Golden Awards

DeletedUser78334

Guest
Tijd om ook is een lijstje te maken!

Sommige zaken zijn gebasseerd op stats, dus kan zijn dat ik er naast zit. Dan mag je me altijd verbeteren.
Heb verder ook geprobeerd om zeker niet alleen stamgenoten te vernoemen.

Beste speler:
Kusm en Axfire. Kusm heeft aanvallend al het meeste resultaten geboekt: zowel al Melzar al op Inf waren zijn aanvallen meer dan geslaagd. Axfire heeft in het begin van de wereld met een offensieve speelstijl een paar stammetjes rond hem heel snel weggewerkt en groeit al wekenlang aan een stuk heel stevig. Voor mij zijn dit een verdiende rang 1 & rang 2. Ook wil ik qua aanvallende successen: Tas & Chop Chop vernoemen. Tas heeft een mooi resultaat geboekt op MM, wat ik niet echt zag aankomen. Chapeau!
Beste stam:
Ima is in mijn ogen de beste stam. Hebben een heel mooi stamcluster, zijn al sinds het begin van de wereld een stabiele stam en hebben nog niet echt 1 van hun belangrijke spelers verloren. Verder hebben de meeste spelers al wereld gewonnen, dus zijn die teams wel klaar voor mid & endgame.
De beste stam speler:
Kevinknip: dit account krijgt de meeste incomings van de stam, maar dat houdt hun niet tegen om altijd te helpen waar nodig & hier en daar een VV te pakken. Goeie activiteit daar en veelbelovend account! Als ik van de andere stammen iemand moet kiezen, lijkt NietTeDoen ook veel voor zijn stam te doen. Het lijkt erop dat hij geen problemen heeft met zijn eigen groei even On Hold te zetten, om andere accounts te helpen.
Het grootste ego: /
Beste leider:
Leiders van Ima om bovenstaande redenen. Ook vind ik dat Axfire zijn Res stilaan vorm begint aan te nemen met de recruits Reduce & Shumway. Benieuwd hoe ze het nu gaan aanpakken.
Slechte leider:
Leiding van Inf: Elbron recruiten was niet bepaald jullie slimste zet, vervolgens denk ik dat ze sommige accounts ook meer moeten bijsturen qua groei.
Meest overschatte stam:
Hmm das een moeilijke. Geen van de 5 topstammen wordt echt overschat denk ik. Dus nomineer ik hier maar de Booster Boys, voor een stam die rang 7/8 stond, zijn ze toch wel heel snel weggespeeld.
Meest onderschatte stam:
Res, kan nog voor verrassingen zorgen denk ik
Meest overschatte speler:
Mystery Men, een eigen stam kan leuk zijn voor een weekje maar je had veel meer kunnen bereiken als je het anders had aangepakt.
Meest onderschatte speler:
The White Lotus: speler waarvan je niet zoveel hoort, maar groeit al van het begin op een stabiel tempo en wint wekelijks wat plaatsjes in de ranking. Hebben nu ook het plek aan het front gevonden tussen Coru & NietTeDoen & volgens mij gaan ze Inf daar op een mooie wijze wegspelen :D
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Mijn huidige stamgenoten & alle spelers die niet vies zijn van gewoon aan te vallen: niet te veel akkoordjes sluiten, maar gewoon je clears erop knallen & edelen!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The Unknown & Too hot for this planet, jullie ODA is wel absurd laag.
Mooiste speler naam:
Koos Stamloos
Mooiste stam naam:
A Silver Lining
Het tofste topic:
Golden Awards & Spotprentjes
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
The American Sniper, kort en krachtig. Houd ik van!
Minst favoriete forum poster:
Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst:
NietTeDoen, volgens mij gaan deze jongens deze week 50 edels uit hun mouw schudden & een dikke massa doen!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Shine! Let’s do it
Mooiste profiel foto van spelers:
AlmaIsLoveAlmaIsLife, wie houdt nu niet van die lekkere Alma frietjes?
Mooiste profiel foto van stammen:
Res
Grootste blunder:
Lekker lang slapen & een dorp verliezen om 8u aan een kleine speler
Mooiste actie van de wereld:
Ik vind dat de topstammen momenteel al ‘fair’ hebben gespeeld. Hier en daar zijn er wat praktijken die er lichtjes over zijn, maar er is nog niks waarvan ik denk: ‘dat kan echt niet’. Hopelijk bljift het zo
 

DeletedUser79783

Guest
Ik dacht laat ik het ook eens proberen ;)



Beste speler:
Niettedoen, men oog viel hier de eerste dag al op maar dat kwam ook door de naam;) maar ben ze aardig gevolgd en vind dat ze uitstekende groei hebben en een mooi cluster vanuit ze door kunnen tot zeker een top account.
Beste stam: Ima, zoals bijna iedereen ik vind dit omdat ze een stam zijn die begonnen zijn met een goede opzet waardoor er weinig veranderingen zijn gebeurt binnen deze stam.
De beste stam speler: deze is moeilijk voor spelers buiten je stam vandaar mijn keuze naar Vageta78 en TheMenWithNoName beide niet vies van vv en planning aardige kerels om mee te spelen helpen je waar nodig.
Het grootste ego: Deathblow, begin van de wereld wou ik een samenwerking met deze speler alleen werd ik naar de rim verwezen omdat hij groter was;)
Beste leider: moeilijk te zeggen ik denk dat de leiding van ons zeker goed zit en de leiding van Ima. touwtjes goed in handen en geen rare dingen binnen de stam wat naar buiten gekomen is.
Slechte leider: Leiding van Shine uit het niets onstaan, in mijn ogen een R2W stam. maar laat ze het tegendeel bewijzen;)
Meest overschatte stam: Shine (R2W)
Meest onderschatte stam: Inf, na alle moeilijke dingen te hebben gehad blijven ze toch goed doorgaan en zit er nog perspectief in.
Meest overschatte speler: Mystery Men, harde groeier met een mooi cluster alleen de verkeerde keuzes gemaakt waardoor hij nu in het nou zit met ima aan de eene kant en Bonken aan de andere kant.
Meest onderschatte speler: siegebarst, in mijn ogen zijn het zeer goede spelers alleen hebben ze vanaf het begin al klem gelegen tegen andere grote spelers
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: alle leden van Bonken uiteraard en Zquirell, American sniper
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Deathblow, Kevinknip
Mooiste speler naam: almalslovealmalslife
Mooiste stam naam: Unfriended
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmt
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Meest belovende speler voor de toekomst:
ChopChop, liggen mooi met een mooi toekomst perspectief. en natuurlijk uitstekende spelers.
Meest belovende stam voor de toekomst: Bonken, wij bonken iedereen aan de kant;)
Mooiste profiel foto van spelers: Axfire
Mooiste profiel foto van stammen: Dna
Grootste blunder: je clear worden gesloopt in de nb net een dag voor een massa :)
Mooiste actie van de wereld: een mooie stamactie wat zijn vruchten zeker heeft afgeworpen op zowel daethblow als het voormalige pap.

ps: dit was men eerste keer kijk niet te nauwkeurig;)
 
Reactiescore
853
Zie hierboven een paar keer Mystery Men als meest overschatte speler voorbij komen. Persoonlijk vind ik dit zeer opmerkelijk gezien het een account is waar al tijden ophef over is (en waarvan ik weet dat het al een tijdje aanvallen krijgt), maar wel een account dat nog steeds keurig overeind staat.

Tevens is het een keuze geweest voor zover ik weet om niet een van de "top" stammen te joinen, dus beetje raar dat er dan gesproken wordt over verkeerde keuzes. Iemand die hier dieper op in wil gaan?
 

DeletedUser73636

Guest
Zie hierboven een paar keer Mystery Men als meest overschatte speler voorbij komen. Persoonlijk vind ik dit zeer opmerkelijk gezien het een account is waar al tijden ophef over is (en waarvan ik weet dat het al een tijdje aanvallen krijgt), maar wel een account dat nog steeds keurig overeind staat.

Tevens is het een keuze geweest voor zover ik weet om niet een van de "top" stammen te joinen, dus beetje raar dat er dan gesproken wordt over verkeerde keuzes. Iemand die hier dieper op in wil gaan?

Is een uitstekende speler hoor, dat zal niemand ontkennen. Hij is de meest irritante speler van de wereld, dat zal ook niemand ontkennen. De reden dat mensen hem overschat vinden is omdat hij full off speelt omdat hij elke speler of elke stam die wat kleiner zijn en minder ervaring hebben aanspreekt om hem def te sturen of voor hem voor te edelen zodat hij het spel kan blijven spelen. Zonder die slaafjes die, voor een of andere onbegrijpelijke reden hem helpen, had mystery al lang weggeweest. Vandaar "overschatte speler".
 
Reactiescore
853
Is een uitstekende speler hoor, dat zal niemand ontkennen. Hij is de meest irritante speler van de wereld, dat zal ook niemand ontkennen. De reden dat mensen hem overschat vinden is omdat hij full off speelt omdat hij elke speler of elke stam die wat kleiner zijn en minder ervaring hebben aanspreekt om hem def te sturen of voor hem voor te edelen zodat hij het spel kan blijven spelen. Zonder die slaafjes die, voor een of andere onbegrijpelijke reden hem helpen, had mystery al lang weggeweest. Vandaar "overschatte speler".
Dan heb ik toch echt een andere definitie van overschat, "een te hoge dunk hebben van". In mijn ogen zou dat dan juist een account moeten zijn dat juist niet goed is? Wat is trouwens het verschil tussen MM die samenwerkt met kleine spelers, en een Under the Stairs die zijn stam heeft? Ben jij dan ook overschat omdat je zonder je stam waarschijnlijk door een van je stamgenoten geedeld zou zijn?
 

DeletedUser73636

Guest
Dan heb ik toch echt een andere definitie van overschat, "een te hoge dunk hebben van". In mijn ogen zou dat dan juist een account moeten zijn dat juist niet goed is? Wat is trouwens het verschil tussen MM die samenwerkt met kleine spelers, en een Under the Stairs die zijn stam heeft? Ben jij dan ook overschat omdat je zonder je stam waarschijnlijk door een van je stamgenoten geedeld zou zijn?

Lijkt me toch een duidelijk verschil tussen spelers die in een stam zitten waardoor ze elkaar helpen en spelers die te eigenwijs zijn om in een stam te zitten en dan maar de halve wereld op trommelen om voor hem te deffen.

Er zijn nog andere zaken hoor, nap afsluiten met de vroegere leider van de stam Pap. Maar dan wel al zen stamgenoten wegedelen, terwijl diezelfde leider zijn stam dan niet helpt.

Er zijn nog wel wat andere zaken die, buiten het samenwerken met rimstammen, die mystery men de overschatte speler maken.

Nota bene: MM heeft ook nog alrijd geen echte dubbel front massa gehad ondanks zijn 2 fronten. Hij kan iedereen zijn ongelijk geven als hij opeens als een god speelt. + ik heb hem niet de meest overschatte speler genoemd btw :).

Prettige nacht!
 
Reactiescore
853
Lijkt me toch een duidelijk verschil tussen spelers die in een stam zitten waardoor ze elkaar helpen en spelers die te eigenwijs zijn om in een stam te zitten en dan maar de halve wereld op trommelen om voor hem te deffen.
Heb je hier bewijzen van dan? Als hij gewoon een leger met defsletten heeft is dat toch niet zoveel anders dan een stam hebben? Dat hij eigenwijs is vind ik ook nogal wat, wellicht toont dat aan dat hij de huidige stammen niet goed genoeg acht? Tot dusverre lijkt het prima te werken..

Er zijn nog andere zaken hoor, nap afsluiten met de vroegere leider van de stam Pap. Maar dan wel al zen stamgenoten wegedelen, terwijl diezelfde leider zijn stam dan niet helpt.
Een NAP is tussen twee kanten, als hij een NAP met een speler in een stam afsluit betekent dat nooit dat hij de rest van die stam niet mag aanvallen. Dit is tactisch slim gespeeld en heeft zeker niets te maken met een overschatte speler, dit zou hem eerder onderschat maken.

Er zijn nog wel wat andere zaken die, buiten het samenwerken met rimstammen, die mystery men de overschatte speler maken.
Zoals? Tevens zou je dan ook moeten stellen dat vrijwel iedere stam in de afgelopen werelden zwaar overschat is gezien de meesten samenwerken/samenwerkten met rimstammen?

+ ik heb hem niet de meest overschatte speler genoemd btw :).
Zonder die slaafjes die, voor een of andere onbegrijpelijke reden hem helpen, had mystery al lang weggeweest. Vandaar "overschatte speler".
Precies.
 
Reactiescore
1.363
Heb je hier bewijzen van dan? Als hij gewoon een leger met defsletten heeft is dat toch niet zoveel anders dan een stam hebben? Dat hij eigenwijs is vind ik ook nogal wat, wellicht toont dat aan dat hij de huidige stammen niet goed genoeg acht? Tot dusverre lijkt het prima te werken..


Een NAP is tussen twee kanten, als hij een NAP met een speler in een stam afsluit betekent dat nooit dat hij de rest van die stam niet mag aanvallen. Dit is tactisch slim gespeeld en heeft zeker niets te maken met een overschatte speler, dit zou hem eerder onderschat maken.


Zoals? Tevens zou je dan ook moeten stellen dat vrijwel iedere stam in de afgelopen werelden zwaar overschat is gezien de meesten samenwerken/samenwerkten met rimstammen?



Precies.
Jerry hijs gewoon n noob :p. Punt uit
 

DeletedUser79415

Guest
Beste speler: The American Sniper en Coruscant, Beide teams hebben zich alweer bewezen op w65 en beschikken over het meeste kwaliteit in mijn ogen
Beste stam: Ima. kwalitatief gezien voor hoever ik het kan zien is imagination de beste stam wij hebben ons defensief en aanvallend al een aantal keren bewezen.
De beste stam speler: Discovered By Accident. hiervoor wil ik Jonah toch wel de beste stam speler noemen {ik had mezelf willen noemen mja dat is dan ook weer zo overdreven :#}
Het grootste ego: Kevin {ik}
Beste leider: . dit laat ik open, ik kan het account NIETTEDOEN wel nomineren maar ik heb geen idee hoe de andere stammen worden geleid of iets over hun leiders.
Slechte leider: Idem als hierboven.
Meest overschatte stam: Inf. lijkt mij vrij duidelijk waarom ik dit vind.
Meest onderschatte stam: Bonken, aangezien zij leuk door 'bonken' en naar een tegenslag zichzelf mooi herpakken ook het Stamgevoel in de stam is zeer hoog
Meest overschatte speler: Mystery Men naar een kleine massa van IMA heeft hij toch wel een redelijk aantal dodge fouten gemaakt waardoor NTD uiteindelijk op 80/90k AVVD kwam
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben een allermans vriend dus voor mij boeit het niet zo heel veel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die denken dat ze een IK IK IK mentaliteit moeten hebben.
Mooiste speler naam: Too Hot For This Planet, ja een inf speler hoe gek het ook klinkt
Mooiste stam naam: Imagination
Het tofste topic: Spotprenten
Het domste topic: De rest
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Losing our Religion
Meest belovende speler voor de toekomst: The American Sniper
Meest belovende stam voor de toekomst: Imagination
Mooiste profiel foto van spelers: Alexandria Morgan, lekker wijf als pf
Mooiste profiel foto van stammen: ima.
Grootste blunder:
Vlag wijzigen in een dorp waar je munten slaat met vb -.-
Mooiste actie van de wereld: INF die denkt een massa te doen op IMA. en dit totaaaaaaal mislukt.




Let niet op de spelfouten:#


bedankt voor je benoeming <3

J
 

DeletedUser79415

Guest
Beste speler: The American Sniper. Hebben zich al laten zien tegen een van de sterkste teams van de wereld, zijn super actief en hebben zich met hetzelfde team op W60 al eerder bewezen dit spelletje goed te beheersen.
Beste stam: Ima. Naar mijn inziens hebben zij in potentie het beste stamcluster en de sterkste teams van de wereld. Voor de rest nog geen leden volledig aan de vijand verloren ofzo wat in andere stammen wel het geval is.
De beste stam speler: Discovered by Accident. Waren al VV toppertjes op W60 en gaan daar hier vrolijk mee door. Voor buiten de stam zou ik Johhny English willen benoemen omdat zij volgens mij ook wel veel voor de stam doen.
Het grootste ego: NIETTEDOEN Hun ego is echt niet te doen.
Beste leider: Te vroeg om dit goed te beoordelen. Elke leider die de wereldafspraken heeft ondertekend en voor een eerlijke wereld is, is in mijn ogen een goede leider.
Slechte leider: Leider van CV. Als je als leider je VV afgeeft aan de stam waar je stammies verlies onder lijden ben je in mijn ogen echt een bizar slechte leider.
Meest overschatte stam: Inf. Lijkt me op eerste gezicht niet echt sterke stam en meer als een bij elkaar gerecruit zootje. De leiding oogt ook niet erg sterk anders verlaten je top 3 spelers ook niet naar Shine :p Niet bepaald sterk stamcluster, ook ziet het eruit dat de stam heel erg bg2win gaat spelen als geruchten over naast de samenwerking met Res ook samenwerking zal aan gaan met Shine.
Meest onderschatte stam: Nog geen stam die in mijn ogen er bovenuit springt.
Meest overschatte speler: Tot zover zou ik zeggen Mystery Men omdat ik daar meer van verwacht had. Deze plek zal in mijn eventuele volgende lijstje denk ik wel naar iemand anders gaan.
Meest onderschatte speler: Fearless Man. Draaien best leuk mee en pakken regelmatig dorpen. Ik kende ze nog niet en tot dusver presteren ze boven mijn verwachtingen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mystery Men omdat ik graag weer met ze in de stam wil zetten. Ook met alle huidige spelers van Ima. Voor de rest mogen alle gezellige mensen van deze wereld die hun best doen voor de stam ook bij mij erin zitten:engel:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Losing Our Religion en Bad Attitude.
Mooiste speler naam: Cerrilius Fidelli
Mooiste stam naam:
A Silver Lining
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd
Favoriete forum poster:
Springt niemand echt bovenuit op dit forum.
Minst favoriete forum poster: Creativity for a Gift en Too Hot For This Planet
Dikste wannabe op het forum: Kechvin
maar love you xxx
Dikste wannabe in het spel: Johhny English
Meest belovende speler voor de toekomst
: Sardir heeft wel interessante ligging.
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat Shine toch best veel zal gaan laten zien. Meer dan sommige mensen denken.
Mooiste profiel foto van spelers: Too Hot For This Planet
Mooiste profiel foto van stammen: Imagination.
Grootste blunder:
Overgehaald worden om deze wereld te spelen terwijl ik wou stoppen.
Mooiste actie van de wereld: Gap/BG actie van Res en Inf samen op Ima.


Bedankt voor de benoeming !
<3

J
 

DeletedUser79415

Guest
Beste speler: The American Sniper & Coruscant.
Coruscant die blijkbaar finaal aangevallen wordt van alle kanten maar toch zijn mannetje staat. Grootspraak vanuit verschillende personen dat Coruscant een kopje kleiner gemaakt zou worden, toch staan ze nog steeds als vierde op de ranglijst.
The American Sniper die blijkbaar even een opstapje nodig had (misschien wel tijdgebrek), maar nu toch aardig doorknalt.
Beste stam: Ima & Shine. Moet nog blijken welk van de twee op den duur stabieler blijft. Zelf gok ik Ima aangezien dat een pre-made is, wat vaak helpt :p
De beste stam speler: hier zet ik sowieso DBA(discovered by accident) neer die letterlijk elke vv pakt wanneer hij even tijd heeft. Voor de rest zou ik hier elke speler neerzetten die wanneer het kan een vv pakt en denkt in stam-belang.
Het grootste ego: heb hier weinig weet van alleen ga hier Mystery Men neer zetten. Dit is gebaseerd op het feit dat hij een stam met al zijn slaafjes verkiest boven een andere "normale" stam. Denk puur uit eigen belang, edelt ook langzaam de beste mannetjes op.
Beste leider: komen we in een later lijstje op terug. Ben nog benieuwd wie alles stabiel en strak bij elkaar kan houden.
Slechte leider: het is eigenlijk vanaf het begin Ima, Bonken & Inf geweest. Inf heeft het een en ander aan steken laten vallen en wist zijn leden niet tevreden te houden, bleek. Ik zal hier dan ook de leiding van Inf neer zetten.
Meest overschatte stam: denk dat er momenteel weinig stammen worden overschat. Wereld gaat nog veel veranderen in verloop van de tijd.
Meest onderschatte stam: hier idem, zal niet veel onderschat worden. Hoop dat er nog een leuke rim-stam opstaat die het lastig gaat maken voor de "topstammen".
Meest overschatte speler: Axfire. Niet hatelijk bedoeld maar deze speler heeft niet per definitie de eerste plek verdiend denk ik. Lijkt erop dat dit account enkel op spelers basht en ze daarna rustig opedelt omdat de deff erdoorheen is en zij een te grote voorsprong hebben. Denk niet dat dit team/account nog veel tegenslagen heeft gehad. Ben dan ook benieuwd hoe zij het gaan doen wanneer zij eens front krijgen met een waardige tegenstander.
Meest onderschatte speler: The White Lotus. Hier zitten prima spelers op die al langer samen spelen als team. Begonnen wat traag maar schieten nu toch redelijk omhoog. Hoop ook dat zij zich binnenkort eens laten zien aan het front.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Johny English, Chicago Blackhawks.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kan mij over het algemeen wel over dingen heen zetten, zou dus met iedereen samen kunnen spelen ;)
Mooiste speler naam: aapjeklapklap
Mooiste stam naam: Verconquer De Wereld
Het tofste topic: GA lijstjes
Het domste topic: stabtopics. Gooi dit lekker bij top/flop spelers en noem desbetreffende persoon flop omdat : en dan je argument/bewijsjes. Zijn geen hele topics voor nodig.
Favoriete forum poster: kan de posts van Johny English wel waarden.
Minst favoriete forum poster: ben geen hater, waarder verschillende standpunten en iedereen mag posten wat die wil zonder dat ik diegene als minder favoriete/wannabe forumposter afschilder.
Dikste wannabe op het forum: zie bovenstaand
Dikste wannabe in het spel: spelers die tegenstanders gaan contacten om ze zwart te maken en te bestempelen als noob.
Meest belovende speler voor de toekomst: The American Sniper
Meest belovende stam voor de toekomst: Ima
Mooiste profiel foto van spelers: vind het idee van The Unkown en xTiibooz wel iets hebben :p
Mooiste profiel foto van stammen: IMA
Grootste blunder: uitspraken op het af doen die ik niet kon onderbouwen. Werd van alle kanten aangevlogen, had ik niet verwacht. Les geleerd, volgende keer beter :)
Mooiste actie van de wereld: tot nog toe de aanval op Mystery Men? Weinig echt groots nog.


Bedankt voor je benoeming <33

J
 

DeletedUser79415

Guest
Beste mensen, hier mijn lijstje veel lees plezier :)


Beste speler: Pfff, blijft altijd lastig wie ik hier moet neerzetten... veel leuke spelers maar de beste? hmmm ik denk dat ik voor 4 mensen gaan die voor mij tot nu toe de beste zijn. : Coruscant , mystery men , The American Sniper en The White Lotus . allemaal kennen ze het spel (meerdere) wereld winst(en) en ivm verleden weet ik dat het stuk voor stuk toppers zijn.


Beste stam: In mijn ogen is stam Ima. het beste. no explain needed.


De beste stam speler: Voor wat ik zie denk ik dat ik The White Lotus ga nomineren voor dit plekje op dit moment van schrijven zie ik dat dit account veel doet voor de spelers waar mogelijk, off plannen doen ze lekker mee, deff sturen gaat lekker . ja wat wil je nog meer een account die lekker mee doet is een goed stam speler, ook NIETTEDOEN is echt NIETTEDOEN wat sommige lui daar DOEN.


Het grootste ego: Ruben van NTD <3


Beste leider: Iedereen in een leiding positie verdiend respect.


Slechte leider: Zie boven.


Meest overschatte stam: ----


Meest onderschatte stam: ----


Meest overschatte speler: MM, zin om te fronten :D.


Meest onderschatte speler:----


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: sowieso bijna heel Ima. (niet eens iedereen genoodzaakt) , Devillance , mystery men , aapjeklapklap , haico5 , Romance is Dead.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: RudyNiet en Jabroni


Mooiste speler naam: Eat Sleep Farm Repeat


Mooiste stam naam: Imagination (Ima.)


Het tofste topic: Golden Awards.


Het domste topic: ----


Favoriete forum poster: alleen door de naam al kechvin.


Minst favoriete forum poster: ----


Dikste wannabe op het forum: ----


Dikste wannabe in het spel: Jabroni


Meest belovende speler voor de toekomst: The White Lotus (dont let me down 4 this..)


Meest belovende stam voor de toekomst: Ima.


Mooiste profiel foto van spelers: Mysterious Individual.


Mooiste profiel foto van stammen: Ima. en DNA


Grootste blunder: vlag tijdens verdubbelaar verwisselen.


Mooiste actie van de wereld: DBA naar Ima. <3

bij deze mijn lijstje, kort maar krachtig denk ik zo..
Kusjes en knuffeltjes Jonah <3
 

DeletedUser73927

Guest
Je bent Conq vergeten als meest onderschatte stam, dat is toch duidelijk wereldwinst materiaal!
 
Bovenaan