Golden Awards

Reactiescore
978
Reactiescore
614
Ik denk waar @Vanquisher. op doelt is het volgende:

Er wordt gesproken van defbunkers, maar als je kijkt naar de stats van individuele leden zie je vrijwel enkel oda stats en hebben wij de meeste ods van iedereen (in de stam). Dus om nu te zeggen dat we door defbunkers zo ver zijn gekomen is al de 1e misvatting.

Dan over de boosters. Ja er is nu een acc genaamd vanquisher. dat inderdaad gebruik heeft gemaakt van wat pp (valt reuze mee want nu kun je enorm goedkoop boosten). Hier hebben wij één dorp van gepakt (een 2k dorp en dat 1/2 weken terug) via inderdaad Slabiack zoals eerder opgemerkt door @Dream Team.

Het algehele punt wat dus gemaakt wordt dat wij door defbunkers en die 'boosters' op rang 1 staan is dus feitelijk gezien onjuist. Dit is waar @Vanquisher. op doelt. Dat ons pp gebruik heeft geholpen is een discussie waar we reeds over uit waren, maar daar werd nu niet over gesproken in het lijstje ;)

Al met al maakt het weinig uit, maar zoals @Dream Team. ook al aangaf, probeer het wel te motiveren. Als je ons bij overschat wil zetten op basis van pp gebruik prima (of ik het daar nou mee eens ben of niet), maar niet op basis van dingen die je ter plekke verzint :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
227
Hoe gaat dit forum van een mooi lijstje naar een nutteloze discussie in een halve seconde?

Precies 30 jaar getrouwd, periode van de maand tegen een man die al maanden het in zijn broek moet houden.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
449
Sterke insult hoor, duimpje omhoog.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Reactiescore
119
Beste speler:

Poeh, beste speler. Deze wereld zit vol met goede spelers.
Omdat er zoveel spelers zijn, nomineer ik 4 spelers vanuit 4 stammen waarvan ik denk dat ze het verdienen.

Pit: De jongens van @Absurd. zijn de absolute toppers, je hoort ze weinig en zo nu en dan staan ze in een lijstje. Maar voor mij behoren zij echt tot de beste spelers.

Spread: voor spread is het wat lastiger om te bepalen, ik ken de spelers grotendeels van TAD en vrijwel niet van SOTN. Beide hebben goede stats en al veel gepresteerd, daarom ga ik hier tussen geen keuze maken en mogen ze beide met de eer strijken.

Imago: aangezien ik zelf niet in Imago zit kan ik weinig zeggen over alle leden van Imago, sommige mensen ken ik qua naam en met sommigen heb ik samengespeeld. Binnen Amen spelen velen toppers, dat lijkt mij duidelijk. Ik denk dat Smashingone momenteel de beste speler is binnen Imago. Gezien zijn stats en wat we gezien hebben op W67 denk ik dat ze hier ook weer het 1 en het ander kunnen flikken.

Rots: dan hebben we nog Rots. Voor Rots krijgt Noo-Noo De Stofzuiger de eer. Ik ken de jongens die erop spelen en alleen daaruit weet je dat het een zware kluif gaat worden om ze weg te spelen. Ik ben benieuwd!

Beste stam:

Imago, dit lijkt mij wel vrij duidelijk. Momenteel de stam met het meest kwalitatieve accounts. Buiten het feit dat ik de in en outs niet weet kun je vanuit de stats wel opmaken dat zij goed samenwerken. Bovendien gezien de ligging en cluster maken zij denk ik het meest kans op de wereldwinst.

De beste stam speler:
Elke stam heeft een beste stamspeler, maar gezien ik in Pit speel zal ik alleen voor Pit beoordelen. Normaliter zal ik onszelf niet nomineren maar ik vind dat wij voornamelijk onder de beste stam speler wel toe behoren. Verder hoort hier absoluut de toppers van @Absurd. Samen hebben wij al vele massa's en vele gevechten gewonnen. Dit is dus ook de reden om 2 accounts te nomineren, Absurd en Do Not Eat Yellow Snow. (uiteraard hebben wij nog veel meer toppers in onze stam, maar kan niet iedereen benoemen :( )
Het grootste ego:
Roald, ik heb het AF grotendeels allemaal gelezen en het is jammer dat niet alles nagekomen is wat "beloofd" is. Daarnaast als je post, spat (vaak) de ego ervan af.
Beste leider:
Als ik op alle verhalen van iedereen af moet gaan, zal ik hier Roald moeten nomineren. Aangezien ik zelf nooit met Roald heb gespeeld of met hem verder te maken heb gehad. Zal ik hier dus geen Roald zetten. Daarom nomineer ik hier de boys van Absurd en het account die continu van naam veranderd hebben en pp teveel hebben. Momenteel genoemd naar The Fart Bomber.
Slechtste leider:
Tja, hier kan ik heel lang over lullen maar de jongens van Mechanic Jonkies en The Notorious One verdienen deze plek. Hun eindeloze pogingen om het heel continent tegen ons op te zetten en alsnog falen, zegt genoeg. Tevens wil ik ze nog wel bedanken voor het verpesten voor vele spelers die voor jullie ons persé moesten aanvallen. Verder zal ik het hierbij laten ;)
Meest overschatte stam:
POV, bewijs mij het ongelijke ;)
Meest onderschatte stam:
Natuurlijk kan ik hier Pit zetten, maar ik denk dat elke stam (behalve Imago) hier wel als onderschat kan staan. Daarom nomineer ik geen enkele stam hier.
Meest overschatte speler:
Dit was voor mij absoluut SpeedyAction. Aangezien wij ze al met Pit hebben weggespeeld hebben wij dit al bewezen. Dus laat ik het hierbij.
Meest onderschatte speler:
Drie Muskebiers. Wellicht staan ze hier fout, maar ik denk dat ze nog wel eens onderschat kunnen worden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Uiteraard iedereen die in mijn huidige stam Pit spelen, verder wil ik nog wel keer een potje knallen met @Dream Team. en @Ezra the King.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-
Mooiste spelers naam:

Noo-Noo de Stogzuiger, je moet er maar op komen.
Mooiste stam naam:
Rots, zegt precies waarvoor ze staan
Het tofste topic:
Golden Awards
Het domste topic:
-
Favoriete forum poster:

@Absurd. @Dream Team. Altijd vrij duidelijk en inhoudelijke post, keep going!
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
-
Dikste wannabe in het spel:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
1589784342929.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1589784306527.png
Mooiste actie van de wereld:

3 massa's afslaan en nog niet gebroken zijn ;)
Meest belovende speler voor de toekomst:
Drie Muskebiers, goodluck boys!
Meest belovende stam voor de toekomst:
De stam die nog gemaakt moet worden tegen Amen!
Grootste blunder:
Ons eigen groei te belemmeren om Triador te redden, een verloren zaak. Daarnaast niet te starten met MB's, poeh zeg dat moraal word je toch wel zo gek van!!
Voor wie heb je nu echt respect:
Voor alle mensen die niet zo snel opgeven als SpeedyAction!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's, huidige stam

Normaal post ik niet dus dit is een uitzondering!!

Geniet ervan en laten we met ze allen een leuk potje EERLIJK twen!

Michiel
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487946583

Guest

Voor wie heb je nu echt respect:

Voor alle mensen die niet zo snel opgeven als SpeedyAction!
Michiel

Normaal reageer ik nooit op het AF maar wil nog toch éénmaal eens reageren.
Er zijn idd runners/opgevers geweest op Speedy waardoor er heel veel fout is gegaan en wij in 1 klap een stuk front verloren omdat dit niet meer houdbaar was door de fouten die gemaakt waren.
Nadat andere van het team dit toch hebben kunnen aanpakken, zijn dorpen (zelfs onhoudbaar) niet zomaar opgegeven, we hebben met minimale troepen nog zoveel mogelijk geprobeerd te snipen en te c snipen en te rekken als mogelijk was, helaas waren de troepen zo schaars dat we ze uiteindelijk toch verloren.
Dus dat er opgegeven is vind ik niet helemaal juist, er is uiteindelijk na de eerste wave nog zoveel mogelijk geprobeerd te redden.

Ook is het account speedy er nog met een aangepast team en zullen wij proberen weer terug op te bouwen en meer activiteit en kwaliteit dan voorheen te waarborgen ;)
Dat wij niet meer met de top mee gaan doen dat is een feit maar ik denk dat we in de toekomst zeker nog van waarde kunnen zijn.

Youri
 
Bovenaan