Golden Awards

Reactiescore
853
Overmacht doet wonderen. Ten eerste is One. nu de kleinste stam van de 3 top stammen, dus is er minder def beschikbaar. Ten tweede viel gister Walk. aan waardoor mobiele def gebruikt moest worden en er def gesloopt is. Hierdoor kan die def niet naar fronts waar het nodig is en wordt deffen erg lastig. Ik zeg niet dat ze incompetent zijn, alleen zijn ze zeker niet onderschat.
Nouja dat is wel heel erg makkelijk natuurlijk...
 
Reactiescore
1.283
Ik kan me ook niet voorstellen dat one meer deff gebruikt dan walk en cave.
Ik bedoel in de 1 vs 1 vs 1 draagt one dezelfde odd als walk en cave bij elkaar dus hoe kan one nu denken dat ze meer deff gebruiken dan andere ppfffff.

@slizz bedoel je de tas cf die we gister vrijwillig opgaven om dat er geen deff voor is of andere?
 

DeletedUser69389

Guest
Overmacht doet wonderen. Ten eerste is One. nu de kleinste stam van de 3 top stammen, dus is er minder def beschikbaar. Ten tweede viel gister Walk. aan waardoor mobiele def gebruikt moest worden en er def gesloopt is. Hierdoor kan die def niet naar fronts waar het nodig is en wordt deffen erg lastig. Ik zeg niet dat ze incompetent zijn, alleen zijn ze zeker niet onderschat.

Edit:
Ik wil ook meteen een leuke controversiële uitspraak doen: ik weet bijna zeker dat One had gewonnen van Cave in een 1v1.
Wat ik begrepen heb van een One speler komt dat vooral omdat Deviliance te laat is geweest met het aanvragen van deff en zijn account niet goed heeft voorbereid...
 
Reactiescore
1.918
Zal mijn lijstje dan ook maar eens droppen

1574697318811.png
 

DeletedUser69389

Guest
Wie van devillance? Devillance heeft geen bespelers meer al enige tijd .
Nja ik zeg alleen wat iemand mij verteld heeft. Maar het lijkt mij nou niet slim om hier te vertellen dat dat acc geen bespelers heeft ofwel?:rolleyes::confused2::redface:
 
Reactiescore
1.918

DeletedUser72508

Guest
Beste speler: Sons of Durin
Denk niet dat dit een shock is, staat al sinds 9 augustus onbetwist op nummer 1, dan ook nog solo spelen, kan ik alleen maar respect voor hebben.
Beste stam: Hier ga ik de regels een beetje breken en niet één maar twee stammen neerzetten, puur omdat ik er geen kan kiezen.
Welke 2 zullen dan ook geen verrassing zijn, namelijk Cave! en Walk.
Cave staat alweer sinds 17 Juli op nummer 1 en heeft een voorsprong van 3.5 miljoen punten.
Walk. bezit accounts met kwaliteit en een hele goede reputatie, verwacht dan ook dat de eindstrijd tussen deze 2 zal gaan, alhoewel roep nooit te vroeg.
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Coruscant
Beste leider:
Ik ga dan toch voor Tony van Why Not?
Eerlijk gezegd is dit misschien met een Cave! bril op maar ik moet toch zeggen dat Tony verdomd goed bezig is, zet zich 200% in voor de stam en ook gewoon een goeie kerel.
Slechte leider:
-
Kan hier geen uitspraken over doen, te weinig kennis nog op daar eerlijk iets op te zeggen.
Meest overschatte stam:
One.
Overschat is misschien niet het goede woord maar naar mijn mening wel de minste van de top 3.
Meest onderschatte stam:
-
Denk toch dat de top 3 stammen zich wel bewezen hebben om op de respectievelijke plekken te staan.
Meest overschatte speler:
Devillance
Overschat is misschien niet helemaal het goede woord maar als je kijkt naar de statistieken dan kun je toch wel vraagtekens zetten of hier nou niet adequater gehandeld kon worden?
Meest onderschatte speler:
-
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Heel Cave! sowieso, verder ook bij Walk. wel aangezien er volop kwaliteit aanwezig is!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant

Heb niks met Mark, absoluut niet.
Mooiste speler naam:
Cacturne
Toch wel een badass pokemon :)
Mooiste stam naam: Road to Perfection
Het tofste topic: [W69] Officieel Oorlogstopic

Eindelijk een speciaal topic voor ze, verder ook een goede openingspost, prima leesvoer.
Het domste topic:
-
Favoriete forum poster:

Heb niet echt een favoriete poster, ik kan wel posters waarderen die inhoudelijk sterke posts maken en met feiten komen.
Minst favoriete forum poster: Coruscant
Dikste wannabe op het forum: Coruscant
Dikste wannabe in het spel: Coruscant
Meest belovende speler voor de toekomst:
Ruai
Wil ik toch eventjes het account benoemen waar ook ik op speel, draaien de laatste tijd op volle toeren met heel veel safe die nog te pakken valt.
Staan nu op rank 10 met volop groei mogelijkheden!
Meest belovende stam voor de toekomst:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
Schedel
132621_large.png
Mooiste profiel foto van stammen: Cave!
132941_large.png

Grootste blunder:
Telt illegale CF's proberen te pakken in NB? ga verder geen namen noemen, verwacht dat de speler zelf wel weet over wie ik het heb.
Mooiste actie van de wereld: Zelf nog niet echt iets meegemaakt, ik verwacht wel dat we nog heel wat moois gaan meemaken!


Dank voor het lezen van mijn lijstje, heb geprobeerd zo neutraal mogelijk te blijven.
Verder wens ik iedereen nog veel succes en op een leuke, spannende en vooral eerlijke voortzetting van de wereld!
 
Reactiescore
1.918
Ehh hallo? Waar is abuser in je lijstje?
 
Reactiescore
5.602
Wat is een abuser?
 
Bovenaan