Golden Awards.

DeletedUser47003

Guest
Het enige dat je tot nu toe hebt gedaan is idd bb's edelen en internen. Dat je geen front hebt weten te krijgen is een fout in het rekruteren van je oude stam imo. En voor iemand die nu in Koh zit, moet je weten dat CBT bij jullie hoort. Dus gewoon onderdeel van jullie groepje. En vraag verder eens aan Asteek hoe het hem afgaat om langs ons te liggen :)

Onderdeel van ons groepje, jua, de vraag is in hoeverre de samenwerking in die weken er al was. Ik zit zelf nog maar net in KOH dus hier heb ik geen idee van dus spreek ik me er niet over uit.
Je doet nu wel alsof je van Asteek al 100 dorpen hebt kunnen overnemen, volgens mij is dit toch niet het geval? Nogmaals, ik ben benieuwd of je je grootspraak gaat kunnen waar maken.

Dat ik een mod ben heeft er niets mee te maken. Op casual 6 ben ik gewoon een speler en heb verder geen privileges. Mag hier ook gewoon modder gaan gooien :)

Omdat je blijkbaar mijn mod comment verkeerd begrijpt: ik weet goed genoeg dat jij hier ook maar een speler bent. Ik doelde echter op toch iets meer onderzoek doen voor er weer geroepen wordt vanaf elk dak.

Doelde hier op het meedoen in de wereld. de skill van bb's edelen die heb je ondertussen wel voltooid!

Als er 2 spelers op BB springen naast mij dan mag ik hen niet edelen? Sinds wanneer is dat een regel? Als ik keek naar de hoeveelheid edels die toch nog liepen op de dorpen in kwestie leek het me toch maar goed dat ik ze voor mezelf heb genomen.
 
Reactiescore
142
Laatst bewerkt:
Reactiescore
112
Beste speler: Phuture Noize. Hij heeft gewoon een heel sterk account en laat ook wel zien dat hij aanvallen kan afhandelen. Zijn ODA en ODD laten ook zien dat hij lekker meedoet in het spelletje.

Beste stam: KoH. Dit enkel omdat we op de nummer 1 positie staan en we het tot op de dag van vandaag toch wel goed doen. Hiernaast is Hymne natuurlijk ook een top stam met in mijn ogen een hele hoop kwaliteit.

De beste stam speler: Wimpies, Zonder enige twijfel. Wat hij al voor KoH gedaan heeft, denk ik niet dat eender welke speler ooit al voor een stam gedaan heeft. Echt een top kerel!

Het grootste ego: Lees gewoon het AF even … Dan vind je er genoeg…

Beste leider: KoH heeft de touwtjes wel in handen vind ik zelf, ookal wordt er veel kritiek op gegeven. Deze stam bestaat al van dag 1 op deze wereld en is verder uitgegroeid tot de nummer 1. Zonder enige naamverandering, overstappen of fusies. Oke wel wat recruits maar al bij al is er nog geen enkel account uit de stam gestapt. Imo zegt dat toch wel een hoop. Jammer dat alle buitenstaanders zoveel aandacht geven aan het slecht maken hiervan.

Slechte leider: Deze laat ik open. Iedereen doet zijn best in hoeverre hij/zij kan en hoeverre hij/zij er tijd in wil steken.

Meest overschatte stam: Zullen we wel zien als deze oorlog voorbij is. Alles en iedereen kan nog veranderen.

Meest onderschatte stam: Rain. Toppers daar hoor .

Meest overschatte speler: Ik ben niet graag negatief over spelers en ga deze hierdoor dus open laten.

Meest onderschatte speler: Fierce. Klinkt misschien wel raar maar het is niet omdat hij een hoop punten verloren is dat hij opeens een minder goede speler is.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Na het AF een paar keer te lezen laat ik het liefst bij mijn stammies, KoH dus. Allemaal toppers en aardige mensen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Je-maintiendrai, oke je bent actief maar als je niet meer op deze wereld speelt, enkel naar 1 kant luistert en dit dan op het AF zet zonder je weet hoe het helemaal in elkaar zit… Maak je zo druk eens niet en probeer het plezier voor iedereen dat wel nog op de wereld speelt niet weg te nemen.

Mooiste speler naam: Kogarashi het verhaal er achter maakt het nog mooier.

Mooiste stam naam: Rain. Heel iconisch hoor .

Het tofste topic: Golden Awards. Hier worden tenminste mooie posts in gezet met fatsoenlijke berichten.

Het domste topic: 3 keer raden…

Favoriete forum poster: Glassface. Jammer dat jullie hem zover gekregen hebben dat hij niet eens het AF meer leest. Hoe zou dat nu toch komen…

Minst favoriete forum poster: Je-maintiendrai.

Dikste wannabe op het forum:/

Dikste wannabe in het spel:/

Mooiste profiel foto van spelers: Phuture Noize, de reden is duidelijk denk ik.

Mooiste profiel foto van stammen: Saved By The Bell. Uniek en past heel goed bij hun naam.

Mooiste actie van de wereld: De fusie van crazybertje en tears zoals tears daarnet vermeldde.
 

DeletedUser78605

Guest
Misschien moet je het eens van de andere kant zien.. Wij zijn negatief over Koh, omdat jullie het toch keer op keer weer voor elkaar krijgen om iets te doen dat negatief is.. Ja, dan zeiken we er over..

En mooiste actie van de wereld geven aan een fabeltje dat ooit de bedoeling was.

Oh en over een tijdje heb ik over jouw lijstje nog wel meer leuke dingen :p
 

DeletedUser79332

Guest
Beste speler: Phuture Noize. Hij heeft gewoon een heel sterk account en laat ook wel zien dat hij aanvallen kan afhandelen. Zijn ODA en ODD laten ook zien dat hij lekker meedoet in het spelletje.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Je-maintiendrai, oke je bent actief maar als je niet meer op deze wereld speelt, enkel naar 1 kant luistert en dit dan op het AF zet zonder je weet hoe het helemaal in elkaar zit… Maak je zo druk eens niet en probeer het plezier voor iedereen dat wel nog op de wereld speelt niet weg te nemen.

I lolled.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
@Lazy Programmers

Je bent 1 GA vergeten.
De stam die afspraken maakt maar ze toch niet helemaal naleeft: KOH, toch proberen doelbewust te CFen ondanks afspraken dat dit niet is toegestaan.

Zo nu is je lijstje compleet!
 
Reactiescore
112
@Lazy Programmers

Je bent 1 GA vergeten.
De stam die afspraken maakt maar ze toch niet helemaal naleeft: KOH, toch proberen doelbewust te CFen ondanks afspraken dat dit niet is toegestaan.

Zo nu is je lijstje compleet!

Er is indd iets fout gelopen met de communicatie. Maar die CF is al teruggegeven hoor... Dit maakt toch wel duidelijk dat we de afspraken na willen leven.
 

DeletedUser77953

Guest
Beste speler: Tears of a beauty. Pakken constant door op asteek (ook al is hij volgens mij niet de beste speler) en zijn lekker actief bezig. In Koh weet ik niet waar de goede spelers zitten. Hoor constant goede dingen over wimpies dus wellicht de bespeler(s) daarvan.
Beste stam: Koh/Hymne. Koh staat er natuurlijk nog steeds geweldig voor. Hymne is nu winst aan het maken op meerdere fronten wat natuurlijk ook knap is. Denk dat het nog een leuke strijd kan worden.
De beste stam speler: Dat zijn er in Hymne best wel veel momenteel. Op basis van VVs zou ik dan Vincent willen noemen. Daarnaast ook weer de bespelers van Tears. Ook de spelers van HAAR doen VVs als het nodig is.
Het grootste ego: Uhm zijn er wel wat met een grote ego. Ik vind de speler van NOSA een huilebalk. Al heeft dat niet echt met ego te maken.
Beste leider: Leiding Koh/Hymne. Lazy heeft uiteindelijk prima gehandeld bij de CF kwestie al zou ik voortaan willen dat het iets anders en sneller wordt opgelost of dat het überhaupt niet meer gebeurd.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: CBT. Ik heb tijdens hun massa op muramasa naar de aanvallen gekeken en dat was heel matig.
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: skocz. Alleen al de laatste maand alleen maar interns en lopen profiteren. Heeft nog niks gedaan deze wereld behalve interns.
Meest onderschatte speler: Lapzwans/marc. Enorm goede stamspelers en hebben nu bij bucep een klein beetje kunnen laten zien wat ze kunnen aanrichten.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: wimpies/roshi. Paar van die belachelijk actieve jongens dat kan nooit kwaad.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: jappie, asteek. Komen niet echt als stamspelers over en ook niet als al te goede spelers. En Nosa ivm het huilen tijdens een nachtblitz.
Mooiste spelers naam: lapzwans
Mooiste stam naam: Hymne
Het tofste topic: Deze indien actief
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Iedereen, zijn niet echt inhoudelijke posts.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: PN
Mooiste profiel foto van stammen: Hymne
Mooiste actie van de wereld: Massa op bucep. Was wellicht wel makkelijk, maar mooi om te zien hoe snel dat toch ging.

Meest belovende speler voor de toekomst: HAAR/mvdt/lapzwans zullen nog wel lekker doorgroeien.
Meest belovende stam voor de toekomst: Hymne
Grootste blunder: Alles wat ik van asteek zie lijken op blunders lol.
Voor wie heb je nu echt respect: Nog steeds Wouter (PN) en Bram (Virtues). Lekker door blijven spelen toen ik stopte en nog steeds even aardig.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Actieve spelers met een goede mentaliteit die niet direct negatief gaan doen als er iets minder goed gaat en problemen als volwassenen oplossen.
 
Reactiescore
112
Beste leider: Leiding Koh/Hymne. Lazy heeft uiteindelijk prima gehandeld bij de CF kwestie al zou ik voortaan willen dat het iets anders en sneller wordt opgelost of dat het überhaupt niet meer gebeurd.

Thanks <3 Tja sorry voor de late reactie. Er is denk ik al vermeld geweest dat ik er even niet was :)
 
Bovenaan