Golden Awards

DeletedUser73911

Guest
Aangezien we toch niet aan het werken zijn op het werk, zal ik ook mijn lijstje eens inzenden :p

Beste speler: Mystery Men, door de vele acties die ze reeds hebben moeten verwerken staan ze toch nog mooi mee te draaien aan de top.
Beste stam: Ima.: Goh jha, ze staan reeds van het begin er vrij goed voor. Tot nog toe voor ons de moeilijkste om simpel dorpjes af te snoepen.
De beste stam speler: Trash Tier Player: Stamgenoot van me, altijd klaar om anderen te helpen met os e.d., zeker handig om in je stam te hebben :p
Het grootste ego: Dark Angeal; Altijd maar vragen of we ermee samen kunnen werken of klagen dat we hem net aanvielen toen ie offline was, maar dan toch eigenlijk niets kunnen :D
Beste leider: Hmm, moeilijke. Ik zou eerder gaan voor iemand van de onbekendere stammen, er springt momenteel niet echt iemand bovenuit lijkt mij.
Slechte leider: MyMyselfAndI: Nogal simpele reden; ik zit hier al 3 dagen dorpjes van zijn stamgenoot af te snoepen die klaarblijkelijk niet online is en ze hebben het niet eens door aangezien er toch geen os komt opdraven...
Meest overschatte stam: Shine: Momenteel lijkt mij dit een samenraapsel van mensen die zich te goed voelden voor andere stammen of liever op het gemakje spelen in plaats van mee te vechten aan een front.
Meest onderschatte stam: ~UF~: Pas opgericht, doet het niet al te slecht en hoor je nog niets van. Wie weet een toekomstige tegenstander.
Meest overschatte speler: ChopChop: Iedereen lijkt hen maar te prijzen, maar eigenlijk geraken ze zonder hulp van stamgenoten/internen niet zo heel veel verder op het eerste zicht...
Meest onderschatte speler: ipaddos: Voor niet mee te draaien met de "bekende pro's", staat hij best zijn mannetje in de moeilijkere tijden van deze wereld; apprecieer hen wel ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mystery Men, ipaddos, Trash Tier Player, Coruscant
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De stabbers onder ons :D
Mooiste speler naam: Is het narcistisch om je eigen naam te zeggen :D
Mooiste stam naam: De Croissantjes. Ik bedoel maar, wie houdt er nu niet van croissantjes :rolleyes:
Het tofste topic: Ik kom niet veel op het forum, dus geen.
Het domste topic: Idem hierboven.
Favoriete forum poster: Idem hierboven.
Minst favoriete forum poster: Idem hierboven.
Dikste wannabe op het forum: Idem hierboven.
Dikste wannabe in het spel: Euhm, ik kan hier een paar kleinere spelers opnoemen die denken dat ze het zijn, maar eigenlijk 3 dagen later weggeëdeld waren. Voor de rest denk ik dat NIETTEDOEN deze plek nog wel zou kunnen krijgen. Maar hey, wie zegt dat het slecht is om een wannabe te zijn als je ook effectief kan spelen :rolleyes:
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik ben best nog wel benieuwd naar hoe Mystery Men het gaat doen met deze huidige liggingen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Geen enkele. Ik ben van mening dat de winnende stam nog niet bestaat.
Mooiste profiel foto van spelers: Coruscant.
Mooiste profiel foto van stammen: Imagination.
Grootste blunder: Het door ons recruteren van Elbron :D
Mooiste actie van de wereld: Het ontstaan van mijn account. Oke nee :D. Er is nog niets noemenswaardig gebeurd vind ik zelf.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Zal dan niet lang meer bestaan met jou aan het roer.

Of ze gaan er allemaal aan of je interned ze allemaal als boostdorp :eek:
 

DeletedUser73636

Guest
Waarom prijst iedereen Mystery man voor "verschillende acties tegen hem" terwijl hij nog niets tegen hem gehad heeft :eek:.
Top speler daar niet van maar word de hemel ingeprezen (op deze wereld) voor geen rede.

Besides: zijn laatste acties met betrekking tot de stam Pap. zullen we maar ten midden laten zeker :engel:.
 
Reactiescore
310
Dikste wannabe in het spel: Euhm, ik kan hier een paar kleinere spelers opnoemen die denken dat ze het zijn, maar eigenlijk 3 dagen later weggeëdeld waren. Voor de rest denk ik dat NIETTEDOEN deze plek nog wel zou kunnen krijgen. Maar hey, wie zegt dat het slecht is om een wannabe te zijn als je ook effectief kan spelen :rolleyes:
.

wie de fuck ben jij dan o_O
 

DeletedUser80044

Guest
Vind het komisch dat wij als dikste wannabe worden gezien door een van de noob leiders

Maarja wie ben ik
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412

DeletedUser25862

Guest
Beste speler: Moeilijk in te schatten, aangezien geen enkel van de spelers op de echte topposities al veel te verduren hebben gehad, op Mystery Men na. Aangezien The American Sniper dorpenwinst boekt op dat account wil ik hun hiervoor nomineren.
Beste stam: Zoals zowat iedereen hier moet ook ik Ima. neerzetten. Er lijken me niet meteen zwakke schakels in die stam te zitten. Ervaring en skills in overvloed.
De beste stam speler: Dit kan je alleen écht beoordelen wanneer je bij iemand in de stam zit. Vandaar kies ik voor Kusm. Bieden graag hun ondersteuning aan, draaien VV's en kan in mijn ervaring steeds op gerekend worden.
Het grootste ego: Chop Chop als ik daar soms pm's van lees, zelf nooit mee gesproken ingame. Niks mis mee natuurlijk.
Beste leider: Eigenlijk analoog aan beste stamspeler, maar om iemand uit een andere stam te kiezen: Under The Stairs. Bonken lijkt me vlotjes te draaien met alle neuzen in dezelfde richting.
Slechte leider: Ik wou de leiding van ~UF~ aanduiden, aangezien die het blijkbaar goed vonden dat Axfire gekata'd werd. Aangezien Shumway op hun profiel als leider staat maar deze nu in Res zit kan ik hier geen spelersnaam op plakken.
Meest overschatte stam: Ima., simpelweg omdat ze zo hoog ingeschat worden. De wereld moet nog gespeeld worden voor ze gewonnen is.
Meest onderschatte stam: Shine. Het is zeker zo dat we absoluut nog niet bewezen hebben dat we de huidige nummer 1 positie zouden verdienen. Ik krijg echter de indruk dat de stam wel héél laag wordt ingeschat. Als ik het front Shine-Bonken zo bekijk en zie wat er op Melzar wordt gewonnen door Shine vergeleken met wat er op Kevinknip wordt gewonnen door Bonken dan doen we het helemaal zo slecht niet.
Meest overschatte speler: Mystery Men, spreekt voor zich denk ik. Staat hier in vele lijstjes nummer 1 maar het account heeft toch wel al wat dorpenverlies geleden. Aan hun om het tegendeel te bewijzen.
Meest onderschatte speler: Moeilijk om te zeggen. Aangezien ik ze bij het vorige niet heb vermeld ga ik hier de spelers van Inf. vermelden. Al wat tegenslag gehad, maar ze staan er toch nog steeds en lijken weinig tot niet meer in de discussies voor te komen hier.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kusm, Denissen, Kevinknip, Coruscant...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: Chicago Blackhawks
Mooiste stam naam: Circumsized Dicktionary
Het tofste topic: Rate de speler als die begonnen wordt ;)
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Johnny English
Minst favoriete forum poster: Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: idem
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Johnny English, nog enorm veel groeimarge.
Meest belovende stam voor de toekomst: Benieuwd wat Res in de toekomst gaat presteren. Als ze ~UF~ kunnen wegspelen belooft dat wel wat lijkt me.
Mooiste profiel foto van spelers: Coruscant
Mooiste profiel foto van stammen: Imagine.
Grootste blunder: Vergeten rammen te sturen bij je trein, denken dat de laatste 3 edels gesniped zijn (Waren dus gewoon doodgelopen omdat de muur nog 20 was). Vervolgens 3 nieuwe edels splitten, waarna het dorp al met 2 van de 3 gesplitte edels werd overgenomen
==> 1/3 clear kwijt. Geen grote gevolgen, wel gewoon dom.

Mooiste actie van de wereld: T.A.S & Ima. op Mystery Men
 

DeletedUser73636

Guest
Beste speler: Moeilijk in te schatten, aangezien geen enkel van de spelers op de echte topposities al veel te verduren hebben gehad, op Mystery Men na. Aangezien The American Sniper dorpenwinst boekt op dat account wil ik hun hiervoor nomineren.
Beste stam: Zoals zowat iedereen hier moet ook ik Ima. neerzetten. Er lijken me niet meteen zwakke schakels in die stam te zitten. Ervaring en skills in overvloed.
De beste stam speler: Dit kan je alleen écht beoordelen wanneer je bij iemand in de stam zit. Vandaar kies ik voor Kusm. Bieden graag hun ondersteuning aan, draaien VV's en kan in mijn ervaring steeds op gerekend worden.
Het grootste ego: Chop Chop als ik daar soms pm's van lees, zelf nooit mee gesproken ingame. Niks mis mee natuurlijk.
Beste leider: Eigenlijk analoog aan beste stamspeler, maar om iemand uit een andere stam te kiezen: Under The Stairs. Bonken lijkt me vlotjes te draaien met alle neuzen in dezelfde richting.
Slechte leider: Ik wou de leiding van ~UF~ aanduiden, aangezien die het blijkbaar goed vonden dat Axfire gekata'd werd. Aangezien Shumway op hun profiel als leider staat maar deze nu in Res zit kan ik hier geen spelersnaam op plakken.
Meest overschatte stam: Ima., simpelweg omdat ze zo hoog ingeschat worden. De wereld moet nog gespeeld worden voor ze gewonnen is.
Meest onderschatte stam: Shine. Het is zeker zo dat we absoluut nog niet bewezen hebben dat we de huidige nummer 1 positie zouden verdienen. Ik krijg echter de indruk dat de stam wel héél laag wordt ingeschat. Als ik het front Shine-Bonken zo bekijk en zie wat er op Melzar wordt gewonnen door Shine vergeleken met wat er op Kevinknip wordt gewonnen door Bonken dan doen we het helemaal zo slecht niet.
Meest overschatte speler: Mystery Men, spreekt voor zich denk ik. Staat hier in vele lijstjes nummer 1 maar het account heeft toch wel al wat dorpenverlies geleden. Aan hun om het tegendeel te bewijzen.
Meest onderschatte speler: Moeilijk om te zeggen. Aangezien ik ze bij het vorige niet heb vermeld ga ik hier de spelers van Inf. vermelden. Al wat tegenslag gehad, maar ze staan er toch nog steeds en lijken weinig tot niet meer in de discussies voor te komen hier.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kusm, Denissen, Kevinknip, Coruscant...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam:
Chicago Blackhawks
Mooiste stam naam: Circumsized Dicktionary
Het tofste topic: Rate de speler als die begonnen wordt ;)
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Johnny English
Minst favoriete forum poster: Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: idem
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Johnny English, nog enorm veel groeimarge.
Meest belovende stam voor de toekomst: Benieuwd wat Res in de toekomst gaat presteren. Als ze ~UF~ kunnen wegspelen belooft dat wel wat lijkt me.
Mooiste profiel foto van spelers: Coruscant
Mooiste profiel foto van stammen: Imagine.
Grootste blunder: Vergeten rammen te sturen bij je trein, denken dat de laatste 3 edels gesniped zijn (Waren dus gewoon doodgelopen omdat de muur nog 20 was). Vervolgens 3 nieuwe edels splitten, waarna het dorp al met 2 van de 3 gesplitte edels werd overgenomen
==> 1/3 clear kwijt. Geen grote gevolgen, wel gewoon dom.

Mooiste actie van de wereld: T.A.S & Ima. op Mystery Men

Dankje voor je nominatie!
 
Reactiescore
1.478
Slechte leider: Ik wou de leiding van ~UF~ aanduiden, aangezien die het blijkbaar goed vonden dat Axfire gekata'd werd. Aangezien Shumway op hun profiel als leider staat maar deze nu in Res zit kan ik hier geen spelersnaam op plakken.
Dan weet je dus zeker wie de slechtste leider is. ;)
 

DeletedUser80044

Guest
Beste speler: The American Sniper en Coruscant, Beide teams hebben zich alweer bewezen op w65 en beschikken over het meeste kwaliteit in mijn ogen
Beste stam: Ima. kwalitatief gezien voor hoever ik het kan zien is imagination de beste stam wij hebben ons defensief en aanvallend al een aantal keren bewezen.
De beste stam speler: Discovered By Accident. hiervoor wil ik Jonah toch wel de beste stam speler noemen {ik had mezelf willen noemen mja dat is dan ook weer zo overdreven :#}
Het grootste ego: Kevin {ik}
Beste leider: . dit laat ik open, ik kan het account NIETTEDOEN wel nomineren maar ik heb geen idee hoe de andere stammen worden geleid of iets over hun leiders.
Slechte leider: Idem als hierboven.
Meest overschatte stam: Inf. lijkt mij vrij duidelijk waarom ik dit vind.
Meest onderschatte stam: Bonken, aangezien zij leuk door 'bonken' en naar een tegenslag zichzelf mooi herpakken ook het Stamgevoel in de stam is zeer hoog
Meest overschatte speler: Mystery Men naar een kleine massa van IMA heeft hij toch wel een redelijk aantal dodge fouten gemaakt waardoor NTD uiteindelijk op 80/90k AVVD kwam
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben een allermans vriend dus voor mij boeit het niet zo heel veel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die denken dat ze een IK IK IK mentaliteit moeten hebben.
Mooiste speler naam: Too Hot For This Planet, ja een inf speler hoe gek het ook klinkt
Mooiste stam naam: Imagination
Het tofste topic: Spotprenten
Het domste topic: De rest
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Losing our Religion
Meest belovende speler voor de toekomst: The American Sniper
Meest belovende stam voor de toekomst: Imagination
Mooiste profiel foto van spelers: Alexandria Morgan, lekker wijf als pf
Mooiste profiel foto van stammen: ima.
Grootste blunder:
Vlag wijzigen in een dorp waar je munten slaat met vb -.-
Mooiste actie van de wereld: INF die denkt een massa te doen op IMA. en dit totaaaaaaal mislukt.




Let niet op de spelfouten:#
 
Bovenaan