Golden Awards

Reactiescore
614
Om nog even die te verduidelijken

Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van de spelers op het acc, ik ben overtuigd dat die meer dan goed zijn.

Ik twijfel wel aan de manier waarop het acc op deze wereld tot rang 1 is gekomen ;)

16x de verzamelaar uit de afgelopen 30 dagen (de afgelopen week reken ik niet mee omdat we volop aanvielen en dus logischerwijs de troepen elders nodig hadden) om in andere manieren van gs inwinning te spreken waarbij het totaal wss meer is dan het gemiddelde account binnenhaalt via farm + verzamelaar. Speciaal voor jou zullen we binnenkort iets meer farmen dan, ff laten zien dat we op a en b kunnen drukken :p
@DragonShield3 heb je er al zin in?


Ps: Doet verder niks af aan het lijstje!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
16x de verzamelaar uit de afgelopen 30 dagen (de afgelopen week reken ik niet mee omdat we volop aanvielen en dus logischerwijs de troepen elders nodig hadden) om in andere manieren van gs inwinning te spreken waarbij het totaal wss meer is dan het gemiddelde account binnenhaalt via farm + verzamelaar. Speciaal voor jou zullen we binnenkort iets meer farmen dan, ff laten zien dat we op a en b kunnen drukken :p
@DragonShield3 heb je er al zin in?


Ps: Doet verder niks af aan het lijstje!

Nee ik wil ook niet zeggen dat farmen ineens een skill is ofzo haha, mijn eerste post over savior was daarom ook wat gelol, maar ik denk wel dat jullie gewoonweg veel en veel meer hadden kunnen farmen en daarmee minder pakketjes uiteindelijk hadden hoeven gebruiken, toch of zelfs nog een grote voorsprong hadden kunnen pakken? Tuurlijk gaat die verzamelaar lekker maar daarin zit hem niet het verschil dat jullie al zoveel dorpen hebben plus nog eens de munten om soms 8 dorpen tegelijk te pakken.

Buiten dat geloof ik direct dat jullie sowieso hoog hadden gestaan hoor
 
Reactiescore
614
Nee ik wil ook niet zeggen dat farmen ineens een skill is ofzo haha, mijn eerste post over savior was daarom ook wat gelol, maar ik denk wel dat jullie gewoonweg veel en veel meer hadden kunnen farmen en daarmee minder pakketjes uiteindelijk hadden hoeven gebruiken, toch of zelfs nog een grote voorsprong hadden kunnen pakken? Tuurlijk gaat die verzamelaar lekker maar daarin zit hem niet het verschil dat jullie al zoveel dorpen hebben plus nog eens de munten om soms 8 dorpen tegelijk te pakken.

Buiten dat geloof ik direct dat jullie sowieso hoog hadden gestaan hoor

Zeker waar dat we meer hadden kunnen farmen. Ik ben zelf niet echt een rasechte diehard farmer en vind het dan niet netjes om mijn team te verplichten dit te doen en zelf toe te kijken.

Overigens wel iets wat besproken is samen met een nieuwe aanwinst en het plan is wel om binnenkort er wat actiever (lees wat actiever dus geen gekke records) mee aan de slag te gaan :p
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
183
Beste stam:
Amen/Swift, Rots! en Spread.

Slechtste stam:
POV & .Mask

Meestbelovende stam voor de toekomst: Amen, Pit, Rots! en Tring.

Meest onderschatte stam:
Pit.
Het is geen topstam. Maar potentie om er wat van te maken zit er in.

Meest overschatte stam:
Amen en Exitus
. Amen is kwalitatief en kwantitatief gezien misschien voor nu de beste. Maar ook daar zjjn er aantoonbaar zaken die beter kunnen en kan het ook no misgaan.

Beste leider:
Voor nu Ezra. Omdat ik het knap vindt hoe hij van al die losse steentjes een sterke rots in de branding heeft weten te maken. Heeft een duidelijke koers en visie met de stam die die ook goed weet te verwoorden.

Ondanks dat ik Roald zijn profileren richting de buitenwereld op deze wereld abominabel vindt en ook van hetzelfde niveau als mijn posts op deze wereld ben ik er wel van overtuigd dat hij binnen de stam de gelederen gesloten weet te houden door de ervaringen die ikzelf met hem heb. Dat al die beloften niets waar bleken te zijn is aangetoond, maar hij weet er vooralsnog wel voor te zorgen dat zijn stam doordraait ondanks al het gebash en gezeik op hem als persoon en op de stam

Slechtste leider:
Roald
omwille van hoe hij reageert richting de buitenwereld.

Guided By The Light kan verre van een goede leider zijn. Zoals ze communiceren richting de buitenwereld is bedroevend, er is geen helder toekomstplan en bovenal hoe kun je als leider nog respectabel overkomen na zo'n domme ban en daar ook zo dom over te zwetsen? Als leider heb je een bepaalde voorbeeldfunctie en Guided heeft al aangetoond daar niet geschikt voor te zijn.

Chemistry. Een flopleider, een flopspeler en een flopstabber. Claimt ervaringen die niet kloppen zoals wereld 19 en op wereld 66, 68 en 73 heb ik dit account gezien. Overal ellende met die kerel.

Meest overschatte speler:
Ik vind Interdictum vooralsnog niet overtuigen. Blinken vooral uit in internen. Kunnen meer maar laten het nu niet zien en lijken te kiezen voor easy play.

Meest onderschatte speler:
Patatus Snipus

Worden onterecht weggezet alsof ze alleen maar pp kunnen smijten. Op 66 en 70 al kunnen zien hoe actief en gedreven de kern kan spelen. Ook hebben ze sterke aanwinsten erbij die absoluut tw kunnen spelen en er zeker staan wanneer het moet.

Absurd
Hoor je weinig tot niets over op wereld 70 spelers na. Die gaat ons echt nog wel het echte tw laten zien.

Honeybooboo
Ik vind dit een mooi team. Een leuk en goed team. Een team die klaarstaat voor anderen. Een team waar Amen het moeilijk mee gaat hebben.

Act of Divinity & Sjondeer
Ik heb het gevoel dat met name mensen buiten Amen deze accounts onderschatten. Ik heb het genoegen mogen hebben om met het grootste gedeelte van deze teams vaak in stamverband samengespeeld en ook zelfs vaak mee heb samengespeeld op 1 account. Ik ben bang dat wanneer je deze accounts echt onderschat dat je dan van een enorme koude kermis gaat komen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Van accounts waar ik nu niet mee in de stam zit zou ik graag in de stam willen zitten met Maarten en Stan van Cabbage Guy, Sjondeertrekker, Collationem, Patatus Snipus, Alcoholic Dream, Absurd, Yellow Snow, een paar uit Tring, Circus en tot slot Act of Divinity.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Rick, Tidal, Prope, Autismal, Guided, Interdictum, Wow Who, Ruiter393 en Chemistry

Haat aan stabbers en bloedzuigers heb ik liever ook niet in mijn stam. Ook lui die droevig willen spelen associeer ik mij niet graag mee.

Mooiste spelers naam:
Noo-noo de stofzuiger. Zuig zuig

Mooiste stam naam:
De rots in de branding. Dat moet hoe dan ook onze stamnaam worden.

Het tofste topic:
Topics waar P&P gevoerd wordt. Ik kan niet wachten op de oorlogspost die komen gaat.

Ook het spotprententopic is een genot.

Het domste topic:
Niettedoen topic

Favoriete forumposter:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau vooralsnog abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. Voor voorbeelden verwijs ik bijvoorbeeld naar de discussies die hier plaatsvinden met betrekking tot het boosten. Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

De activiteit is er al, maar nu nog de kwaliteit. Want het is nu nog om te janken hoe er langs elkaar heen wordt gesproken. Voor nu een shoot-out naar @Chameleon , The Pianist, Dream Team. of een Big Bang. Die over het algemeen genuanceerd posten.

Ik kan ook lachen om hoe @We Like Hot Chicks het bloed onder de nagels van sommige mensen vandaan kan halen. Anton en Ezzie posten ook heerlijk

Minst favoriete forumposter:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc. Ik noem hier bijvoorbeeld @icedking eerder.

Ikzelf ben ook een aantal maal terecht vermeld, omdat het niet veel soeps was.

Zoals ook al door een aantal is aangegeven vind ik @Roald97 vandaag niet zo sterk overkomen. Het zijn inderdaad vooral lange teksten met weinig argumenten. Ook de sneren die geuit worden zijn veelal ongepast, onjuist en vaak ook nogal arbitrair en hypocriet. Het zwart maken van ESFR/Ruiter maar dan niet in spiegel kijken wat betreft eigen handelen.

Argumenten die worden gepresenteerd waarbij jij en/of je stam in diskrediet komen probeer je te maskeren met enorme boekwerken die het punt voorbijgaan.

Maar wees gerust. Maks en Mats kunnen er ook wat van.

Ook de spelers van Exitus vertonen over het algemeen een wanvertoning. Vooral toen ze die bans wilden goedpraten of op zijn minst bagatelliseren.

Mooiste actie van de wereld:
Het instorten van NF. Een zegen voor 73.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn team, stam en de daden van vijandelijke spelers. Maar vooral Amen nu. Die (misplaatste) arrogantie is om van te kotsen. Als dat iets doet is het wel zorgen voor motivatie.

Grootste Blunder:
Het kerken plaatsen door Kevin haha en de naam van Ruiter veranderen in dit misbaksel.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dat ik hoop dat het niveau van posten en spelen nog beter wordt.
 

Bijlagen

  • tenor.gif
    tenor.gif
    100,1 KB · Weergaven: 69
Reactiescore
735
Verwijderd door moderator
Dit meen je serieus? Martijn heeft het over jouw tw skills in zijn ogen en jij begint je post met dat hij persoonlijk gaat doen om hem vervolgens zwakbegaafd te noemen en een belachelijke vergelijking met zelfmoord te maken?!

Triest.

(Betreft de likers van deze post, doe ook eens even heel rap normaal man).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Verwijderd door moderator
Ik zie niet in hoe ik persoonlijk ga, want de enige die dat doet ben jijzelf. Dat jij denkt met het woord admiratie als hoogbegaafd over te kunnen komen is verbazingwekkend te noemen. Wanneer jij geen bewondering vanuit mijn kant richting jou als persoon hoeft. Waarom voel je dan toch de necessiteit om toch te moeten responderen en dan ook nog met dergelijke abjecte bewoordingen? Misschien omdat je niet inhoudelijk de conversatie aan kunt gaan? Omdat je inderdaad je verlaagt naar het niveau van een gedeelte van Amen?Toevallig het niveau waar ook 1 van jouw likers zich op bevindt en die nog niet zo heel lang geleden zei afstand genomen te hebben van aanvallend posten, maar nu wel dit soort posts wilt liken. Hoe ironisch....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
38
Ik zie niet in hoe ik persoonlijk ga, want de enige die dat doet ben jijzelf. Dat jij denkt met het woord admiratie als hoogbegaafd over te kunnen komen is verbazingwekkend te noemen. Wanneer jij geen bewondering vanuit mijn kant richting jou als persoon hoeft. Waarom voel je dan toch de necessiteit om toch te moeten responderen en dan ook nog met dergelijke abjecte bewoordingen? Misschien omdat je niet inhoudelijk de conversatie aan kunt gaan? Omdat je inderdaad je verlaagt naar het niveau van een gedeelte van Amen?Toevallig het niveau waar ook 1 van jouw likers zich op bevindt en die nog niet zo heel lang geleden zei afstand genomen te hebben van aanvallend posten, maar nu wel dit soort posts wilt liken. Hoe ironisch....

Blijkbaar mag reageren op jou niet tenzij je lief bent dus zullen we dat maar zijn. Je zet men naam erbij, is vrij persoonlijk lijkt me, niet waar? Het woord admiratie is ook een zeer gebruikelijk woord, helemaal niet om hoogbegaafd over te komen, het feit dat je vindt dat dat woord uitstraalt dat ik hoogbegaafd wil doen, bewijst men punt dat je zwakbegaafd bent. Ik zou een inhoudelijke conversatie met je kunnen aangaan maar dat is door jou normale manier van converseren onmogelijk. We hebben genoeg bewijzen hier op het AF dat je enkel semi-normaal kunt converseren met een beperkt aantal mensen.

Echter ben ik out of line gegaan met mijn vergelijk daarjuist. De woordkeuze was overdreven, waarvoor mijn excuses. Had me even verlaagd naar het niveau van jullie moddergooiers :).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Blijkbaar mag reageren op jou niet tenzij je lief bent dus zullen we dat maar zijn. Je zet men naam erbij, is vrij persoonlijk lijkt me, niet waar? Het woord admiratie is ook een zeer gebruikelijk woord, helemaal niet om hoogbegaafd over te komen, het feit dat je vindt dat dat woord uitstraalt dat ik hoogbegaafd wil doen, bewijst men punt dat je zwakbegaafd bent. Ik zou een inhoudelijke conversatie met je kunnen aangaan maar dat is door jou normale manier van converseren onmogelijk. We hebben genoeg bewijzen hier op het AF dat je enkel semi-normaal kunt converseren met een beperkt aantal mensen.

Echter ben ik out of line gegaan met mijn vergelijk daarjuist. De woordkeuze was overdreven, waarvoor mijn excuses. Had me even verlaagd naar het niveau van jullie moddergooiers :).

In Golden Awards lijstjes worden nou eenmaal slechte en goede spelers benoemd door de gene die het lijstje opstelt. Dat hoort er nou eenmaal bij, ookal zullen sommige mensen hier niet blij van worden.

Daarnaast is Martijn zijn lijstje ook niet geheel onwaar, want op W71 was jij de hoofdreden dat onze kleine pre-made de start niet doorkwam. Jij was de gene die iedereen noob noemde en constant alle aandacht op jezelf richtte “want jij lag zo gevaarlijk”. Tel daarbij op dat je compleet verkeerde dorpen hebt laten stacken, lage stacks early-game kansloos dood hebt laten bashen en geen fatsoenlijke snipe en/of backtime hebt gezet.

In de toch vrij korte tijd (je kwam de start niet door) dat ik met jou heb samengespeeld kwam je op mij over als een zeer egocentrische speler die zichzelf graag boven andere plaatst. Je was het constant niet eens met stamblitzes, want die moesten allemaal in jouw gebied plaatsvinden. Met een onderbouwing van waarom of plan kwam je helaas niet, maar clear en deflijstjes doorgeven was geen enkel probleem.

Je speelt dit spel met elkaar en zeker als je de skills niet hebt om solo zonder overmacht de start door te komen, zou je jezelf hier best wat meer op kunnen richten. In de start zijn middelen schaars en moeten deze efficient benut worden, het doel is niet om enkel jouw account vooruit te helpen. Op W71 kostte het mij 4 vrienden met wie ik gestart ben, omdat jij al hun def hebt laten bashen (want stamdef is in jouw ogen blijkbaar minder waardevol).

Wellicht dat deze onderbouwing van waarom jij een slechte speler bent je beter bevalt, doe er je voordeel mee.
 
Reactiescore
1.365
Oh Christiaan lang geleden. Was vergeten dat als ik op de ene reageer het schoothondje vanzelf wel volgt. Was jij op W65? Dacht gewoon dat je weer zat te pronken met een overwinning waarvoor jij niets gedaan hebt.
Schoothondje nog wel :p. Dan ken jij me nog niet goed genoeg xD. Nah, heb genoeg gedaan hoor :). Vraag mn cos maar :p. Wanneer had jij ookalweer iets gewonnen Nickje? Of eens niet geinternd om groot te worden?
 
Bovenaan