Golden Awards

Reactiescore
38
Het enige topic waar ik zo af en toe eens reageer, kan ook nu niet oningevuld blijven.

Beste speler:
Hier ga ik momenteel Cabbage Guy69 neerpennen: Het is een zeer sterk team die op dit moment verdiend vanboven aan de ranglijst bengelen. Over dit account heb ik ook het meeste informatie waardoor het makkelijk is om 100% zeker te zijn van de kwaliteit van dit account.

Honorabele mentions:
1. Savior of the north: Een prima account dat het geheim van farmen ontdekt heeft en die een knap staaltje doorzettingsvermogen hebben. Ze verdienen op zen minst het respect voor hun prestaties dusver en ik verwacht ook dat ze blijven meedraaien.
2. Patatus Snipus: Het account op zich staat eerste (misschien niet verdiend maar goed dat blijft te midden) maar er zit zoals ik het gehoord heb een zeer goede speler op die een degelijk team heeft. De vraag is of die ene topspeler de overige matige spelers kan voorttrekken.
3. Guided By The Light: Controversie mag nooit ontbreken op een lijst. De hoofdspeler heeft wat rare fratsen uitgehaald en kwam in negatief daglicht maar naast de hoofdspeler zitten er een paar prima co-spelers op. De fout die ze gemaakt hebben mag geen invloed hebben op hoe we kijken naar hun individuele skill.

Slechtste speler:
Dit gedeelte is echt puur gecreëerd voor discussies uit te lokken. Er is te weinig informatie om de slechtste speler aan te duiden al hoewel iedereen het wel kan eens zijn dat er bepaalde spelers in de top 50 er misschien niet thuis horen.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Act of Divinity: Biased omdat ik bij ze hoor of objectief omdat het een keurig team is? Ze zullen heel wat tegenstand krijgen in de toekomst maar met het team dat ze hebben lijkt het me meer dan waarschijnlijk dat ze die tegenstand zullen wegwerken.

Grootste ego:
Er zitten op deze wereld alleen maar ego's als je het AF een beetje in de gaten houd. Al denk ik dat bepaalde forumposters die een hele dag hetzelfde uitkramen hier verre weg op één mogen staan.

Beste stam:
De beste stam van dit moment lijkt me objectief gezien Amen. De stam is dan wel voor 90% een premade (Wat vele niet zo leuk vinden). Ze hebben gewoon heel veel goede spelers die elk hun wereldwinst(en) gehaald hebben en die met zen alle op één lijn zitten. Ondanks dat vele het niet gunnen is het gewoon de beste stam van dit moment.

Slechtste stam:
Ik ga hier enkel praten over de top 5 stammen van het moment en dan lijkt me ROTS! het minste op hun plaats. Er zitten zeker toppers in deze stam maar ook gewoon weg deadweight. Natuurlijk weet ik niet wat er intern afspeelt en wie de BG's/Mogelijke fusiepartners zijn maar in hun huidige optiek zijn ze in mijn ogen de minst goede stam uit de top 5. Ze hebben wel een interessante ligging en met een correcte aanpak (En eventuele bg's/fusies) kunnen ze zo één van de beste worden.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Pit: Zijn ze echt onderschat? Dat lijkt me nu niet maar ze worden zeker niet tot waarde geprezen. Ze hebben geen ongelofelijk knap cluster maar ze hebben een heleboel goede spelers. Ik verwacht nog veel van deze stam.

Meest onderschatte stam:
POV: Deze stam ligt er gewoon en er word geen woord over gerept. Het kan zijn dat ze over 1 maand totaal van de kaart gevaagd worden maar het kan even goed zijn dat ze nog iedereen verrassen.
Meest overschatte stam:
Er wordt in mijn ogen geen enkele stam echt overschat.

Beste leider:
Guided By The Light/Roald.
1. Roald: Intern is het makkelijker oordelen dan extern maar Roald is een zeer capabele leider. Je zet niet zomaar een premade op die perfect met elkaar samenwerkt. Ook waren ze heel helder toen wij (Het niet premade-account) naar de stam overkwamen. Ze hebben ons goed opgevangen zodat we konden integreren met de stam die al van het begin samen waren.
2. Guided by the light: Als ik een externe leider moet pakken is het hem wel. Ondanks zijn fouten (waar hij overigs een ban voor had) heb ik vanuit Exitus al meerdere malen gehoord dat hij een prima leider is die er alles voor doet om de stam op zijn best te laten draaien.

Slechtste leider:
Niet genoeg informatie hiervoor. Als er opeens een stam uit elkaar valt zullen we het snel genoeg weten ;).

Favoriete leider:
Heb geen favoriet.

Meest overschatte speler:
Valar Morghulis: Heb nog nooit met de speler echt samengespeeld stamgewijs dat ik me kan herinneren maar ben het account al vaker tegengekomen. Ze hebben in mijn ogen meer een grote mond op het AF dan skills op TW.

Meest onderschatte speler:
Savior of the North: Ik heb het gevoel dat veel mensen denken dat ze enkel kunnen farmen en voor de rest niets. Echter denk ik dat het een capabel team is dat uiteindelijk meer respect verdiend dan dat ze krijgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
1. Savior of the north: Alleen al zodat hij de geheimen van het farmen kan leren, want die kerel kan er wat van.
2. Guided By The Light: Het account is zeer aangenaam, het zal niet voor deze wereld zijn maar op een dag wil ik met dat team nog wel eens samen spelen.
3. Path Of Righteousness: Frank is een topkerel die je zelden tegen komt op Tw. We hebben deze wereld een andere keuze gemaakt maar dat lag zeker niet aan hem.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Elk account dat zo een gek van het AF heeft dat niets anders doet dan met modder gooien (Zoals martijn Aka underground tacticz).

Mooiste spelers naam:
Definition of Insanity

Mooiste stam naam:
Ordinem Creaturae

Het tofste topic:
De spotprenten

Het domste topic:
Er is niet bepaald een topic dom. Top/Flop stammen word meestal een irritante boel omdat niemand elkaar iets gunt en alleen maar met modder wilt gooien.

Favoriete forumposter:
Ik ben zo weinig op het forum dat ik er geen heb.

Minst favoriete forumposter:
Zelf al zit ik bijna nooit op het forum, toch slaagt Underground Tacticz er in om mij mateloos te irriteren. Het kan zijn dat dat zijn opzet is en dan moet ik toegeven dat hij er geweldig goed in is.

Mooiste profielplaatje speler:
Valar Morghulis.

Mooiste profielplaatje stam:
Exitus.

Mooiste actie van de wereld:
Veel is er nog niet gebeurd en wat gebeurd is, was een ver van mijn bed show.

Voor wie heb je nu echt respect:
Frank van POR: Hij was meer dan correct t.o.v iedereen en zeer begripvol op onze keuze. Hij geeft zich ook voor de volle 100% voor zijn stam (Beetje te veel soms zelf).

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Iedereen die me gratis dorpen geeft :engel:

Grootste Blunder:
Er is nog niets te gek gebeurd binnen het account dat echt een ramp was.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Wereld 73 een vrij stacked wereld is en vooral de spelers waar je minder van verwacht het aardig goed doen.
Ook dat de quarantaine eindelijk bijna weer gedaan is & ik een wodka cola kan gaan drinken op de beach! :cool:
 
Reactiescore
415
Patatus Snipus: Het account op zich staat eerste (misschien niet verdiend maar goed dat blijft te midden) maar er zit zoals ik het gehoord heb een zeer goede speler op die een degelijk team heeft. De vraag is of die ene topspeler de overige matige spelers kan voorttrekken.


Ik ga mn best doen om die matige spelertjes een beetje voort te trekken, tot nog toe vlot het nog aardig. Maar mn nachter begint nu al grootse praatjes te krijgen zzz,
 
Reactiescore
614
Precies na jullie namechange , ik zie een verband. Belgen die op patat haten miss?

Binnenkort maar weer een nieuwe naam in de hoop niet meer matig te zijn ;(

Ps: geen haat op het lijstje zelf maar het komt nogal apart over. Enkele voorbeelden (niet allemaal) naast het eerder opgemerkte punt:

- Savior onderschat?
- Valar overschat noemen op basis van wat troll posts (waar ik overigens geen fan van was maar dat terzijde).

Denk dat niemand Savior onderschat en om iemand nu overschat te noemen op basis van welgeteld 3/4 forumposts?
 
Reactiescore
656
Beste speler:
Er is natuurlijk een enorm goede bezetting op W73, ik kan er moeilijk 1 uitkiezen, maar als ik er 1 moet kiezen is het @DragonShield3 .
Voorwaarde is wel dat zijn internet het doet en hij geen times vergeet, maar zodra je meer dan 10 incs op de teller word hij zelfs actief in de teamchat :eek:

Zeer creatief! Zeker aangezien meeste mensen er een account neerzetten ipv een speler.
Dus jij geeft nu zelf het antwoord om Laurens te recken?
Als we de teller onder 9 houden is jullie account weg? Thanks voor de tip Johan!
 
Reactiescore
38
Binnenkort maar weer een nieuwe naam in de hoop niet meer matig te zijn ;(

Ps: geen haat op het lijstje zelf maar het komt nogal apart over. Enkele voorbeelden (niet allemaal) naast het eerder opgemerkte punt:

- Savior onderschat?
- Valar overschat noemen op basis van wat troll posts (waar ik overigens geen fan van was maar dat terzijde).

Denk dat niemand Savior onderschat en om iemand nu overschat te noemen op basis van welgeteld 3/4 forumposts?

Ik noem Valar niet per se overschat door het Forum posten. Er staat wel degelijk bij dat ik hem al meermaals ben tegengekomen op verscheidene werelden en dat ik nog geen enkele keer echt onder de indruk ben geweest. Vandaar dat ik neerschreef dat hij eerder een grote mond heeft op het AF dan skills op TW.

Over Savior: Ik vind dat hij vaak word genoemd als een farmbot terwijl dat accie wel wat meer kan. Is onderschat het correcte woord, misschien niet maar in mijn ogen vind ik dat dat account er het beste past.
 
Reactiescore
2.303
Dit is toch heerlijk. Van in bij bijna ieder lijst als één van de topspelers bestempeld worden, in 2 lijstjes naar een team met matige spelers.

Ik hou van het Algemeen Forum <3
Jurrien is quit he :/ de rest is maar shit op jullie acc.
 

DeletedUser69389

Guest
Beter geen lijst dan dit soort lijstjes die doordrongen zijn met subjectiviteit. Maar POV is veruit de slechtste stam van heel de top 10 op Cara en SF na. Ook andere punten die tamelijk onzinnig zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Zal binnekort eens een lijstje maken om te tonen hoe het ekt moet
 
Reactiescore
656
Beter geen lijst dan dit soort lijstjes die doordrongen zijn met subjectiviteit. Maar POV is veruit de slechtste stam van heel de top 10 op Cara en SF na. Ook andere punten die tamelijk onzinnig zijn.

Oh nee toch. Een GA lijst met subjectiviteit! Het zal toch niet...
Ik ben het met je eens Martijn! Ik wil vanaf nu alleen maar objectieve lijstjes!
 
Reactiescore
1.226
Beter geen lijst dan dit soort lijstjes die doordrongen zijn met subjectiviteit. Maar POV is veruit de slechtste stam van heel de top 10 op Cara en SF na. Ook andere punten die tamelijk onzinnig zijn.

Zoals jij koning bent in het subjectief bekritiseren van iemand, ik heb namelijk je commentaar gemist over het subjectieve lijstje van Valar Morghulis.
 
Reactiescore
1.893
Beste speler: De nominatie voor beste speler gaat naar Savior of the North. Dit team bezit gewoon het totaaalpakket om het ver te schoppen: doorzettingsvermogen, mentaliteit, kwaliteit, efficientie, activiteit, ervaring en het belangrijkste van alles: consistentie. Het is makkelijk om te pieken, maar moeilijker om dit vast te houden. De kans is erg groot dat wij met ze gaan fronten en ik kijk hier zeker naar uit!
Beste stam: Dit is in deze fase altijd een lastige. Er zijn, zoals mensen al terecht aangaven, nog weinig gebeurtenissen waarop een stam als beste kan worden gekwalificeerd. Met de huidige gebeurtennissen tot dusver zit ik te twijfelen tussen Pit! en Amen. Beide stammen hebben op defensief vlak al het één en ander laten zien. Ik heb echter nog weinig gehoord van Pit! op offensief vlak. Amen heeft dit al wel enigszins, dus ik neig bij deze nominatie naar Amen. Dit is echter bij gebrek aan gebeurtenissen bij andere stammen. In de toekomst wordt deze nominatie veel interessanter!
De beste stam speler: Dit is in mijn optiek altijd één van de meest subjectieve benoemingen aangezien je dit van andere stammen nooit zo goed meekrijgt. Ik nomineer binnen Amen Maks & Rob. De eerste omdat hij altijd klaarstaat om iets voor de stam te doen. Denk hierbij aan leiderstaken, VV'en etc. Ik benoem Rob vanwege de vele nacht-VV's die hij voor diverse accounts heeft gedraaid in de start voordat hij deppresief werd. Ik wil ook Wow Who hier vermelden. Ik heb wel eens lacherig gedaan over je manier van aanvallen, maar er kan niet worden gezegd dat hij z'n troepen niet diverse malen heeft ingezet voor stambelang. Zeker in de start komt dit in deze mate amper voor en kunnen velen nog een puntje aan zuigen!
Het grootste ego: Ik vind dit deze wereld nog wel meevallen om eerlijk te zijn. Zou niet weten wie ik hier moet plaatsen. De meeste 'ego's' zijn ook nog misplaatst en verdienen het niet eens om hier een podium te krijgen.
Beste leider: Voor deze nominatie vind ik het toch wat te vroeg. Ik wil wel een dikke duim geven aan de leider van Rots (Ezra volgens mij?) voor het in toom houden van al de type'tjes die binnen die stam spelen. Je moet het maar kunnen.
Slechtste leider: Chemistry. Zowel een flopleider als flopspeler. Als ik ergens slecht over kan binnen TW zijn het stabbertjes.
Meest overschatte stam: Hier ga ik voor Amen. Het mag dan een stam zijn met veel kwaliteit, dit zegt echter lang niet alles. Sommige mensen riepen al vanf het begin dat dit de stam zou worden die de wereld gaat winnen. Dat is echt véél te voorbarig. Mijn laatste vijf wereldstarten op normale werelden waren allemaal in premades die vol kwaliteit zaten. Geen enkele premade ervan heeft de wereld gewonnen. Nu hoop ik uiteraard (voor mezelf en Amen) dat het deze wereld anders zal zijn, maar ik wil maar even aangeven dat dit geen enkele garantie biedt.
Meest onderschatte stam: Hier is er voor mij maar één stam die deze nominatie verdient en dit is Pit! Ik heb met verwondering de afgelopen lijstjes gelezen waarin Pit! als meest overschatte stam staat. Ik zie echt totaal niet in waarom. Het is niet dat ze zichzelf profileren als potentiele wereldwinnaars en ik denk dat mensen echt de kwaliteit onderschatten die in deze stam aanwezig is. Als ze de zuidoostelijke rim weten te controleren zie ik ze het nog ver schoppen.
Meest overschatte speler: Wow Who. Komt ook deels door mezelf. Ik had een hogere pet van ze op voordat ik ze IG aan het werk heb gezien. Zeker nadat ze aangaven in Fire! te hebben gespeeld. Geen disrespect, maar ik heb ze persoonlijk gewoon overschat.
Meest onderschatte speler: In mijn optiek is er tot dusver nog geen speler echt onderschat.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De meeste zijn al wel gestopt dus zal hier enkele actieve W73 spelers buiten m'n eigen stam benoemen. Ezra, Sam, Melvin, Fabian, Inge, Rens, Michiel en Anton (ja, die laatste is in stamverband best te harden).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Valar, We Like Hot Chicks, NIETTEDOEN, Chemistry etc.
Mooiste spelers naam: Savior of the North
(als groot GoT fan).
Mooiste stam naam: Ordinem Creature.
Het tofste topic: Top/flopstammen.
Dit is toch wel het topic waarin vaak de meeste P&P wordt gevoerd en ik kijk ernaar uit dat dit serieus gedaan kan worden i.p.v. de onzin-discussies die hier af en toe plaatsvinden.
Het domste topic: Het huisdiertopic. Lijken wel een stel labiele tienermeisjes bij elkaar zeg.
Favoriete forum poster: Absurd. Een degelijke poster die serieus overkomt, vaak sterke argumenten heeft en waarvan z'n poststijl wel enigszins overeenkomt met de mijne. Kan me in 95% van z'n posts vinden en dat heb ik niet met veel mensen.
Minst favoriete forum poster: Hierbij gaan we voor een dubbele nominatie: We Like Hot Chicks en Valar Morghulis. In combinatie met o.a. Mikey zal de Skypegroep van Rots wel meer lijken op een psychiatrische inrichting dan op een stamchat. Mijn respect voor de andere leden die hier dagelijks mee weten te dealen. Zou mij niet lukken.
Dikste wannabe op het forum: Mensen die hun poststijl aanpassen om maar extra likes te genereren.
Dikste wannabe in het spel: Alle stabbers op deze wereld.
Mooiste profiel foto van spelers:
1588623162363.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1588623200716.png

Alleen jammer van 'wereld 73' erbij.
Mooiste actie van de wereld: Tot twee keer toe te worden gebacktimed in de start. Voor alles moet een eerste keer zijn haha.
Meest belovende speler voor de toekomst: Er eigenlijk drie accounts die er voor mij bovenuit springen: Sjondeertrekker, Noire & Collationem. Dit baseer ik puur op de totale kwaliteit binnen de teams die op W73 actief zijn. Er zit hier echter wel een kanttekening aan: mits ze actief en gemotiveerd blijven. Dit kan bij dergelijke teams namelijk wel eens een dingetje worden. Moest dit het geval zijn verwacht ik nog veel grootse dingen van deze teams.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Zoals al aangegeven verwacht ik veel van Pit!, maar hiervoor moeten ze wel eerst de rim weten te controleren en dit zal niet zo 1, 2, 3 gedaan zijn. Ik nomineer daarom het toekomstige collectief van Rots & Spread. Zitten zeker een aantal degelijke spelers/accounts in en ook de ligging ziet er veelbelovend uit. (Uitgaande van de accounts waarvan ik verwacht dat ze er deel van gaan uitmaken). Als ze de ondanks alle sterke persoonlijkheden in de stam bij elkaar weten te blijven zal dit nog een taaie koek worden voor welke stam dan ook!
Grootste blunder: Ik ben 3 jaar gestopt geweest dus dit is m'n eerste wereld met rooftochten waardoor ik geen enkele ervaring had met het script hiervan. Tim, attent als deze jongen is, voorzag mij hiervan. Ik zette dit script in de accountchat met de volgende tekst:
1588622188527.png
Ik ga vervolgens slapen, word ik waker met een vloekende Roald:
1588622223011.png
Mijn reactie was als volgt (was echt vrij salty en moest m'n best doen om dat te onderdrukken):
1588622284865.png
Maar goed, wie is Karma nou als ze niet op de ongewenste momenten langskomt? Nog geen dag later overkwam me dit:
1588622338257.png
Blijkbaar was dat niet genoeg want nog geen dag later:
1588622378244.png
Dit gebeurde in de start toen we nog amper def hadden. Het was dus echt een paar nachten zwaar billenknijpen en bidden dat we geen blitz zouden krijgen. :biggrin: (nog een dike SO naar jou voor het script Tim, lul!)
Voor wie heb je nu echt respect: Roald die in bepaalde situaties altijd kalm en beheerst weet te reageren, waar ik mijzelf dit niet succesvol zie doen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: M'n medespelers. <3
 

Bijlagen

  • 1588622366653.png
    1588622366653.png
    483,7 KB · Weergaven: 11
Reactiescore
227
Het enige topic waar ik zo af en toe eens reageer, kan ook nu niet oningevuld blijven.

Beste speler:
3. Guided By The Light: Controversie mag nooit ontbreken op een lijst. De hoofdspeler heeft wat rare fratsen uitgehaald en kwam in negatief daglicht maar naast de hoofdspeler zitten er een paar prima co-spelers op. De fout die ze gemaakt hebben mag geen invloed hebben op hoe we kijken naar hun individuele skill.

Beste leider:
2. Guided by the light: Als ik een externe leider moet pakken is het hem wel. Ondanks zijn fouten (waar hij overigs een ban voor had) heb ik vanuit Exitus al meerdere malen gehoord dat hij een prima leider is die er alles voor doet om de stam op zijn best te laten draaien.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
2. Guided By The Light: Het account is zeer aangenaam, het zal niet voor deze wereld zijn maar op een dag wil ik met dat team nog wel eens samen spelen.

Hoeveel heeft GbtL je geboden om dit allemaal te zetten :p!!
 
Bovenaan