Golden Awards

Reactiescore
1.278
Reactiescore
195
Beste speler: Coruscant, stats & het adembenemende profiel spreken voor zich, ligging van account bied ook veel mogelijkheden zoals nog andere accounts, maar deze steekt er toch bovenuit.
Beste stam: Inf. Voor een " samen gerekruteerd zooitje " zoals sommige de stam omschrijven blijven we toch wel in de top meedraaien als core stam, ook na het verlaten van enkele "grote" spelers blijven we succes boeken.
De beste stam speler: Trash Tier Player, meeste tegenstanders verslagen als ondersteuner dus kan niet anders dan hen hiervoor aan te wijzen, spelen ook toffe gozers op.
Het grootste ego: één bepaalde CO van het account Runeskater sinds deze persoon overgestapt is naar NTTD heeft zijn ego een flinke boost gekregen.
Beste leider: Cerillius Fidelli, houdt te stam sinds dag 1 goed draaiende.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Shine, ze staan top 1 maar dit enkel door het toetreden van enkele spelers van inf. zonder dit gebeuren zouden ze niet eens in de top meedraaien we zijn benieuwd wat ze zouden voorstellen zonder deze spelers, of waar ze nu zouden staan.
Meest onderschatte stam: Inf, met dezelfde reden die ik hierboven aangaf.
Meest overschatte speler: The man with no name, in het begin waren we van mening dat het goede spelers waren maar na de pm's richting een lid van onze stam is deze indruk toch fameus veranderd.
Meest onderschatte speler: Wij onderschatten niemand.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De huidige stam inf. samen met wat oude maatjes, Devillance, De Rijdende Rechter,...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wij weerhouden ons niet om een stam al dan niet te joinen moest er een persoon inzitten die we niet mogen, zou een beetje kinderachtig zijn.
Mooiste speler naam: Coruscant StarWars4Life, NIETTEDOEN, ChopChop
Mooiste stam naam: BONKEN (de tag)
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster: The Accountant, één van zijn laatste posts over ons heeft me toch wel doen lachen.
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum: Wij zelf (af en toe kinderachtig doen mag wel eens.)& We Like Hot Chicks.
Dikste wannabe in het spel: Denissen, zijn profielfoto spreekt voor zich, 'wannabe Marokkaan'
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Mooiste profiel foto van spelers: Coruscant, NIETTEDOEN, Axfire
Mooiste profiel foto van stammen: IMA,
Grootste blunder: De stam -BB- die barbarendorpen edelt in het cluster van The Unknown om te proberen clusterfucken. Eigenlijk edelen ze al sinds dag 1 fulltime bb dorpen.
Mooiste actie van de wereld: Die moet nog komen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
94
Meest overschatte stam: Shine, ze staan top 1 maar dit enkel door het toetreden van enkele spelers van inf. zonder dit gebeuren zouden ze niet eens in de top meedraaien we zijn benieuwd wat ze zouden voorstellen zonder deze spelers, of waar ze nu zouden staan.

Dit geldt ook voor jullie ;) Beetje hypocriet

Dikste wannabe in het spel: Denissen, zijn profielfoto spreekt voor zich, 'wannabe Marokkaan'
Misschien ben ik dat wel
 
Reactiescore
94
Waar wij staan zonder deze spelers? Nog altijd in de top 3 is al bewezen toch en dat zelfs met 1 lid minder :p
Jullie hebben deze drie spelers aangevuld met drie andere spelers en dat ene lid minder is een lid dat jullie meteen hebben laten vallen. o_O

zonder dit gebeuren zouden ze niet eens in de top meedraaien we zijn benieuwd wat ze zouden voorstellen zonder deze spelers, of waar ze nu zouden staan.

Zonder die nieuwe spelers van jullie zou dit ook gewoon voor jullie gelden ;)
 
Reactiescore
1.363
Doe ik ook maar een lijstje :p

Beste speler:

Vindt deze opzich wel moeilijk, want zoveel goeie dingen zijn er niet eens gebeurd.. Waarvan je zegt van: ''WOW DIES GOED!''
Dus dan zet ik er maar Mystery Man neer. Alhoewel ik volledig niet met zijn speel stijl eens ben (overal vriendjes en bg's) Zou hem wel eens wat willen zien presteren zonder al die slaafjes van hem :).

Beste stam:

Voor mij is een beste stam een stam, waarbij je het gevoel hebt dat het echt een stam is met lui die super goed op elkaar ingespeeld zijn en waar je het echte stamgevoel bij hebt. En niet een stam waar alleen goeie spelers inzitten..
Als je een beste stam, puur om spelers kwaliteit zou selecteren, zou ik sws IMA zeggen.
Maar ik ga een beetje ego zijn sorry xd.
Ik ga dan toch voor BONKEN, omdat de meesten van ons al een volle wereld met elkaar gespeeld hebben en elkaar dus door en door kennen + wij doen leuke stam acties :). En heb daar een beetje zo'n familie gevoel bij :D. Dat gevoel heb ik nog niet bij andere stammen gezien tbh..

De beste stam speler:

Daar ga ik vegeta78 neer zetten. Die kerel doet echt alles voor z'n stamleden.. Echt respectwaardig.
Van de andere stammen van zover ik weet, ga ik dan voor Trash Tier player, omdat die veel ods heeft en volgens mij ook wel veel voor z'n stam doet :).

Het grootste ego:

Moet ik denk ik toch het account Johnny English neerzetten denk ik :p.
Zijn opzich wel aardige lui, maar als je ze ergens op aanspreekt (acties bijvoorbeeld), dan krijg je de volle laag terug en dan word je niet blij..

Beste leider: .

Die laat ik open, heb nog geen echte personen gezien van WOW, die verdienen die award..

Slechte leider:

Jutlord van Pap. , eerst alles bij elkaar liegen... Dan nog alle stamdef opeisen voor eigen belang en dan met MM onder 1 hoedje spelen om zn stam te naaien.. Leiders horen niet ego te zijn, maar in het belang van de stam te denken. Daarnaast geeft die toestemming aan MM om z'n eigen stammies te laten edelen, zonderdat hij er zelf wat aan doet... Goeie leider zeg :O (terwijl ze een nap hebben)

Meest overschatte stam:

Shine, zijn gewoon ego lui die zich te goed voelen voor Inf..
En wat ik nu zelf zie nog niet veel geflikt hebben. Met 90% off ofzo en een dikke overmacht aan dorpen, kun je iedereen die niks tegen jou durft te doen slopen.. In defensief opzicht heb ik weinig positiefs gezien van ze.. Laat ze maar eens goed getest worden zou ik zeggen :).

Meest onderschatte stam:

Moet ik mijn eigenstam ook neerzetten. Zoveel haat op ons iedere keer, wat nergens op slaat.
Op een runner na, hebben wij alleen maar goeie dingen gedaan naar mijn idee.. Wij gaan ons best doen om jullie te verbazen :).

Meest overschatte speler:

Johnny English, ze doen meer vvs dan dat ze spelen volgens mij :p.
Kusm, wil die kerel ook wel eens zien deffen ipv alleen maar met zn clears en pp te smijten.. Zo kan iedereen de top wel halen :p.

Meest onderschatte speler:

Siegbaste, daar is veel haat op ivm bb edelen en wat verliezen ofzo.. Maar er schijnt een super goed team op te zitten, dus denk dat die in de toekomst ons erg zullen verassen :).

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Rammy natuurlijk :), de spelers van niettedoen zijn sws ook leuke lui om erbij te hebben :). Enn ik ga dan ook maar voor Frankie, omdat hij nogal een toffe gozer is :D. De rest zit al bij mij in de stam, dus dat scheelt :D.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Too hot for this planet, spreekt voor zich..
Mystery man, mag ik gewoon niet :p.
Deathblow, sjankers heb je weinig aan.

Mooiste speler naam:

NIETTEDOEN, zijn al teveel memes van gemaakt :p/

Mooiste stam naam:

Circumsized Dicktionary, mooiste stamnaam ever :p.

Het tofste topic:

Geen

Het domste topic:

Ook geen.

Favoriete forum poster:

M'n schatje Steffke (@Alex Lannon. )
En mn kechhie (@Kechvin )
En (@Lord Neos ) <3
Kan een beetje slecht kiezen xd.

Minst favoriete forum poster:

Too Hot For This Planet, heeft niks nuttigs te brengen hier. (samengevat)

Dikste wannabe op het forum:

Too Hot for this planet
De afer van deathblow waar ik de naam ff van vergeten ben :p.

Dikste wannabe in het spel:

Too hot for this planet + deathblow

Meest belovende speler voor de toekomst:

Siegbaste + Under the Stairs :).

Meest belovende stam voor de toekomst:

Bonken, wij gaan jullie verassen! :D

Mooiste profiel foto van spelers:

Corusant, jaloers op zo'n mooi plaatje :)

Mooiste profiel foto van stammen:

Ima

Grootste blunder:

Een grote stack ongelovig laten killen door mm, door een tagfout :S.

Mooiste actie van de wereld:

Theonlyone in het begin van het spel wegspelen met de hele stam. + van 17 mensen os krijgen om zn clear + trein te blocken. Mocht die actie zelf opzetten, vond het voor zover 1 van de mooiste acties ever :). Voorkwam ook dat zij ons wouden naaien (waren ze van plan).

Excuses voor de slechte spelling etc trouwens :D.
En thanks voor het lezen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
195
Jullie hebben deze drie spelers aangevuld met drie andere spelers en dat ene lid minder is een lid dat jullie meteen hebben laten vallen. o_O



Zonder die nieuwe spelers van jullie zou dit ook gewoon voor jullie gelden ;)

Unknown & Attitude waren al lang van te voren besproken, dus het is niet dat we na het verlaten van kusm etc wanhopig opzoek waren naar nieuwe leden. El Bron is een ander verhaal waar Katrseven een mooi plaatje over had gemaakt.

Zonder dit gebeuren zouden wij een grandioze voorsprong hebben gehad qua ligging & puntenverschil & was jouw stam nooit relevant geworden. :)
 

DeletedUser74229

Guest
Beste speler: tv3master, geweldige prestatie neergezet afgelopen week
Beste stam: Tof!, want die zijn best wel tof
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Crossaint.
Beste leider: Bring Me Back To Life
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Ima. genoeg pp gehad aan de start? :)
Meest onderschatte stam: Tof!, ze komen er aan.
Meest overschatte speler: Crossaint, dat internen was vast pittig.
Meest onderschatte speler: Ik onderschat iedereen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met sjonnie
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Gast928430
Mooiste stam naam: SoA
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst: Space Bison
Meest belovende stam voor de toekomst: Tof!, ze komen er nog steeds aan.
Mooiste profiel foto van spelers: sjonnie
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder: Crossaint zijn aanvallen wanneer hij niet kan internen.
Mooiste actie van de wereld: Deze forumpost
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Beste speler:
Voor nu echt geen idee. De abusers staan nog aan de top, de rest volgt.
Beste stam:
Inf, zeker nadat alle ego's er vandoor gingen.
De beste stam speler:
Draakje 58 & Draakje te Schoterbos. Hoewel Trains al tot falen gedoemd was bleven deze de stam overeind houden
Het grootste ego:
Losing Our Religion. Raar volk, met meerdere backstabs op hun naam.
Beste leider: .
Beide Draakjes en tot nu toe Cerrilius Fidelli, voor zover ik hem tot nu toe ken.
Slechte leider:
-
Meest overschatte stam:

Ima.
Meest onderschatte stam:
Inf. Volgens het af kunnen we er geen houtemetoutje van, maar de prestaties zijn wel okay als ik zo kijk ;)
Meest overschatte speler:
Johnny English
Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Draakje 58, Draakje te schoterbos (Beide al weg helaas), de gasten van The Unkown, BaD Attitude, KatrSeveN, Bjossy
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Losing Our Religion, Dipstick
Mooiste speler naam:
NIETTEDOEN
Mooiste stam naam:
Sint en zijn pieten
Het tofste topic:
Spotprentjes, als ze komen
Het domste topic:
Top/flop stammen en spelers. Nutteloos heen en weer gescheld zonder enige inhoud
Favoriete forum poster:
Geen
Minst favoriete forum poster:
Iedereen die z'n tijd verdoet aan het eindeloze moddergooien en zeiken
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:

The Unkown
Meest belovende stam voor de toekomst:
Inf.
Mooiste profiel foto van spelers:
Coruscant
Mooiste profiel foto van stammen:
Ima
Grootste blunder:
Losing our religion te woord staan
Mooiste actie van de wereld:
Nog niet veel gebeurd toch?


The Unknown meest belovende speler voor de toekomst?

Dit moet een grap zijn?

Maak er anders meest belovende interner voor de toekomst van
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Dan moet jij toch ook geen commentaar geven als jij dezelfde kans zou krijgen zou je hetzelfde doen.

Kan jij wel lezen? Iemand is dus een meest belovende speler voor de toekomst door gratis dorpen te internen en ze hebben dit in het verleden op andere werelden ook al genoeg gedaan + dan nog gaan runnen & op del gaan
 
Reactiescore
195
Kan jij wel lezen? Iemand is dus een meest belovende speler voor de toekomst door gratis dorpen te internen en ze hebben dit in het verleden op andere werelden ook al genoeg gedaan + dan nog gaan runnen & op del gaan
Is toch wel normaal dat ze zichzelf gaan nomineren daarvoor, zelfvertrouwen is het begin van alles; :D
 
Bovenaan