Golden Awards

Reactiescore
54
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Tuur (geenpala), Mien (RTJ), Jarne (MOTO), Firefox.., Wow Who, Brainsick, La Kouchov Obarkarchov, Alexander13

Mooi lijstje! Dit ziet er nu al uit als een prachtige stam, pre-made voor een eventuele volgende wereld?

Mooiste actie van de wereld:
Te vroeg hiervoor. Al denk ik dat de fusie tussen Wolves en 24/7 deze wereld toch een pak interessanter kan maken.
Wij hopen zeker dat deze fusie de wereld een stuk interessanter maken. Volgens mij zitten er nu zeker 3 stammen op de wereld die mee kunnen spelen voor wereldwinst, waar Rose vooralsnog de beste kaarten in handen heeft. Belooft in ieder geval een mooie strijd te worden.
Bedankt voor de benoemingen!
 

Deleted User - 487824574

Guest
Mooi lijstjes, goed onderbouwd en lekker om te lezen!
 
Reactiescore
358
Beste speler:
Finit Hic Deo. Hier zijn wel een paar redenen voor, namelijk: activiteit (te zien aan farmen/plunderen - vooral in het begin dan - en roven) en hun aanvallende speelwijze. TM was precies snel weg sinds ze de aanval ingezet hadden, en dat met weinig hulp.

Beste stam:
Ik ging hier eigenlijk Rose. zetten, maar ik hoor van overal dat het intern toch (niet meer) al te soepel verloopt. Ik wil hier gerust ook Kaas neerzetten, maar dan geef ik mezelf en de stam teveel veren. Daarom ga ik dit nog leeg laten, vooral omdat ik nog wil zien hoe alles zal uitdraaien tussen Rose., 24/7 en Wolves. Wie komt er samen, wie gaat waarheen en wat zal dit voor de wereld teweegbrengen?

De beste stam speler:
Een moeilijke om te antwoorden, aangezien er bij ons nog niet veel is moeten gebeuren. Shout out naar de spelers van Master of the Oceans, ze gaan (na veel discussie - het moet gezegd zijn) toch akkoord met een stambeslissing die voor hen alles behalve ideaal is. Ook een nominatie voor Against All Odds, aangezien die FF aan het carryen zou zijn? En natuurlijk naar Kaarsvet en Blow me up voor de mooie ODS scores.

Het grootste ego:
Ondanks dat ze volgens mij de beste spelers zijn, hebben de bespelers van Finit Hic Deo. toch een verdomd groot ego. Oja, en onze geliefde Tim van Red Sky at Morning mogen we zeker niet vergeten in deze nominatie!!

Beste leider:
Ik kan hier eigenlijk niet zoveel over vertellen, aangezien ik maar 2 leiders ken buiten mijn eigen stam. Maar ik heb zo wel een gevoel dat 1 van de 2 een topper is op vlak van leidinggeven. Robin van Alexander13 is steeds vriendelijk, correct in de communicatie en heeft het beste met zijn stam voor. Ook nu met de moeilijke keuze op vlak van de toekomstige fusie, blijft hij zijn best doen voor geheel Wolves. Sidenote: hier spreek ik enkel over Robin zelf, ik weet totaal niet wie er nog in de leiding van Wolves zit.

Slechtste leider:
De leiding van Rose.? R2W, overdreven diplomatie,.. Ik kan geloven dat er interne problemen zijn. Als er te veel beslissingen zijn waar te veel leden niet meer akkoord gaan, en dan loopt het mis natuurlijk. Maar hier gaat mijn uiteindelijke nominatie - momenteel - toch naar Eric van de stam AT. Veel grootspraak voor de wereld, ook wel een leugentje hier en daar (eg. 'stam met enkel ervaren leden, veel activiteit en geen leiding want dat hebben we niet nodig') om dan toch een serieuze diplomatieke blunder te begaan met een kleine stam waar men eigenlijk nooit moeite mee had mogen hebben. Ook je aanvraag naar extra spelers hier op het forum geeft aan dat je grootspraak onterecht was. En dan zwijgen we nog maar over de normale gesprekken/onderhandelingen die men met je moet voeren...

Meest onderschatte stam:
Ik onderschat niemand momenteel. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik niet weet wat ik moet denken van de fusie tussen 24/7 en Wolves, en wat deze zal teweeg brengen in de wereld.

Meest overschatte stam:
Rose., in vorige puntjes heb ik dit al kort uitgelegd. Ik denk dat ze veel te hoog in de ranglijsten staan en als je naar de afzonderlijke clusters kijkt, kun je je ook gemakkelijk vragen gaan stellen over hoe in godsnaam de edellijnen kunnen liggen. Hun diplomatieke gedrag (eg. NAP met Wolves, akkoord met AT) versterkt hierin enkel mijn mening.

Meest overschatte speler:
Prone, groot wegens interns of het weglopen van de tegenstander. Nu liggen ze wat vast aangezien Brainsick niet gaat lopen, en de groei valt volledig weg.

Meest onderschatte speler:
Mamba mentality en nonkel jos. De eerste omdat ik niet had verwacht dat ze een constante groei hadden kunnen waarborgen, nonkeltje omdat hij er gewoon nog ligt tussen 24/7 en Rose., en zo af en toe een dorpje gaat mee snoepen. Succes daarmee boys!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Tuur (geenpala), Mien (RTJ), Jarne (MOTO), Firefox.., Wow Who, Brainsick, La Kouchov Obarkarchov, Alexander13

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Eric

Mooiste spelers naam:
Against All Odds, La Kouchov Obarkarchov

Mooiste stam naam:
24/7 - No life

Het tofste topic:
GA, Rate de speler

Het domste topic:
Iedereen mag zijn zegje doen in gelijk welk topic.

Favoriete forum poster:
Lord-toms, Melish, spamkaboutertje, The Weirdness of Talent

Minst favoriete forum poster:
Iedereen die geen interpunctie gebruikt of geen volzinnen kan schrijven.

Dikste wannabe op het forum:
Jarne (PalliePatatje)

Dikste wannabe in het spel:
Jarne (PalliePatatje)

Mooiste profiel foto van spelers:
Simon Stokvis en Wow who

Mooiste profiel foto van stammen:
Rose. en AT

Mooiste actie van de wereld:
Te vroeg hiervoor. Al denk ik dat de fusie tussen Wolves en 24/7 deze wereld toch een pak interessanter kan maken.

Meest belovende speler voor de toekomst:
QQEEZZ.

Meest belovende stam voor de toekomst:
24/7 + Wolves.

Grootste blunder:
Internen maar vergeten de stam te verlaten. Zucht.

Voor wie heb je nu echt respect:
Joeri

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Joeri, Dries, Matthias en dan iedereen die me irriteert

Mooie lijst, vooral dat stukje van ik wil niet met Eric in de stam zitten ga ik helemaal mee akkoord.
Waarom? Ask
 
Reactiescore
2.386
Waarom Seba? :confused2::confused2::confused2::tongue:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Als Speeder niet constant de chat zit te saboteren met gespam tussendoor, rukurt gewoon the war on drugs had geluisterd en men niet een loopje neemt als het over the kooks gaat met me, had het evident nog beter gegaan.
 
Reactiescore
1.804
Als Speeder niet constant de chat zit te saboteren met gespam tussendoor, rukurt gewoon the war on drugs had geluisterd en men niet een loopje neemt als het over the kooks gaat met me, had het evident nog beter gegaan.
grappig dat sommigen dit liken terwijl ze geen idee hebben waar het over gaat? :biggrin:
 
Reactiescore
1.226
Beste speler: Mamba Mentality ik ken deze jongens van W69 waar ze van de stamleiding destijds geen front mochten (if i'm correct?) omdat ze onervaren spelers waren en dat niet zouden aankunnen. Deze heren hebben een dermate groei doorgemaakt dat het gewaardeerde stamgenoten zijn. Juist doordat ze zich niet alwetend opstellen leren ze heel veel. Kijkend naar de continue stijgende groeilijn kunnen we niet anders dan concluderen dat deze jongens hun weg in de top verdiend hebben. Keep up the good work.

Ook valt @Blow Me Up mij erg op aan de westzijde. Met 194 dorpen kunnen ze zich tot grootgrondbezitter rekenen, dit edellimiet zal ongewtijfeld met een boel VB's (lees: PP) gemoeid gaan maar desalniettemin met een rang 2 ODS en een rang 6 ODA kunnen we wel stellen dat het een aanwinst is voor de stam 24/7 die daarmee in de westelijke contreien een ijzersterk account hebben. Gaat vuurwerk beloven met de toppers van @Against All Odds

Beste stam: vind ik lastig, qua ranglijst is dit Rose - easy. Maar ik ben geen fan van de totstandkoming ervan en dan nu weer dat gedoe met AT, hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen zullen we ongetwijfeld gaan zien de komende tijd.

24/7 wil ik hier benoemen. Deze stam staat rang 2 ODA en rang 2 ODD. Ondanks deze hoge ODD score weten ze alsnog een stijgende lijn in te zetten. Wat er met @Wurm 2.0 gebeurde was natuurlijk niet heel best, maar de ligging van Wurm 2.0 was ook wel een erg uitdagende volgens mij.

De beste stam speler: Ik weet dat @Wow Who zich erg kan inzetten voor een stam, deze man is actief op meerdere werelden dus ik heb geen idee hoe hij het op deze wereld doet.

@Padmyuva ook een korte tijd als plezierige stamgenoot mogen ervaren op 73

Ben ook erg blij met @ixfuryanix @Master Of The Oceans @PalliePatatje @Young Grafito @Kerouac (vergeet er vast nog wat) Die niet te beroerd zijn om een VV te draaien. Gelukkig is dit (nog) niet vaak nodig geweest binnen Kaas, maar ze staan er als het nodig is.

Het grootste ego: @Red Sky at Morning kan er wel wat van, helaas zit er vaak wel een kern van waarheid in zijn standpunten :tongue: ook @The Weirdness of Talent. kwam met een hoop bombarie maar vertrok nog voordat het eigenlijk spannend werd. Wel jammer op het forum is het nu een stuk rustiger, ik kon het tegengas -bij vlagen - wel waarderen moet ik eerlijk zeggen

Beste leider: Ik ben wel erg blij met onze eigen @Kerouac. Mag af en toe nog wel iets meer op zijn strepen gaan staan, de lieverd die het is. Goed doen voor iedereen kun je het toch niet :wink:

Slechtste leider: leiding van Rose en AT. Beide stammen hebben gezamenlijk 25 leden. Je hoeft geen wiskundige te zijn om te weten dat dit nooit gaat passen met een ledenlimiet van 15. Deze fusie - zoals ze het noemen - gaat ook een hoop gedupeerden achter zich laten. Rose heeft dit al een keer gedaan, en gaat AT dezelfde weg bewandelen. Ik snap ook dat AT in een lastige positie zit, maar met deze move wordt niet de positie van AT beter, nee slechts de positie van enkele spelers, waarmee je de rest van je stamgenoten zwaar tekort doet.

Meest onderschatte stam: VFSNIP, een plaatje zegt meer dan duizend woorden. :wink:

1602269671806.png

Meest overschatte stam: Overschatten is niet het goede woord, maar ik had AT wel anders ingeschat, had echt gehoopt dat ze mee zouden doen in de mid-game om er wat leuks van te maken.

Meest overschatte speler: Ikzelf, bak er niet zoveel van :tongue:

Meest onderschatte speler: @nonkel jos die ouwe nonkel laat ze toch even een poepie ruiken met behulp van zijn mede snippers.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mensen die stambelang boven accountbelang zetten, zijn er weinig van te vinden hedendaags.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die bij elke mededeling/beslissing van de leiding een heel debat moeten gaan opzetten.

Mooiste spelers naam: @Finit hic Deo. en natuurlijk onze eigen Finnvard aka Fart

Mooiste stam naam: Kaas want is de baas.

Het tofste topic: Meeste topics kunnen wel tof zijn, gaat immers om de content die er in staat. Een GA topic met alleen maar slechte/troll lijstjes hoeft niet perse een tof topic te zijn.

Het domste topic: Vind het deze wereld nog meevallen, geen antwoord hier op.

Favoriete forum poster: @lord-toms @Spamkaboutertje @Dark Impunity op een bepaalde manier ook wel @The Weirdness of Talent.

Minst favoriete forum poster: @Yerpel

Dikste wannabe op het forum: @Addison Rae
Hoe hij zich profileert is wel een beetje wannabe gedrag, slechts 1 van zijn quote's oordeelt u zelf :tongue:

Zoals velen weten is de hoofdspeler Eric bekend geworden in de afgelopen 30/35 werelden (w38 is het avontuur gestart).
Ik heb vele werelden mogen meedoen, eerst als MB en later als speler op accounts die een goede naam dragen binnen de community

Dikste wannabe in het spel: @Master Of The Oceans wat zullen deze spelers spijt hebben dat ze in de rim gestart zijn, zouden toppers zijn in de core.

Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee, kijk ik nooit naar.

Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee, kijk ik nooit naar.

Mooiste actie van de wereld: Denk @Wurm 2.0 de grootste actie is geweest?

Meest belovende speler voor de toekomst: @Red Sky at Morning Deze mannen gaan gasgeven als de rim secured is.

Meest belovende stam voor de toekomst: Rose + AT gaat een zieke overmacht vormen ten opzichte van de bestaande stammen, gaat heel wat roering beloven.

Grootste blunder: W75 starten als MB

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die de leidersrol op zich neemt, er gaat echt een shitload aan tijd in zitten en de waardering is soms ver te zoeken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers. Door hun log ik dat schaarse uurtje wat ik soms nog over heb.

Ik wil graag nog meedelen dat: Lijstjes en rates
 
Reactiescore
1.647
Beste speler: Mamba Mentality ik ken deze jongens van W69 waar ze van de stamleiding destijds geen front mochten (if i'm correct?) omdat ze onervaren spelers waren en dat niet zouden aankunnen. Deze heren hebben een dermate groei doorgemaakt dat het gewaardeerde stamgenoten zijn. Juist doordat ze zich niet alwetend opstellen leren ze heel veel. Kijkend naar de continue stijgende groeilijn kunnen we niet anders dan concluderen dat deze jongens hun weg in de top verdiend hebben. Keep up the good work.

Ook valt @Blow Me Up mij erg op aan de westzijde. Met 194 dorpen kunnen ze zich tot grootgrondbezitter rekenen, dit edellimiet zal ongewtijfeld met een boel VB's (lees: PP) gemoeid gaan maar desalniettemin met een rang 2 ODS en een rang 6 ODA kunnen we wel stellen dat het een aanwinst is voor de stam 24/7 die daarmee in de westelijke contreien een ijzersterk account hebben. Gaat vuurwerk beloven met de toppers van @Against All Odds

Beste stam: vind ik lastig, qua ranglijst is dit Rose - easy. Maar ik ben geen fan van de totstandkoming ervan en dan nu weer dat gedoe met AT, hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen zullen we ongetwijfeld gaan zien de komende tijd.

24/7 wil ik hier benoemen. Deze stam staat rang 2 ODA en rang 2 ODD. Ondanks deze hoge ODD score weten ze alsnog een stijgende lijn in te zetten. Wat er met @Wurm 2.0 gebeurde was natuurlijk niet heel best, maar de ligging van Wurm 2.0 was ook wel een erg uitdagende volgens mij.

De beste stam speler: Ik weet dat @Wow Who zich erg kan inzetten voor een stam, deze man is actief op meerdere werelden dus ik heb geen idee hoe hij het op deze wereld doet.

@Padmyuva ook een korte tijd als plezierige stamgenoot mogen ervaren op 73

Ben ook erg blij met @ixfuryanix @Master Of The Oceans @PalliePatatje @Young Grafito @Kerouac (vergeet er vast nog wat) Die niet te beroerd zijn om een VV te draaien. Gelukkig is dit (nog) niet vaak nodig geweest binnen Kaas, maar ze staan er als het nodig is.

Het grootste ego: @Red Sky at Morning kan er wel wat van, helaas zit er vaak wel een kern van waarheid in zijn standpunten :tongue: ook @The Weirdness of Talent. kwam met een hoop bombarie maar vertrok nog voordat het eigenlijk spannend werd. Wel jammer op het forum is het nu een stuk rustiger, ik kon het tegengas -bij vlagen - wel waarderen moet ik eerlijk zeggen

Beste leider: Ik ben wel erg blij met onze eigen @Kerouac. Mag af en toe nog wel iets meer op zijn strepen gaan staan, de lieverd die het is. Goed doen voor iedereen kun je het toch niet :wink:

Slechtste leider: leiding van Rose en AT. Beide stammen hebben gezamenlijk 25 leden. Je hoeft geen wiskundige te zijn om te weten dat dit nooit gaat passen met een ledenlimiet van 15. Deze fusie - zoals ze het noemen - gaat ook een hoop gedupeerden achter zich laten. Rose heeft dit al een keer gedaan, en gaat AT dezelfde weg bewandelen. Ik snap ook dat AT in een lastige positie zit, maar met deze move wordt niet de positie van AT beter, nee slechts de positie van enkele spelers, waarmee je de rest van je stamgenoten zwaar tekort doet.

Meest onderschatte stam: VFSNIP, een plaatje zegt meer dan duizend woorden. :wink:

Bekijk bijlage 23799

Meest overschatte stam: Overschatten is niet het goede woord, maar ik had AT wel anders ingeschat, had echt gehoopt dat ze mee zouden doen in de mid-game om er wat leuks van te maken.

Meest overschatte speler: Ikzelf, bak er niet zoveel van :tongue:

Meest onderschatte speler: @nonkel jos die ouwe nonkel laat ze toch even een poepie ruiken met behulp van zijn mede snippers.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mensen die stambelang boven accountbelang zetten, zijn er weinig van te vinden hedendaags.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die bij elke mededeling/beslissing van de leiding een heel debat moeten gaan opzetten.

Mooiste spelers naam: @Finit hic Deo. en natuurlijk onze eigen Finnvard aka Fart

Mooiste stam naam: Kaas want is de baas.

Het tofste topic: Meeste topics kunnen wel tof zijn, gaat immers om de content die er in staat. Een GA topic met alleen maar slechte/troll lijstjes hoeft niet perse een tof topic te zijn.

Het domste topic: Vind het deze wereld nog meevallen, geen antwoord hier op.

Favoriete forum poster: @lord-toms @Spamkaboutertje @Dark Impunity op een bepaalde manier ook wel @The Weirdness of Talent.

Minst favoriete forum poster: @Yerpel

Dikste wannabe op het forum: @Addison Rae
Hoe hij zich profileert is wel een beetje wannabe gedrag, slechts 1 van zijn quote's oordeelt u zelf :tongue:



Dikste wannabe in het spel: @Master Of The Oceans wat zullen deze spelers spijt hebben dat ze in de rim gestart zijn, zouden toppers zijn in de core.

Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee, kijk ik nooit naar.

Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee, kijk ik nooit naar.

Mooiste actie van de wereld: Denk @Wurm 2.0 de grootste actie is geweest?

Meest belovende speler voor de toekomst: @Red Sky at Morning Deze mannen gaan gasgeven als de rim secured is.

Meest belovende stam voor de toekomst: Rose + AT gaat een zieke overmacht vormen ten opzichte van de bestaande stammen, gaat heel wat roering beloven.

Grootste blunder: W75 starten als MB

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die de leidersrol op zich neemt, er gaat echt een shitload aan tijd in zitten en de waardering is soms ver te zoeken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers. Door hun log ik dat schaarse uurtje wat ik soms nog over heb.

Ik wil graag nog meedelen dat: Lijstjes en rates

Bedankt nominaties stam en speler. 63% van mijn OD is ODS dus hier ook lekker bezig alweer :)
 
Reactiescore
453
Beste speler: Mamba Mentality ik ken deze jongens van W69 waar ze van de stamleiding destijds geen front mochten (if i'm correct?) omdat ze onervaren spelers waren en dat niet zouden aankunnen. Deze heren hebben een dermate groei doorgemaakt dat het gewaardeerde stamgenoten zijn. Juist doordat ze zich niet alwetend opstellen leren ze heel veel. Kijkend naar de continue stijgende groeilijn kunnen we niet anders dan concluderen dat deze jongens hun weg in de top verdiend hebben. Keep up the good work.

dit doen ze inderdaad erg goed!
maar ze hadden op w69 dan ook wel enige activiteits problemen en er is dan ook versterking bijgekomen die het uitstekend doet hier op w75

wat betreft mijn benoemingen is natuurlijk altijd hoe je er zelf naar kijkt, mensen die een co speler gezocht forum maken zonder ook maar enige informatie vind ik persoonlijk zwaar irritant dus heb ik het zo gedaan, het feit dat we nieuwe toppers hebben mogen verwelkomen zegt denk ik genoeg.

wat betreft AT, ja er is wat onrust geweest en die is (helaas) ook op het AF beland, toen ik mijn online les had gehad heb ik gesproken met heisenberg en die heeft, dan wel zonder zich te herroepen op zijn AF posts, zijn begrip getoond en de rest zal binnenkort zijn keuze krijgen binnen de stam.
maar wij laten ons niet pushen door jouw leider, want die wilt waarschijnlijk heel graag dat er mensen uit at gaan zodat hij ze kan opedelen.
want rekruteren zullen ze niet, dat was immers afgesproken.
 
Reactiescore
5.691
Ik ben inderdaad ook aangenaam verrast door Mamba, bedankt voor je benoeming ook.
 
Reactiescore
510
Moet je nagaan dat Mamba me mb was w72 :O
 
Reactiescore
1.226
de rest zal binnenkort zijn keuze krijgen binnen de stam

Ben benieuwd wat deze keuze zal zijn, en of die op basis van gelijkwaardigheid voorgelegd zal worden. "Jullie mogen kiezen, of internen en mee gaan als speler, dorpen afstaan en doorspelen als MB, of de stam verlaten en een "eerlijk" gevecht" zou natuurlijk geen keuze op basis van gelijkwaardigheid zijn. We laten ons verassen wat uit de hoge hoed komt.

Fijn dat jullie co's gevonden hebben! Blijft toch een lastige zoektocht vaak.
 
Bovenaan