Golden Awards

Deleted User - 487971522

Guest
waarom denk je dat het (vaak) dezelfde spelers zijn die hoofdspeler / account eigenaar zijn, we hebben het liefste zelf de zweep in handen dan op onze rug ;)

Of je bent liever de hele dag achter de computer.
 
Reactiescore
290
Beste speler:

Against All Odds.

Ze hebben misschien nog weinig hoeven te laten zien deze wereld aanvallend en verdedigend. Wat op de hele wereld nog wel een beetje het punt is. Dus gaan we kijkende naar de farm/roof skills etc en dan denk ik dat AAO hier toch wel bovenuit piekt.



Beste stam:

Rose.

Momenteel de beste papieren en stats. Sommigen noemen het ook wel een r2w ik ben echter van mening dat het daar te vroeg voor was. En hoop persoonlijk dat er snel genoeg een 2de grote stam komt. Ik verwacht dat dit kaas zal zijn.



De beste stam speler:

Joey, van Hunt You Down. Geen bekende naam en staat kwa stats/rang langer als sommige andere. Maar het is een echte stamspeler wil ondanks dat hij zijn eigen groei ermee beperkt altijd alles doneren van zijn laatste offence tot al zijn defence. Staat zonder moeite dorpen in lijnen af en denkt overal mee mee.



Het grootste ego:

Daniel van Blacklist(dipshit).

Deze jongen wil alles hebben... van alle def om zelf te roven tot alle clears. En dan heb je nog het punt dat hij graag laat merken dat hij het grootste geslachtsdeel heeft... hij gunt andere geen liefde en claims ieders achterste binnen de stam.. (loveu)



Beste leider:

Eloy (sjaak trekhaak) had het goed voor elkaar binnen rose. Jammer genoeg moest hij door het zien van zijn vriendin een stapje terug doen en zitten we nu met Erwin (TDS) opgescheept.



Slechtste leider:

Geen mening.



Meest onderschatte stam:

Fly. Ze hebben ondanks een laag punten aantal toch een behoorlijk front. Misschien hebben ze hier en daar wel wat bgs/naps geen idee maar ze kunnen rustig verder groeien. En met firefox en Against All Odds toch 2 van de betere accounts van de wereld in hun bezit.



Meest overschatte stam:

Rose.

Ondanks dat ze met een groot Punten verschil Eerste staan deze wereld hebben ze met veel stammen front. Ook hebben se nog nergens de Rim onder controle wat het kwa Safe stukken lastiger maakt late game. En denk ik dat het een must is dat ze die rim onder controle gaan krijgen.



Meest overschatte speler:

Phone. Ik denk dat ik onszelf hier wel kan benoemen. Ondanks dat we momenteel met een ruime voorsprong staan en toch met Verslagen tegenstanders een steady plek bezitten hebben we nog weinig tegenslag gehad deze wereld. Vele accounts stopte na 1 a 2 dagen met Verdedigen en verder hebben ze ook weinig tot geen front. Door het dorpen aantal en geen/weinig tegenslag kunnen wij onze def ook rustig uitbouwen en op orde hebben. Maar wederom hebben we nog niks hoeven te laten zien...



Meest onderschatte speler:

Beware The Stare.

Je hoort er weinig over, ze staan niet in of in de buurt van de top 10. Echter boeken ze wel hun winsten en speelt er een actief team om. Ze zijn wel nonchalant in farmen/roven, maar de portomonee van Jonathan trekt deze verhouding redelijk recht.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik persoonlijk zou wel met AAO in een stam willem zitten. Ik spreek martijn geregeld en heb hem dit zelfs begin van de wereld al gemeld. Op w71 hebben we de nodige botsingen gehad maar deze zijn ook allemaal uitgepraat en nu is het “meestal” wel lachen.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Wurm2.0 wegens enkele voorgevallen situaties. Spreek de laatste wel harmen af en toe. Lijkt wel een prima kerel te zijn.



Mooiste spelers naam:

Geen mening. Zijn veel leuke namen.

Stel ik zou er een moeten kiezen zou ik gaan voor. Finit Hic Deo.



Mooiste stam naam:

Rose.



Het tofste topic:

Spotprenten zolang ze over andere gaan.



Het domste topic:

Pp abuse topic. Het hoort anno 2020 nu eenmaal bij het spel.



Favoriete forum poster:

Geen mening.



Minst favoriete forum poster:

Ikzelf... slaat 9 van de 10 keer nergens op wat ik post.



Dikste wannabe op het forum:

Geen mening.



Dikste wannabe in het spel:

Met name het woord dikste: Joey(hunt you down)



Mooiste profiel foto van spelers:

Res sky at morning... just wtf hahaha



Mooiste profiel foto van stammen:

Rose.



Mooiste actie van de wereld:

Het onverwachte stoppen van sons terwijl er een massa op hem gepland was.



Meest belovende speler voor de toekomst:

Against All Odds.



Meest belovende stam voor de toekomst:

Momenteel Rose. Maar ik zie hier zelf nog veranderingen in komen.



Grootste blunder:

Patrick die de naam van Prone in Phone veranderde en erachter kwam dat je het 180 dagen niet terug kan veranderen.



Voor wie heb je nu echt respect:

Nick. Van The blacklist, die jongen is altijd online.



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn co’s, en mijn stam Rose. Altijd lachen in de stam en iedereen staat voor elkaar klaar.



Ik wil graag nog meedelen dat:


Ik graag meer lijstjes en rate’s voorbij zie komen.
 
Reactiescore
1.226
Meest belovende stam voor de toekomst:

Momenteel Rose. Maar ik zie hier zelf nog veranderingen in komen.
Meest overschatte stam:

Rose.

Ondanks dat ze met een groot Punten verschil Eerste staan deze wereld hebben ze met veel stammen front. Ook hebben se nog nergens de Rim onder controle wat het kwa Safe stukken lastiger maakt late game. En denk ik dat het een must is dat ze die rim onder controle gaan krijgen.
Beste stam:

Rose.

Momenteel de beste papieren en stats. Sommigen noemen het ook wel een r2w ik ben echter van mening dat het daar te vroeg voor was. En hoop persoonlijk dat er snel genoeg een 2de grote stam komt. Ik verwacht dat dit kaas zal zijn.

Top dat je een lijstje plaatst. Echter vielen mij de volgende nominaties wel op. Je noemt een stam in 1 adem; Meest belovend, meest overschat en de beste. Zou je dit wat nader kunnen specificeren voor mij?

P.s. Mocht je tijd hebben, zou je dan iets aan de lay-out kunnen doen en de tekst bij de nominaties niet vet willen maken. Leest wat prettiger :tongue:
 
Reactiescore
138
Beste speler:

Against All Odds.

Ze hebben misschien nog weinig hoeven te laten zien deze wereld aanvallend en verdedigend. Wat op de hele wereld nog wel een beetje het punt is. Dus gaan we kijkende naar de farm/roof skills etc en dan denk ik dat AAO hier toch wel bovenuit piekt.



Beste stam:

Rose.

Momenteel de beste papieren en stats. Sommigen noemen het ook wel een r2w ik ben echter van mening dat het daar te vroeg voor was. En hoop persoonlijk dat er snel genoeg een 2de grote stam komt. Ik verwacht dat dit kaas zal zijn.



De beste stam speler:

Joey, van Hunt You Down. Geen bekende naam en staat kwa stats/rang langer als sommige andere. Maar het is een echte stamspeler wil ondanks dat hij zijn eigen groei ermee beperkt altijd alles doneren van zijn laatste offence tot al zijn defence. Staat zonder moeite dorpen in lijnen af en denkt overal mee mee.



Het grootste ego:

Daniel van Blacklist(dipshit).

Deze jongen wil alles hebben... van alle def om zelf te roven tot alle clears. En dan heb je nog het punt dat hij graag laat merken dat hij het grootste geslachtsdeel heeft... hij gunt andere geen liefde en claims ieders achterste binnen de stam.. (loveu)



Beste leider:

Eloy (sjaak trekhaak) had het goed voor elkaar binnen rose. Jammer genoeg moest hij door het zien van zijn vriendin een stapje terug doen en zitten we nu met Erwin (TDS) opgescheept.



Slechtste leider:

Geen mening.



Meest onderschatte stam:

Fly. Ze hebben ondanks een laag punten aantal toch een behoorlijk front. Misschien hebben ze hier en daar wel wat bgs/naps geen idee maar ze kunnen rustig verder groeien. En met firefox en Against All Odds toch 2 van de betere accounts van de wereld in hun bezit.



Meest overschatte stam:

Rose.

Ondanks dat ze met een groot Punten verschil Eerste staan deze wereld hebben ze met veel stammen front. Ook hebben se nog nergens de Rim onder controle wat het kwa Safe stukken lastiger maakt late game. En denk ik dat het een must is dat ze die rim onder controle gaan krijgen.



Meest overschatte speler:

Phone. Ik denk dat ik onszelf hier wel kan benoemen. Ondanks dat we momenteel met een ruime voorsprong staan en toch met Verslagen tegenstanders een steady plek bezitten hebben we nog weinig tegenslag gehad deze wereld. Vele accounts stopte na 1 a 2 dagen met Verdedigen en verder hebben ze ook weinig tot geen front. Door het dorpen aantal en geen/weinig tegenslag kunnen wij onze def ook rustig uitbouwen en op orde hebben. Maar wederom hebben we nog niks hoeven te laten zien...



Meest onderschatte speler:

Beware The Stare.

Je hoort er weinig over, ze staan niet in of in de buurt van de top 10. Echter boeken ze wel hun winsten en speelt er een actief team om. Ze zijn wel nonchalant in farmen/roven, maar de portomonee van Jonathan trekt deze verhouding redelijk recht.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik persoonlijk zou wel met AAO in een stam willem zitten. Ik spreek martijn geregeld en heb hem dit zelfs begin van de wereld al gemeld. Op w71 hebben we de nodige botsingen gehad maar deze zijn ook allemaal uitgepraat en nu is het “meestal” wel lachen.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Wurm2.0 wegens enkele voorgevallen situaties. Spreek de laatste wel harmen af en toe. Lijkt wel een prima kerel te zijn.



Mooiste spelers naam:

Geen mening. Zijn veel leuke namen.

Stel ik zou er een moeten kiezen zou ik gaan voor. Finit Hic Deo.



Mooiste stam naam:

Rose.



Het tofste topic:

Spotprenten zolang ze over andere gaan.



Het domste topic:

Pp abuse topic. Het hoort anno 2020 nu eenmaal bij het spel.



Favoriete forum poster:

Geen mening.



Minst favoriete forum poster:

Ikzelf... slaat 9 van de 10 keer nergens op wat ik post.



Dikste wannabe op het forum:

Geen mening.



Dikste wannabe in het spel:

Met name het woord dikste: Joey(hunt you down)



Mooiste profiel foto van spelers:

Res sky at morning... just wtf hahaha



Mooiste profiel foto van stammen:

Rose.



Mooiste actie van de wereld:

Het onverwachte stoppen van sons terwijl er een massa op hem gepland was.



Meest belovende speler voor de toekomst:

Against All Odds.



Meest belovende stam voor de toekomst:

Momenteel Rose. Maar ik zie hier zelf nog veranderingen in komen.



Grootste blunder:

Patrick die de naam van Prone in Phone veranderde en erachter kwam dat je het 180 dagen niet terug kan veranderen.



Voor wie heb je nu echt respect:

Nick. Van The blacklist, die jongen is altijd online.



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn co’s, en mijn stam Rose. Altijd lachen in de stam en iedereen staat voor elkaar klaar.



Ik wil graag nog meedelen dat:


Ik graag meer lijstjes en rate’s voorbij zie komen.

Prone je bent weer zo schattig !
 
Reactiescore
290
Top dat je een lijstje plaatst. Echter vielen mij de volgende nominaties wel op. Je noemt een stam in 1 adem; Meest belovend, meest overschat en de beste. Zou je dit wat nader kunnen specificeren voor mij?

P.s. Mocht je tijd hebben, zou je dan iets aan de lay-out kunnen doen en de tekst bij de nominaties niet vet willen maken. Leest wat prettiger :tongue:
Omdat momenteel de beste stam rose is in mijn ogen. Kijkende naar stats. En de voorsprong. Maar ik denk omdat er nog geen andere grote stammen zijn ze ook overschat worden door het punten aantal.
ik verwacht als noord een stam op zou richten met alle “top” leden. Het er heel anders uit zou zien.
 
Reactiescore
34
Meest onderschatte speler:

Beware The Stare.

Je hoort er weinig over, ze staan niet in of in de buurt van de top 10. Echter boeken ze wel hun winsten en speelt er een actief team om. Ze zijn wel nonchalant in farmen/roven, maar de portomonee van Jonathan trekt deze verhouding redelijk recht.
farmen en roven is gewoon tijdrovend...
Maar we komen richting de top 10 na jou te internen
 
Reactiescore
1.226
Maar ik denk omdat er nog geen andere grote stammen zijn ze ook overschat worden door het punten aantal.

Dan vind ik het wel interessant om te weten wat jij vindt. Mocht jij er ook zo over denken dan spreekt dit argument eigenlijk je benoeming tot beste stam een beetje tegen. Aangezien je die benoeming ook alleen maar staaft dmv stats en puntenaantal.
 
Reactiescore
290
Dan vind ik het wel interessant om te weten wat jij vindt. Mocht jij er ook zo over denken dan spreekt dit argument eigenlijk je benoeming tot beste stam een beetje tegen. Aangezien je die benoeming ook alleen maar staaft dmv stats en puntenaantal.
Momenteel kijkende naar de stammen denk ik dat rose. De beste stam is. Zouden bijvoorbeeld een fly met kaas samengaan of sts met kaas. Dan zou ik mijn mening bijtrekken en waarschijnlijk hun als beste stam benoemen. Ik kijk naar wat ik nu zie in stammen. Maar tegelijkertijd denk ik dat rose. Door punten overschat word.
 
Reactiescore
1.226
Oke, ik denk dat we niet op 1 lijn gaan komen, maar persoonlijk zie ik het zo.

Beste stam kan niet gelijk zijn aan meest overschatte stam (immers je overschat een stam, een stam die je overschat is dus eigenlijk niet zo goed, dus niet de beste?)
Meest overschatte stam kan niet gelijk zijn aan meest belovende stam (immers die stam is veelbelovend, zal de toekomst dus nog moeten uitwijzen, als ze zoveel belovend zijn is het een beetje gek om ze te overschatten?)

Hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel.
 
Reactiescore
54
Altijd leuk om lijstjes te lezen, vind het persoonlijk een beetje kort door de bocht om bij 90% van de kopjes Rose of mensen van Rose neer te zetten :p
 
Reactiescore
1.962
Ben het er mee eens dat er wel een aantal tegenstrijdigheden in je lijstje staan. Verder is het mooi dat je initiatief neemt en bedankt voor de benoemingen!
 
Reactiescore
344
Oke, ik denk dat we niet op 1 lijn gaan komen, maar persoonlijk zie ik het zo.

Beste stam kan niet gelijk zijn aan meest overschatte stam (immers je overschat een stam, een stam die je overschat is dus eigenlijk niet zo goed, dus niet de beste?)
Meest overschatte stam kan niet gelijk zijn aan meest belovende stam (immers die stam is veelbelovend, zal de toekomst dus nog moeten uitwijzen, als ze zoveel belovend zijn is het een beetje gek om ze te overschatten?)

Hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp je wel, maar het is denk ik meer wat hij nu beoogt op de toekomst.
Feit dat kleine stammen in noord met hun mbs du blijft spelen om later samen te komen..wat in mijn ogen allang achter de schermen besproken word. Zal dus betere papieren in handen hebben dan wat rosé. op dit moment vast heeft.

Maar dat is op dit moment niet aan de orde dus misschien toch overbodig ?
 
Reactiescore
290
Oke, ik denk dat we niet op 1 lijn gaan komen, maar persoonlijk zie ik het zo.

Beste stam kan niet gelijk zijn aan meest overschatte stam (immers je overschat een stam, een stam die je overschat is dus eigenlijk niet zo goed, dus niet de beste?)
Meest overschatte stam kan niet gelijk zijn aan meest belovende stam (immers die stam is veelbelovend, zal de toekomst dus nog moeten uitwijzen, als ze zoveel belovend zijn is het een beetje gek om ze te overschatten?)

Hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel.
Ik snap je zeker en het is ook moeilijk. Maar ik kijk hierbij hoe de stats momenteel zijn. Wat de “beste” stam op het moment is. En bij overschatte stam kijk ik ook naar wat er in de toekomst gaat gebeuren.... en ik verwacht dat er snel genoeg een andere stam gaat vormen die alles in een ander licht zet. Ook zijn er stammen die al meer “gepresteerd” hebben in mijn ogen als momenteel rose. Maar die door puntenaantallen ik Momenteel niet zie als de beste of meest belovende stam door een “overmacht” aan dorpen/punten als momenteel rose. Zoude deze stammen recruits doen zou ik ze kwa stats hoger inschatten als Rose omdat de dan met punten/dorpen meer gelijk zijn en dan kwa stats meer hebben laten zien.
 
Reactiescore
290
Altijd leuk om lijstjes te lezen, vind het persoonlijk een beetje kort door de bocht om bij 90% van de kopjes Rose of mensen van Rose neer te zetten :p
Snap ik zeker... kwa leiding kan ik moeilijk buiten rose kijken omdat ik niet weet wie overal leiding is of hoe het daar binnen in de stam gaat.
Zelfde met een stamspeler stats zeggen in mijn ogen hierin niet alles zoals bijv hunt you down. Maar binnen onze stam Is dat momenteel iemand die echt alles voor andere doet. En als ik nu wist hoe het in andere stammen was zou ik hier beter over kunnen oordelen. Bij onderschatte speler had ik bijvoorbeeld ook een firefox kunnen benoemen door de rang momenteel. Maar ikzelf en ik maak de lijst zal Firefox zeker niet onderschatte door de spelers die erop zitten en de ervaring met hun op w71.
 
Reactiescore
182
Oke, ik denk dat we niet op 1 lijn gaan komen, maar persoonlijk zie ik het zo.

Beste stam kan niet gelijk zijn aan meest overschatte stam (immers je overschat een stam, een stam die je overschat is dus eigenlijk niet zo goed, dus niet de beste?)
Meest overschatte stam kan niet gelijk zijn aan meest belovende stam (immers die stam is veelbelovend, zal de toekomst dus nog moeten uitwijzen, als ze zoveel belovend zijn is het een beetje gek om ze te overschatten?)


Hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel.


Een stam waarvan je in eerste instantie hogere verwachtingen had kan nogsteeds de beste stam zijn indien de overige stammen van een significant lager niveau zijn.

Nu weet ik niet of hier daadwerkelijk sprake van is op nl75, maar stellen dat een overschatte stam niet tevens de beste stam kan zijn is natuurlijk kul.
 
Bovenaan