Golden Awards

Reactiescore
524
Favoriete forum poster: Melish, omdat hij zo veel topics aanmaakt
Dit is de enige degelijke onderbouwing bij alle toebedeelde awards.

Jammer om te zien dat bepaalde mensen niet meer tijd nemen om onderzoek te doen en interessant leesvoer posten waar hun eigen visie in zichtbaar is.
 
Reactiescore
34
Beste speler: Dit is een moeilijke, aangezien er nog niet veel onverwachts gebeurd is deze wereld, dus ga ik voor Phone

Beste stam: Als ik het zo bekijk is het op het moment .Rose

De beste stam speler: Dit is een moeilijke, ik kan niet in andere stammen kijken maar binnen .Rose is het moeilijk, omdat de meesten toch wel hun clears of def doneren in stam belang. Toch kies ik hier voor Hunt You Down, die geeft boven dit alles ook nog zijn lijn op, als dat beter is in stambelang.

Het grootste ego: Na vandaag moet dat toch wel Wurm 2.0 zijn, grootpraat maar maakt weinig waar

Beste leider:
Persoonlijk vind ik dit Alexander13 van Wolves, aangezien de grootste reden dat die stam nog leeft door zijn diplomatieke skills is.

Slechtste leider: Nvt

Meest onderschatte stam:
Nvt

Meest overschatte stam: 24/7, staan best hoog maar zie niet veel van hun terug.

Meest overschatte speler: Against All Odds denk ik, ik speel nog niet zo lang maar hij wordt heel hoog gerate maar zie niet veel van hem op het moment

Meest onderschatte speler: Hier zet ik dan ons van The Dark Salvation neer, wij hebben nog niet veel te verduren gehad maar ik denk dat we veel meer kunnen dan dat er van ons verwacht wordt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik hoor veel positiefs over Wow Who dus bij hem, en dan bij chili585 omdat ik heb gehoord dat Tiaro daar bij komt later.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Nvt

Mooiste spelers naam: de beer van zwolle, lekker droog

Mooiste stam naam:
Kaas, het is en blijft gewoon kei lekker

Het tofste topic:
Rate de speler of top/flop stammen, jammer dat er niet zo veel activiteit meer in zit

Het domste topic:
pp abuse topic

Favoriete forum poster:
Melish, omdat hij zo veel topics aanmaakt

Minst favoriete forum poster:
Nvt

Dikste wannabe op het forum:
Nvt

Dikste wannabe in het spel:
Vraag is hetzelde als meest overschatte speler naar mijn idee

Mooiste profiel foto van spelers:
Finit hic deo.

Mooiste profiel foto van stammen:
.Fly vind ik toch wel mooi

Mooiste actie van de wereld:
Samenkomst van het noorden in Kaas om zo tegen .Rose te gaan

Meest belovende speler voor de toekomst:
geenpala, die krijgt een belangrijk front met Kaas

Meest belovende stam voor de toekomst:
Kaas, zeker wanneer finit bij hun gaat is het een goede stam om het tegen .Rose op te nemen

Grootste blunder:
Wurm die in slaap valt tijdens het deffen

Voor wie heb je nu echt respect:
Kaarsvet, dat hij zijn def vergooide bij Wurm

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Naast mijn co's moet ik hier wel Nick en Daniel van The B1acklist neerzetten

Ik wil graag nog meedelen dat:
Zijn wel veel vragen dit
Gaat Tiaro ons dan veraden? :eek:
 
Reactiescore
1.707
Beste speler: Nonkel Jos

Beste stam: Vrij forum maar dan goed

De beste stam speler: RipRomy

Het grootste ego: beware the stare

Beste leider: mohniels

Slechtste leider: een niet dubieuze naam

Meest onderschatte stam: vrij forum maar dan goed

Meest overschatte stam: Rose

Meest overschatte speler: beware the stare

Meest onderschatte speler: Ripromy

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Anthraxxol de scoutmeester

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: beware the stare

Mooiste spelers naam: Team maligator

Mooiste stam naam: vrij forum maar dan beter

Favoriete forum poster: Simeco

Minst favoriete forum poster: Duckje

Dikste wannabe op het forum: @Stalov

Dikste wannabe in het spel: speelt @Stalov ?

Meest belovende stam voor de toekomst: vrij forum maar dan goed

Grootste blunder: beware the stare oprichten

Voor wie heb je nu echt respect: niet voor beware the stare
t:
 
Reactiescore
438
Van alle lijsten die ik tot nu toe gelezen heb is dit niet alleen de meest uitgebreide maar vooral ook de meest complete die ik ooit gezien heb.

Chapeau.
 
Reactiescore
34
Beste speler: Nonkel Jos

Beste stam: Vrij forum maar dan goed

De beste stam speler: RipRomy

Het grootste ego: beware the stare

Beste leider: mohniels

Slechtste leider: een niet dubieuze naam

Meest onderschatte stam: vrij forum maar dan goed

Meest overschatte stam: Rose

Meest overschatte speler: beware the stare

Meest onderschatte speler: Ripromy

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Anthraxxol de scoutmeester

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: beware the stare

Mooiste spelers naam: Team maligator

Mooiste stam naam: vrij forum maar dan beter

Favoriete forum poster: Simeco

Minst favoriete forum poster: Duckje

Dikste wannabe op het forum: @Stalov

Dikste wannabe in het spel: speelt @Stalov ?

Meest belovende stam voor de toekomst: vrij forum maar dan goed

Grootste blunder: beware the stare oprichten

Voor wie heb je nu echt respect: niet voor beware the stare
t:
bedankt voor de nominatie's anthraxxol <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.701
Beste speler:
Against all Odds
Als ik naar het totaal plaatje kijk, kom ik snel uit op AAO. Uitstekende activiteit, een uitstekende drive, goede ligging, goed cluster en kwalitatief een naar behoren team. Ondanks dat er nog niet veel te doen viel voor ze deze wereld hebben zij zich bereidwillend getoond ons te helpen hier en daar en toch het een en het ander al moeten wegspelen. Dit gebeurt vaak in combinatie met Annoy-O-Tron die goed functioneert in diens functie. Ik verwacht in totaliteit het meest van dit team, gebaseerd op ligging, bemanning en kwaliteit.

Red Sky at Morning & Finnvard
Ik denk als we naar pure kwaliteit gaan kijken deze accounts het meest naar voren komen, ze zijn dan ook nog eens buren, voor de desbetreffende front speler later geen pretje kan ik me zo voorstellen. Ik weet dat hier - zeer - bekwame spelers op zitten en dat ze kwalitatief nog veel gaan laten zien.

Beste stam
Wolves
Tot nu toe denk ik wolves. Niet omdat zij de meeste punten hebben, niet omdat ze kwalitatief het beste zijn, maar gewoon omdat zij het naar hun ligging gewoon heel goed doen. Prima aanvallen, prima deff werk en daarbuiten beschikken de stamleiding en o.a Bad Attitude van morele waarden, iets wat momenteel lijkt te ontbreken bij Rose. Ik ben zelf uiterst verrast over deze stam, al wist ik dat Imago op 73 al een flinke kluif had aan deze stam. Ik ben zef benieuwd hoe ze deze wereld uit gaan komen.

De beste stam speler:
Against all odds
Ik kan hier niets anders dan enkel iemand binnen mijn stam nomineren, maar los daarvan, verdient AAO deze award dubbel en dwars. Ze zijn niet altijd makkelijk om mee samen te werken, ze zijn soms impulsief, ze zijn soms teveel eisend, maar dat ben ik onderhand van ze gewend. Buiten deze negativiteit is het een team en dan vooral Martijn, een enorme stam speler die ons altijd wilt helpen indien nodig. Martijn staat voor sommige bekend als een verschrikkelijke klootzak, maar dat moet je ook wel zijn met zo'n team. Persoonlijk, - omdat ik weet hoe Martijn in elkaar zit - vind ik dat Martijn een speler is met veel potentie, die nog veel kan leren, maar zeker niet beroerd is om andere te helpen (ook al helpt ie ook graag zichzelf).
Het grootste ego:

Beste leider
Alexander13
Het gaat hierbij om de leiding van Wolves in totaliteit. Altijd de goede weg gekozen qua normen en waarden. Er werden clusterfucks bij ons geplaatst en de leiding heeft direct gehandeld. Ik weet dat er intern wat problemen waren en dat ze lang niet alles goed hebben gedaan, maar ik schrijf deze lijst vanaf mijn oogpunt en in mijn oogpunt hebben ze ten opzichte van mij altijd correct gehandeld.

Slechtste leider
Rose
Dat je het nodig acht om zoveel diplomatieke banden te hebben terwijl je dik 2mil los staat in deze fase van het spel vind ik werkelijk onbegrijpelijk. De stam is ontstaat uit een grijs gebied qua normen en waarde en deze lijn wordt doorgezet middels het diplomatieke spel. Het is dat ik nochtans vrij weinig zin had hier een groot probleem van te maken, maar zoals het er nu uitziet wil je de halve mid-game overslaan dmv diplomatiek. De overige stammen zoals een Wolves, Wu of ik geloof zelfs AT? verwijt ik niks. Zij kunnen vrij weinig anders, Rose kan dit wel.

Meest onderschatte stam
AT
Normaliter had ik hier wolves neer willen zetten, maar ik besef me dat zij wel op waarde geschat worden. Anders zou Rose geen samenwerking met ze aan gaan en is 24/7 niet zo - relatief - positief over wolves.
Daarom gaat deze nominatie naar AT, ik onderschat ze persoonlijk wel. Toch in mijn achterhoofd denk ik dat die kontknal vriendjes AM en Eric best wel tot wat in staat zijn. In hoeverre weet ik ik nog niet, maar denk dat ze kwalitatief niet per se onder doen voor de meeste van deze wereld.

Meest overschatte stam & speler
24/7 & Wurm2.0
Ik had persoonlijk nog wel een vrij hoge pet op van een Wurm2.0 bijvoorbeeld. Echter na een wereld die ik hier niet bij wil betrekken en de huidige toch wel tegenvaller, ben ik van mening dat ik hen overschat heb. Ik dacht namelijk dat zij een zeer groot en behendig team hadden en kwalitatief goed (zoals zelf oor ze verkondigd werd), maar tot nu toe niet helemaal tot hun recht gekomen. Hopelijk krabbelen ze op en kunnen ze mijn ongelijk bewijzen.
De stam toont tot nu toe vrij weinig en qua AF profilatie/geruzie ben ik geneigd te zeggen dat het niet denderend is allemaal. Ik hoop dat daar intern de zaakje op orde komen, want voor nu, lijkt het me niet super gaan binnen 24/7.

Meest onderschatte speler:
QQEEZZ
Liggen nog lekker veilig in de rim bij ons en komen nu pas - eindelijk - een beetje op stomen. Daan & Nico ken ik van 71 en zijn beide ongewone toppers, met uiterst goed spelinzicht en aanvallende kwaliteiten. Kwalitatief een goed team, leuke jongens en zodra ze eventueel groter zijn wordt het oppassen geblazen voor dit team.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Bad Attitude
Dan in het specifiek Maurtis. Toont zich tot nu toe enkel van zijn beste kant, aangenaam in omgang, denkt mee in oplossing en weet hoe het spel gespeeld moet worden zo lijkt het.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Scara
Scara meegemaakt op 76 tot een poosje terug, toonde zich in PM bijzonder triest en zoals ik het zag een schaamte voor de stam Rose. Als het dezelfde speler is hoef ik er zeker niet mee in een stam, al zal dit andersom ook het geval zijn denk ik.

Mooiste spelers naam:
Finnvard
Heb van doorgaans betrouwbare bronnen gehoord dat dit account vernoemd is naar een ikea meubel, super grappig natuurlijk. Echt ongelofelijk creatief, top naam.

Mooiste stam naam:
VFGoed
Bij gebrek aan beter nomineer ik de VF'ers. Van alle stammen hebben zij nog de meest iconische stamnaam uit de kast getrokken, prima.

Het tofste topic:
Golden awards, dat ene topic van mij om vast naar de toekomst te kijken (ben de naam kwijt) en spotprenten

Favoriete forum poster:
Melish
Ik heb tot nu toe enkel droevig laag P&P gezien op dit forum. Dan moet ik toch nog Melish nomineren hiervoor. Een tijdje terug was Nikki ook even actief, ben zijn AF naam alweer vergeten, maar hij zou hier ook in passen.

Minst favoriete forum poster:
Teveel om op te noemen, sorry xx

Dikste wannabe op het forum:
AddisonRae
Sorry Eric, maar op het AF vind ik je maar een wannabe, maar dat bedoel ik niet per definitie als negatief. Ik zie je enorm je best doen om leuke posts neer te zetten, maar vind dit niet altijd slagen.

Dikste wannabe in het spel
Ik heb hier geen nominatie voor.

Mooiste actie van de wereld:
De boost van AAO die barbaar gaat, hilarich.

Meest belovende speler voor de toekomst
Firefox.. & QQEEZZ
Wie ben ik om niet even mijn klein en beschaafde ego te boosten in mijn eigen lijst? Zonder grappen denk ik dat de spelers die ons kennen en ons op onze huidige rang zien staan ook wel weten dat we beter kunnen dan dat. Dat we er niet staan hangt af van verschillende factoren, denk aan edellijnen en motivatieverlies.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze wereld tot op heden bar saai vind en bar traag, dit gaat ten koste van mijn motivatie. Buiten dat ik het het privé druk heb en nog een andere wereld speel. Hiervoor even een dikke benoeming voor mijn grote vriend en co Elias @Gilfoyle , die zorgt dat alles draaiende blijft en mij af en toe een schop onder me kont geeft. Naar mate de wereld vordert merk ik dat mijn motivatie aan het beteren is, daarbij hebben we enkele welkome nieuwe spelers op ons acc en hopelijk komen enkele noobs zoals Pepijn en Melvin wat meer aan spelen toe in mid-game en endgame. Ik denk dat zeker end-game gezien Firefox.. een grote bijdrage kan leveren, door kwaliteit en jarenlange ervaring.

Dan nu QQ. Als dit team eenmaal groter is en daadwerkelijk deelneemt aan deze wereld, denk ik dat zij een van de betere zijn. Ze zijn er nog lang niet, maar een top team en die ook zeker mid en end-game zichzelf gaan profileren.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Rose
Zij hebben momenteel gewoon de beste kaarten in handen, meeste punten en meeste diplomatische samenwerkingen. Ik zie hun end-game halen en dat is dus ook voor mij de reden om hen hier te nomineren.

Grootste blunder

Ik vergeet nog wel eens clears te timen doordat ik snel afgeleid ben...

Voor wie heb je nu echt respect
Maurits, Stan en Elias.
Maurits om zijn coulantie naar ons als Fly toe. Stan, om zijn kwaliteit en diplomatiek sterk spel en Elias omdat het gewoon écht een top co is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
Elias

Ik wil graag nog meedelen dat:
Deze wereld hopelijk meer betekenis gaat krijgen binnenkort, tot nu toe traag, kortzichtig en kwalitatief matig. Laten we hier met zijn alle voor zorgen.


P. S ik ben niet verliefd op Elias hoor, als je dat soms denkt n.a.v deze lijst.
 
Reactiescore
50
Mooi lijstje Tom,

En inderdaad, Team BAD is erg blij met Maurits die (onder andere) conversaties goed kan voeren :)
 
Reactiescore
1.380
mooi lijstje @lord-toms we doen ons best en inderdaad om het ongeregelde zooitje op mijn account te leiden moet je een klootzak zijn maar voor vrienden heel lief ;)
 
Reactiescore
2.386
Beste speler:
Red Sky at Morning & Finnvard
Ik denk als we naar pure kwaliteit gaan kijken deze accounts het meest naar voren komen, ze zijn dan ook nog eens buren, voor de desbetreffende front speler later geen pretje kan ik me zo voorstellen. Ik weet dat hier - zeer - bekwame spelers op zitten en dat ze kwalitatief nog veel gaan laten zien.

Mooiste spelers naam:
Finnvard
Heb van doorgaans betrouwbare bronnen gehoord dat dit account vernoemd is naar een ikea meubel, super grappig natuurlijk. Echt ongelofelijk creatief, top naam.

Voor wie heb je nu echt respect
Maurits, Stan en Elias.
Maurits om zijn coulantie naar ons als Fly toe. Stan, om zijn kwaliteit en diplomatiek sterk spel en Elias omdat het gewoon écht een top co is.
Dankje :wink:
mijn grote vriend en co Elias @Gilfoyle ,
Elias echt zo groot niet hoor xp
 
Reactiescore
54
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Bad Attitude
Dan in het specifiek Maurtis. Toont zich tot nu toe enkel van zijn beste kant, aangenaam in omgang, denkt mee in oplossing en weet hoe het spel gespeeld moet worden zo lijkt het.

Voor wie heb je nu echt respect
Maurits, Stan en Elias.
Maurits om zijn coulantie naar ons als Fly toe. Stan, om zijn kwaliteit en diplomatiek sterk spel en Elias omdat het gewoon écht een top co is.

Mooi lijstje en bedankt voor de lovende woorden. Ben blij het spelletje weer opgepakt te hebben. :)
 
Reactiescore
1.503
Beste speler:
Against all Odds
Als ik naar het totaal plaatje kijk, kom ik snel uit op AAO. Uitstekende activiteit, een uitstekende drive, goede ligging, goed cluster en kwalitatief een naar behoren team. Ondanks dat er nog niet veel te doen viel voor ze deze wereld hebben zij zich bereidwillend getoond ons te helpen hier en daar en toch het een en het ander al moeten wegspelen. Dit gebeurt vaak in combinatie met Annoy-O-Tron die goed functioneert in diens functie. Ik verwacht in totaliteit het meest van dit team, gebaseerd op ligging, bemanning en kwaliteit.

Red Sky at Morning & Finnvard
Ik denk als we naar pure kwaliteit gaan kijken deze accounts het meest naar voren komen, ze zijn dan ook nog eens buren, voor de desbetreffende front speler later geen pretje kan ik me zo voorstellen. Ik weet dat hier - zeer - bekwame spelers op zitten en dat ze kwalitatief nog veel gaan laten zien.

Beste stam
Wolves
Tot nu toe denk ik wolves. Niet omdat zij de meeste punten hebben, niet omdat ze kwalitatief het beste zijn, maar gewoon omdat zij het naar hun ligging gewoon heel goed doen. Prima aanvallen, prima deff werk en daarbuiten beschikken de stamleiding en o.a Bad Attitude van morele waarden, iets wat momenteel lijkt te ontbreken bij Rose. Ik ben zelf uiterst verrast over deze stam, al wist ik dat Imago op 73 al een flinke kluif had aan deze stam. Ik ben zef benieuwd hoe ze deze wereld uit gaan komen.

De beste stam speler:
Against all odds
Ik kan hier niets anders dan enkel iemand binnen mijn stam nomineren, maar los daarvan, verdient AAO deze award dubbel en dwars. Ze zijn niet altijd makkelijk om mee samen te werken, ze zijn soms impulsief, ze zijn soms teveel eisend, maar dat ben ik onderhand van ze gewend. Buiten deze negativiteit is het een team en dan vooral Martijn, een enorme stam speler die ons altijd wilt helpen indien nodig. Martijn staat voor sommige bekend als een verschrikkelijke klootzak, maar dat moet je ook wel zijn met zo'n team. Persoonlijk, - omdat ik weet hoe Martijn in elkaar zit - vind ik dat Martijn een speler is met veel potentie, die nog veel kan leren, maar zeker niet beroerd is om andere te helpen (ook al helpt ie ook graag zichzelf).
Het grootste ego:

Beste leider
Alexander13
Het gaat hierbij om de leiding van Wolves in totaliteit. Altijd de goede weg gekozen qua normen en waarden. Er werden clusterfucks bij ons geplaatst en de leiding heeft direct gehandeld. Ik weet dat er intern wat problemen waren en dat ze lang niet alles goed hebben gedaan, maar ik schrijf deze lijst vanaf mijn oogpunt en in mijn oogpunt hebben ze ten opzichte van mij altijd correct gehandeld.

Slechtste leider
Rose
Dat je het nodig acht om zoveel diplomatieke banden te hebben terwijl je dik 2mil los staat in deze fase van het spel vind ik werkelijk onbegrijpelijk. De stam is ontstaat uit een grijs gebied qua normen en waarde en deze lijn wordt doorgezet middels het diplomatieke spel. Het is dat ik nochtans vrij weinig zin had hier een groot probleem van te maken, maar zoals het er nu uitziet wil je de halve mid-game overslaan dmv diplomatiek. De overige stammen zoals een Wolves, Wu of ik geloof zelfs AT? verwijt ik niks. Zij kunnen vrij weinig anders, Rose kan dit wel.

Meest onderschatte stam
AT
Normaliter had ik hier wolves neer willen zetten, maar ik besef me dat zij wel op waarde geschat worden. Anders zou Rose geen samenwerking met ze aan gaan en is 24/7 niet zo - relatief - positief over wolves.
Daarom gaat deze nominatie naar AT, ik onderschat ze persoonlijk wel. Toch in mijn achterhoofd denk ik dat die kontknal vriendjes AM en Eric best wel tot wat in staat zijn. In hoeverre weet ik ik nog niet, maar denk dat ze kwalitatief niet per se onder doen voor de meeste van deze wereld.

Meest overschatte stam & speler
24/7 & Wurm2.0
Ik had persoonlijk nog wel een vrij hoge pet op van een Wurm2.0 bijvoorbeeld. Echter na een wereld die ik hier niet bij wil betrekken en de huidige toch wel tegenvaller, ben ik van mening dat ik hen overschat heb. Ik dacht namelijk dat zij een zeer groot en behendig team hadden en kwalitatief goed (zoals zelf oor ze verkondigd werd), maar tot nu toe niet helemaal tot hun recht gekomen. Hopelijk krabbelen ze op en kunnen ze mijn ongelijk bewijzen.
De stam toont tot nu toe vrij weinig en qua AF profilatie/geruzie ben ik geneigd te zeggen dat het niet denderend is allemaal. Ik hoop dat daar intern de zaakje op orde komen, want voor nu, lijkt het me niet super gaan binnen 24/7.

Meest onderschatte speler:
QQEEZZ
Liggen nog lekker veilig in de rim bij ons en komen nu pas - eindelijk - een beetje op stomen. Daan & Nico ken ik van 71 en zijn beide ongewone toppers, met uiterst goed spelinzicht en aanvallende kwaliteiten. Kwalitatief een goed team, leuke jongens en zodra ze eventueel groter zijn wordt het oppassen geblazen voor dit team.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Bad Attitude
Dan in het specifiek Maurtis. Toont zich tot nu toe enkel van zijn beste kant, aangenaam in omgang, denkt mee in oplossing en weet hoe het spel gespeeld moet worden zo lijkt het.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Scara
Scara meegemaakt op 76 tot een poosje terug, toonde zich in PM bijzonder triest en zoals ik het zag een schaamte voor de stam Rose. Als het dezelfde speler is hoef ik er zeker niet mee in een stam, al zal dit andersom ook het geval zijn denk ik.

Mooiste spelers naam:
Finnvard
Heb van doorgaans betrouwbare bronnen gehoord dat dit account vernoemd is naar een ikea meubel, super grappig natuurlijk. Echt ongelofelijk creatief, top naam.

Mooiste stam naam:
VFGoed
Bij gebrek aan beter nomineer ik de VF'ers. Van alle stammen hebben zij nog de meest iconische stamnaam uit de kast getrokken, prima.

Het tofste topic:
Golden awards, dat ene topic van mij om vast naar de toekomst te kijken (ben de naam kwijt) en spotprenten

Favoriete forum poster:
Melish
Ik heb tot nu toe enkel droevig laag P&P gezien op dit forum. Dan moet ik toch nog Melish nomineren hiervoor. Een tijdje terug was Nikki ook even actief, ben zijn AF naam alweer vergeten, maar hij zou hier ook in passen.

Minst favoriete forum poster:
Teveel om op te noemen, sorry xx

Dikste wannabe op het forum:
AddisonRae
Sorry Eric, maar op het AF vind ik je maar een wannabe, maar dat bedoel ik niet per definitie als negatief. Ik zie je enorm je best doen om leuke posts neer te zetten, maar vind dit niet altijd slagen.

Dikste wannabe in het spel
Ik heb hier geen nominatie voor.

Mooiste actie van de wereld:
De boost van AAO die barbaar gaat, hilarich.

Meest belovende speler voor de toekomst
Firefox.. & QQEEZZ
Wie ben ik om niet even mijn klein en beschaafde ego te boosten in mijn eigen lijst? Zonder grappen denk ik dat de spelers die ons kennen en ons op onze huidige rang zien staan ook wel weten dat we beter kunnen dan dat. Dat we er niet staan hangt af van verschillende factoren, denk aan edellijnen en motivatieverlies.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze wereld tot op heden bar saai vind en bar traag, dit gaat ten koste van mijn motivatie. Buiten dat ik het het privé druk heb en nog een andere wereld speel. Hiervoor even een dikke benoeming voor mijn grote vriend en co Elias @Gilfoyle , die zorgt dat alles draaiende blijft en mij af en toe een schop onder me kont geeft. Naar mate de wereld vordert merk ik dat mijn motivatie aan het beteren is, daarbij hebben we enkele welkome nieuwe spelers op ons acc en hopelijk komen enkele noobs zoals Pepijn en Melvin wat meer aan spelen toe in mid-game en endgame. Ik denk dat zeker end-game gezien Firefox.. een grote bijdrage kan leveren, door kwaliteit en jarenlange ervaring.

Dan nu QQ. Als dit team eenmaal groter is en daadwerkelijk deelneemt aan deze wereld, denk ik dat zij een van de betere zijn. Ze zijn er nog lang niet, maar een top team en die ook zeker mid en end-game zichzelf gaan profileren.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Rose
Zij hebben momenteel gewoon de beste kaarten in handen, meeste punten en meeste diplomatische samenwerkingen. Ik zie hun end-game halen en dat is dus ook voor mij de reden om hen hier te nomineren.

Grootste blunder

Ik vergeet nog wel eens clears te timen doordat ik snel afgeleid ben...

Voor wie heb je nu echt respect
Maurits, Stan en Elias.
Maurits om zijn coulantie naar ons als Fly toe. Stan, om zijn kwaliteit en diplomatiek sterk spel en Elias omdat het gewoon écht een top co is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
Elias

Ik wil graag nog meedelen dat:
Deze wereld hopelijk meer betekenis gaat krijgen binnenkort, tot nu toe traag, kortzichtig en kwalitatief matig. Laten we hier met zijn alle voor zorgen.


P. S ik ben niet verliefd op Elias hoor, als je dat soms denkt n.a.v deze lijst.
Bedankt voor je nominatie!
 
Reactiescore
68
Beste speler:
Against all Odds
Als ik naar het totaal plaatje kijk, kom ik snel uit op AAO. Uitstekende activiteit, een uitstekende drive, goede ligging, goed cluster en kwalitatief een naar behoren team. Ondanks dat er nog niet veel te doen viel voor ze deze wereld hebben zij zich bereidwillend getoond ons te helpen hier en daar en toch het een en het ander al moeten wegspelen. Dit gebeurt vaak in combinatie met Annoy-O-Tron die goed functioneert in diens functie. Ik verwacht in totaliteit het meest van dit team, gebaseerd op ligging, bemanning en kwaliteit.

Red Sky at Morning & Finnvard
Ik denk als we naar pure kwaliteit gaan kijken deze accounts het meest naar voren komen, ze zijn dan ook nog eens buren, voor de desbetreffende front speler later geen pretje kan ik me zo voorstellen. Ik weet dat hier - zeer - bekwame spelers op zitten en dat ze kwalitatief nog veel gaan laten zien.

Beste stam
Wolves
Tot nu toe denk ik wolves. Niet omdat zij de meeste punten hebben, niet omdat ze kwalitatief het beste zijn, maar gewoon omdat zij het naar hun ligging gewoon heel goed doen. Prima aanvallen, prima deff werk en daarbuiten beschikken de stamleiding en o.a Bad Attitude van morele waarden, iets wat momenteel lijkt te ontbreken bij Rose. Ik ben zelf uiterst verrast over deze stam, al wist ik dat Imago op 73 al een flinke kluif had aan deze stam. Ik ben zef benieuwd hoe ze deze wereld uit gaan komen.

De beste stam speler:
Against all odds
Ik kan hier niets anders dan enkel iemand binnen mijn stam nomineren, maar los daarvan, verdient AAO deze award dubbel en dwars. Ze zijn niet altijd makkelijk om mee samen te werken, ze zijn soms impulsief, ze zijn soms teveel eisend, maar dat ben ik onderhand van ze gewend. Buiten deze negativiteit is het een team en dan vooral Martijn, een enorme stam speler die ons altijd wilt helpen indien nodig. Martijn staat voor sommige bekend als een verschrikkelijke klootzak, maar dat moet je ook wel zijn met zo'n team. Persoonlijk, - omdat ik weet hoe Martijn in elkaar zit - vind ik dat Martijn een speler is met veel potentie, die nog veel kan leren, maar zeker niet beroerd is om andere te helpen (ook al helpt ie ook graag zichzelf).
Het grootste ego:

Beste leider
Alexander13
Het gaat hierbij om de leiding van Wolves in totaliteit. Altijd de goede weg gekozen qua normen en waarden. Er werden clusterfucks bij ons geplaatst en de leiding heeft direct gehandeld. Ik weet dat er intern wat problemen waren en dat ze lang niet alles goed hebben gedaan, maar ik schrijf deze lijst vanaf mijn oogpunt en in mijn oogpunt hebben ze ten opzichte van mij altijd correct gehandeld.

Slechtste leider
Rose
Dat je het nodig acht om zoveel diplomatieke banden te hebben terwijl je dik 2mil los staat in deze fase van het spel vind ik werkelijk onbegrijpelijk. De stam is ontstaat uit een grijs gebied qua normen en waarde en deze lijn wordt doorgezet middels het diplomatieke spel. Het is dat ik nochtans vrij weinig zin had hier een groot probleem van te maken, maar zoals het er nu uitziet wil je de halve mid-game overslaan dmv diplomatiek. De overige stammen zoals een Wolves, Wu of ik geloof zelfs AT? verwijt ik niks. Zij kunnen vrij weinig anders, Rose kan dit wel.

Meest onderschatte stam
AT
Normaliter had ik hier wolves neer willen zetten, maar ik besef me dat zij wel op waarde geschat worden. Anders zou Rose geen samenwerking met ze aan gaan en is 24/7 niet zo - relatief - positief over wolves.
Daarom gaat deze nominatie naar AT, ik onderschat ze persoonlijk wel. Toch in mijn achterhoofd denk ik dat die kontknal vriendjes AM en Eric best wel tot wat in staat zijn. In hoeverre weet ik ik nog niet, maar denk dat ze kwalitatief niet per se onder doen voor de meeste van deze wereld.

Meest overschatte stam & speler
24/7 & Wurm2.0
Ik had persoonlijk nog wel een vrij hoge pet op van een Wurm2.0 bijvoorbeeld. Echter na een wereld die ik hier niet bij wil betrekken en de huidige toch wel tegenvaller, ben ik van mening dat ik hen overschat heb. Ik dacht namelijk dat zij een zeer groot en behendig team hadden en kwalitatief goed (zoals zelf oor ze verkondigd werd), maar tot nu toe niet helemaal tot hun recht gekomen. Hopelijk krabbelen ze op en kunnen ze mijn ongelijk bewijzen.
De stam toont tot nu toe vrij weinig en qua AF profilatie/geruzie ben ik geneigd te zeggen dat het niet denderend is allemaal. Ik hoop dat daar intern de zaakje op orde komen, want voor nu, lijkt het me niet super gaan binnen 24/7.

Meest onderschatte speler:
QQEEZZ
Liggen nog lekker veilig in de rim bij ons en komen nu pas - eindelijk - een beetje op stomen. Daan & Nico ken ik van 71 en zijn beide ongewone toppers, met uiterst goed spelinzicht en aanvallende kwaliteiten. Kwalitatief een goed team, leuke jongens en zodra ze eventueel groter zijn wordt het oppassen geblazen voor dit team.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Bad Attitude
Dan in het specifiek Maurtis. Toont zich tot nu toe enkel van zijn beste kant, aangenaam in omgang, denkt mee in oplossing en weet hoe het spel gespeeld moet worden zo lijkt het.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Scara
Scara meegemaakt op 76 tot een poosje terug, toonde zich in PM bijzonder triest en zoals ik het zag een schaamte voor de stam Rose. Als het dezelfde speler is hoef ik er zeker niet mee in een stam, al zal dit andersom ook het geval zijn denk ik.

Mooiste spelers naam:
Finnvard
Heb van doorgaans betrouwbare bronnen gehoord dat dit account vernoemd is naar een ikea meubel, super grappig natuurlijk. Echt ongelofelijk creatief, top naam.

Mooiste stam naam:
VFGoed
Bij gebrek aan beter nomineer ik de VF'ers. Van alle stammen hebben zij nog de meest iconische stamnaam uit de kast getrokken, prima.

Het tofste topic:
Golden awards, dat ene topic van mij om vast naar de toekomst te kijken (ben de naam kwijt) en spotprenten

Favoriete forum poster:
Melish
Ik heb tot nu toe enkel droevig laag P&P gezien op dit forum. Dan moet ik toch nog Melish nomineren hiervoor. Een tijdje terug was Nikki ook even actief, ben zijn AF naam alweer vergeten, maar hij zou hier ook in passen.

Minst favoriete forum poster:
Teveel om op te noemen, sorry xx

Dikste wannabe op het forum:
AddisonRae
Sorry Eric, maar op het AF vind ik je maar een wannabe, maar dat bedoel ik niet per definitie als negatief. Ik zie je enorm je best doen om leuke posts neer te zetten, maar vind dit niet altijd slagen.

Dikste wannabe in het spel
Ik heb hier geen nominatie voor.

Mooiste actie van de wereld:
De boost van AAO die barbaar gaat, hilarich.

Meest belovende speler voor de toekomst
Firefox.. & QQEEZZ
Wie ben ik om niet even mijn klein en beschaafde ego te boosten in mijn eigen lijst? Zonder grappen denk ik dat de spelers die ons kennen en ons op onze huidige rang zien staan ook wel weten dat we beter kunnen dan dat. Dat we er niet staan hangt af van verschillende factoren, denk aan edellijnen en motivatieverlies.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze wereld tot op heden bar saai vind en bar traag, dit gaat ten koste van mijn motivatie. Buiten dat ik het het privé druk heb en nog een andere wereld speel. Hiervoor even een dikke benoeming voor mijn grote vriend en co Elias @Gilfoyle , die zorgt dat alles draaiende blijft en mij af en toe een schop onder me kont geeft. Naar mate de wereld vordert merk ik dat mijn motivatie aan het beteren is, daarbij hebben we enkele welkome nieuwe spelers op ons acc en hopelijk komen enkele noobs zoals Pepijn en Melvin wat meer aan spelen toe in mid-game en endgame. Ik denk dat zeker end-game gezien Firefox.. een grote bijdrage kan leveren, door kwaliteit en jarenlange ervaring.

Dan nu QQ. Als dit team eenmaal groter is en daadwerkelijk deelneemt aan deze wereld, denk ik dat zij een van de betere zijn. Ze zijn er nog lang niet, maar een top team en die ook zeker mid en end-game zichzelf gaan profileren.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Rose
Zij hebben momenteel gewoon de beste kaarten in handen, meeste punten en meeste diplomatische samenwerkingen. Ik zie hun end-game halen en dat is dus ook voor mij de reden om hen hier te nomineren.

Grootste blunder

Ik vergeet nog wel eens clears te timen doordat ik snel afgeleid ben...

Voor wie heb je nu echt respect
Maurits, Stan en Elias.
Maurits om zijn coulantie naar ons als Fly toe. Stan, om zijn kwaliteit en diplomatiek sterk spel en Elias omdat het gewoon écht een top co is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
Elias

Ik wil graag nog meedelen dat:
Deze wereld hopelijk meer betekenis gaat krijgen binnenkort, tot nu toe traag, kortzichtig en kwalitatief matig. Laten we hier met zijn alle voor zorgen.


P. S ik ben niet verliefd op Elias hoor, als je dat soms denkt n.a.v deze lijst.

Bedankt voor de benoemingen Tom <3. We gaan ons best doen uiteraard!
 
Bovenaan