Golden Awards

Reactiescore
1.892
Hebben die conclusies inderdaad kunnen trekken en heb ze zojuist uit een gezet wanneer zijn gaan lopen.
Oké Wow. Jij als buitenstaander zal vast beter weten wanneer de stacks zijn geplaatst dan wijzelf. Waarom zouden we überhaupt tot het beginnen van de massa wachten met stacken als we al een week voor die tijd wisten dat ie ging komen? Misschien je onderzoekje nog even opnieuw uitvoeren. Zoveel def is er namelijk niet bijgekomen gedurende de dag. Zoals ik al zei heb ik zelf VV gedraaid die ochtend en de spelers die ik toen benaderde voor extra def liepen te lang. Maar voel je vrij om middels rapportjes m’n ongelijk aan te tonen hoor. Wordt een lastig verhaal gok ik zo.
 
Reactiescore
1.647
Oké Wow. Jij als buitenstaander zal vast beter weten wanneer de stacks zijn geplaatst dan wijzelf. Misschien je onderzoekje nog even opnieuw uitvoeren. Zoveel def is er namelijk niet bijgekomen gedurende de dag. Zoals ik al zei heb ik zelf VV gedraaid die ochtend en de spelers die ik toen benaderde voor extra def liepen te lang. Maar voel je vrij om middels rapportjes m’n ongelijk aan te tonen hoor. Wordt een lastig verhaal gok ik zo.

Dat heet rapportjes. Zo grappig dat zeggen al sinds zondag massa te verwachten en bij hem prestacks stonden. Terwijl gewoon feit is dat niet zo was. Net als feit is dat zo'n 5 accounts gemakkelijk OS haalde voor de aankomst van onze massa en dit ook niet gebeurde.

Blijf namelijk enorm verbazingwekkend vinden dat ondanks jullie dus wisten dat de massa kwam, er allemaal VV was geregeld, er prestacks stonden en OS liep jullie dan alsnog 2 dorpen verliezen door onze slechte massa en nutteloze fakes op lange afstand.
 
Reactiescore
1.167
cb90d850247ba339a22a6a5ce9398c35.png


Lees deze PM maar even goed! Vanaf dat moment is iedereen gaan inventariseren en begonnen met het sturen van deffence. Dus ja, wij verwachtten al sinds maandag 00:00 de eerste incommings. Die kwamen niet, dus dan wachten we een dag. Ga zo maar door. Nu tevreden?

E:

Dat heet rapportjes. Zo grappig dat zeggen al sinds zondag massa te verwachten en bij hem prestacks stonden. Terwijl gewoon feit is dat niet zo was. Net als feit is dat zo'n 5 accounts gemakkelijk OS haalde voor de aankomst van onze massa en dit ook niet gebeurde.

Blijf namelijk enorm verbazingwekkend vinden dat ondanks jullie dus wisten dat de massa kwam, er allemaal VV was geregeld, er prestacks stonden en OS liep jullie dan alsnog 2 dorpen verliezen door onze slechte massa en nutteloze fakes op lange afstand.

Massa was dus inderdaad verwacht, maar niet van deze omvang. We hadden niet verwacht dat het account al 40+ incommings per dorp zou krijgen, redelijk logisch gezien het maar 15 dorpen had. Er stonden meerdere prestacks, maar niet genoeg om alles te blocken. Daarom heet het prestacks. Toch bijzonder om te zien dat je met zoveel aanvallen maar twee dorpen wist te pakken. :redface:
 
Reactiescore
1.647
cb90d850247ba339a22a6a5ce9398c35.png


Lees deze PM maar even goed! Vanaf dat moment is iedereen gaan inventariseren en begonnen met het sturen van deffence. Dus ja, wij verwachtten al sinds maandag 00:00 de eerste incommings. Die kwamen niet, dus dan wachten we een dag. Ga zo maar door. Nu tevreden?

Zkr weten, want vind enkel onze 2 winsten dan nog knapper dan al gedacht.
 
Reactiescore
1.892
Dat heet rapportjes. Zo grappig dat zeggen al sinds zondag massa te verwachten en bij hem prestacks stonden. Terwijl gewoon feit is dat niet zo was. Net als feit is dat zo'n 5 accounts gemakkelijk OS haalde voor de aankomst van onze massa en dit ook niet gebeurde.

Blijf namelijk enorm verbazingwekkend vinden dat ondanks jullie dus wisten dat de massa kwam, er allemaal VV was geregeld, er prestacks stonden en OS liep jullie dan alsnog 2 dorpen verliezen door onze slechte massa en nutteloze fakes op lange afstand.
Holy shit. Jij wil het gewoon echt niet begrijpen he? Is bovenstaande screen genoeg of zal ik ook nog rappjes plaatsen dat we Noire ge-oss'd hebben voor aankomst van jullie massa. :biggrin:

Die twee dorpen winst was puur doordat Noire nog niet lang in de stam zat en zich niet gehelemaal op hun gemak voelden bij het aantrekken van veel stamdef. En als je de looptijden had bekeken, had je gezien dat bijstacken ook geen optie was. Voor ons is twee dorpen dus een prima verlies gezien de omstandigheden.
 
Reactiescore
1.647
Holy shit. Jij wil het gewoon echt niet begrijpen he? Is bovenstaande screen genoeg of zal ik ook nog rappjes plaatsen dat we Noire ge-oss'd hebben voor aankomst van jullie massa. :biggrin:

Die twee dorpen winst was puur doordat Noire nog niet lang in de stam zat en zich niet gehelemaal op hun gemak voelden bij het aantrekken van veel stamdef. En als je de looptijden had bekeken, had je gezien dat bijstacken ook geen optie was. Voor ons is twee dorpen dus een prima verlies gezien de omstandigheden.

Hahahaha prima verlies? Je zegt zelf dat slechte massa was en voorspelbaar was. Ook was het allang bekend, draai je VV en alles, oftewel wij bakten er niks van en jullie wisten alles en hadden zaakjes zo goed op orde. Jullie ook zoveel male groter als ons. Onze edels liepen gemiddeld tussen de 8-10 uur waarbij ZC makkelijk gehaald kon worden? Hoe kan je onder die omstandigheden dan dorpen verliezen?
 
Reactiescore
1.892
Hahahaha prima verlies? Je zegt zelf dat slechte massa was en voorspelbaar was. Ook was het allang bekend, draai je VV en alles, oftewel wij bakten er niks van en jullie wisten alles en hadden zaakjes zo goed op orde. Jullie ook zoveel male groter als ons. Onze edels liepen gemiddeld tussen de 8-10 uur waarbij ZC makkelijk gehaald kon worden? Hoe kan je onder die omstandigheden dan dorpen verliezen?
Ja dus? De massa was ook matig en voorspelbaar. Er had veel meer gepakt kunnen worden als jullie het slimmer hadden aangepakt, daarom vind ik dit een prima verlies. Wil je voortaan m'n hele post even lezen voor je erop reageerd? Zal het nog even citeren: "Die twee dorpen winst was puur doordat Noire nog niet lang in de stam zat en zich niet gehelemaal op hun gemak voelden bij het aantrekken van veel stamdef."

De accounts die met ZC op tijd konden komen hadden VV gedraaid of waren niet online. De accounts die dit wel konden sturen lagen op meer dan 10 uur afstand. Dat kwantiteitsverschil is ook een drogreden. Kijk met hoeveel accounts jullie aanvielen en hoeveel accounts Noire daadwerkelijk konde OS-en. En dan houd ik nog niet eens rekening met de te lange looptijden. Je benoemt ook continu looptijden en info van alleen je eigen account. Hoe vaak moet ik het nog zeggen: jullie waren niet de enige die aanvielen.
 
Reactiescore
1.647
Ja dus? De massa was ook matig en voorspelbaar. Er had veel meer gepakt kunnen worden als jullie het slimmer hadden aangepakt, daarom vind ik dit een prima verlies. Wil je voortaan m'n hele post even lezen voor je erop reageerd? Zal het nog even citeren: "Die twee dorpen winst was puur doordat Noire nog niet lang in de stam zat en zich niet gehelemaal op hun gemak voelden bij het aantrekken van veel stamdef."

De accounts die met ZC op tijd konden komen hadden VV gedraaid of waren niet online. De accounts die dit wel konden sturen lagen op meer dan 10 uur afstand. Dat kwantiteitsverschil is ook een drogreden. Kijk met hoeveel accounts jullie aanvielen en hoeveel accounts Noire daadwerkelijk konde OS-en. En dan houd ik nog niet eens rekening met de te lange looptijden. Je benoemt ook continu looptijden en info van alleen je eigen account. Hoe vaak moet ik het nog zeggen: jullie waren niet de enige die aanvielen.

Al sinds zondagavond was nacht VV van een topaccount? Jullie woorden, waarom die dan niet aangegeven dat er te weinig prestacks stonden? Als massa zo zag aankomen?

Maar laten we lkkr stoppen gaan toch niet eens woorden xD Ben met onze beperkte offensieve middelen blij met de 2 dorpen. Was meer dan we hadden verwacht m
 
Reactiescore
1.892
Al sinds zondagavond was nacht VV van een topaccount? Jullie woorden, waarom die dan niet aangegeven dat er te weinig prestacks stonden? Als massa zo zag aankomen?

Maar laten we lkkr stoppen gaan toch niet eens woorden xD Ben met onze beperkte offensieve middelen blij met de 2 dorpen. Was meer dan we hadden verwacht m
Misschien niet goed gekeken, misschien de omvang van het offensief onderschat: wie zal het zeggen. Van beperkte offensieve middelen was in ieder geval geen sprake.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
@dialgaman waarom krijg ik geen vermelding na jouw account gedragen te hebben doorheen de start? Ik deed dit echt niet uit stambelang maar puur voor dit topic. Jammer. Klootzak
 
Reactiescore
1.167
@dialgaman waarom krijg ik geen vermelding na jouw account gedragen te hebben doorheen de start? Ik deed dit echt niet uit stambelang maar puur voor dit topic. Jammer. Klootzak

Sommigen zijn het vernoemen gewoon niet waard.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja en daarom vraag ik waarom ik ook niet!! :sad:
 
Reactiescore
83
Voordat ik begin, dit is het eerste lijstje dat ik maak dus ga er niet te hard op <3

Beste speler:

Kijkend naar activiteit, stats en prestaties is hier maar één account te benoemen, Savior of the North. Ook heeft dit account momenteel de mooiste ligging imo t.o.v. de rest van W73. Ze kunnen veel safe pakken in de rim en hebben door hun farmmaatje TAD al een sterk, afgeschermd cluster.

nl73
6b3afa187ce141be44e3479b8ae38fa4.png

Toch wil ik hier een ander account benoemen, namelijk Schedel. Gebaseerd op stats, verhalen en simpelweg omdat dit account in een vroeg stadium van de wereld al veel voor de kiezen gehad heeft. Hier zijn ze weer bovenop gekomen en kruipen langzaam maar zeker richting de top 15. Ze hebben een mooie ligging op zuid en ik ben heel benieuwd hoe zet het tegen een Pit gaan doen.


Beste stam:

nl73

2e9ec1e5764b37fc36c91e87668bd4ec.png

Exitus heeft een mooie ligging noord west van de wereld, helaas voor ons kwam N1 met een lelijke jump waardoor ik onszelf niet meer de mooiste ligging zie hebben. Pit daarentegen heeft op zuid oost ook een prima ligging als zij de rim weten te domineren daar kan het een interessante strijd worden tussen alle topstammen daar.

Op dit moment is Imago de sterkste speler met de beste papieren, al hoop ik dat POV, Tring en Boom!! voor meer interessante lijstjes gaan zorgen komende periode.

De beste stam speler:

Extern kan ik hier niet over oordelen, hier en daar ken ik een speler maar daar houdt het ook bij op. De beste stamspeler is dus gebaseerd op mijn ervaringen binnen Exitus en hier zou ik graag twee spelers nomineren.

CostaRica
Een ervaren team met genoeg kwaliteit aan boord, kritisch maar nooit bevooroordeeld. Kan situaties met een 'helicoptervisie' analyseren en daaruit een goed onderbouwde mening vormen. Heel prettig om mee samen te werken.

AVIBN
Twee van de zoveel spelers hierop die misschien niet het meest ervaren zijn op de wereld maar onderschat ze niet. Communicatief erg vaardig en nooit te beroerd om een stamspeler te helpen hier en daar. Ze zijn leergierig en met wat strategische zetten kunnen ze een grote speler worden en een groot gedeelte rim domineren.


Het grootste ego:

Wij allemaal wel een beetje, toch? :$

Beste leider:

Net zoals beste stam, kan ik hier enkel intern over oordelen. Ik hoor veel goede verhalen over Roald van Collationem maar elke medaille heeft twee kanten. Er is veel kritiek geweest over de premade zuid en keuzes die ze gemaakt hebben in de loop van de wereld. Toch ben ik heel benieuwd hoe het er daar intern aan toe gaat en zou ik graag eens onder de vlag van Collationem willen spelen.

Slechtste leider:

-

Meest overschatte stam:

De premade(s)

Meest onderschatte stam:

POV
, spelers ken ik niet maar na wat onderzoek in ieder geval kwaliteit aanwezig, al is het op andere servers. Verspreid over alle vier de continenten hoop ik dat ze lang stand houden en de core niet zomaar weggeven.


Meest overschatte speler:

Patatus Snipus
, benieuwd of ze ook op nummer 1 stonden zonder al die defbunkers en boosters in de stam N1. Wel lekker om full off te knallen tho.

Meest onderschatte speler:

Ho-Lee Foek
, eerder kort al mee gesproken en heeft een duidelijke visie op wat ze willen bereiken met POV. Verder voor zover ik weet niet gestart met ruk/defbunkers of boosts.

IVIaJiiCz, vastgeroest en lang weggeweest. Draait inmiddels als een geoliede machine. :cool:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Al mijn huidige stammies.

Act of Divinity, QZDR, The Alcoholic Dream, Valar Morghulis., Feestjebouwen01 (naam intrigeert me), Wow Who, Path of Righteousness en Schedel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Martijn, sorry kerel.

Mooiste spelers naam:

The Mind of a Murderer

Mooiste stam naam:

Spread the Love

Het tofste topic:

Music topic, GA en andere lijstjes


Minst favoriete forum poster:

Underground Tacticz.

Dikste wannabe op het forum:

Underground Tacticz.

Dikste wannabe in het spel:

Nominatie dikste wannabe > Cabbage > Wereld

Mooiste profiel foto van spelers:

94c5d811927b32508459ebb35b960618.png

Mooiste profiel foto van stammen:

f3819fa15b7d2a8bca039e832c30af0d.png




Meest belovende speler voor de toekomst:

Marlow
, in de wandelgangen het een en ander gehoord. Zou het graag werkelijkheid zien worden. :D

Meest belovende stam voor de toekomst:

Pit

Grootste blunder:


Onze ban natuurlijk!

Voor wie heb je nu echt respect:

PalliePatatje en It Wasn*t Me, prettig communiceren en flexibel.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn co's, zelfs als we elkaar wederom van het account kicken na minuten lange posts schrijven of vlak voor een time. Hou van jullie <3.
 
Bovenaan