Golden Awards

Reactiescore
1.363
Mijn laatste lijstje werd zo hard afgekraakt dat ik de traditie ben gestopt

Je kunt altijd proberen de eer te herstellen hé;). Niet meteen opgeven na 1 slechte ervaring! You can do itt.
 

DeletedUser78021

Guest
Momenteel gaat alle tijd die ik in TW wil steken 'verloren' aan moderator taken. Maar wie weet verveel ik me dit weekend en zal ik een poging wagen

Kun je geen handje helpen bij de support. Ons probleem omtrent missende vlaggen en het niet kunnen inzetten van de aanvallende stamboost is nog altijd niet opgelost. :(.
 
Reactiescore
2.478
Kun je geen handje helpen bij de support. Ons probleem omtrent missende vlaggen en het niet kunnen inzetten van de aanvallende stamboost is nog altijd niet opgelost. :(.

Daar blijf ik ver vandaan
 
Reactiescore
1.542
Zoals beloofd zouden wij nog een lijstje opstellen hier. Heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken en een eerlijk lijstje te maken :) uiteraard ken ik bij lange na niet iedere speler uit de top 40 dus soms is het wat lastig om te oordelen over concurrerende accounts.

Beste speler(s):
Lastig te beoordelen omdat ik niet alle teams ken, dus in hoeverre kan je iemand de beste noemen? laat ik het zo zeggen dat ik veel verwacht van deze spelers: schedel, een team dat veel genoemd en geroemd wordt op het AF en waar veel mensen een hoge pet van op hebben. Ze tonen aan een actief team te hebben met ervaren spelers en groeien de laatste tijd erg hard, lekkere stijging in hun ODA ook, ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen wanneer daadwerkelijk gefront gaat worden met One. Sons of Durin, ik ken geen spelers van dit account maar zij tonen met hun ODA en ODD aan om al aardig wat gebashed en geblocked te hebben. Het account kent een goede groei en draait vanaf het begin aan lekker mee. Ook hiernaar ben ik erg benieuwt hoe ver zij het gaan schoppen. Als laatste wil ik uiteraard Discovered by accident. benoemen. Een account dat zowat iedere wereld waar ik hen heb zien spelen in de top 10 meedraait, er spelen altijd gemotiveerde mensen op (shout-out naar Jonah) die tot het uiterste willen gaan voor hun account en voor de stam. Ik persoonlijk vind het zeker prettig om al een aantal jaren samen te mogen werken met DBA.

Hier hadden nog wel een aantal spelers benoemd kunnen /moeten worden maarja, waar trek je de grens :)

Beste stam:
Lekker objectief zal je wel denken maar in dit geval kies ik voor One. Simpelweg omdat ik van mening ben dat wij tot nu toe het meest hebben laten zien. Van gecoördineerde massa's waar we stammen binnen no-time wegspelen tot heerlijke deff acties waarbij we allemaal ons stinkende best deden. One. draait ook goed mee qua verslagen tegenstanders en toont aan niet uit de weg te gaan voor een gevecht. Eerder vond ik Walk. redelijk gelijk staan aan ons maar door het wegspelen van ayvamos (wat toch de eerste overwinning inluidt) denk ik dat wij nu 1-0 voorstaan. Ben overigens wel erg nieuwsgierig hoe Cave en Fuifje zich gaan verweren deze wereld, het beloofd nog een spannende strijdt te gaan worden.

De beste stam speler:
Zoals ik benoemde ken ik helaas niet gigantisch veel spelers uit de andere stammen. Er zullen uiteraard spelers spelen op accounts die ik ken maar hier heb ik wss dan nog geen contact mee gehad. Dus...... de beste stamspelers zijn naar mijn mening: The American Sniper, een team dat het ook altijd goed doet. Erg fijn om eens met jullie samen te mogen spelen en te aanschouwen wat voor een actief en gedreven team daar op zit. Proberen altijd acties op te zetten en zijn nauw betrokken, ookal gaat het niet over hun eigen account. Zij lopen momenteel iets achter doordat ze in eerste instantie voor pp zouden gaan maar jullie komen er wel :) Tja wie benoem je hier nog meer? wanneer ben je een "goede" stamspeler. To Infinity For serenity, De Pretbedervers, Coruscant, Discovered by Accident. Stamspelers op en top. vv's draaien noot een probleem, van alles willen organiseren, def sturen geen probleem. clears missen geen probleem ga maar door. Over de rest van One. bijvoorbeeld Nap time valt ook veel te zeggen maar dan ben ik over twee uur nog aan het typen. De mensen weten zelf wel hoe ik over hun denk ^^

Het grootste ego:
Mark van Coruscant, ik ken je persoonlijk niet heel goed maar je laat je af en toe wel heel erg gaan op het AF. Ik kan er zelf soms ook wat van maar soms moet je gewoon weten wanneer je maar even beter niks kan zeggen ^^ Verder vind ik dat Dragonshield altijd doet alsof hij/zij de god van TW is. Kan hier niet zo goed tegen want ze moeten overal wat op te zeggen hebben en alles en iedereen is slecht behalve zij :p. Deffen op accounts hardstikke leuk maar start zelf gewoon is op een wereld en bewijs je zou ik zeggen.

Beste leider:
Schedel van Walk. schijnen prima leiders te zijn die de premade van Walk. hebben opgezet. Verder vind ik dat onze eigen Ininity For Serenity het prima doet, is duidelijk en laat weten wat zijn visie is. Ben wel van mening dat de leiders onderling beter moeten communiceren omtrent wereldafspraken i.p.v. dat kattengejank van iedereen op het AF.

Slechte leider:
Zeker een plaatsje voor Astaroth hier. Ik had in het begin hoge verwachtingen van Fear! maar uiteindelijk viel dit vies tegen. Astaroth had telkens een grote mond op het forum en bleek uiteindelijk een gevalletje meer praat dan z**d te zijn.

Meest overschatte stam:
Deze vind ik lastig, heb momenteel niet echt een stam waarvan ik denk dat zij overschat worden. Ik noem hier dan maar Hurricane en Fear! destijds die overschat worden/werden.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat Cave en One. over het algemeen het meest onderschat worden. Ik ben mening dat er een aantal zeer sterke accounts op deze wereld zitten die voor veel verrassing gaan zorgen. Ookal vallen sommige accounts nu nog niet zo op, dit komt nog wel.

Meest overschatte speler:
Calamity
, heb persoonlijk nooit met je samengespeeld, maar menig persoon heeft niet echt een hele hoge pet van je op. Dat je momenteel rang 1 van de wereld bekleed vind ik enigszins onterecht. Moet zeggen dat je oda en odd redelijk is rechtgetrokken maar een groot deel van je dorpen in het begin waren interns. Ik hoop dat je mij en de andere ongelijk bewijst en laat zien dat je wel degelijk een force to be reckoned with bent ^^. Verder niet echt een idee wie nog meer zwaar overschat is. Misbruiktweepuntnul valt hier ook wel onder maar ik heb werkelijk waar geen idee wat nou de bedoeling van dit account is, bemoei me daar niet zo mee :p

Meest onderschatte speler:
Celtic Warrior,
een team die wij persoonlijk zwaar onderschat hebben. Door hun in eerste instantie niet aan te nemen in One. en daardoor veel off en def van elkaar te spelen hebben wij het elkaar onnodig moeilijk gemaakt. Niet wetende dat er zeer ervaren en actieve spelers opzitten denk ik dat dit een grote fout is geweest vanuit onze kant om dit account in eerste instantie af te wijzen voor One. Een gevalletje one to blame voor ons ^^. Ook worden naar mijn mening De Pretbedervers onderschat aangezien zij nog niet heel veel hebben kunnen bijdragen tegen de grotere stammen. Ben zeer benieuwd hoe dit team het gaat doen in de core.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Buiten de stam One. om : Schedel, Calamity, Sons of Durin, Cacturne en Mystery men.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Momenteel niemand op het oog waar ik echt niet mee door één deur kan. In ieder geval alle mensen waarop je niet kan rekenen wanneer zij dit wel beloven.

Mooiste speler naam:
SaveTheWhaleMarry Obese
, To Infinity For Serenity

Mooiste stam naam:
Walk. ~ Road to perfection.

Het tofste topic:

Spotprenten by far. Ik wordt zelf ook wel redelijk snel triggered maar ik ken er wel van genieten hoe creatief mensen kunnen zijn en met wat voor spotprenten sommigen komen. Verder is Golden awards altijd wel prima, de rest is eigenlijk alleen maar kattengejank en trashtalk waar ik mij vrij weinig mee bezig houdt.

Het domste topic:
Stelling van de dag. Wordt totaal (net als andere) topics niet gebruikt waar het voor dient.

Favoriete forum poster:
Calamity, rikkert1234
en Nap time.

Minst favoriete forum poster:
Kan mij storen aan het ego / de typkunsten op het AF van Dragonshield.

Dikste wannabe op het forum:
Astaroth 100%

Dikste wannabe in het spel:

Niemand, de meeste in de huidige top 50 willen er allemaal wel voor gaan.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Geen flauw idee wie ik hier moet invullen. Ik zou mijzelf kunnen benoemen aangezien ik nog niet zo heel erg lang meespeeld op het hogere niveau. Door veel als MB en co te spelen op en voor grotere accounts heb ik persoonlijk veel geleerd, vind het dus ook wel leuk om te zien dat dit uiteindelijk loont waardoor je ook mee kan draaien aan de top terwijl ik dit vroegen nooit voor ogen had.

Meest belovende stam voor de toekomst:
One.
Sterk premade team die al veel hebben waargemaakt. Werken uitermate goed samen, er hangt een goede sfeer en de activiteit is zeer hoog. Alle ingrediënten zijn aanwezig om te streven naar de wereldwinst. Al gaat dat zeker een lastige kluif worden!

Mooiste profiel foto van spelers:
Deze gaan naar Cacturne en De Pretbedervers.

Mooiste profiel foto van stammen:
Ik vind de plaatjes van Walk., Fuifje en Cave alle drie wel mooi. Cave springt er wel iets bovenuit :)

Grootste blunder:
Ayvamos
die het vertikt zijn cluster te pré stacken en Walk. die op een of andere manier niet in staat is om binnen 4 dagen OS te leveren aan de desbetreffende speler.

Mooiste actie van de wereld:

De nachtblitz/massa van ons account op Ayvamos waardoor wij een heel cluster hebben kunnen wegspelen van Walk. Verder vond ik het wegspelen van de stam Fear! noemenswaardig aangezien Coruscant en Dormpie in een vrij uitzichtloze positie zaten in het begin van de wereld. Als je kijkt waar ze nu staan denk ik dat daar genoeg over te zeggen valt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.283
Dus...... de beste stamspelers zijn naar mijn mening: The American Sniper, een team dat het ook altijd goed doet. Erg fijn om eens met jullie samen te mogen spelen en te aanschouwen wat voor een actief en gedreven team daar op zit. Proberen altijd acties op te zetten en zijn nauw betrokken, ookal gaat het niet over hun eigen account. Zij lopen momenteel iets achter doordat ze in eerste instantie voor pp zouden gaan maar jullie komen er wel :)

Blij toe dat dit niet bij “meest bemoeizuchtige speler” staat :D
Thanx maatje!
Lekker om weer is een lijstje te lezen!
 

DeletedUser79415

Guest
eindelijk weer een lijstje!

mooi geschreven Luc en bedankt voor de benoemingen <3
 
Reactiescore
1.363
Thanks Lucje voor de benoemingen <3.
Baal wel dat onze moppentapsessies er niet in stonden in ''mooiste acties'' :C
 
Reactiescore
1.542
Thanks Lucje voor de benoemingen <3.
Baal wel dat onze moppentapsessies er niet in stonden in ''mooiste acties'' :C

Ja damn, realiseer me nu wat een gemiste kans dat is geweest. Misschien kan jij zelf een lijstje opstellen en het benoemen? =)
 

DeletedUser81361

Guest
Beste speler(s):

Op dit moment heb ik een paar namen die voor mij als “beste spelers” gelden.

Sons of Durin is een van deze spelers. SOD is een account die al lange tijd mee draait in de top 10 deze wereld. Hij is eigenlijk de nummer #1 van de wereld als we de interns van de top 10 niet mee tellen. SOD heeft een prima ODA. Een account dat zeker in de gaten gehouden moet worden.


Discovered by accident : Hierbij ken ik de spelers niet maar dit account hou ik al een tijdje in de gaten. De nummer 2 van de wereld die de laatste weken echt een stijgende lijn heeft gevonden. Van dit account verwacht ik nog wel het een en ander.

Beste stam:

Hierbij ga ik toch Cave roepen. Ik heb vertrouwen dat Cave het goed gaat doen deze wereld. Actieve teams die niet beroerd zijn om elkaar te helpen. Met de massas van Cave die we op dit moment hebben gedaan zijn prima verlopen. ODA nummer 2 van de wereld als stam.


One. Vind ik een stam om rekening mee te houden. Ze hebben bijna vrij spel in continent 55. De ligging van One. Is top. Kleine delen front die makkelijk gestackt kunnen worden.


De beste stam speler:
Why not : nomineer ik hier. Team why not is een hartstikke gezellig team in Cave. Actief en bereid mensen te helpen. Zijn niet vies van een massatje hier of daar. Tactische gezien zijn ze erg goed en weten echt wel hoe ze het spelletje het best moeten spelen.

Het grootste ego:

Weedistotaltrash , Blaaskaak op het AF. Screens laten zien van Verdediger van de dag. Maar wat zat die duur te deffen zeg. Verder maak ik hier geen woorden aan vuil.


Beste leider:

Vespa Velutina is in mijn ogen een prima leider die erg zijn best doen. Vele spelers zullen het hier niet mee eens zijn omdat ze alleen maar oordelen op het AF. Jullie weten nooit de inside info. Petje af voor Vespa die veel tijd investeert in Cave.


Slechte leider:

Pas

Meest overschatte stam:

Overschat vind ik een groot woord. Ik ben enkel benieuwd hoe het nieuwe story! Aka Hurricane het gaat doen op deze wereld.

Meest onderschatte stam:
One. En Walk lijken volgens de vele favoriet te zijn. Enkel vergeten vele spelers dat Cave. Het heel aardig doet. Ik verwacht dat Cave nog heel ver komt.



Meest overschatte speler:
Hierbij noem ik enkel spelers naar wie ik incs verstuurd heb. Lecoq15 deze is echt voor jou. en speler die in de rim vol aan het boosten was. Lecoq speelt full deff van zijn 26 dorpen zijn er 22 deffence. Maar hoe lecoq15 omgaat met zijn deffence is echt belachelijk.

Meest onderschatte speler:
Ik heb me erg onderschat in Misbruik2punt0. Reden is dat ik nooit had verwacht dat iemand zo veel pp in een wereld zal stoppen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Buiten de stam Cave. om : Discoverd by accident, The american sniper, Calamity

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
No idea.

Mooiste speler naam:
Vespa valutina, To Infinity For Serenity

Mooiste stam naam:
Walk.

Het tofste topic:

Gisteren heb ik echt genoten van Spotprenten! Echt genietos.

Het domste topic:
Stelling van de dag

Favoriete forum poster:
Calamity


Minst favoriete forum poster:

Weedistotaltrash.

Dikste wannabe op het forum:
Weedistotaltrash 100%

Dikste wannabe in het spel:

-

Meest belovende speler voor de toekomst:
Sons of Durin


Meest belovende stam voor de toekomst:
One.
Sterk premade team die al veel hebben waargemaakt. Werken uitermate goed samen, er hangt een goede sfeer en de activiteit is zeer hoog. Alle ingrediënten zijn aanwezig om te streven naar de wereldwinst. Al gaat dat zeker een lastige kluif worden!


Grootste blunder:
Nog niks leuks meegemaaktL




Mooiste actie van de wereld:

-



Beste speler(s):

Op dit moment heb ik een paar namen die voor mij als “beste spelers” gelden.

Sons of Durin is een van deze spelers. SOD is een account die al lange tijd mee draait in de top 10 deze wereld. Hij is eigenlijk de nummer #1 van de wereld als we de interns van de top 10 niet mee tellen. SOD heeft een prima ODA. Een account dat zeker in de gaten gehouden moet worden.


Discovered by accident : Hierbij ken ik de spelers niet maar dit account hou ik al een tijdje in de gaten. De nummer 2 van de wereld die de laatste weken echt een stijgende lijn heeft gevonden. Van dit account verwacht ik nog wel het een en ander.

Beste stam:

Hierbij ga ik toch Cave roepen. Ik heb vertrouwen dat Cave het goed gaat doen deze wereld. Actieve teams die niet beroerd zijn om elkaar te helpen. Met de massas van Cave die we op dit moment hebben gedaan zijn prima verlopen. ODA nummer 2 van de wereld als stam.


One. Vind ik een stam om rekening mee te houden. Ze hebben bijna vrij spel in continent 55. De ligging van One. Is top. Kleine delen front die makkelijk gestackt kunnen worden.


De beste stam speler:
Why not : nomineer ik hier. Team why not is een hartstikke gezellig team in Cave. Actief en bereid mensen te helpen. Zijn niet vies van een massatje hier of daar. Tactische gezien zijn ze erg goed en weten echt wel hoe ze het spelletje het best moeten spelen.

Het grootste ego:

Weedistotaltrash , Blaaskaak op het AF. Screens laten zien van Verdediger van de dag. Maar wat zat die duur te deffen zeg. Verder maak ik hier geen woorden aan vuil.


Beste leider:

Vespa Velutina is in mijn ogen een prima leider die erg zijn best doen. Vele spelers zullen het hier niet mee eens zijn omdat ze alleen maar oordelen op het AF. Jullie weten nooit de inside info. Petje af voor Vespa die veel tijd investeert in Cave.


Slechte leider:

Pas

Meest overschatte stam:

Overschat vind ik een groot woord. Ik ben enkel benieuwd hoe het nieuwe story! Aka Hurricane het gaat doen op deze wereld.

Meest onderschatte stam:
One. En Walk lijken volgens de vele favoriet te zijn. Enkel vergeten vele spelers dat Cave. Het heel aardig doet. Ik verwacht dat Cave nog heel ver komt.



Meest overschatte speler:
Hierbij noem ik enkel spelers naar wie ik incs verstuurd heb. Lecoq15 deze is echt voor jou. en speler die in de rim vol aan het boosten was. Lecoq speelt full deff van zijn 26 dorpen zijn er 22 deffence. Maar hoe lecoq15 omgaat met zijn deffence is echt belachelijk.

Meest onderschatte speler:
Ik heb me erg onderschat in Misbruik2punt0. Reden is dat ik nooit had verwacht dat iemand zo veel pp in een wereld zal stoppen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Buiten de stam Cave. om : Discoverd by accident, The american sniper, Calamity

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
No idea.

Mooiste speler naam:
Vespa valutina, To Infinity For Serenity

Mooiste stam naam:
Walk.

Het tofste topic:

Gisteren heb ik echt genoten van Spotprenten! Echt genietos.

Het domste topic:
Stelling van de dag

Favoriete forum poster:
Calamity


Minst favoriete forum poster:

Weedistotaltrash.

Dikste wannabe op het forum:
Weedistotaltrash 100%

Dikste wannabe in het spel:

-

Meest belovende speler voor de toekomst:
Sons of Durin


Meest belovende stam voor de toekomst:
One.
Sterk premade team die al veel hebben waargemaakt. Werken uitermate goed samen, er hangt een goede sfeer en de activiteit is zeer hoog. Alle ingrediënten zijn aanwezig om te streven naar de wereldwinst. Al gaat dat zeker een lastige kluif worden!


Grootste blunder:
Nog niks leuks meegemaaktL




Mooiste actie van de wereld:

-

Verkorte versie , had geen zin om hier uren mee bezig te zijn!
xoxo
 
Bovenaan