Golden Awards

Reactiescore
1.893
Als eerste gun ik je een biertje, wat borrelnootjes en wellicht een maand P*rnhub premium :oops:

Ik heb de tijd en energie niet eens om ellendig lange post(s) te maken, te lezen en/of de drang daar moeite in te gaan steken... voor wat? je gelijk te krijgen in een perspectief die vorm is gegeven aan interpretatie en eigen waarnemingen? Dat alles maakt het juist subjectief een GA lijst is dan ook naar mijn mening niets meer dan dat ... een mening? Daar mag je wat van vinden, jezelf het persoonlijk aantrekken of over in discussie gaan!

Maar voor mij was het gewoon niets meer dan wat slap leesvoer over mijn gedachte(s) en als daar niet genoeg diepgang in zit of onderbouwing, dan zoals vele hier al aangeven succes met het maken van je eigen GA lijstje.
Och, jongen toch. Ik wist niet dat m'n post zoveel frustraties bij je zou opwekken. Probeer je emoties een beetje onder controle te houden, hé? Het is tenslotte maar een spelletje. Ik heb je post eens doorgelezen en er staat werkelijk bijna niks zinnigs in. Om je eigen woorden even te gebruiken: "Wat is het achterliggende doel van dit bericht en waar ben je op uit?" Ik kan het moeilijk plaatsen namelijk. Voor mezelf kan ik in ieder geval zeggen dat ik uit was op wat meer achtergrondinformatie voor je benoemingen, zodat ik ze misschien beter kon begrijpen. Blijkbaar was dit te veel gevraagd. Jammer.

Voor het laatste deel: hier heb ik al uitspraken over gedaan dus lees maar even terug. Als je voortaan minder selectief leest, kun je jezelf een hoop typwerk besparen waar je klaarblijkelijk zo'n hekel aan hebt.

Bij deze dus ook een uitzondering, ik die een langere post ga maken dan normaal. Reken er ook niet op dat ik in discussie ga over mijn eigen mening en/of beeldvorming die ik gecreëerd heb over de afgelopen dagen.. als je dat wilt kom je maar ff video bellen scheelt me een hoop tikken en/of lezen!

(1) Om even in te haken dit deel is me nog steeds niet duidelijk;

"Maar je aantijgingen slaan kant noch wal en vraag me eigenlijk af wat de achterliggende doel nou is van je bericht en waar je op uit bent? wat zijn je beweegredenen voor dit bericht? Do tell ... ik hang aan je lip!"

Je begint over het feit dat account Valar vermeend een account wou kopen met PP? Hiermee weerleg je wat precies? Of wat waren je intenties en/of beweegredenen voor zulke aantijgingen?

Feiten blijven dat zoiets niet is gebeurd, in tegenstelling tot het boosten.. iets wat wel feitelijk gebeurd en niet zo heel bescheiden ook. Ieder zijn eigen speelstyle natuurlijk, maar krijg nogal het idee dat ze wat moeten compenseren :eek:
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant merk ik. Ook deze vragen had je niet hoeven stellen als je m'n vorige post gewoon goed had gelezen.

(2) Het is ook zeker te vroeg om nu zulke uitspraken te doen! Maar als ik kijk naar wat er zit en wat het verleden hen heeft gebracht zie ik de toekomst zonnig in en heb ik daar meer vertrouwen in als wat ik zie gebeuren aan de andere kant.
Voila, die eerste zin is zowaar iets waar ik het mee eens ben. Dan snap ik nog steeds niet waarom je een leiding benoemt die nog niet eens bestaat van een stam die nog niet is opgericht, maar bon. Dat mag jij vinden.

(3) Kwantiteit over kwaliteit .... je kan lullen als brugman maar in de huidige formatie van Amen zijn er 2 spelers die echte klappen hebben gehad, hoe zou dat zijn opgevangen ... met eigen deff? of zijn het de slaafjes eromheen? Ik kwalificeer het niet als "prestatie" sterker nog ik ben van mening dat als er geen boost(s) accounts lagen en/of zoveel "hulpjes" het anders had gelopen voor sommige accounts. ( eigen waarneming, niet gelijk buthurt zijn )
Fair enough, dit zijn argumenten waar ik me in kan verplaatsen. Dank voor de verduidelijking.

Owh en wederom een persoonlijke opmerking richting account Valar, heb zeker geen hoge pet van de speelstyle van spelers uit W67.
Op Cees na en Benji ( als is dat ook een pippo ) Zou er ook maar niet te trots over zijn hoe die wereld is uitgelopen.
W68 Heb ik een perma ban gekregen voor het kopen van account. ( Its a joke, al had ik wel een perm ban voor scrip gebruik )

Dus wederom de vraag, wat probeer je met de opmerking te weerleggen? wat zijn je beweegredenen en waar ben je op uit? het gaat om een Ga lijstje.
Zie niet in waarom ik trots zou zijn op een wereld die ik niet eens gespeeld heb? Perma ban voor scriptgebruik, het proberen te kopen van een account... Sprak jij net niet over compenseergedrag? Ironisch. :biggrin:

Laatste twee ga ik niet eens op reageren. Wat ik nu wel ga doen is de post afsluiten met een persoonlijke "bash" richting jou als persoon, dit gezien je 2-0 voorstaat .. slecht in verliezen.
Gevoelsmatig ben je hier voor de "Cloud" ergens heb ik het idee dat je een jongen bent met een klein hartje & wellicht gepest.. Iemand die eigenlijk gewoon wat liefde te kort komt en een dikke knuffel nodig heeft! De wil en drang om naar discussies te zoeken met een relatief dominante houding? Dus eigenlijk zoek je een doorgaande soort "strijd" Waarom is dit? Ervaring leert dat als dominantie nodig is voor een strijd het voortkomt uit een stuk onzekerheid? Voor wat compenseer je? of ben je eigenlijk helemaal niet zo en profileer jij je hier zo om je zelf groter te maken dan dat je bent en er wat voldoening uit te kunnen halen?

Vele vragen, vele waarnemingen, helaas is de zin om te tikken op! Zoek een andere hobby, ga naar buiten, heb sex ( wel veilig je moet je niet voor planten ) doe iets en ga eens leven ipv de keyboardwarrior uit te hangen op een AF.
Oh, stond ik 2-0 voor ja? Zo ervaarde ik het niet, maar als jij dit wel zo voelt heb ik blijkbaar een paar gevoelige snaren geraakt. Was de kritiek dan toch gegronder dan je nu doet overkomen? Verder zeg je dat ervaring je heeft geleerd dat dominantie voortkomt uit onzekerheid. In dat geval mijn excuses. Het was niet mijn bedoeling om nare jeugdherinneringen bij je naar boven te halen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat dit bij mij niet het geval is. Toch bedankt voor de interesse. Voor de rest van het stuk zal ik je eigen woorden weer even citeren (je maakt het me wel makkelijk haha):
"Zoek een andere hobby, ga naar buiten, heb sex ( wel veilig je moet je niet voor planten ) doe iets en ga eens leven ipv de keyboardwarrior uit te hangen op een AF."
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. :biggrin:

Zoals ik al aangaf was het m'n bedoeling om je de gelegenheid te geven jezelf toe te lichten zodat ik me misschien in je standpunten kon verpaatsen. Als je dat alles als een persoonlijke aanval wilt opvatten, be my guest. Het was in ieder geval onnodig en ik denk dat het voor je spelplezier bevorderlijk is als je dit niet doet. Die keuze is echter aan jezelf. Ik slaap er in ieder geval niet minder om.
 
Reactiescore
57
Gevoelsmatig ben je hier voor de "Cloud" ergens heb ik het idee dat je een jongen bent met een klein hartje & wellicht gepest.. Iemand die eigenlijk gewoon wat liefde te kort komt en een dikke knuffel nodig heeft! De wil en drang om naar discussies te zoeken met een relatief dominante houding? Dus eigenlijk zoek je een doorgaande soort "strijd" Waarom is dit? Ervaring leert dat als dominantie nodig is voor een strijd het voortkomt uit een stuk onzekerheid? Voor wat compenseer je? of ben je eigenlijk helemaal niet zo en profileer jij je hier zo om je zelf groter te maken dan dat je bent en er wat voldoening uit te kunnen halen?

Vele vragen, vele waarnemingen, helaas is de zin om te tikken op! Zoek een andere hobby, ga naar buiten, heb sex ( wel veilig je moet je niet voor planten ) doe iets en ga eens leven ipv de keyboardwarrior uit te hangen op een AF.

Jezus wat een trieste tekst.
 
Reactiescore
1.454
Gevoelsmatig ben je hier voor de "Cloud" ergens heb ik het idee dat je een jongen bent met een klein hartje & wellicht gepest.. Iemand die eigenlijk gewoon wat liefde te kort komt en een dikke knuffel nodig heeft! De wil en drang om naar discussies te zoeken met een relatief dominante houding? Dus eigenlijk zoek je een doorgaande soort "strijd" Waarom is dit? Ervaring leert dat als dominantie nodig is voor een strijd het voortkomt uit een stuk onzekerheid? Voor wat compenseer je? of ben je eigenlijk helemaal niet zo en profileer jij je hier zo om je zelf groter te maken dan dat je bent en er wat voldoening uit te kunnen halen?

Vele vragen, vele waarnemingen, helaas is de zin om te tikken op! Zoek een andere hobby, ga naar buiten, heb sex ( wel veilig je moet je niet voor planten ) doe iets en ga eens leven ipv de keyboardwarrior uit te hangen op een AF.

Jammer dat je dit moet zeggen...
 
Reactiescore
166
Och, jongen toch. Ik wist niet dat m'n post zoveel frustraties bij je zou opwekken. Probeer je emoties een beetje onder controle te houden, hé? Het is tenslotte maar een spelletje. Ik heb je post eens doorgelezen en er staat werkelijk bijna niks zinnigs in. Om je eigen woorden even te gebruiken: "Wat is het achterliggende doel van dit bericht en waar ben je op uit?" Ik kan het moeilijk plaatsen namelijk. Voor mezelf kan ik in ieder geval zeggen dat ik uit was op wat meer achtergrondinformatie voor je benoemingen, zodat ik ze misschien beter kon begrijpen. Blijkbaar was dit te veel gevraagd. Jammer.

Voor het laatste deel: hier heb ik al uitspraken over gedaan dus lees maar even terug. Als je voortaan minder selectief leest, kun je jezelf een hoop typwerk besparen waar je klaarblijkelijk zo'n hekel aan hebt.


Begrijpend lezen is niet je sterkste kant merk ik. Ook deze vragen had je niet hoeven stellen als je m'n vorige post gewoon goed had gelezen.


Voila, die eerste zin is zowaar iets waar ik het mee eens ben. Dan snap ik nog steeds niet waarom je een leiding benoemt die nog niet eens bestaat van een stam die nog niet is opgericht, maar bon. Dat mag jij vinden.


Fair enough, dit zijn argumenten waar ik me in kan verplaatsen. Dank voor de verduidelijking.


Zie niet in waarom ik trots zou zijn op een wereld die ik niet eens gespeeld heb? Perma ban voor scriptgebruik, het proberen te kopen van een account... Sprak jij net niet over compenseergedrag? Ironisch. :biggrin:


Oh, stond ik 2-0 voor ja? Zo ervaarde ik het niet, maar als jij dit wel zo voelt heb ik blijkbaar een paar gevoelige snaren geraakt. Was de kritiek dan toch gegronder dan je nu doet overkomen? Verder zeg je dat ervaring je heeft geleerd dat dominantie voortkomt uit onzekerheid. In dat geval mijn excuses. Het was niet mijn bedoeling om nare jeugdherinneringen bij je naar boven te halen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat dit bij mij niet het geval is. Toch bedankt voor de interesse. Voor de rest van het stuk zal ik je eigen woorden weer even citeren (je maakt het me wel makkelijk haha):
"Zoek een andere hobby, ga naar buiten, heb sex ( wel veilig je moet je niet voor planten ) doe iets en ga eens leven ipv de keyboardwarrior uit te hangen op een AF."
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. :biggrin:

Zoals ik al aangaf was het m'n bedoeling om je de gelegenheid te geven jezelf toe te lichten zodat ik me misschien in je standpunten kon verpaatsen. Als je dat alles als een persoonlijke aanval wilt opvatten, be my guest. Het was in ieder geval onnodig en ik denk dat het voor je spelplezier bevorderlijk is als je dit niet doet. Die keuze is echter aan jezelf. Ik slaap er in ieder geval niet minder om.
Ik ga het niet eens lezen ... korte reactie: Je moeder.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
2.508
Ik zie een aantal meldingen van spam, zullen we dus weer on-topic gaan?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wie maakt een lijstje met mij? Ik ben een zieke speler in de rim. High potential.
 
Bovenaan