Golden Awards

Reactiescore
634
En zei je niet 20x dat je na W65 ook zou stoppen?

Dat is inderdaad Juist.
Maar door de Noobs heeft Team er zin in gekregen om nog een laatste wereld te gaan knallen :).

Gaat hier nergens over of jullie account wel weggespeeld wordt of niet

Daar had ik al eerder op geantwoord.

Walk heeft stam massa's nodig om dorpen van One te kunnen edelen.
Hiermee wordt de groei van One niet geblokt.
Ook al verliest One dorpen aan Walk, groei zal er via de Rim altijd aanwezig zijn.

Enige die hier grote voordeel mee behaald is Cave.
Cave heeft momenteel een zeer grote Rim gedeelte Safe gezet.
Plus de voorsprong wat ze hebben opgebouwt.

De CF van Walk zullen ook stam def zuigen.
En zodra er uiteindelijk een 1 vs 1 vs 1 gaat ontstaan.
Zal One hun gedeelte bij Walk wel terug pakken
 
Reactiescore
983
@Coruscant houdt er gewoon van om heel luid te roepen dat hij na zijn wereld op dat moment zal stoppen zodat hij zich alvast kan indekken voor wanneer het fout gaat.
De 10 uitvluchten die hij er telkens bij geeft krijgen we er gratis bij!

Lang leve Coruscant, dat hij zich deze keer eens aan zijn woord zal houden zodat de tw wereld weer een stukje mooier zal worden!
 
Reactiescore
1.278
Op zich heeft Mark hier wel een punt. Iedereen moet erkennen dat Walk goed aanvallend werk verricht, maar ook daarmee kan je in je eigen vingers snijden. Nu Cave geen strobreed in de weg wordt gelegd loopt Walk toch het risico om uiteindelijk, al mocht het tot een 1 vs 1 met cave komen, een flinke achterstand te hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Was jij niet de Def God die na 2 dagen deffen ging runnen op Vamos :)

Waar heb jij het over? Ik speelde niet eens op Vamos toen de massa aankwam dipshit. Ik was pas diegene die erna opkwam om het account op te vangen. Kijk nu eens hoe Vamos staat?

Ik speel nu op schedel trouwens. Get your facts straight.
 

DeletedUser78702

Guest
Op zich heeft Mark hier wel een punt. Iedereen moet erkennen dat Walk goed aanvallend werk verricht, maar ook daarmee kan je in je eigen vingers snijden. Nu Cave geen strobreed in de weg wordt gelegd loopt Walk toch het risico om uiteindelijk, al mocht het tot een 1 vs 1 met cave komen, een flinke achterstand te hebben.
Op 64 begonnen we ook met een 8mil punten (als ik me niet vergis) achterstand. Onze grootste troef is niet kwantiteit maar samenhorigheid en activiteit zoals jij toch zou moeten weten. Zoals ook hier al meerdere keren bewezen, zijn wij op die aspecten zoveel sterker als One. Ik denk ook dat dit doorslaggevender is als vrije ruimte in de RIM.
Veel potentiële safe valt zeker niet te onderschatten maar wat ben je ermee als je defft zoals een natte krant?
 
Reactiescore
1.278
Op 64 begonnen we ook met een 8mil punten (als ik me niet vergis) achterstand. Onze grootste troef is niet kwantiteit maar samenhorigheid en activiteit zoals jij toch zou moeten weten. Zoals ook hier al meerdere keren bewezen, zijn wij op die aspecten zoveel sterker als One. Ik denk ook dat dit doorslaggevender is als vrije ruimte in de RIM.
Veel potentiële safe valt zeker niet te onderschatten maar wat ben je ermee als je defft zoals een natte krant?

Geef ik je gelijk in. Toch moeten wij het met elkaar eens zijn dat het verschil van kwantiteit enorme gevolgen kan hebben op de mate van 'Block OK' bij jullie troef momenteel "de time massa" noem ik het maar. De defensieve organisatie van Qua (w64) was niet zoveel soeps dus misschien is w64 hiervoor niet een goed voorbeeld.

Op het moment dat de safe van een stam toeneemt neemt natuurlijk logischerwijs ook het aantal mobiele troepen inzetbaar bij een massa toe, althans op het moment dat de defverdeling binnen de stam correct is. Jouw voorbeeld 8 mil, 400 def en 400 off meer is natuurlijk enorm.

Maar ben wel van mening dat Walk nu in een lastig pakket zit. Op het moment dat One valt zal Cave daar ten alle tijden van profiteren en mocht One niet vallen profiteert Cave ook doordat ze nog rim kunnen edelen. De uitslag van een massa op Cave is veel onzekerder dan een op One en dus een groot risico. Mocht het floppen profiteert Cave enorm en zal het nog meer uitlopen. Iig nog geen gelopen wereld ^^.
 
Reactiescore
967
De CF van Walk zullen ook stam def zuigen.
En zodra er uiteindelijk een 1 vs 1 vs 1 gaat ontstaan.
Zal One hun gedeelte bij Walk wel terug pakken

Genoeg joekelmb's daaro die geinternd kunnen worden na een gefaalde massa. Maar ook dat houdt na een tijdje op. Dan kun je deffen tot je erbij neervalt maar zolang er dergelijke massa's gelanceerd worden en de moeite niet wordt genomen om iets deftigs op te zetten, vrees ik ervoor dat One. geen terrein gaat behalen. Voor jullie uiteraard om dat tegendeel te bewijzen zolang er nog wat is om dat voor mekaar te krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Dat is inderdaad Juist.
Maar door de Noobs heeft Team er zin in gekregen om nog een laatste wereld te gaan knallen :).



Daar had ik al eerder op geantwoord.

Walk heeft stam massa's nodig om dorpen van One te kunnen edelen.
Hiermee wordt de groei van One niet geblokt.
Ook al verliest One dorpen aan Walk, groei zal er via de Rim altijd aanwezig zijn.

Enige die hier grote voordeel mee behaald is Cave.
Cave heeft momenteel een zeer grote Rim gedeelte Safe gezet.
Plus de voorsprong wat ze hebben opgebouwt.

De CF van Walk zullen ook stam def zuigen.
En zodra er uiteindelijk een 1 vs 1 vs 1 gaat ontstaan.
Zal One hun gedeelte bij Walk wel terug pakken

Dat argument dat er noobs zijn en je daarom maar speelt is ook zo basic en klopt niet eens.

En volgens mij wordt jullie groei ernstig geblokt Mark. Niet voor niks is er sprake van grote stagnatie bij One.

Rimgroei zal er bij Walk ook zijn ;)
Dat is bij elke stam en de ene stam heeft meer rim dan de ander. Cave bijvoorbeeld heeft meer rim , maar wij kunnen moeilijk nieuwe rim voor onszelf toveren.

En wat de uitkomst ook mag zijn, TW draait natuurlijk niet alleen om de winst, maar ook om goed off/deff werk en daar van kunnen genieten. Ik heb zelf echt genoten van onze aanvallen op One, ik vind dit echt een stukje teamwork en we laten wat moois zien. Hoe we er kwantitatief voor staan vind ik dan al minder belangrijk.
 

DeletedUser78702

Guest
@kingsdorp
Nuja je gaat me niet vertellen dat de defensieve organisatie van One wel op punt staat toch haha.
Het punt over toenemende safe kan ik je wel in volgen enkel betwijfel ik het of One dit optimaal zal benutten, toekomst zal dat uitwijzen.
Ik ben toch van mening dat alles samengeteld One in een lastiger pakket zit dan Walk. Dat Cave hoe dan ook de lachende derde is/zal zijn, lijkt me duidelijk ja :p
 
Reactiescore
634
Iedereen speelt lang genoeg TW om te weten dat een stam enkel breekt, zodra er account stoppen met inloggen.

Dat One met de middelen wat er ter beschikking is, beste van heeft gemaakt is een feit.
Had het beter gekund, wellicht wel.
Maar er wordt nu al een tijdje net gedaan alsof One een stelletje Noobs zijn die niet weten hoe TW te spelen.

Afgelopen 4 weken zijn er op meerdere fronten stam massa's geland en heeft One met de beschikbare mobiele def de fronten gedeft.
Hierbij zijn de resultaten tegen Cave +5 en tegen Walk ongeveer -130.

De vraag is of One wel op -130 zou eindigen, mocht er geen 2 vs 1 zijn en dus dat One gericht aan 1 front kon deffen.
Cave en Walk hebben wel al een tijdje geluk dat er geen 2 vs 1 tegen hun gaan is, dus beide stammen kunnen gerichter deffen.

Uiteindelijk gaat de 2 vs 1 veranderen in een 1 vs 1 vs 1, dus West Walk en West Cave gaan elkaar ook opzoeken.
Hierdoor zal One meer rust krijgen en stam def beter benutten.

Tot die tijd dat er een 1 vs 1 vs 1 komt, zal Cave door de strijd die Walk en One voeren profiteren en hun groei voortzetten.
Rim wat Cave tot hun beschikking heeft is vergeleken met Walk en One vele malen groter.
Zelfs zo groot dat Cave uit verveling BB's aan het edelen is.

Stel dat One gaat vallen en Walk strijd gaat winnen.
Dan zal de kwantatief voordeel van Cave te groot zijn.
In een Toren wereld zal de activiteit dan ook niet echt doorslag geven, mocht je tegenstander tot 3e linie kunnen stacken.

Punt wat ik dus probeer aan te halen in mijn berichten is.

Walk valt aan op One en voeren hierbij nette massa's.
One verliest tegenover Walk dorpen, dit niet zozeer door kwalitatieve gebrek, maar meer door stam def wat hele tijd op en neer moet lopen.
Walk zal de winsten tegenover One ook weer inleveren, zodra er een 1 vs 1 vs 1 gaat komen.
Tenzij Walk erin gaat slagen, dat One daadwerkelijk gaat breken.

Mocht One breken, dan gaat Cave sws meer voordeel eraan hebben.
Mocht One tegen Walk stand weten te houden, dan gaat Cave ook voordeel hieruit halen.

Hoe je het went of keert, zolang er geen 1 vs 1 vs 1 gaat ontstaan, zal Cave altijd winnend derde zijn
 
Reactiescore
767
Walk heeft daarin tegen wel veel betere phalanxen dan dan One dat vergeten de meeste denk het is atm

Schedel abuser Cacturne Vamos Gentle & hells Vs Aapje Tas DBa (en celtic als die nog mee telt)

daarbij heeft Walk dus een mega voorsprong op tegenover One dit zie je bij de de massas alte goed (het bijvoorbeeld leeg gooien van accs als 1 acc een massa krijgt kan One zich niet zomaar permiteren terwijl Walk dat wel kan

Hierbij hoe jammer ik het ook vind gaat Walk deze wereld winnen met een te groot overmacht omdat Cave net Als One Atm niks presteert Kwa offensief.

Amen

(ps ik probeer niet iemand te blamen ofzo is gwn neutrale post)
 

DeletedUser79512

Guest
Iedereen speelt lang genoeg TW om te weten dat een stam enkel breekt, zodra er account stoppen met inloggen.

Dat One met de middelen wat er ter beschikking is, beste van heeft gemaakt is een feit.
Had het beter gekund, wellicht wel.
Maar er wordt nu al een tijdje net gedaan alsof One een stelletje Noobs zijn die niet weten hoe TW te spelen.

Afgelopen 4 weken zijn er op meerdere fronten stam massa's geland en heeft One met de beschikbare mobiele def de fronten gedeft.
Hierbij zijn de resultaten tegen Cave +5 en tegen Walk ongeveer -130.

De vraag is of One wel op -130 zou eindigen, mocht er geen 2 vs 1 zijn en dus dat One gericht aan 1 front kon deffen.
Cave en Walk hebben wel al een tijdje geluk dat er geen 2 vs 1 tegen hun gaan is, dus beide stammen kunnen gerichter deffen.

Uiteindelijk gaat de 2 vs 1 veranderen in een 1 vs 1 vs 1, dus West Walk en West Cave gaan elkaar ook opzoeken.
Hierdoor zal One meer rust krijgen en stam def beter benutten.

Tot die tijd dat er een 1 vs 1 vs 1 komt, zal Cave door de strijd die Walk en One voeren profiteren en hun groei voortzetten.
Rim wat Cave tot hun beschikking heeft is vergeleken met Walk en One vele malen groter.
Zelfs zo groot dat Cave uit verveling BB's aan het edelen is.

Stel dat One gaat vallen en Walk strijd gaat winnen.
Dan zal de kwantatief voordeel van Cave te groot zijn.
In een Toren wereld zal de activiteit dan ook niet echt doorslag geven, mocht je tegenstander tot 3e linie kunnen stacken.

Punt wat ik dus probeer aan te halen in mijn berichten is.

Walk valt aan op One en voeren hierbij nette massa's.
One verliest tegenover Walk dorpen, dit niet zozeer door kwalitatieve gebrek, maar meer door stam def wat hele tijd op en neer moet lopen.
Walk zal de winsten tegenover One ook weer inleveren, zodra er een 1 vs 1 vs 1 gaat komen.
Tenzij Walk erin gaat slagen, dat One daadwerkelijk gaat breken.

Mocht One breken, dan gaat Cave sws meer voordeel eraan hebben.
Mocht One tegen Walk stand weten te houden, dan gaat Cave ook voordeel hieruit halen.

Hoe je het went of keert, zolang er geen 1 vs 1 vs 1 gaat ontstaan, zal Cave altijd winnend derde zijn

Jij geeft mij echt extra motivatie om front met Cave staande te houden en echt alle clears die ik telkens opbouw op One te gooien.
Daarnaast vind ik het echt super grappig om te zien dat je mijn reactie op je vorige berichten compleet negeert. Bewijst weer genoeg zou ik zeggen....
 
Bovenaan