Golden Awards

Reactiescore
138
@TheFarmersLife nog bedankt voor je benoeming. Je kon ook moeilijk anders he. Anders waren jullie flop leermeesters haha.


Na toch een aantal mooie lijstjes leek het mij ook wel weer eens tijd om er eentje te maken.



Het tofste topic:
Golden Awards en Spotprentjes als die discussies daar eens weg bleven.

Het domste topic:
Bijna elk ander topic. Hoeveel onzin er tegenwoordig wel niet op het AF gezet wordt. Nu ben ik ook niet de aller sterkste P&P speler maar er zitten toch heel wat droeftoeters hier die er helemaal niks van bakken.

Beste speler:
Heb nog niet veel gezien deze wereld aan hoogstaande dingen, maar als ik dan iemand hier moet noteren dan denk ik dat ik voor Joeri ga van Finnvard. Hij pakt veel vv’s is actief op zijn account en zijn scripts zijn goed in elkaar gezet. Ook het account Red sky kan hier benoemd worden.

Slechtste speler:
Dit is wel lastig en kan ik er wel een paar van opnoemen maar van wat ik gezien heb komt hier toch wel Kaarsvet te staan. In pm’s toch wel stoer doen maar na een paar dagen incs te hebben gehad hard is gaan rennen. BMU vind ik ook wel een speler die hier past. Als je ziek bent en rust nodig hebt begrijp ik en daarom hebben wij een NAP wat wij niet wouden (natuurlijk wel zo gemaakt dat het positief was voor ons) afgesloten. Als je dan hoort dat hij doodleuk andere werelden speelt en bijna non stop LOL speelt vind ik dit wel triest.

Beste leider:
Nu ik in de leiding zit is dit een stuk makkelijker te beoordelen. Moet zeggen dat hier toch wel meer namen kunnen staan dan maar een. Aan de kant van 24/7 heb ik respect voor Justin van @Wow Who. Hoelang hij al wel niet bezig is om dat zooitje bij elkaar te houden. Stan @Kerouac van Tides vind ik ook een prima leider. Hij doet veel voor de stam waar veel spelers totaal geen weet van hebben. Hij kan soms vervelend uit de hoek komen waar ik mij ook wel eens aan stoor maar is er altijd en helpt ook waar nodig. Laten we ook eerlijk zijn we hebben allemaal wel zo onze sterke en ook zeker slechte punten. Tuur @Tuurz mijn oude gabber is ook een goede leider. Is voornamelijk akkefietjes aan het sussen wat heel belangrijk is voor een stam en zeker niet onderschat mag worden. Kortom de meeste leiders atm. zijn goede leiders

Slechtste leider:
@Addison Rae hoort hier wel thuis. Zijn gesprekken met de leiding van andere stammen waren toch wel slecht te noemen en met nul onderbouwing. Als je je ook zo snel uit het veld laat slaan door iemand van de andere leiding terwijl die persoon met sterke argumenten komt dan ben je niet capabel genoeg om als leider te functioneren. Wat ik wel goed vind aan hem is dat hij het leidingschap oppakt bij een zooitje kleuters en er nog iets van probeert te maken. Daar zou ik nooit in stappen. Sterker nog ik zou eerder op delete gaan dan een stam willen leiden waar ze elkaar aan het aanvallen zijn en aan het stabben zijn achter de rug. Respect daarvoor.


Mooiste actie van de wereld:
Eerste stammassa van Tides. Ook in Tides waren er een aantal zaken wat slecht was en opgelost moest worden. Ondanks dat er onenigheid was heeft de hele stam toch de taken uitgevoerd met een mooi resultaat. Wat ik persoonlijk van ons account een mooie actie vond is het hele dagen aanvallen dat vv draaiende mensen alles netjes aan het dodgen was op BMU maar nooit de troepen terug stuurde en daardoor wij een nachtblitz hebben uitgevoerd met een 14 dorpen winst resultaat. Wat nog wel benoemd mag worden is de eerste mini massa op BMU die hij solo Block ok zette.

Grootste blunder:
De eerste massa op BMU Hier was een mooi plan alleen heeft onze stabburen toen niks gedaan om een bepaalde rede waar ze later wel netjes sorry voor gezegd hebben.

Het grootste ego:
Kan hier wel tig namen invoeren. Denk dat de meeste spelers wel een ego hebben. Als ik er dan toch een mag benoemen dan staat het account @Wurm 2.0 met stip bovenaan. Als je toch een grote bek hebt tegen iedereen maar de eerste beste soort van massa 20 dorpen verliest met een slap excuus dan heb je toch wel een groot ego.

Mooiste stam naam:
vind op deze wereld niet echt een stamnaam er echt uitspringen. De naam van Tides komt dan het hoogst. De naam van 24/7 vind ik ook wel leuk zeker omdat weinig accounts (aan onze kant) dit ook echt waarmaken. Dus wel een leuke zelfspot.

Mooiste profiel foto van stammen:
Die van Ashes, mooi gemaakt en we kunnen er ook nog eens om lachen!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Atm. is dat Tides maar met een overmacht denk ik dat 24/7 toch een prima kans heeft op de overwinning als ze alle ego’s in toom kunnen houden.

Meest onderschatte stam:
Ik persoonlijk onderschat niemand. Denk ook niet dat er een stam onderschat wordt. Overal zit wel prima kwaliteit en over het algemeen zijn vaak toch maar een handje vol spelers die de stammen dragen en vaak zijn dat ook de betere spelers.

Meest overschatte stam:
Zal ik hier dan mijn eigen stam inzetten? Denk niet dat er een stam echt overschat wordt. Ik denk dat de betere spelers wel in Tides zitten atm. maar door de overmacht van 24/7 toch een mooie balans hier in zit.

Beste stam:
Hier zet ik wel Tides in. We hebben atm. alles netjes geregeld. Goede stamsfeer en iedereen helpt elkaar waar het maar nodig is. Misschien wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe stamquizavond.

Mooiste spelers naam:
klinkt stom maar ik vind onze eigen naam het mooiste. Heb het niet zo op die griekse namen allemaal beetje afgezaagd.

Mooiste profiel foto van spelers:
Finit hic Deo

Meest belovende speler voor de toekomst:
Blue sky at Morning, Dit is toch wel een bijzonder account. Van de start zaten er toch wel veel spelers op met een grote mond. Uiteindelijk zijn ze allemaal gekapt om verschillende redenen en was het toch wel een zeer inactief account. Dat de tegenstander daar totaal geen gebruik van gemaakt heeft is mij echt een raadsel. Nu zit er toch een heel sterk team op met een leider op het account die alles netjes in het gareel trekt. Dit account kan nog wel eens mooie dingen laten zien. Wel wil ik vermelde dat ik Jarne graag terug zie komen. Had altijd een torenhoge inzet en prettig om mee te praten.

Meest onderschatte speler:
Hier kan je ook meerdere invullen. TheFarmerslife is een sterk account met zeer goede spelers erop, maar nog niet veel hebben laten zien. QQEEZZ heb ik op 71 meegemaakt en als ze hier net zo gaan spelen dan op 71 gaan ze nog leuke dingen doen. Van de tegenpartij hoop ik leuke dingen te zien van Bad additude. Dit is een prettige speler waar je gezellig mee kan kletsen. Ik verheug me al op de aanvallen van ze.

Meest overschatte speler:
Zal hier toch Prone neer moeten zetten. Hoe hun naar de top zijn gegaan getuigt niet van fair spel. Of het slim is? Ja 100% slim gedaan maar heeft niks met skills te maken. Denk ook als ze een serieus front gaan krijgen met spelers die wel wat kwaliteit hebben ze dit niet waar gaan maken en snel de handdoek in de ring gooien. Op w71 is dit ook gebeurd en als ik me W66 herriner is patrick daar ook gaan runnen dus bij deze Prone.

Ik wil graag nog meedelen dat:
De stab naar vfsnip de wereld kapot gemaakt heeft en de wereld nooit meer hetzelfde zal zijn zo zonder VF erbij

Valt best mee hoor dat ego :D vind mezelf eigenlijk niet fantastisch. Maar je zal vast wel een reden hebben waarom je dit zegt :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
is hier een account waar ik kan meedraaien om de wereld te volgen? Misschien dat ik af en toe eens def ook.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
1.732
Beste speler: was Nonkel Jos. Hedendaags tipt echt niemand aan dat niveau dus kan hier verder niets schrijven.

Beste stam: Dit was VFsnip. Nu komt geen enkele stam in de buurt.

De beste stam speler: Antraxxis.

Het grootste ego: Prins Pils

Beste leider: Dash

Slechtste leider: Iedere leider die de confrontatie aanging met VFsnip.

Meest onderschatte stam: /

Meest overschatte stam: 24/7.

Meest overschatte speler: Wurm

Meest onderschatte speler: Ripromy

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Niemand hier.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen hier.

Mooiste spelers naam: MOHniels1

Mooiste stam naam: VFsnip

Het tofste topic: A snippers tale.

Het domste topic: Feedback topic w75

Favoriete forum poster: Simeco

Minst favoriete forum poster: iedereen die niet van VFsnip kwam.

Dikste wannabe op het forum: Prone

Dikste wannabe in het spel: Prone

Mooiste profiel foto van spelers: Spieder

Mooiste profiel foto van stammen: VFsnip

Mooiste actie van de wereld: Alles wat VFsnip heeft klaar gespeeld.

Meest belovende speler voor de toekomst: Niemand eigenlijk.

Meest belovende stam voor de toekomst: Geen.

Grootste blunder: /

Voor wie heb je nu echt respect: Bappos

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: VFsnippers.
 
Reactiescore
1.647
Tides wel lekker bezig, nu al chanteren afspraken op te zeggen als we een lid niet kicken die tot op heden niks fout heeft gedaan. Man o man zijn alle vieze recruits en interns nog niet genoeg om te kunnen winnen?
 
Reactiescore
1.962
EUhhh volgens mij wilden jullie TFL erbuiten houden en plat kata'en? Wat heeft dat nou weer met chanteren door Tides te maken.
 
Bovenaan