Golden Awards

DeletedUser74404

Guest
Als we toch dagelijkse herinneringen doen, vergeet niet je water te drinken vandaag, dehydratie is geen grap
 
Reactiescore
767
Voor alle cacturne fanboys niet luisteren naar @Abuser
 
Reactiescore
3.540
Begin zo langzamerhand een beetje klaar te worden met al dat gespam over Cacturne en Abuser. Ik weet dat het niet zo spannend meer is tussen One en Walk dus dat deze rivaliteit interessanter is, maar Abuser en ik kunnen het normaal gesproken heel goed met elkaar vinden, en beide teams zijn gewoon ontzettend capabel en kunnen echt wel een lekker potje twen. Op wereld 62 heb ik zowel tegen als met ze mogen spelen en nondeju wat een team zit hierop. Zodra ze hun doelen hebben gesteld gaan ze als de brandweer en voor je het weet is het ze al gelukt. Stuk voor stuk gezellige topgozers, en ik mag trots en vereerd zijn dat ik nog een wereld met Abuser als buurman mag spelen. Lol jk ik had m’n vingers gekruist cac is beter dan Abuser later homo’s
 

DeletedUser74404

Guest
Begin zo langzamerhand een beetje klaar te worden met al dat gespam over Cacturne en Abuser. Ik weet dat het niet zo spannend meer is tussen One en Walk dus dat deze rivaliteit interessanter is, maar Abuser en ik kunnen het normaal gesproken heel goed met elkaar vinden, en beide teams zijn gewoon ontzettend capabel en kunnen echt wel een lekker potje twen. Op wereld 62 heb ik zowel tegen als met ze mogen spelen en nondeju wat een team zit hierop. Zodra ze hun doelen hebben gesteld gaan ze als de brandweer en voor je het weet is het ze al gelukt. Stuk voor stuk gezellige topgozers, en ik mag trots en vereerd zijn dat ik nog een wereld met Abuser als buurman mag spelen. Lol jk ik had m’n vingers gekruist cac is beter dan Abuser later homo’s
76514EAC-B837-4E5F-A45F-B0F040C4325F.jpeg
 

DeletedUser81629

Guest
Hej, ik ben nieuw op tw en wil vragen hoe en waar ik voor scripts terecht kan :)
alvast bedankt :))

groetjes
 
Reactiescore
141
Jesse gaat ook weer wat posten. Kort maar krachtig dan maar.

Beste speler: Cacturne
En dat niet afkomstig van een speler van eigen account, maar wel gemeend. Buiten het AF ook ingame erg actief en helpen altijd als t nodig is op defensief en offensief vlak. Daarbuiten ook gewoon prettige personen om in de stam te hebben. EDIT: ook abuser is top
Beste stam: Walk
Misschien ben ik bevooroordeeld, maar als je puur kijkt naar prestaties tot dusver denk ik dat Walk deze benoeming wel verdiend. Elk account in de stam zet zich 100% in voor elkander en in geval van massa's draagt elk account hun steentje bij. Daarbij een prettige groep om mee te spelen. Denk dat je als speler zo'n hechte stamgroep dezer tijden bijna niet meer ziet.
De beste stam speler: Calamity
Om dezelfde reden als @Sevii ook al benoemd had. Cala is hét account dat alles wil en kan opzetten, ookal is het niet aan eigen front.
Het grootste ego: Coruscant.
Ik wil hier niet te veel woorden aan vuil maken, maar je reacties en doen vind ik niet 'normaal'. Je schetst je als een van de beste spelers in de community maar hebt hier nog niks laten zien.
Beste leider: Warre
Ookal is er veel kritiek op Warre, toch ben ik dankbaar voor zijn inzet in de stam. Ik persoonlijk ben het niet altijd met zijn regeren eens, ook de manier waarop. Wel weet ik dat hij het beste met de stam voor heeft en uiteindelijk is er ook resultaat uitgekomen. Toch terecht dat ik hem hier neer zet.
Slechte leider: One
Thans, voor zover ik kan zien. Misschien heeft het ook met de situatie te maken. Het is erg makkelijk om een 'verliezende' leiding te benoemen als slechtste leiding. Hiervoor was het fuifje, maar ook daar was de situatie erg lastig.
Meest overschatte stam: One
Gezien de namen in de stam is het niet zo gek dat men dacht hier een potentiële wereldwinnaar te hebben. Helaas vallen de prestaties (tot dusver) een beetje tegen. Er worden relatief makkelijk dorpen verloren aan het Walk front en op Cave wordt er geen winst geboekt. Het ziet er naar uit dat het One territorium steeds verder gaat krimpen. Natuurlijk hopen we allemaal op een comeback die de wereld weer een stuk interessanter maakt, maar op dit moment ziet het er niet naar uit.
Meest onderschatte stam: Cave
Laten zich niet horen maar staan ondertussen wel dubbel en dik op 1. Of ze daadwerkelijk onderschat zijn zal moeten blijken in de komende periode.
Meest overschatte speler: Celtic Warrior
Pff. Vanaf het eerste moment al kritiek op de rekruut. One had er vertrouwen in, toch wel snel duidelijk dat dit een verkeerde keuze was.
Meest onderschatte speler: The Prophecy
Hebben nog niet heel veel laten zien, maar de spelers op het account zijn wel stuk voor stuk toppers. Als ze eindelijk los zijn stoten ze naar verwachting zo door.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Team TAS en verder heel Walk. Ook lijken de cave spelers via PM best aardig en gangbare spelers (Why Not & Hope).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant
Houd niet van zulke egos
Mooiste speler naam: We Like Turtles
Jamie de genius met zn schildpadden
Mooiste stam naam: Walk
En dan vooral het don't run gedeelte
Het tofste topic: Contests
Waarom? Omdat dit de enige topics zijn waar eens niet met modder gegooid wordt.
Het domste topic: -
Grootste blunder:

Nachtblitz willen doen en dan na het versturen van de groene edels in slaap vallen
Mooiste actie van de wereld:
Tsja, tot nu toe zijn dat toch de goeie massa's van Walk op One.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Mooi lijstje, ben het met veel eens. Echter zou ik Cave niet als onderschat neerzetten, als je weet wat ik weet over het niveau van aanvallen dan valt het wel mee hoe onderschat ze zijn.
 
Reactiescore
141
Mooi lijstje, ben het met veel eens. Echter zou ik Cave niet als onderschat neerzetten, als je weet wat ik weet over het niveau van aanvallen dan valt het wel mee hoe onderschat ze zijn.

Dat inzicht heb ik helaas (nog) niet. Kan daar dus op dit moment niet over oordelen.
 
Reactiescore
453
Hou twstats nou maar in de gaten, kan je over 48 uur 'geen winst' veranderen naar 'en ook daar verliezen ze terrein'

En als alles nog eens getimed zou zijn geweest waren we helemaal verder gekomen ;)

En je bent beetje in de war denk ik?
Abuser > cacturne
 
Reactiescore
853
Mooi lijstje, ben het met veel eens. Echter zou ik Cave niet als onderschat neerzetten, als je weet wat ik weet over het niveau van aanvallen dan valt het wel mee hoe onderschat ze zijn.
Maar als dat niveau zo laag zou zijn, waarom gaan er dan toch zoveel dorpen (of ik moet heel scheef kijken) verloren?
 

DeletedUser78491

Guest
Maar als dat niveau zo laag zou zijn, waarom gaan er dan toch zoveel dorpen (of ik moet heel scheef kijken) verloren?
Overmacht doet wonderen. Ten eerste is One. nu de kleinste stam van de 3 top stammen, dus is er minder def beschikbaar. Ten tweede viel gister Walk. aan waardoor mobiele def gebruikt moest worden en er def gesloopt is. Hierdoor kan die def niet naar fronts waar het nodig is en wordt deffen erg lastig. Ik zeg niet dat ze incompetent zijn, alleen zijn ze zeker niet onderschat.

Edit:
Ik wil ook meteen een leuke controversiële uitspraak doen: ik weet bijna zeker dat One had gewonnen van Cave in een 1v1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan