Golden Awards

Reactiescore
1.478
No offense maar de Guru heeft tot nu toe weinig laten zien. Praktisch al zijn dorpen zijn interns. The Guru heeft nauwelijks ODA, de hele wereld lang al. Die mooie ligging en toegang tot de rim komt enkel door zijn overvolle MB-stam die altijd aan het ledenlimiet heeft gezeten.
 
Reactiescore
110
Deftig lijstje maat, beetje jammer alleen dat het door een bot geschreven is (niet schelden walk, het is een grap)!

Thanx voor de nomi’s inclusief de titel “meest overschat”!

W71 moet dan maar onze wereld worden hé, de frisse wind door het tas team gehaald en hopende op dezelfde of nog betere activiteit dan voorheen ❤

Wess

Je vergeet dat je op W71 naast de Sneeuwscheppers ligt. Jullie avontuur daar gaat van korte duur zijn.

doei
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Reactiescore
983
No offense maar de Guru heeft tot nu toe weinig laten zien. Praktisch al zijn dorpen zijn interns. The Guru heeft nauwelijks ODA, de hele wereld lang al. Die mooie ligging en toegang tot de rim komt enkel door zijn overvolle MB-stam die altijd aan het ledenlimiet heeft gezeten.
Non taken.
Ik zet ze dan ook bij meest belovende speler voor de TOEKOMST, niet bij beste speler. Ik weet dat ze tot nu toe nog niet veel bewezen hebben maar ik weet ook welk team er speelt en hoe de kaarten er nu voor hun liggen en daarom denk ik dat ze het in de TOEKOMST erg ver gaan brengen.

"meest belovende speler voor in de toekomst" verwijst niet naar wat ze tot nu toe al hebben gedaan.
 
Reactiescore
1.478
Non taken.
Ik zet ze dan ook bij meest belovende speler voor de TOEKOMST, niet bij beste speler. Ik weet dat ze tot nu toe nog niet veel bewezen hebben maar ik weet ook welk team er speelt en hoe de kaarten er nu voor hun liggen en daarom denk ik dat ze het in de TOEKOMST erg ver gaan brengen.

"meest belovende speler voor in de toekomst" verwijst niet naar wat ze tot nu toe al hebben gedaan.
Dan ben ik benieuwd. :)
 
Reactiescore
634
Bedankt voor de nominaties :)

Massa van One is voor One kamp geslaagd te noemen en vanuit Walk kamp ook als geslaagd kunnen zien.
Voordat One de aanvallen verstuurde wisten wij al dat er flink wat onaangetaste Def aanwezig zou zijn.

Vandaar ook het aanhalen van de eerdere 2 vs 1 en 1 vs 1 vs 1.
Mocht Walk ook aan 2 verschillende fronten moeten verdedigen, dan zouden de stacks van vandaag wel minder geweest zijn

Dit keer hebben we helaas geen dorpen weten binnen te halen, dit wilt niet zeggen dat het volgende keer niet zal lukken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wel fijn natuurlijk dat het geslaagd is. Ben je weer een weekje van het offen af.
 
Reactiescore
983
Massa van One is voor One kamp geslaagd te noemen en vanuit Walk kamp ook als geslaagd kunnen zien.
Voordat One de aanvallen verstuurde wisten wij al dat er flink wat onaangetaste Def aanwezig zou zijn.

Dit kun je toch niet oprecht menen?
De vvdd staat op meer dan 1.7mil en de avdd net iets over de 180k. En iets in mij zegt dat dat aapje is (kan hier mis in zijn) maar dat betekent dat corus en pret nog minder hebben.

Hoe kun je dan in hemelsnaam deze massa geslaagd noemen voor One of ben je nu werkelijk zo cocky om niet toe te kunnen geven dat deze massa een dikke flop was? Maar nu ik deze vraag typ weet ik het antwoord eigenlijk dus why even bother.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waarom vind je het dan een geslaagde massa voor One dan? Er is heel goedkoop gedefft, er is niet echt een hele verheldering geweest op vlak van "hoe defft Walk?" want het was makkelijk blocken, er zijn geen winsten, en One ligt offensief weer wat stiller.. Vrij vreemd om dit dan uit te roepen tot een succes
 
Reactiescore
1.365
Ik snap echt niet waarom mensen iets een flop noemen als er aan de andere kant 0 dreiging is, waardoor alles easy geschoven kan worden, wat je 0 risk noemt overigens.
Daarnaast thanks voor de haat Mathieu :O.
 

DeletedUser78702

Guest
Een massa is nu eenmaal een flop als je letterlijk al je off doodloopt en daar zowel geen troepen mee killt als geen dorpen mee edelt.
 
Reactiescore
983
Ik snap echt niet waarom mensen iets een flop noemen als er aan de andere kant 0 dreiging is, waardoor alles easy geschoven kan worden, wat je 0 risk noemt overigens.
Daarnaast thanks voor de haat Mathieu :O.

De reden dat wij dit een flop noemen is omdat er zéér zuinig gedeffed geweest is tegen een hele hoop clears (1:4 ongeveer) en er geen enkel dorp winst is gemaakt (kan ook niet anders als er amper edels verstuurd worden natuurlijk).
Bij schedel was het een grotere flop dan bij gentle, simpelweg omdat wij beschikten over veel meer def. Gentle heeft de actie van aapje/celtic prima afgewerkt en ook geen verlies geleden.

Benieuwd wanneer een One lid eindelijk eens kan toegeven dat het niet goed was en het beter moet van hun kant in plaats van altijd de fout bij Walk/Cave te leggen.

0 dreiging is ook niet helemaal correct. De dag van aankomst van jullie massa voerde Cave op verschillende leden van Walk een blitzaanval en hier hadden wij vooraf dan ook rekening mee gehouden.

Die haat is met heel veel plezier gedaan Chris :eek:
 
Reactiescore
1.365
De reden dat wij dit een flop noemen is omdat er zéér zuinig gedeffed geweest is tegen een hele hoop clears (1:4 ongeveer) en er geen enkel dorp winst is gemaakt (kan ook niet anders als er amper edels verstuurd worden natuurlijk).
Bij schedel was het een grotere flop dan bij gentle, simpelweg omdat wij beschikten over veel meer def. Gentle heeft de actie van aapje/celtic prima afgewerkt en ook geen verlies geleden.

Benieuwd wanneer een One lid eindelijk eens kan toegeven dat het niet goed was en het beter moet van hun kant in plaats van altijd de fout bij Walk/Cave te leggen.

0 dreiging is ook niet helemaal correct. De dag van aankomst van jullie massa voerde Cave op verschillende leden van Walk een blitzaanval en hier hadden wij vooraf dan ook rekening mee gehouden.

Die haat is met heel veel plezier gedaan Chris :eek:

Mwa, de feit ligt er dat het niet een goeie massa was nee, maar ik vind dat het wel aangekaart mag worden waarom.
Rest duidelijk hoor noobke.
 

DeletedUser74418

Guest
Beste speler: Cacturne
Beste stam: Cactus
De beste stam speler: Cacturne
Het grootste ego: Abuser
Meest overschatte speler: Abuser
Meest onderschatte speler: Cacturne
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Abuser
Mooiste speler naam: Cacturne
Mooiste stam naam: Cactus
Het tofste topic: Cacturne > Abuser
Het domste topic: Abuser > Cacturne
Favoriete forum poster: Cacturne
Minst favoriete forum poster: Abuser
Dikste wannabe op het forum: Abuser
Dikste wannabe in het spel: Abuser
Meest belovende speler voor de toekomst: Cacturne
Mooiste profiel foto van spelers: Cacturne
Mooiste profiel foto van stammen: Cactus
Grootste blunder: Abuser
earlygame carryen
Mooiste actie van de wereld:
Cacturne die solo de massa's op one heeft uitgevoerd
 
Bovenaan