DeletedUser47003
Guest
Het enige dat je tot nu toe hebt gedaan is idd bb's edelen en internen. Dat je geen front hebt weten te krijgen is een fout in het rekruteren van je oude stam imo. En voor iemand die nu in Koh zit, moet je weten dat CBT bij jullie hoort. Dus gewoon onderdeel van jullie groepje. En vraag verder eens aan Asteek hoe het hem afgaat om langs ons te liggen![]()
Onderdeel van ons groepje, jua, de vraag is in hoeverre de samenwerking in die weken er al was. Ik zit zelf nog maar net in KOH dus hier heb ik geen idee van dus spreek ik me er niet over uit.
Je doet nu wel alsof je van Asteek al 100 dorpen hebt kunnen overnemen, volgens mij is dit toch niet het geval? Nogmaals, ik ben benieuwd of je je grootspraak gaat kunnen waar maken.
Dat ik een mod ben heeft er niets mee te maken. Op casual 6 ben ik gewoon een speler en heb verder geen privileges. Mag hier ook gewoon modder gaan gooien![]()
Omdat je blijkbaar mijn mod comment verkeerd begrijpt: ik weet goed genoeg dat jij hier ook maar een speler bent. Ik doelde echter op toch iets meer onderzoek doen voor er weer geroepen wordt vanaf elk dak.
Doelde hier op het meedoen in de wereld. de skill van bb's edelen die heb je ondertussen wel voltooid!
Als er 2 spelers op BB springen naast mij dan mag ik hen niet edelen? Sinds wanneer is dat een regel? Als ik keek naar de hoeveelheid edels die toch nog liepen op de dorpen in kwestie leek het me toch maar goed dat ik ze voor mezelf heb genomen.