Beste speler:
insomnia Has Yoda ( jens en jeroen) zijn imo het beste team op w72,
De meestal nietszeggende #1 is deze keer uitzonderlijk accuraat!
naast het feit dat ze op nummer 1 staan blinken ze op elk vlak uit , offensief, defensief, en als ondersteuner!
Een genot om mee samen te spelen!!
Beste stam:
Hier kan ik alleen maar Motr neerzetten, een muur op defensief vlak ondersteund door agressieve en constante offensieven!
Top sfeer, top inzet
Top activiteit
De beste stam speler:
Bij Motr ga ik voor jens van Yoda , de nachter die waakt over het stamoverzicht, die ingrijpt en wakker blijft wanneer het nodig is! One Love!
Bij fresh vind ik dat ALW momenteel wel de wall van DID is, deze speler heeft uiteraard een zeer mooie en veilige ligging waardoor ze het kunnen permitteren om zich leeg te zetten
Het grootste ego:
Shakedown met voorsprong!
Beste leider: ik vind dat rene en jens de touwtjes goed in handen hebben binnen Motr.
Ze zorgen voor een proffesionele maar aangename gang van zaken binnen de stam!
Slechtste leider:
geen idee wie het is , maar de leiding van fresh valt me tegen.
Geen uitgesproken normen en waarden doorvoeren en naleven, slechte communicatie en ze missen blijkbaar ook het pit om nieuw leven in fresh te blazen en hun spelers te motiveren.
Meest onderschatte stam:
oud-Motr
om eerlijk te zijn dacht ik eerst dat het een stelletje noobs was, maar sinds de fusie met globe ben ik aangenaam verrast!
actieve en gemotiveerde spelers stuk voor stuk!
Ze beschikken over de nodige kwaliteiten en degene die minder ervaren zijn staan open voor hulp en guidance.
Meest overschatte stam: Fresh leek vroeg op een relatief eenvoudige wereldwinst af te stevenen, maar hebben de teugels losgelaten.
laat ons hopen dat nieuw bloed de stam weer leven in kan blazen en dat we kunnen genieten van een gelijk opgaande eindstrijd met massa’s van beide kanten.
Meest overschatte speler: conor mcgregor , had er grootse verwachtingen van, maar buiten BBs edelen tot rang 1 heeft dat acc 0,0 gepresteerd! Meende te horen dat er nu nieuwe spelers zitten dus hoop dat we nog iets positief van d t account kunnen verwachten!
Meest onderschatte speler:
Goth Angel,
1 van de kleinere accs van Motr, maar zeker 1 waar je lelijk je handen aan kan branden vgm!
Activiteit in overvloed, en altijd op zoek naar de actie
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Jens/jeroen/kevin/rafael/patrick/roel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: shakedown, jan,jelle van oud 1C, weet niet waar ze spelen, maar zijn schijnheilige mensen die slecht praten achter iemand zn rug , en in die persoons gezicht vriendelijk zijn.
Mooiste spelers naam: Kapitrein
Mooiste stam naam: zowel fresh als motr trekken op niks XD kom eens met wat nieuwer en origineler
Het tofste topic: SPOTPRENTJES!!!!!!
Het domste topic: wereldafspraken,
De afspraken zijn belachelijk en niet waterdicht, worden ook niet nageleefd zonder consequenties in de meeste gevallen.
hoop dat we deze nog eens kunnen herbekijken en opnieuw vastleggen.
Favoriete forum poster:
Hustler. Geeft altijd mooie onderbouwing , kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen in plaats van al dat impulsief en kinderachtig gejank van sommigen
Minst favoriete forum poster:
shakedown heeft zichzelf wel als dorpsidioot gekroond
Dikste wannabe op het forum:
Poohbear... who else?
Dikste wannabe in het spel:
Exact. benieuwd wat die gaan doen als de moneytrain hun station heeft bereikt!
Mooiste profiel foto van spelers: 
Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:
Toch wel die eerste massa op conor!
Meest belovende speler voor de toekomst:
The witch snijdt door fresh als een heet mes door boter!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Motr, obvious
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Vooral voor de spelers van Fresh die doorzetten! DiD mag van mij ook een pluim krijgen, niet voor het deffen, wel voor het doorzettingsvermogen!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mn Cos kevin, patrick en rafael
Roel die op AR speelde
Jens en jeroen van yoda
Ik wil graag nog meedelen dat
Iemand van fresh met de vuist op tafel moet slaan en nieuw leven inblazen, nieuwe spelers zoeken om de activiteit te pushen, meer tijd steken in het plannen van offensieve acties en beter deffen