Golden Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Walk top Cave flop One flop, dit was de tldr
 
Reactiescore
967
@Coruscant Wat probeer je met je geblaat nou eigenlijk voor mekaar te spelen? Het opbrengen van sympathie voor One.? Het doen brengen van nieuwe co's zal het niet in resulteren want het enige wat je klaarspeelt is jezelf voor gek zetten. Het enige het voor mij doet is motivatie brengen om nog meer massa's op One. te doen waardoor jouw posts zo spoedig mogelijk van dit af verdwenen zijn.

En nu zal er wel weer zo'n bullshit post komen dat Coruscant nog nooit is weggespeeld en Noobs jullie in het verleden ook gedreigd hebben weg te spelen, maar houdt die zaadpost maar achterwege want waarschijnlijk ga je toch op delete voordat er fatsoenlijk gedeft dient te worden.
 
Reactiescore
634
Coruscant nog nooit is weggespeeld en Noobs jullie in het verleden ook gedreigd hebben weg te spelen

Nog enige toevoeging :

Jullie zijn allemaal al eens weg gespeeld geworden door Coruscant.
Snap daarom jullie angst tegenover One ook :)
 
Reactiescore
967
En nu in fatsoenlijk abn

En nee ik ben je buiten W69 1x tegengekomen op W61 en ook daar verafschuwde ik je. Dit terwijl ik je stamgenoot was.
 
Reactiescore
470
Nog enige toevoeging :

Jullie zijn allemaal al eens weg gespeeld geworden door Coruscant.
Snap daarom jullie angst tegenover One ook :)

Ben je op 64 niet al weg gespeeld door Walk. (Modus)? Kreeg laatst te horen dat je Mark van .ridingmydirtypony bent toen iemand me vroeg om in one te komen spelen.
 
Reactiescore
766
Ben je op 64 niet al weg gespeeld door Walk. (Modus)? Kreeg laatst te horen dat je Mark van .ridingmydirtypony bent toen iemand me vroeg om in one te komen spelen.
Nee, is hij niet :p
 
Reactiescore
766
Waarom zegt iemand dit dan tegen me die op 64 en nu ook bij hem in de stam speelt?
Geen idee maar ik heb met beide in een groepsapp gezeten in whatsapp, dus hij heeft het verkeerd?
 

DeletedUser79715

Guest
Jullie zijn allemaal al eens weg gespeeld geworden door Coruscant.
Snap daarom jullie angst tegenover One ook :)

Pfff van een Aristotelescomplex gesproken... Ik zou echt eens professionele hulp zoeken voor het te laat is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Corus negeert gewoon de helft en de andere helft komt er slap gelul uit zijn mond, maar ik vind het aan de ene kant ook wel vermakelijk. Corus op het AF zien doet mijn kutcijfers op school helemaal vergeten. :biggrin:
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
634
Word zoooooooo moe van jullie he.

W48 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)
W54 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)
W61 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)
W65 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)

En nu W69 wederom zelfde gezeur. Dus stop met zeuren en maak het gewoon waar.
Zo niet, dan je klep houden.
Mag je Mark niet, dan heb je geluk, na W69 zal er sws niet meer verder gespeeld worden.
 
Reactiescore
1.478
We komen er toch ook aan? Even geduld er liggen een paar spelers tussen. Zelfs Laurens speelt actief heb ik gehoord.
 
Reactiescore
967
@Coruscant Wat probeer je met je geblaat nou eigenlijk voor mekaar te spelen? Het opbrengen van sympathie voor One.? Het doen brengen van nieuwe co's zal het niet in resulteren want het enige wat je klaarspeelt is jezelf voor gek zetten. Het enige het voor mij doet is motivatie brengen om nog meer massa's op One. te doen waardoor jouw posts zo spoedig mogelijk van dit af verdwenen zijn.

En nu zal er wel weer zo'n bullshit post komen dat Coruscant nog nooit is weggespeeld en Noobs jullie in het verleden ook gedreigd hebben weg te spelen, maar houdt die zaadpost maar achterwege want waarschijnlijk ga je toch op delete voordat er fatsoenlijk gedeft dient te worden.

En ik probeerde het nog te voorkomen *facepalm*
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Word zoooooooo moe van jullie he.

W48 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)
W54 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)
W61 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)
W65 zelfde gezeur via AF, We gaan even Coruscant wegspelen :)

En nu W69 wederom zelfde gezeur. Dus stop met zeuren en maak het gewoon waar.
Zo niet, dan je klep houden.
Mag je Mark niet, dan heb je geluk, na W69 zal er sws niet meer verder gespeeld worden.

Grappige is alleen dat dat niet bepaald gezegd wordt. Gaat hier nergens over of jullie account wel weggespeeld wordt of niet, maar over het niet verder kunnen kijken dan je neus lang is.

En zei je niet 20x dat je na W65 ook zou stoppen?
 
Bovenaan