Golden Awards

Reactiescore
1.585
Beste speler(s):

Meest belovende stam voor de toekomst:
One.
Sterk premade team die al veel hebben waargemaakt. Werken uitermate goed samen, er hangt een goede sfeer en de activiteit is zeer hoog. Alle ingrediënten zijn aanwezig om te streven naar de wereldwinst. Al gaat dat zeker een lastige kluif worden!

Verkorte versie , had geen zin om hier uren mee bezig te zijn!
xoxo

Dat blijkt als je niet eens mijn tekst hebt verandert haha :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
@Cacturne dubbel niet genomineerd. Verdorie
 

DeletedUser27011

Guest
Ga mezelf ook maar even voor de PC plaatsen en tijd maken om hier een lijstje te droppen. Ik wil me op voorhand excuseren, ik ben er héél lang uit geweest. Ik ken niet zoveel accounts, of de bespelers ervan.

Beste speler:
Aangezien ik er een tijdje ben uit geweest, ken ik niet veel spelers meer. Maar als ik toch 2 accounts moet opgeven denk ik Why Not? en Schedel. Beide zien er leuke accounts uit, zonder super veel interns. Mooie rang, mooie stats, ...

Beste stam:

Op dit moment steken er 3 stammen boven uit, namelijk One. / Walk. / Cave!. Ik denk dat deze 3 stammen het langst zullen meedraaien op deze wereld. Iedere stam zal wel z'n toppers hebben, dus het beloofd nog leuk te worden.

De beste stam speler:

Zoals gezegd, ben ik er lang uit geweest en moet ik iedereen opnieuw leren kennen. Op dit moment kan ik enkel Freyr44 & Why Not? opgeven als beste stamspelers. Beide accounts zullen altijd OFF / DEF aanbieden wanneer dit nodig is. Ik weet dat Freyr44 hier al veel gehaat is, maar dat neemt niet af aan z'n inzet voor de stam.

Het grootste ego:

WeedIsTotalTrash, geen extra uitleg.

Beste leider:

Ik denk dat ieder van de 3 stammen een goede leiding geeft.
De stammen opzich zijn goed bezig, wat wil een leider nog meer?

Slechte leider:

/////

Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:

/////


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

De Pretbedervers :cool::D

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

WeedIsTotalTrash. In het begin vond ik de gesprekken nogtans vrij goed.
Maar als ik daarna zie hoe hij hier z'n eigen stam gaat afbreken, niet mooi.

Mooiste speler naam:

SaveTheWhaleMarryAnObese

Mooiste stam naam:
Cavemen! :rolleyes::D

Het tofste topic:

Golden Awards, altijd leuk om te lezen.

Het domste topic:
"Het moderne boosten. Slim of onsportief?"
De complete discussie interesseert me niet zo.
Slim, onsportief, whatever. Het is nu gebeurd, we moeten er mee leren leven?


Favoriete forum poster:

Kingsdorp / Warre / ...
We moeten het niet altijd eens zijn, maar de discussie moet wel onderbouwd zijn.
En vind dat deze 2 (ik zal wel iemand vergeten) zich daar vaak voor inzetten.

Minst favoriete forum poster:

Moddergooiers in het algemeen.

Dikste wannabe op het forum:

Volg dit niet genoeg om mij hierover uit te spreken.

Dikste wannabe in het spel:

WeedIsTotalTrash, niet veel liefde voor deze speler, sorry.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Heb er hier wel meerdere waarvan ik denk dat ze het in de toekomst niet slecht zullen doen.
Hieronder een paar namen, maar zullen er zeker nog een pak meer zijn.

DBA / Schedel / Why Not? / Cacturne / SOD/ Coruscant / ...

Meest belovende stam voor de toekomst:
One. + Walk. + Cave!

Mooiste profiel foto van spelers:

Schedel!

Mooiste profiel foto van stammen:

Die van Space. vind ik wel lekker.



Misschien niet vet, maar vind dit een leuk topic!
Zouden wat meer (desnoods korte) lijstjes moeten komen!
 

DeletedUser79415

Guest
Meest belovende spelers staan DBA en cacturne.. dat word een teleurstelling voor jou want 1v d 2 zal het niet halen :p
 
Reactiescore
1.167
Beste speler:

Keepers of Hell !!
 
Reactiescore
1.367
Dat kan best zo zijn, want jullie overnames gaven blijk van veel activiteit. Toch werd er door jullie niet gereageerd op het stammenforum, werd er ook nooit een vv gepakt, en werden minimale hoeveelheden aan off en deff gestuurd in een volledige safeligging. Ik kan het niet meer bewijzen denk ik maar heb als reden volgens mij eens gekregen: farmen. Stammassa's waren er zeker, maar er waren een aantal die daar vrijwel altijd niet aan meededen, of zeer minimaal, zo ook mikestr, mulgrut en zaxa, en natuurlijk account in kwestie.

In Modus was je in ieder geval niet de leider. Dat was Kevin van Antoe, en dat zal vrijwel iedere speler die zich w22 nog kan herinneren wel bevestigen, dus daar zit je in iedergeval helemaal mis. Ik ben overigens de oprichter/admin in de Modus skype chat en daar heeft nooit iemand van the guru ingezeten, en dat heeft gewoon op het forum gestaan. Dat je misschien in een andere stam (Carpe denk ik) wel inzet hebt getoond kan best, maar niet in Modus, en dat was toch eigenlijk het laatste opstakel voor Fear! voor de overwinning.

Misschien dat @koetje boe mijn verhaal ook nog even wil bevestigen. Speler van Grumpy Old Noob. En @Scaabbyyy (Kevin - Antoe)

Ik kan het ook bevestigen :)
Waren simpelweg veel inactieve accountjes/egoistische spelers in de modus tijd
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
Denk eerder dat die prikkelbare cactus een teleurstelling voor jou zal zijn...:rolleyes:

Ruben.. ik zal niet zeggen dat ik cactus zomaar pak, helemaal niet zelfs ik ben erg bescheiden in wat ik zeg.. ik zei namelijk dat 1 van de 2 het niet zal halen dat kan cactus of dba zijn...
zo zal .enjoy dus teleurgesteld worden omdat we beide bij veel belovende spelers staan.
 
Reactiescore
983
Ruben.. ik zal niet zeggen dat ik cactus zomaar pak, helemaal niet zelfs ik ben erg bescheiden in wat ik zeg.. ik zei namelijk dat 1 van de 2 het niet zal halen dat kan cactus of dba zijn...
zo zal .enjoy dus teleurgesteld worden omdat we beide bij veel belovende spelers staan.

Het is niet ruben, ruben is @baspost.
Om die "bescheiden" moest ik wel even lachen :rolleyes:
Wie was het alweer die op voorhand kwam verkondigen dat hij het op 64 wel even ging fixen op Cfx? En zat te pronken met zijn vvdd (ondanks het finale breken van dat account op dat moment?)
Zeg niet dat je het account had kunnen redden, die taak was wat te zwaar maar je had toch echt wel wat minder kunnen doen alsof je het daar even ging fixen.

Edit: om even een bericht van jou aan mij te quoten:

"Aan kwaliteit op het account zal het nu alleszins niet meer liggen"

Zo bescheiden als je ons doet denken ben je dus niet echt he..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
weeeeer dit w64verhaal (enorm irritant en zit niemand op te wachten)... omg Mathieu jij bent echt erg, nou big deal dat ik zeg dat het aan kwaliteit niet zal liggen.. Jacob (MM) en ik (DBA) hebben echt ruim voldoende kwaliteit alleen was het account niet houdbaar, ga verder ook echt niet meer in op dat w64 gedoe van jullie. ik ga toch ook niet beginnen over de keren dat jij running was en weg bent gespeeld door onderander DBA.
 
Reactiescore
767
Het is niet ruben, ruben is @baspost.
Om die "bescheiden" moest ik wel even lachen :rolleyes:
Wie was het alweer die op voorhand kwam verkondigen dat hij het op 64 wel even ging fixen op Cfx? En zat te pronken met zijn vvdd (ondanks het finale breken van dat account op dat moment?)
Zeg niet dat je het account had kunnen redden, die taak was wat te zwaar maar je had toch echt wel wat minder kunnen doen alsof je het daar even ging fixen.

Edit: om even een bericht van jou aan mij te quoten:

"Aan kwaliteit op het account zal het nu alleszins niet meer liggen"

Zo bescheiden als je ons doet denken ben je dus niet echt he..

okay ik dacht ik @Rob. al meegemaakt had (no offence naar jou robbert)

maar jij bent toch wel de 1ste beste kleuter die ik hier op het AF heb meegemaakt. tjeezus
 
Reactiescore
983
weeeeer dit w64verhaal (enorm irritant en zit niemand op te wachten)... omg Mathieu jij bent echt erg, nou big deal dat ik zeg dat het aan kwaliteit niet zal liggen.. Jacob (MM) en ik (DBA) hebben echt ruim voldoende kwaliteit alleen was het account niet houdbaar, ga verder ook echt niet meer in op dat w64 gedoe van jullie. ik ga toch ook niet beginnen over de keren dat jij running was en weg bent gespeeld door onderander DBA.

Maar ik zal dat dan ook nooit ontkennen hoor.
Jij komt hier op het AF beweren dat je bescheiden bent in wat je zegt terwijl je dat absoluut niet bent.
 

DeletedUser79415

Guest
Maar ik zal dat dan ook nooit ontkennen hoor.
Jij komt hier op het AF beweren dat je bescheiden bent in wat je zegt terwijl je dat absoluut niet bent.

waar ben ik dan niet bescheiden volgens jou? die post was best wel heel erg bescheiden lijkt mij .
 
Reactiescore
89
Ga mezelf ook maar even voor de PC plaatsen en tijd maken om hier een lijstje te droppen. Ik wil me op voorhand excuseren, ik ben er héél lang uit geweest. Ik ken niet zoveel accounts, of de bespelers ervan.

Beste speler:
Aangezien ik er een tijdje ben uit geweest, ken ik niet veel spelers meer. Maar als ik toch 2 accounts moet opgeven denk ik Why Not? en Schedel. Beide zien er leuke accounts uit, zonder super veel interns. Mooie rang, mooie stats, ...

Beste stam:

Op dit moment steken er 3 stammen boven uit, namelijk One. / Walk. / Cave!. Ik denk dat deze 3 stammen het langst zullen meedraaien op deze wereld. Iedere stam zal wel z'n toppers hebben, dus het beloofd nog leuk te worden.

De beste stam speler:

Zoals gezegd, ben ik er lang uit geweest en moet ik iedereen opnieuw leren kennen. Op dit moment kan ik enkel Freyr44 & Why Not? opgeven als beste stamspelers. Beide accounts zullen altijd OFF / DEF aanbieden wanneer dit nodig is. Ik weet dat Freyr44 hier al veel gehaat is, maar dat neemt niet af aan z'n inzet voor de stam.

Het grootste ego:

WeedIsTotalTrash, geen extra uitleg.

Beste leider:

Ik denk dat ieder van de 3 stammen een goede leiding geeft.
De stammen opzich zijn goed bezig, wat wil een leider nog meer?

Slechte leider:

/////

Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:

/////


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

De Pretbedervers :cool::D

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

WeedIsTotalTrash. In het begin vond ik de gesprekken nogtans vrij goed.
Maar als ik daarna zie hoe hij hier z'n eigen stam gaat afbreken, niet mooi.

Mooiste speler naam:

SaveTheWhaleMarryAnObese

Mooiste stam naam:
Cavemen! :rolleyes::D

Het tofste topic:

Golden Awards, altijd leuk om te lezen.

Het domste topic:
"Het moderne boosten. Slim of onsportief?"
De complete discussie interesseert me niet zo.
Slim, onsportief, whatever. Het is nu gebeurd, we moeten er mee leren leven?


Favoriete forum poster:

Kingsdorp / Warre / ...
We moeten het niet altijd eens zijn, maar de discussie moet wel onderbouwd zijn.
En vind dat deze 2 (ik zal wel iemand vergeten) zich daar vaak voor inzetten.

Minst favoriete forum poster:

Moddergooiers in het algemeen.

Dikste wannabe op het forum:

Volg dit niet genoeg om mij hierover uit te spreken.

Dikste wannabe in het spel:

WeedIsTotalTrash, niet veel liefde voor deze speler, sorry.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Heb er hier wel meerdere waarvan ik denk dat ze het in de toekomst niet slecht zullen doen.
Hieronder een paar namen, maar zullen er zeker nog een pak meer zijn.

DBA / Schedel / Why Not? / Cacturne / SOD/ Coruscant / ...

Meest belovende stam voor de toekomst:
One. + Walk. + Cave!

Mooiste profiel foto van spelers:

Schedel!

Mooiste profiel foto van stammen:

Die van Space. vind ik wel lekker.



Misschien niet vet, maar vind dit een leuk topic!
Zouden wat meer (desnoods korte) lijstjes moeten komen!

Iemand is beetje zoutig precies :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
okay ik dacht ik @Rob. al meegemaakt had (no offence naar jou robbert)

maar jij bent toch wel de 1ste beste kleuter die ik hier op het AF heb meegemaakt. tjeezus
Maak je posts eens leesbaar of moet ik moeite doen om de roast te begrijpen op deze zaterdagnacht wtfok komop
 
Reactiescore
1.365
@.Enjoy Thanks voor de benoemingen maatje :) <3
 
Bovenaan