Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
766
Hmm weet niet zozeer hoe het de fout bij AX lag.
Moet wel eerlijk zeggen dat wij al een vermoeden hadden dat Maai ook het één en ander zou gaan rekruten, zeker na het wegvallen van LSD uit Paint/Stab. We wisten namelijk dat leden uit Stab het goed konden vinden met Maai en wellicht ook meerdere keren hebben gehoord dat er altijd plaats zou zijn.

Daardoor zijn wij het één en ander gestart, waarvan ik vermoed dat dit nu in werking is getreden (heb nog niet zo erg veel ingelogd vandaag, dus ik volg het met een half oog open).

Feit dat Maai er leden van Tip bijnam, en snow hierdoor hun oorspronkelijk plan (het rekruten van leden uit Tip) moest opbergen, was het sein voor een aantal spelers uit Snow om een keuze te maken. Ze gingen er toen vanuit dat een 3-strijd niet meer mogelijk was.
Ofja je moest een stam vormen die 2 verschillende cluster had, maar dat is niet de ideale situaite
Juist als zij hun recruits hadden doorgeZet hadden zij twee verschillende clusters gehad? De leden die zij wilden rekruteren liggen letterlijk achter de maai leden, like wtf?

Ziet er gewoon allemaal heel goedkoop uit, plan om leden achter de vijand te recruiten, dat loopt mis, dan maar ff met de nummer 1 samen gaan.
 

DeletedUser81014

Guest
Juist als zij hun recruits hadden doorgeZet hadden zij twee verschillende clusters gehad? De leden die zij wilden rekruteren liggen letterlijk achter de maai leden, like wtf?

Ziet er gewoon allemaal heel goedkoop uit, plan om leden achter de vijand te recruiten, dat loopt mis, dan maar ff met de nummer 1 samen gaan.

zie niet waar je leden achter de vijand ziet?

Snow zou Tip-leden gaan rekruten. Voor zover ik zie, liggen daar geen vijanden... Ze zouden indd eerst op Paint/stab gaan met z'n beiden natuurlijk.
klopt dat hun idee wellicht telaat is uitgevoerd.

Over het stamhoppen naar de nr1, geloof me, het heeft allemaal zeer lang geduurd tot alles geklonken was
 
Reactiescore
766
zie niet waar je leden achter de vijand ziet?

Snow zou Tip-leden gaan rekruten. Voor zover ik zie, liggen daar geen vijanden... Ze zouden indd eerst op Paint/stab gaan met z'n beiden natuurlijk.
klopt dat hun idee wellicht telaat is uitgevoerd.

Over het stamhoppen naar de nr1, geloof me, het heeft allemaal zeer lang geduurd tot alles geklonken was
Tip leden liggen toch achter maai leden? :eek:
 

DeletedUser81014

Guest
Tip leden liggen toch achter maai leden? :eek:

ik weet niet welke kaart jij hebt, maar ik zie toch echt Tip niet achter MAai liggen hoor :D
Als je kijkt naar Snow, dan was dat zeker niet achter Maai leden gaan rekruten... Maai ligt rond Tip, niet voor Tip
 
Reactiescore
766
ik weet niet welke kaart jij hebt, maar ik zie toch echt Tip niet achter MAai liggen hoor :D
Als je kijkt naar Snow, dan was dat zeker niet achter Maai leden gaan rekruten... Maai ligt rond Tip, niet voor Tip
Lol? Stab ligt ertussen en tip liggen achter/tegen de zijkant van maai aan?
 

DeletedUser81255

Guest
Maai had er letterlijk maar een persoon van TiP bij gerekruteerd, waarbij ik op gegeven moment ook nog eens zelf min of meer mee aan kwam (los van hun idee om inderdaad mij erbij te rekruteren).

Ik had de beslissing gemaakt nadat ik kreeg te horen van Snow waar wij een driestrijd mee zouden maken, door AX werd bedreigd met een overmacht massa. AX zou weken Snow niet aangevallen hebben, om zo een gigantische massa op noorder front van Snow te gooien indien zij dit maal weer het aanbod van de fusie afsloegen. Ze zouden het gevecht met Maai noord negeren om vol op Snow te gaan.
Ik zag zelf in dat met deze druk erbij en het feit dat Maai ook op TiP zou stortten, de driestrijd niet meer reëel was. Vandaar het besluit van mij om (aan mijn kant van de map) bij Maai te voegen.

We kunnen hier nog uren verder over discuteren, maar het heeft geen nut. Keuzes zijn gemaakt en het zal nu uitlopen tot een twee strijd. Ben benieuwd hoe dit in een utk wereld zal verlopen!
 

DeletedUser77755

Guest
Nja, vind het van Snow langs ene kant begrijpelijk maar van Ax veel maar dan ook veel minder.
Ze hebben al een legioen aan mb's bg's en dergelijke en om dan een fusie af te moeten dwingen met dreigementen omdat ze vrezen de strijd niet aan te kunnen is gewoon zwak.
 

DeletedUser81014

Guest
Maai had er letterlijk maar een persoon van TiP bij gerekruteerd, waarbij ik op gegeven moment ook nog eens zelf min of meer mee aan kwam (los van hun idee om inderdaad mij erbij te rekruteren).

Ik had de beslissing gemaakt nadat ik kreeg te horen van Snow waar wij een driestrijd mee zouden maken, door AX werd bedreigd met een overmacht massa. AX zou weken Snow niet aangevallen hebben, om zo een gigantische massa op noorder front van Snow te gooien indien zij dit maal weer het aanbod van de fusie afsloegen. Ze zouden het gevecht met Maai noord negeren om vol op Snow te gaan.
Ik zag zelf in dat met deze druk erbij en het feit dat Maai ook op TiP zou stortten, de driestrijd niet meer reëel was. Vandaar het besluit van mij om (aan mijn kant van de map) bij Maai te voegen.

We kunnen hier nog uren verder over discuteren, maar het heeft geen nut. Keuzes zijn gemaakt en het zal nu uitlopen tot een twee strijd. Ben benieuwd hoe dit in een utk wereld zal verlopen!

Weet niet van waar je dit haalt, maar klopt voor geen meter...
Er is nooit sprake geweest van een gigantische massa op snow.
Het zou ook wat raar zijn mochten de gesprekken die goed verliepen, nadien meteen beantwoord worden met een massa
 

DeletedUser81014

Guest
Nja, vind het van Snow langs ene kant begrijpelijk maar van Ax veel maar dan ook veel minder.
Ze hebben al een legioen aan mb's bg's en dergelijke en om dan een fusie af te moeten dwingen met dreigementen omdat ze vrezen de strijd niet aan te kunnen is gewoon zwak.

Nogmaals, vanwaar haal je het woord dreigementen?
Wil ik wel zwart op wit zien waar wij iemand bedreigt hebben om te joinen of er anders een dikke massa kwam.

Het is makkelijk om zulke uitspraken te doen, maar helaas kloppen ze niet.
Er is zo'n 1,5-2 weken lang gesprekken tussen leden vanuit AX en snow geweest, waar alles uitvoerig is besproken.
Beide partijen gaven al vrij snel hun kijk op de situatie en nagenoeg op alles zaten we op dezelfde golflengte.
Over bedreigen of pushen is er geen eens sprake geweest.
 

DeletedUser80918

Guest
Ik krijg hier hoofdpijn van.

Erg makkelijke reactie. Ik ga niet de inhoud van al zijn posts verdedigen, maar hier had hij gewoon gelijk. Jullie zeggen dat TiP achter Maai ligt, maar alleen Stab ligt ertussen en geen enkel Maai lid. Lijkt dus inderdaad een bevestiging richting het feit dat jullie zelf de Stab leden ook al bij Maai rekenen.

Wat een hoop slap gelul. Snow had meerdere opties om te recruiten. Dat ze dan slechte diplomatie moeten oplossen met een R2W actie is zielig.
&
Popular opinion:
Ax "recruit to win" :rolleyes:

Enkele pagina's terug staat een volledige uitleg vanuit Maai waarom Recruit2Win in deze fase nog helemaal niet mogelijk is. Veel te vroeg in het spel enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75418

Guest
Enkele pagina's terug staat een volledige uitleg vanuit Maai waarom Recruit2Win in deze fase nog helemaal niet mogelijk is. Veel te vroeg in het spel enzo.

R2W is zeker wel mogelijk in deze fase, alleen wordt maai beschuldigt hiervan wat gewoon niet waar is. Ze hebben alleen conservative gerekruteerd. TiP kan prima zonder die ene speler verder. Wat AX nu doet is een top 3 stam, met potentie tot wereldwinst, leeg recruiten om zo sterker te staan tegen maai. Dit is overduidelijk meer een R2W. Verder waren jullie ook gewoon in oorlog met snow, maar daar had je blijkbaar geen zin in dus dan rekruteer je de boel maar even.
 

DeletedUser81014

Guest
R2W is zeker wel mogelijk in deze fase, alleen wordt maai beschuldigt hiervan wat gewoon niet waar is. Ze hebben alleen conservative gerekruteerd. TiP kan prima zonder die ene speler verder. Wat AX nu doet is een top 3 stam, met potentie tot wereldwinst, leeg recruiten om zo sterker te staan tegen maai. Dit is overduidelijk meer een R2W. Verder waren jullie ook gewoon in oorlog met snow, maar daar had je blijkbaar geen zin in dus dan rekruteer je de boel maar even.

we zullen zien wat er wordt gedaan met Stab. Al die bij MAai komen kan je het ook zien als R2W...
En het is al langer bekend dat Stab en Maai 1 stam zijn, dus kan je het eigenlijk als hetzelfde bekijken. De plaatjes in Maai voor de stab-leden staan al vrij, alleen nog een kwestie van toetreden.
 

DeletedUser75418

Guest
we zullen zien wat er wordt gedaan met Stab. Al die bij MAai komen kan je het ook zien als R2W...
En het is al langer bekend dat Stab en Maai 1 stam zijn, dus kan je het eigenlijk als hetzelfde bekijken. De plaatjes in Maai voor de stab-leden staan al vrij, alleen nog een kwestie van toetreden.

Dat moet nu bijna wel door het toedoen van AX. En Snow en Paint waren sws al vijanden. Mocht Paint maai joinen dat had dat niet heel veel uitgemaakt voor de situatie. Wat er nu wordt gedaan is vijanden rekruteren, dat is wel r2w. Dat maai er 1a2 leden bij rekurteerd om op een gelijke hoogte te komen kan ik wel begrijpen als AX al 15 leden heeft
 

DeletedUser81014

Guest
Dat moet nu bijna wel door het toedoen van AX. En Snow en Paint waren sws al vijanden. Mocht Paint maai joinen dat had dat niet heel veel uitgemaakt voor de situatie. Wat er nu wordt gedaan is vijanden rekruteren, dat is wel r2w. Dat maai er 1a2 leden bij rekurteerd om op een gelijke hoogte te komen kan ik wel begrijpen als AX al 15 leden heeft

notabene omdat Snow in 2 kampen was... :D
was naar eigen zeggen de oost-kant en de west-kant
 

DeletedUser80918

Guest
Ik zou er serieus op ingegaan zijn als er niet eergisteren door jullie eigen stam was gezegd dat Recruit2Win simpelweg niet mogelijk is in deze fase. Nergens werd gesteld dat het op jullie niet van toepassing was. Nee, het was niet mogelijk. De strijd was immers nog lang niet gestreden. En dat klopte inderdaad. Redelijk hypocriet om dan nu, nog geen 48 uur later, wél met zijn allen te blijven hameren op R2W.
 
Bovenaan