Golden Awards

Reactiescore
180
Allebei zieke noobstammen.

Meer dan correct, was één van de eerste werelden waar ik met men teampje iet of wat betekend heb (zat ruai en later warmachine) en waren toen totaal niet voorbereid op/geschikt voor eindstrijd.
 
Reactiescore
550
Favoriete forumposter: Dream Team vind ik er bovenuit steken als hij post. Onderbouwd en maakt vaak een punt, zoals vroeger Leaving Behind dat als geen ander kon. Erebos en Roald17(?) formuleren zich prima als leiders
Met terugwerkende kracht hartelijk bedankt, Melvin!

Daar wil ik wel aan toevoegen dat ik het redelijk naïef vind dat andere denken dat er echt een 3de partij van betekenis kan komen, met twee van zulke grootmachten op de wereld. Laat staan een 4de partij. Hoe alles uiteindelijk gelopen is was vooraf wel te verwachten en er zal in rap tempo een eindstrijd komen. Uiteindelijk heb ik daar ook gewoon vrede mee en denk ik dat het voor het wereldverloop, animo van spelers en interesse-level van de wereld misschien wel goed zal zijn.
Ik heb echt geen enkel besef van de verhoudingen in het oosten van de wereld, maar ervan uitgaande dat Spread en Imago geen banden hebben met Pit en V. is het geen utopie dat er een derde stam van formaat bij komt. Kwantitatief en kwalitatief zal het per definitie minder zijn, maar mocht er een charismatische en tactische leider opstaan, dan is dat nog een hoek waar leuke dingen kunnen gebeuren. Maar wat weet ik, ik heb zoals vermeld weinig kennis van zaken aangaande het wereldtoneel.

Fantastisch lijstje overigens, echt de moeite waard om te bestuderen. Voorbeeldig zelfs, wat ik dan weer absoluut niet van een anarchist als jij bent verwacht had. Je wilde haren verloren? :tongue:
 
Reactiescore
1.893
Melvin anarchistisch?

Keurig lijstje trouwens, chapeau. De lat is weer hoog gelegd!
 
Reactiescore
1.168
Ik kan genoeg voorbeelden uit het verleden aanhalen waarbij Melvin toch wel de stam op stelten kreeg ja (Fide, w49). Maar het is meer een grapje, Jona. :smile:

Daar hadden we meerdere conflicten ja. Volgens mij ook één van de redenen dat ik uiteindelijk gestopt was
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik kan genoeg voorbeelden uit het verleden aanhalen waarbij Melvin toch wel de stam op stelten kreeg ja (Fide, w49). Maar het is meer een grapje, Jona. :smile:

Wat was en ben ik toch een legendarische kerel.
 
Reactiescore
1.168
Reactiescore
69
Als goed is doet een CO alles verzamelen qua bewijzen op moment en anders maak ik er wel leuke post van ;) Maar als 3 verschillende verhalen te horen krijg van 3 verschillende mensen waarbij allemaal nagenoeg dezelfde dingen gebeuren is er wat loos :)

Dus?
 
Reactiescore
1.647
Wachten nog op commentaar van 1 iemand, ook met bespeler account zelf nog eerst gesproken voor zijn kant van het verhaal.
 
Reactiescore
1.168
Ik vind het wel heel spannend hoor.
 
Reactiescore
1.168
Niet overdrijven hé, dat jullie nu massa gaan doen zal niet meewerke qua tijd die ik heb xD

Ik heb geen idee welke massa. Ik log niet zoveel meer. Volg het AF wel redelijk en sappige verhalen zijn altijd goed!
 
Reactiescore
3.457
Kreeg net van 1 iemand van Pils heel de privacy wetgeving van België doorgestuurd. Erg grappig allemaal, zo wilt hij perse eerst lezen wat ik ga posten. Kwam niet meer bij.
We zijn nu wel heel benieuwd ^^
 
Bovenaan