Deleted User - 2172780
Guest
Mijn naam ookMijn plaatjes vallen in de smaak![]()
Mijn naam ookMijn plaatjes vallen in de smaak![]()
Je stamgenoot Sun Quan verliest 83 dorpen in 2 dagen, en jij voelt je geroepen om het falen van een speler van KOH op het AF te gooien? Het is maar door welke bril je deze wereld bekijkt, nietwaar?Slechtste speler: mathn3. Faalt zelfs tijdens nachtblitzen wanneer ik nog lekker in bed lig
Rapportje
Je stamgenoot Sun Quan verliest 83 dorpen in 2 dagen, en jij voelt je geroepen om het falen van een speler van KOH op het AF te gooien? Het is maar door welke bril je deze wereld bekijkt, nietwaar?
Lol, leef jij nog?Mijn stam ook.
#1 Rain!
Jij leeft ook nogLol, leef jij nog?
Dat dit forum überhaupt nog leeft![]()
Ik ben minder lang geleden gestopt dan Erwin hoor xDJij leeft ook nog![]()
Uiteraard, maar dat heeft verder niks te maken met het falen van mathn3?Je stamgenoot Sun Quan verliest 83 dorpen in 2 dagen, en jij voelt je geroepen om het falen van een speler van KOH op het AF te gooien? Het is maar door welke bril je deze wereld bekijkt, nietwaar?
die overigens al een aantal dagen geel staat en geen PA heeft
Ligt toch niet meer in hun range johga ze lekker informatie geven joh...
Ik ben minder lang geleden gestopt dan Erwin hoor xD
Well, kom daarmee naar het forum dan? Daar is het forum toch voor, laten zien wat de ander fout doet. Maken jullie dan iedereen belachelijk die van Rain (of Hymne) wat fout doet, wat jullie zie je hier niet.Je stamgenoot Sun Quan verliest 83 dorpen in 2 dagen, en jij voelt je geroepen om het falen van een speler van KOH op het AF te gooien? Het is maar door welke bril je deze wereld bekijkt, nietwaar?
Well, kom daarmee naar het forum dan? Daar is het forum toch voor, laten zien wat de ander fout doet. Maken jullie dan iedereen belachelijk die van Rain (of Hymne) wat fout doet, wat jullie zie je hier niet.
En het is een casual he, er is niks mis met fouten maken (tenzij je faalt tijdens nachtblitzenJa simpel antwoord blijkbaar, wij doen bar weinig fout![]()
Wie nachtblitzt er dan ook.. love my sleepEn het is een casual he, er is niks mis met fouten maken (tenzij je faalt tijdens nachtblitzen).
Ze kunnen me overdag niet pakken he, ondanks hun overtalWie nachtblitzt er dan ook.. love my sleep
Beste interner: Lazy programmers. Als hij zn naam verandert naar Lazy Interners doneer ik alvast 50pp![]()