- Reactiescore
- 967
Zelfs engeltjes bestaan,kijk mij
Yikes
Yikes
Meest overschatte stam: Shine, ze staan top 1 maar dit enkel door het toetreden van enkele spelers van inf. zonder dit gebeuren zouden ze niet eens in de top meedraaien we zijn benieuwd wat ze zouden voorstellen zonder deze spelers, of waar ze nu zouden staan.
Misschien ben ik dat welDikste wannabe in het spel: Denissen, zijn profielfoto spreekt voor zich, 'wannabe Marokkaan'
Dit geldt ook voor jullie Beetje hypocriet
Jullie hebben deze drie spelers aangevuld met drie andere spelers en dat ene lid minder is een lid dat jullie meteen hebben laten vallen.Waar wij staan zonder deze spelers? Nog altijd in de top 3 is al bewezen toch en dat zelfs met 1 lid minder
zonder dit gebeuren zouden ze niet eens in de top meedraaien we zijn benieuwd wat ze zouden voorstellen zonder deze spelers, of waar ze nu zouden staan.
Jullie hebben deze drie spelers aangevuld met drie andere spelers en dat ene lid minder is een lid dat jullie meteen hebben laten vallen.
Zonder die nieuwe spelers van jullie zou dit ook gewoon voor jullie gelden
Ik vond de oude leuker. Deze is meer kleurloos.Mooiste profiel foto van spelers: NIETTEDOEN
Geen idee hoe de oude eruit zag, vind de kleurencombinatie van deze leuk.Ik vond de oude leuker. Deze is meer kleurloos.
Beste speler:
Voor nu echt geen idee. De abusers staan nog aan de top, de rest volgt.
Beste stam:
Inf, zeker nadat alle ego's er vandoor gingen.
De beste stam speler:
Draakje 58 & Draakje te Schoterbos. Hoewel Trains al tot falen gedoemd was bleven deze de stam overeind houden
Het grootste ego:
Losing Our Religion. Raar volk, met meerdere backstabs op hun naam.
Beste leider: .
Beide Draakjes en tot nu toe Cerrilius Fidelli, voor zover ik hem tot nu toe ken.
Slechte leider:
-
Meest overschatte stam:
Ima.
Meest onderschatte stam:
Inf. Volgens het af kunnen we er geen houtemetoutje van, maar de prestaties zijn wel okay als ik zo kijk
Meest overschatte speler:
Johnny English
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Draakje 58, Draakje te schoterbos (Beide al weg helaas), de gasten van The Unkown, BaD Attitude, KatrSeveN, Bjossy
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Losing Our Religion, Dipstick
Mooiste speler naam:
NIETTEDOEN
Mooiste stam naam:
Sint en zijn pieten
Het tofste topic:
Spotprentjes, als ze komen
Het domste topic:
Top/flop stammen en spelers. Nutteloos heen en weer gescheld zonder enige inhoud
Favoriete forum poster:
Geen
Minst favoriete forum poster:
Iedereen die z'n tijd verdoet aan het eindeloze moddergooien en zeiken
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
The Unkown
Meest belovende stam voor de toekomst:
Inf.
Mooiste profiel foto van spelers:
Coruscant
Mooiste profiel foto van stammen:
Ima
Grootste blunder:
Losing our religion te woord staan
Mooiste actie van de wereld:
Nog niet veel gebeurd toch?
Dus moesten mensen hun dorpen gratis aanbieden aan jou, dan zou jij neen zeggen?The Unknown meest belovende speler voor de toekomst?
Dit moet een grap zijn?
Maak er anders meest belovende interner voor de toekomst van
Dus moesten mensen hun dorpen gratis aanbieden aan jou, dan zou jij neen zeggen?
Dan hoef jij toch ook geen commentaar te geven als jij dezelfde kans zou krijgen zou je hetzelfde doen.En waar zeg ik dat?
Dan moet jij toch ook geen commentaar geven als jij dezelfde kans zou krijgen zou je hetzelfde doen.
Kan jij wel lezen? Iemand is dus een meest belovende speler voor de toekomst door gratis dorpen te internen en ze hebben dit in het verleden op andere werelden ook al genoeg gedaan + dan nog gaan runnen & op del gaan
Is toch wel normaal dat ze zichzelf gaan nomineren daarvoor, zelfvertrouwen is het begin van alles;Kan jij wel lezen? Iemand is dus een meest belovende speler voor de toekomst door gratis dorpen te internen en ze hebben dit in het verleden op andere werelden ook al genoeg gedaan + dan nog gaan runnen & op del gaan