Nieuwste lijst met oudste data, daarvoor ga ik

. Ben afgelopen weken/maanden niet actief geweest dus kan daarover helaas niet oordelen.
Beste speler: ACAB
Jajaja no cap. Zijn manier van posten staat mij totaal niet aan. Misschien omdat ik tegen hem speel en hem nog niet heb meegemaakt in chats. Zal vast wel een top gozer zijn. Wie weet misschien ooit in de toekomst dat we aan de zelfde kant staan.
Vele weten waarschijnlijk niet eens over de massa’s die wij op jullie gedaan hebben. Was allemaal redelijk early game, maar ik moet je credits geven hoe je deze keer op keer hebt lopen deffen.
Massa’s, nacht blitsen, overdag iets proberen.. het maakte allemaal niet uit. Ik krijg bij ACAB een beetje het Lemon (W66) gevoel. Heb er niks anders dan respect voor.
Beste stam:
Huidig MOTR moet ik hier neerzetten. Offensief zijn ze gewoon de betere stam momenteel. Defensief heb ik MOTR nog niet in actie gezien. IDK of er al een massa vanuit Fresh is geweest. Mja ongeacht de winsten is het logisch dat MOTR beter staat.
Als ik terug denk naar de tijd dat je nog 4 stammen had (Fresh, 100, Book en MOTR). Als je dan nu kijkt waar welke stam toppers belandt zijn dan is het IMO logisch dat MOTR sterker is.
De beste stam speler:
Kan dit niet over MOTR zeggen. Voor Fresh zou ik Marvin en Dylan hiervoor willen nomineren. Beide heren zijn toppers.
Slechtste leider:
Julian. Persoonlijke mening naar hem. Kan best zijn dat andere dit anders hebben ervaren. Als je leider zijnde je niet aan je woord kan houden ben je voor mij niks waard.
Meest overschatte speler:
Conor. Wat ik tijdens de eerste massa heb gezien op dat account vergeet ik nooit meer. Situatie was naar mijn inzien zo dramatisch dat ik zelfs Laurens heb moeten vragen om een handje te helpen.
Meest onderschatte speler:
Rone. Ken het account van w66. Als het goed is speelt Youri nog steeds erop.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Dit zou een hele lijst worden, om het kort te houden zal ik alleen namen plaatsen waarmee ik nog niet samen mee heb gespeeld.
Frank, Sharon, Ezra, Stijn (nogmaals not sure, maar die speler van ACAB), Yme, Jens? (Toxic Donut op skype).
Mooiste spelers naam:
Goth Angel
Mooiste stam naam:
Book, The Story Unfolds.
Het tofste topic:
Golden awards
Het domste topic:
Exact. De wannabe van w72. Had naar mijn inzien beter opgelost kunnen worden. Daarvoor was het AF denk ik niet nodig geweest.
Favoriete forum poster:
Heb niemand specifiek, maar voornamelijk de mensen die spotprentjes maken.
Minst favoriete forum poster:
Al die fake accounts.
Dikste wannabe op het forum:
Zie hierboven.
Mooiste profiel foto van spelers en stammen:
Ben niet gelogd dus kan niet kijken
Mooiste actie van de wereld:
Heb ik persoonlijk niet echt.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Kapitrein. Ik gun het Frank wel. Denk dat hij een lekker team verzameld heeft om te knallen.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Agoge (Spartans).
Grootste blunder:
Mijn 2de massa op ACAB. Had 2 planningen door elkaar gehaald en kwam daar helaas te laat achter. Waardoor die massa zwaar flopte.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn eigen co’s konden dit bij mij. Glenn, Pieter-Jan, Nick, Jeffrey en Farina.
Ik wil graag nog meedelen dat:
Kapitrein flop is
Ik hoop dat dit verder nog een leuke wereld wordt. Wie er gaat winnen maakt mij niet uit. Ik gun het beide stammen wel.