Golden Awards

Reactiescore
2.039
Favoriete forum poster:
Underground tactics

giphy.gif
Doet wel een beetje af aan de rest van een lijst hè?
 
Reactiescore
382
Beste speler:
Stating the obvious; Savior of the North. Van dichtbij maak ik deze lonatics nu al even mee, Wat ze tot nu toe gezamenlijk laten zien als farm maniakken is natuurlijk by far het best op de wereld. Gezien hun reputatie van voorgaande werelden is dit een logische keus. Ik kan eigenlijk stiekem niet wachten te ze de deff kraan open mogen gooien en ook echt de skills op het account ga zien ipv alleen maar tot nu toe die mega drang om ons op TAD altijd maar een stapje voor te blijven.

Dan aan de andere kant van de wereld liggen nog een aantal accounts als Collationem,Patatus, Sjondeertrekker & Interdictum die ik eigenlijk allemaal wel zou kunnen benoemen. Spijtig dat ze letterlijk allemaal het laten afweten met de farm stats.

Beste stam:
Wij in Spread doen het tot nu toe lekker rustig aan, kiezen geen kant en wegen ze opties af. Ik denk dat Amen momenteel de beste stam is. Hij word geleid door bewezen leiders met ervaren & bekende krachten op elk account & daarbij hebben ze het internen ook omarmt. Ik hoop dat de activiteit blijft en dat het een mooie clash mag worden met de uiteindelijke vorming van Noord.

De beste stam speler:
Omwille van OD rankings zou ik hier natuurlijk smashingone of schedel kunnen plaatsen maar verder zou ik niet weten hoe het er daar aan toe gaat intern. Binnen Spread helpen wij elkaar waar nodig maar ik zou hier wel een ander account willen benoemen: Guided by the Light. De account houder van Guided ken ik nog van 59 en heb ik daarom hier nog eens gesproken. Hij heeft een visie voor zijn stam, ambities en is gemotiveerd om dat te behalen. Hij zit daar in de rim op een leuke plek en heeft toch een goede groep gevormd ondanks dat er weinig bestempelde ''top accounts' waren te halen. Ben heel erg benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen.

Het grootste ego:
NIETTEDOEN I
n de start roepen hoe geweldig je bent maar inmiddels niet meer op de positie waar ze zo mee pronkte in de eerdere fase van het spel. Behoeft verder geen uitleg neem ik aan :p.

Beste leider:
Savior of the North.
@Erebos. ''leid'' Spread, Voor zo ver er veel te leiden valt natuurlijk in zo'n kleine groep. Echter vind ik zijn no nonsense mentaliteit een hele goeie. Ik ben vaak te snel van de makkelijke weg of te voorzichtig met bepaalde keuzes, Fabian is daar kort en krachtig in.

Slechtste leider:
Wie dan ook aan het roer stond bij NF
, Die heeft er een mooi potje van gemaakt. Onduidelijkheid in de stam, wel rekruteren maar geen visie of saamhorigheid. De stam was een rotzooi en niemand wist van elkaar hoe het echt zat.

Meest overschatte stam:
Tbh denk ik niet dat er momenteel een stam overschat word.

Meest onderschatte stam:
Over Amen en Rots! word continu geroddeld, meanwhile glippen .Mask & EXITUS de rim in. Hier en daar een bekende naam en veel onbekende, Deze stammen zijn er denk ik zeker twee om rekening mee te houden. Mits ze zichzelf intern goed neerzetten kunnen ze een belangrijke en leuke rol gaan spelen.

Meest overschatte speler:
Een eerste plek voor Buildawal. Deze mannen hebben de start hard gevlamt maar zijn daarna keihard stuk gelopen op Essential Skills. Weken bezig om dorpen winst te pakken met een enorme overmacht en vernoemen die hele dure dorpen dan ook nog ''essential skulls'', Inmiddels gezakt van ooit Rank 1 naar Rank 45 momenteel...

Meest onderschatte speler:
The Boy in Quarantine & Oelewapper
delen deze award voor mij. TBiQ heeft een team neergezet met een aantal underdogs maar ook een hele bekende speler, een mix die het denk ik heel goed kan gaan doen. Er zit 1 speler op het account die ik voor het laatste tegen kwam op W23 oid, Altijd leuk om oude rotten terug te zien ^^. Dan Oele, Tim en Ricardo op 1 van mijn eerste serieuze werelden tegen gekomen als mijn MB op 47, tevens hun laatste wereld en hier weer van de partij. Moesten het spel weer even leren kennen maar laten zich niet zomaar aan de kant zetten door een paar incs is al gebleken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Naast mijn huidige stamgenoten; een aantal oud bekende als The Boy in Quarantine, Guided by the Light, ruiter393, Red Sky At Morning, Interdictum, CABBAGEGUY69 & CircusOfInsanity, Wow Who. Ook accounts waar ik nooit echt actief mee heb gespeeld; Calamity & smashingone voor de meme

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Eigenlijk geen vijanden deze wereld.,

Mooiste stam naam:
Amen - niet echt een hele mooie, deze wereld mist wat creativiteit.

Het tofste topic:

Het Huisdierentopic natuurlijk #freehethuisdierentopic

Het domste topic:
.

Favoriete forum poster:
@Calamity. @Global Knowledge Thanks voor de memes guys.

Minst favoriete forum poster:
Ik was van plan hier een aantal beruchte posters posten als Roald, UT en Pianist puur omdat ze veel te lange posts typen, maar toen bedacht ik me dat ik ze niet lees om datzelfde feit dus ik heb geen idee of ze slecht posten.

Toen schoot me te binnen dat ik die Vulkaan niet kan uitstaan, AF naam veranderd?

Dikste wannabe op het forum:
@Rover Ram stahp.

Mooiste profiel foto van spelers:
TnCj4l2.png

Had hem origineel zonder geld en zonder extra tekst gemaakt, maarja, NTD en hun imago he.

Mooiste profiel foto van stammen:
KowdcTj.png


Mooiste actie van de wereld:
- Wow Who en het verenigen van zijn noob-squad.

- Triador die er aan onderdoor ging na zijn ''gepocht''

- De kata regen op Chemistry

Meest belovende speler voor de toekomst:
Puur gebaseerd op locatie en er van uitgaande dat ze capabel zijn, ook met zin geen top 25 accounts uitgezocht kom ik op ; Mien Merk, FreaQshow & Drie Muskebiers

Grootste blunder:

Chemistry zijn stab die hem mega hard in zn kont bijt.

Voor wie heb je nu echt respect:
Spelers die het spel niet te serieus nemen. Want wat word hier vaak van een mug een olifant gemaakt zeg.

Nog even een shoutout;
Naar de bazen die zoveel tijd steken in de time battles organisatie @Kerouac @Dream Team. & Lars van wie ik zijn af vergeten ben. Mijn 14 co's @The Alcoholic Dream & ook @Underground Tacticz. die toch wel 50% verantwoordelijk is voor alle activiteit hiero, hoe laag het niveau ook is af en toe. Als je maar uit die spotprenten blijft nu.
Ik ben atm heel erg aan het twijfelen of de hoofdpijn door mn aantal biertjes komt of door je lijstje xx
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ben atm heel erg aan het twijfelen of de hoofdpijn door mn aantal biertjes komt of door je lijstje xx
Als jij nou weer eens gaat loggen ipv zuipen, krijg hoofdpijn van jou :( xxx
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het grootste ego:
Heel duidelijk: Roald97. Je deed zo uit de hoogte elke keer als iemand je premade bekritiseerde, terwijl het gwn compleet logisch was dat dit gebeurde. Je gaf aan dat je het niet te groot wilde maken en uiteindelijk hebben jullie gwn zoveel accounts aan je gebonden om het te winnen. Je bent niet de enige, want ook andere leden van de premade kwamen uit dezelfde hoek. Als jullie gwn hadden gezegd: "Ja sorry, we hebben ons idd niet gehouden aan wat we origineel wilde doen, te veel accounts bleken tegen ons te spelen en we konden het niet aan door met het aantal accounts te spelen waarmee we dit wilde doen." Dan was er niks aan de hand geweest.

Misschien het spectrum der uitdaging en slagingskans gemist? Dat is namelijk precies wat jij beschrijft, maar misschien had ik het meer in jip en janneke taal moeten schrijven. Daarnaast is ook meermaals direct aangegeven dat die idealen niet meer haalbaar bleken door het grote animo, grote samenzwering en veel prima spelers buiten ons kamp. Prima dat je mij als grootste ego neer zet, maar zorg dan in ieder geval dat je een juiste argumentatie neerzet.

Verder riekt je hele lijst nogal naar een anti-premade visie. De grootste collectie ervaren/oude spelers, volgens sommige haters een partij die de halve wereld al in de zak heeft, en in jouw lijstje weet je er geen één te plaatsen bij welke positieve nominatie dan ook - als eerste lijstje op dit AF. Representatief lijstje? Nah. Ik lig er verder niet wakker van, komt ons alleen ten goeden.

Beste speler:
Dan aan de andere kant van de wereld liggen nog een aantal accounts als Collationem,Patatus, Sjondeertrekker & Interdictum die ik eigenlijk allemaal wel zou kunnen benoemen. Spijtig dat ze letterlijk allemaal het laten afweten met de farm stats.​


Het is net hoe je dit bekijkt natuurlijk. Alle vier de accounts liggen veel meer in de core dan Savior en hebben ook minder barbarendorpen in range. Verder is Colla (rang 22) die dagelijks steady 3.5-4.0 miljoen farmed (goed voor rang 11 dagelijks) niet heel slecht imo. Wij hebben 35 dorpen, Savior heeft er 85. Ik zeg niet dat je farmresultaten per sé lineair toenemen met ieder dorp dat je edelt maar verhoudingstechnisch vind ik het niet per sé 'laten afweten'. Hiermee ontken ik absoluut niet dat Savior (die je noemt als beste speler) een goed team heeft noch dat ze duidelijk beter farmen dan de rest hoor.​
 
Reactiescore
1.893
Vanaf dat ik UT als favoriete forumposter zag staan kon ik het al niet meer serieus nemen. Wel leuk dat je eentje hebt gemaakt.
 
Reactiescore
470
Beste speler:
Stating the obvious; Savior of the North. Van dichtbij maak ik deze lonatics nu al even mee, Wat ze tot nu toe gezamenlijk laten zien als farm maniakken is natuurlijk by far het best op de wereld. Gezien hun reputatie van voorgaande werelden is dit een logische keus. Ik kan eigenlijk stiekem niet wachten te ze de deff kraan open mogen gooien en ook echt de skills op het account ga zien ipv alleen maar tot nu toe die mega drang om ons op TAD altijd maar een stapje voor te blijven.

Dan aan de andere kant van de wereld liggen nog een aantal accounts als Collationem,Patatus, Sjondeertrekker & Interdictum die ik eigenlijk allemaal wel zou kunnen benoemen. Spijtig dat ze letterlijk allemaal het laten afweten met de farm stats.


Onze farm stats waren nog zo goed:sad: Al de aanvallen op ons en double dutch die ineens 30 barbarendorpen naast me pakt hebben het farmen niet makkelijker gemaakt. Maar mooi lijstje!
 
Reactiescore
1.647
Onze farm stats waren nog zo goed:sad: Al de aanvallen op ons en double dutch die ineens 30 barbarendorpen naast me pakt hebben het farmen niet makkelijker gemaakt. Maar mooi lijstje!

Zelf heb je ook aardig wat BB gepakt hoor :p Dit terwijl je boos op andere word als ze pakken xD
 
Reactiescore
470
Zelf heb je ook aardig wat BB gepakt hoor :p Dit terwijl je boos op andere word als ze pakken xD

Komop justin ik heb 5 BBs gepakt deze wereld waarvan de kleinste 2400 punten was, dat is toch wel iets anders als wat DD heeft gedaan. Die pakt letterlijk elk BB dorp dat die kan want die bieden geen weerstand, zijn woorden althans.
 
Reactiescore
1.647
Komop justin ik heb 5 BBs gepakt deze wereld waarvan de kleinste 2400 punten was, dat is toch wel iets anders als wat DD heeft gedaan. Die pakt letterlijk elk BB dorp dat die kan want die bieden geen weerstand, zijn woorden althans.

BB blijft BB :p Maar ben met je eens hoor dat verschil in zit. Jullie vallen nog mee qua BB edelen zijn ergere deze wereld xD
 
Reactiescore
49
Ja aan het einde van m'n lijst dacht ik al, hmmm ben wel een beetje negatief geweest tegenover de premade. Was eigenlijk niet echt m'n bedoeling, vond gwn die discussies over de aantal accounts zo vermoeiend. Ook ben ik niet echt goed op de hoogte van jullie in game acties aangezien jullie niet in onze regio liggen. Verder vermoed ik dat je je stam erg goed gaat leiden en verwacht ik nog veel van jullie deze wereld.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Misschien het spectrum der uitdaging en slagingskans gemist? Dat is namelijk precies wat jij beschrijft, maar misschien had ik het meer in jip en janneke taal moeten schrijven. Daarnaast is ook meermaals direct aangegeven dat die idealen niet meer haalbaar bleken door het grote animo, grote samenzwering en veel prima spelers buiten ons kamp. Prima dat je mij als grootste ego neer zet, maar zorg dan in ieder geval dat je een juiste argumentatie neerzet.

Verder riekt je hele lijst nogal naar een anti-premade visie. De grootste collectie ervaren/oude spelers, volgens sommige haters een partij die de halve wereld al in de zak heeft, en in jouw lijstje weet je er geen één te plaatsen bij welke positieve nominatie dan ook - als eerste lijstje op dit AF. Representatief lijstje? Nah. Ik lig er verder niet wakker van, komt ons alleen ten goeden.



Het is net hoe je dit bekijkt natuurlijk. Alle vier de accounts liggen veel meer in de core dan Savior en hebben ook minder barbarendorpen in range. Verder is Colla (rang 22) die dagelijks steady 3.5-4.0 miljoen farmed (goed voor rang 11 dagelijks) niet heel slecht imo. Wij hebben 35 dorpen, Savior heeft er 85. Ik zeg niet dat je farmresultaten per sé lineair toenemen met ieder dorp dat je edelt maar verhoudingstechnisch vind ik het niet per sé 'laten afweten'. Hiermee ontken ik absoluut niet dat Savior (die je noemt als beste speler) een goed team heeft noch dat ze duidelijk beter farmen dan de rest hoor.​

Ik zeg altijd tegen mezelf commentaar op grootste ego award bevestigt alleen maar dat die goed zit! :rolleyes2:
 
Bovenaan