maar ze speelden het politieke spel goed.

Meest overschatte stam: ICE, goede groei maar dat zegt niet alles, vrij vertekend beeld.

Meest overschatte speler: Van wat ik gehoord heb .Da Vinci, geen idee of het team is veranderd maar bij de start van de wereld had ik hogere verwachtingen van dit account.

Meest onderschatte speler: Ga ik voor Xbraun, ik had verwacht dat ze in het begin van de game door QIS zouden worden geklapt, maar nu lijken ze echt hun weg naar boven te hebben gevonden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @xKarKiinos wat een toppertje is dat :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Amen, laatste tijd veel over gehoord, manier van spelen bevalt mij niet.

Mooiste spelers naam: Currere Sicut Noctua, krijg ik het gevoel dat die zes jaar Latijn toch nog ergens goed voor waren.

Mooiste stam naam: Steam

Mooiste profiel foto van spelers: Vanquisher.

Mooiste profiel foto van stammen: ICE

Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen maar voor nu innosmurf die zijn dorpen gratis en voor niets inlevert, erg gul.

Meest belovende speler voor de toekomst: Blue Eyes White Dragon en QQEEZZ denk dat ze beide in de endgame een grote rol gaan vertolken.

Grootste blunder: Deze wereld spelen duhh

Voor wie heb je nu echt respect: De leiders van beide stammen, je moet het maar bij elkaar zien te houden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Sjon, Willy, Tom, Jordi, Melvin en Laurens

Ik wil graag nog meedelen dat: Het is maar een spelletje, probeer er ook van te genieten he
 
Bovenaan