Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Heeft roald de forum personality gekregen nu firedrakan geband is?

Ziet er wel zo uit, waarom is de geband?

Ja, daar is al een heel drama topic over... linkje ernaartoe staat onder in deze post.

giphy.gif

Daar gaat Roald zijn ego.

Ja want ik ben er echt enorm trots op, dat liet ik wel blijken uit mijn >enige toevoeging< aan het discussietopic daar :eek: Ik zie wel wat het gaat worden, ik ga er in ieder geval niet wakker van liggen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Estland en Finland! Maar wel beperkt tot de hoofdsteden daarvan. Daarvoor ook nog een tijdje in Zwitserland rondgehangen :smile:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Volgende titel is new york times men of the year
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Heel nice Bosnië, heb de gehele Balkan nog niet echt gezien, wil daar ooit een keer een roadtrip van een maand maken en dan de meeste landen daar wel meepakken. Estland is de moeite wel waard, in ieder geval voor een (mid)weekje, langer moet je er ook niet verblijven. Dan kun je beter Riga of Sint Petersburg nog meepakken en onderweg wat dagen pakken voor de natuur. Overigens was Tallinn voor mij duidelijk leuker dan Helsinki wat duidelijk minder historie en behoorlijke prijzen heeft (al was een halve liter bier in Tallinn ook gewoon 3-5 euro). Volgend jaar trip maak ik een trip door Rusland, daar kijk ik echt het meest naar uit.

(modje, knal dit maar naar de praathoek hoor)
 
Reactiescore
984
Overigens was Tallinn voor mij duidelijk leuker dan Helsinki wat duidelijk minder historie en behoorlijke prijzen heeft (al was een halve liter bier in Tallinn ook gewoon 3-5 euro). Volgend jaar trip maak ik een trip door Rusland, daar kijk ik echt het meest naar uit.

(modje, knal dit maar naar de praathoek hoor)
Nou das nog goedkoop, betaalde laatst in dat oh zo mooie Frankrijk met oh zo lelijke Fransen €7.40 voor een halve liter.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Belachelijke prijzen, maarja Frankrijk is ook niet het land van het bier, toch voor een wijntje moeten gaan.. :p Volgend jaar maar naar Tsjechië of Slowakije, daar betaal je omgerekend ongeveer een euro per pint. Voor je het weet kun je dan een week langer blijven t.o.v. een weekje Frankrijk:eek2:
 
Reactiescore
984
Belachelijke prijzen, maarja Frankrijk is ook niet het land van het bier, toch voor een wijntje moeten gaan.. :p Volgend jaar maar naar Tsjechië of Slowakije, daar betaal je omgerekend ongeveer een euro per pint. Voor je het weet kun je dan een week langer blijven t.o.v. een weekje Frankrijk:eek2:
Ik ben een keer in Slowakije geweest, drank prijzen zijn daar abnormaal goedkoop, het eten trouwens ook. Daar ga je zonder hartpijn elke avond uiteten:p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ja heerlijk is dat. Ik ben twee jaar terug tijdens een roadtrip op het Hongaarse platteland op een boerderijtje geweest waar ze zelf palinka stookten. Was ongeveer twee euro per liter en het alcohol percentage ergens tussen de 60 en de 70, dat wist meneer zelf ook niet precies :p:p Aanradertje hoor.
 
Reactiescore
219
Gaat het nou over pils :eek: atm in Kroatië halve tetter 3 eu (20 kuna) lekker gek.
 

DeletedUser81226

Guest
Goeiedag allemaal. Ik heb mij eigenlijk nog nooit op het algemeen forum laten horen, maar er nu toch voor gekozen om eens een berichtje online te gooien.



Beste speler:
Zoals de ranglijst van de wereld al een beetje weggeeft is er naar mijn mening maar 1 speler die met kop en schouders boven de rest uit steekt, Don Pablito natuurlijk.

Verder vind ik Wolfpack een veelbelovende speler. Groeit enorm hard, heeft het moeilijk gehad en heeft offensief en defensief zijn mannetje gestaan. Echt complimenten hiervoor.

Ook nog iemand uit mijn eigen stam die ik graag wil noemen; .Chefdiepvries Ontzettende leuke en actieve gasten op dit account. Vooral altijd positief en in oplossingen denkend in plaats van in problemen. Een voorbeeld voor iedereen en we verwachten nog veel leuke dingen van dit account.


Beste stam:
Zonder enige twijfel; Maai. Wij staan als AX wel op de nummer 1 van de wereld, we zien het zelf echter niet zo (helaas).

Wij hebben onze match gevonden met Snow, waarin we momenteel in een grote oorlog verstrikt zijn geraakt. Voor Maai zie ik echter niet echt een tegenpool. Tuurlijk liggen er wat goede stammen op de continenten 45 en 55, maar Maai is op beide continenten flink terrein aan het winnen. Ze hebben al een mooi gespreid cluster over beide continenten, daarnaast bestaat hun stam uit slechts 11 leden waardoor ze dus ook nog flink de ruimte om zich te versterken met nieuwe spelers.


De beste stam speler:
Volgens mij kan je dit alleen van de spelers zeggen waarmee je zelf hebt samengewerkt. Hiervoor zou ik dan ook graag mijn grote belgische nieuwe vriend Deathgolem willen noemen. Vanaf het moment dat wij van AX met Tavern zijn gefuseerd heeft Deathgolem een leidinggevende functie in AX ingenomen. Ik speel zelf het spel meer voor anderen in plaats van voor mezelf, ik kan er bijvoorbeeld ook meer van genieten dat mijn stam grote prestatie boekt dan wanneer ik dit zelf doe. Ditzelfde zie ik terug bij Deathgolem, denkend in stambelang gaat voor zijn eigen account wat ik erg tof vind.
Verder zijn er veel meer spelers uit onze stam die ik hier kan noemen, bijna iedereen wel denk ik. Ik ben hier ontzettend blij mee en misschien zelfs wel een beetje trots op. Het kleine stammetje AX dat we in het begin met een klein groepje spelers hebben opgericht is uitgegroeid tot een mooie grote stom met erg leuke mensen/persoonlijkheden. We kunnen goede, soms wat verhitte discussies met elkaar hebben. Maar ookal zitten we niet altijd met elkaar op één lijn, we komen er altijd weer goed uit.


Het grootste ego:
Mudmen natuurlijk, maar wat wil je als je 2 keer Miss Nederland bent geworden.


Beste leider:
-


Slechte leider:
Ik heb me toch wel eens berichtjes gekregen van stamleiders waarvan ik zelf dacht; ‘Goh, dit is nou niet bepaald mijn manier van aanpakken’. Maar smaken verschillen natuurlijk, mijn eigen aanpak is ook zeker niet altijd de beste.

Meest overschatte stam:
-

Meest onderschatte stam:
Maai, zie uitleg bij beste stam.

Meest overschatte speler:
Spijker93

Meest onderschatte speler:
Collationem. Een speler die ik zelf niet ken of waar ik contact mee heb gehad. Laat wel snelle groei zien en als ik de rest van de forum posts mag geloven is dit een absolute top speler die zeker aanspraak maakt op de top 3. Ik verwacht er in ieder geval wel veel van en ben benieuwd wat de toekomst brengt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Gendry Baratheon. Hij is op dit moment de vijand maar toch heb ik erg leuke gesprekken met hem gehad en denken we volgens mij over veel dingen hetzelfde, erg vriendelijke gast in ieder geval.

Lazy summer days. Er is natuurlijk best wel wat shit over LSD gepraat hier op het forum. Ik heb hem hier een tijd geleden persoonlijk over bericht van hoe dit nou allemaal precies zat, elk verhaal heeft natuurlijk 2 kanten. Hij heeft het me uitgelegd en hierbij ook toegegeven dat hij zeker fouten heeft gemaakt, mooi om te zien dat iemand hier gewoon eerlijk over kan zijn zonder zich eronder uit te praten. Verder goede gesprekken met hem gehad en ook hij lijkt me een erg aardige gast.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

-


Mooiste speler naam:
Eat sleep farm repeat

Thomas Shelby Jr. Simpel toch, Peaky Blinders mate

Mooiste stam naam:
Paint!

Kinderen van Anxiety Disorder



Het tofste topic:
Golden awards


Het domste topic:
Stabberlijstje van W68. Teveel modder gooien en public shaming naar mijn idee. Zoals ik al eerder aangaf zitten er aan elk verhaal 2 kanten, hier hoor je er vaak maar 1 en worden er snel conclusies getrokken over mensen.

Favoriete forum poster:

Mind of a Murderer. Komt naar mij over als een gozer met een ontzettend grote gunfactor en dat vind ik ontzettend sympathiek om te zien, zie je nog weinig tegenwoordig op TW.


Minst favoriete forum poster:
Heer Draggy. Hele fijne mensen op dit account, ik ben er alleen zelf niet zo’n fan van om op die manier op het AF aanwezig te zijn. Gelukkig weet Draggy dit zelf ook en zoals ik al eerder aangaf, meningen en aanpak kunnen verschillen ook als je samenwerkt en dat is helemaal oke en maakt het soms zelf wel wat interessanter.

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
-

Meest belovende speler voor de toekomst:
Anxiety Disorder.

Meest belovende stam voor de toekomst:

-

Mooiste profiel foto van spelers:
Knuppelvechter.png

Lucile?

Mooiste profiel foto van stammen:
Maai.jpg

Grootste blunder:
-

Mooiste actie van de wereld:
Het oorlogsverzoek van Snow op onze stam AX:

Titel: Kolonialisatie van de AmaXhosa
Verklaring: De ontmoeting tussen V.O.C. en de AmaXhosa leidde al snel tot wat bekendstaat als de eerste Xhosa-oorlog. De AmaXhosa werden in die tijd formeel aangeduid met het (tegenwoordig zeer pejoratieve) Kaffers. In 1806 werd de Kaap voorgoed Engels en gedurende de gehele 19e eeuw trachtte het Britse koloniale bestuur de Xhosa te onderwerpen in een serie conflicten van 1779 tot 1879 die bekendstaan als de Xhosa-oorlogen.

Wij zijn gekomen met de ijzige kou om jullie alsnog te onderderwerpen aan de ijzige wind die door TW rijst. Wij gaan hier niet in falen en dan gaan jullie zien: Winter is Comming!




Joejoe!
 
Bovenaan