Golden Awards

Reactiescore
127
Beste speler: Er hoort hier maar 1 iemand te staan en dat is het account The Time Wizard. Misschien wat laag in punten, maar dit account heeft een lange periode onder druk gestaan, en heeft als enigste account niet hele erge fouten gemaakt. De enigste fout die ze gemaakt hebben is om Flex de vv te laten doen in de ochtend waardoor er wel dorpen verloren werden.

Beste stam: 1150
Er kan veel over 1150 gezegd worden of het wel of dan niet eerlijk handelen, maar over de hele wereld gekeken is dit wel de stam die constant presteert. Wel zitten er in de stam een aantal mensen die hier zeker niet thuis horen. En dat bleek ook wel zodra hun accounts onder druk kwam te staan.

De beste stam speler: Wesley van Blue Eyes, die man heeft letterlijk solo Facts weken verdedigt. Zonder hem was er geen eens een strijdt geweest. Jammer genoeg wouden ze nog een kata's massa doen dat is het enigste hekel puntje aan zijn handelen. Corne en Lars moet ik hier ook een eervolle benoeming geven die hebben ook veel binnen facts gedaan.

Het grootste ego:
Niels, stugge Groninger die slecht is in fortnite.

Beste leider:
Ik ga hier niemand neerzetten. Andries heeft echt slecht gehandeld op deze classic, maar ook aan Facts kant heb ik acties gezien die gewoon niet horen.

Slechtste leider:
Andries, waar ik je normaal als beste leider neer zou zetten doordat ik weet hoe je op andere werelden hebt gehandeld, zet ik je nu bij de slechtste neer. Veel discutabele beslissingen genomen maar dat weet je gelukkig zelf ook wel. Hopelijk neem je ze volgende classic anders.

Meest overschatte stam:
Er kan veel over 1150 gezegd worden of het wel of dan niet eerlijk handelen, maar over de hele wereld gekeken is dit wel de stam die constant presteert. Wel zitten er in de stam een aantal mensen die hier zeker niet thuis horen. En dat bleek ook wel zodra hun accounts onder druk kwam te staan.

Meest onderschatte stam:
Die is er verder niet.

Meest overschatte speler: Adrestia man man man wat heeft dit account slecht spel laten zien. Edels die niet gedodged worden off dat niet gedodged wordt. Dit is een van de accounts waarvan ik bedoel dat ze niet in een winnende stam thuis horen. Ze hadden gelukkig een grote stam achter hun staan met veel safe def, maar anders had dat account niet veel langer overleefd.

Meest onderschatte speler:
Ik denk dat niemand onderschat is deze classic. Facts is een noob stam en 1150 ook dat kun je dan moeilijk onderschatten.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Iedereen met nog een normale manier van spelen wel. En niet zodra er iets tegen zit meteen drastische maatregelen gaan nemen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niels want dan kan ik niet ongehinderd meer fortnite spelen als ik geen zin heb om te deffen.
Mooiste spelers naam: 2 Beers in a Barrel Wel jammer dat het maar 2 biertjes zijn.
Mooiste stam naam: De stam namen zijn ondermaats voor een classic die mogen wel wat beter voor de volgende keer.

Mooiste profiel foto van spelers:
116579_large

Mooiste profiel foto van stammen:
Ook dit kan veel beter de volgende keer.

Mooiste actie van de wereld:
Niels die aan het zeuren is dat ik moet stoppen met aanvallen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Adrestia kan nu eindelijk toch nog eens wat van de vijand edelen.
Meest belovende stam voor de toekomst: 1150
Grootste blunder: Solo starten op een classic wereld. Dat doen we nu echt voor de laatste keer.
Voor wie heb je nu echt respect: Ik ken beide kampen wel, en kan van beide stammen begrijpen waarom ze zo handelen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Oude co spelers die jammer genoeg allemaal gestopt zijn:(.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wat een tunnelvisie heb jij om ons account neer te halen om wat woordenwissel met een co :D Klopt, er waren dodgefouten na de meeste massa's te krijgen van allemaal, proficiat, goed opgemerkt! Noeps wij :oops:
Maar dat gezegd zijnde, mooi lijstje
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Off en edels niet gedodged-> slechte speler.

Nou dan denk ik dat iedereen op TW immens slecht is. Wat een drogredenen zeg.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bedankt voor alle nominaties alvast. Zo, dat ook weer gehad.
 
Reactiescore
1.019
Ben het niet helemaal met je eens wouter. Ik was wel de enige die die vv oppakte, en dat heb ik wel vaker gedaan dan die ene morgen. Daarnaast als er niemand was waren er nog veel meer dorpen verloren, en ik deet ook gewoon mijn best. Mijn medespelers hebben ook gewoon veel vv gedraait op time, dat mag ook zeker gezecht worden
 
Reactiescore
1.049
Ben het niet helemaal met je eens wouter. Ik was wel de enige die die vv oppakte, en dat heb ik wel vaker gedaan dan die ene morgen. Daarnaast als er niemand was waren er nog veel meer dorpen verloren, en ik deet ook gewoon mijn best. Mijn medespelers hebben ook gewoon veel vv gedraait op time, dat mag ook zeker gezecht worden
Deed* Gezegd* Gedraaid*
Gast jezus...
maar inderdaad, Ik steun je hierin volledig broeder
 
Reactiescore
510

DeletedUser75558

Guest
We dodgde expres onze off niet, omdat het anders gewoon geen uitdaging was tegen facts.
 
Reactiescore
86
Wat een tunnelvisie heb jij om ons account neer te halen om wat woordenwissel met een co :D Klopt, er waren dodgefouten na de meeste massa's te krijgen van allemaal, proficiat, goed opgemerkt! Noeps wij :oops:
Maar dat gezegd zijnde, mooi lijstje
Meeste van allemaal o_O wij hebben 3 weken lang (misschien zelfs meer) constant door 3 spelers onder vuur gelegen...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Meeste van allemaal o_O wij hebben 3 weken lang (misschien zelfs meer) constant door 3 spelers onder vuur gelegen...
Ga je daar nu over wenen? :confused: Vervang die "3" door "10" en je komt in de buurt van wat Wizard en Adrestia ontvingen van spelers. Uiteraard niet van zelfde kaliber, maar als dat je argument is..
 
Reactiescore
86
Ga je daar nu over wenen? :confused: Vervang die "3" door "10" en je komt in de buurt van wat Wizard en Adrestia ontvingen van spelers. Uiteraard niet van zelfde kaliber, maar als dat je argument is..
Ik bedoelde edelaars maar als we over iedereen die clears en fakes gooide waren dat er dus 5. En 10 is overdreven vriend, eerder 7. Maar dat was niet eens mijn argument ma bon :oops:
 

DeletedUser76106

Guest
Beste speler: Er hoort hier maar 1 iemand te staan en dat is het account The Time Wizard. Misschien wat laag in punten, maar dit account heeft een lange periode onder druk gestaan, en heeft als enigste account niet hele erge fouten gemaakt. De enigste fout die ze gemaakt hebben is om Flex de vv te laten doen in de ochtend waardoor er wel dorpen verloren werden.

-Toch even uitwijzen dat Heres20BucksKillMe en Adrestia langer onder die druk stonden -> verdedigers ranglijst


Beste stam: 1150
Er kan veel over 1150 gezegd worden of het wel of dan niet eerlijk handelen, maar over de hele wereld gekeken is dit wel de stam die constant presteert. Wel zitten er in de stam een aantal mensen die hier zeker niet thuis horen. En dat bleek ook wel zodra hun accounts onder druk kwam te staan.

-??? Ik zal niet zeggen dat er perfect gespeeld is maar ik ben er zeker van dat iedereen in 1150 goed gepresteerd heeft


De beste stam speler: Wesley van Blue Eyes, die man heeft letterlijk solo Facts weken verdedigt. Zonder hem was er geen eens een strijdt geweest. Jammer genoeg wouden ze nog een kata's massa doen dat is het enigste hekel puntje aan zijn handelen. Corne en Lars moet ik hier ook een eervolle benoeming geven die hebben ook veel binnen facts gedaan.

-Weken, meer als dagen, ik zou hier verschillende leden van 1150 willen plaatsen die altijd paraat stonden voor hun stam


Slechtste leider: Andries, waar ik je normaal als beste leider neer zou zetten doordat ik weet hoe je op andere werelden hebt gehandeld, zet ik je nu bij de slechtste neer. Veel discutabele beslissingen genomen maar dat weet je gelukkig zelf ook wel. Hopelijk neem je ze volgende classic anders.

-Andries heeft naast de hele nonsense heisa rond farmalarm goed gehandeld en de stam geleid, zie niet in waarom je hem zo naar beneden haalt.


Meest overschatte stam:
Er kan veel over 1150 gezegd worden of het wel of dan niet eerlijk handelen, maar over de hele wereld gekeken is dit wel de stam die constant presteert. Wel zitten er in de stam een aantal mensen die hier zeker niet thuis horen. En dat bleek ook wel zodra hun accounts onder druk kwam te staan.

-Doe me niet lachen



Meest overschatte speler:
Adrestia man man man wat heeft dit account slecht spel laten zien. Edels die niet gedodged worden off dat niet gedodged wordt. Dit is een van de accounts waarvan ik bedoel dat ze niet in een winnende stam thuis horen. Ze hadden gelukkig een grote stam achter hun staan met veel safe def, maar anders had dat account niet veel langer overleefd.

-Te druk bb's te edelen of slaafje te spelen voor iemand anders? Niemand overleeft zonder een stam die actief samenwerkt. Je had eens 2 clears mee *clap* *clap*


Meest belovende speler voor de toekomst: Adrestia kan nu eindelijk toch nog eens wat van de vijand edelen.

-Pot verwijt de ketel dat hij zwartziet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Wes heeft de helft van de tijd mijn vv gedaan, wanneer hij mijn vv niet deed zat hij wel op TA of Mais. Die kerel heeft het meest gespeeld/gedeffed als speler dan eerder wie deze classic. Niet dat jullie niet actief gespeeld hebben zeker niet, maar hij alleszins meer. ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Beste speler: Time wizard, mooi volgehouden, amper verliezen, al was het met een beetje hulp ;). ook een mooi topteam erop.
Beste stam: 1150. Geen super prestatie moeten leveren, 3 van de 5 accounts hebben nooit echte tegenstand gehad, enkel vertragingen in het edelen, maar nog altijd beter gepreteerd dan de andere stammen.
De beste stam speler: 2beers, regelmatig zich volledig leegzetten, vaste vv'er van adrestia. Vlak erna mijn eigen account voor zelfde redenen, en als vaste vver van time.
Het grootste ego: twijfel tussen Cornelis, Vincent, Emile en Paul. mogen hem alle 4 hebben.
Beste leider: was niet echt een leider die er boven uit stak.
Slechtste leider: Cornelis, stam vastleggen met al die bg's, geen duidelijke afspraken met ze sluiten, slechte diplomatie met als gevolg dat alle bg's weer verbroken werden stuk voor stuk, slechte tactische keuzes op lange termijn voor zijn stam.
Meest overschatte stam: Facts
Meest onderschatte stam: .I. als ze niet waren gaan samenwerken met facts, en mogelijk wat andere spelers hadden kunne rekruteren, hadden ze best ver kunnen komen en zo een sterke tegenstander voor de eindstrijd kunnen worden.
Meest overschatte speler: TA, enkel groot geworden door internen, mogelijkheden zat gehad om aan te vallen op ons cluster, zeker gezien bijna alle def altijd ergens anders stond, maar nooit een poging gewaagd op 1 dump van 60 clears zonder fakes op 2 of 3 dorpen. Ook defensief geen fluit laten zien, buiten VV droppen zonder een woord na eerst in 1.5uur je hele jump cluster te verpesten.En vervolgens de wereld eindigen met een dikke stab, en die te verdedigen met argumenten waarbij het farmalarm-verhaal perfect zuiver is in vergelijking.
Meest onderschatte speler: 20bucks, goede weerstand gegeven, met een betere stam had je veel verder kunnen komen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Leden van 1150, schedel, wouter. Als we hem kunnen bijleren de speler van haas, chapeau voor elke dag 500inc met de hand te sturen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Cornelis, eyjaf, spelers van TA.
Mooiste spelers naam: dat moet wel Thot patrol zijn, zo mooi dat ze er een ban voor kregen. Maar serieus blijf ik bij mijn eigen account: Il Leone Indomabile.
Mooiste stam naam: Stam, lekker simpel en inspiratieloos
Het tofste topic: Golden awards, altijd leuk om te lezen.
Het domste topic: 1150 het nieuwe dieptepunt, holocaust ontkennende filmpjes verspreider en backstabbing vver, wat was dit voor dronken hersenkronkel
Favoriete forum poster: Spamkaboutertje, Lennart legt het altijd netjes uit en ost niet onnodig.
Minst favoriete forum poster: Cornelis, als je voor elke post die je maakt 20 tot 30 min moet wachten om zeker te weten dat ie blijft staan of niet 27keer ge-edit wordt lijkt me dit een erg makkelijke.
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: Flex, kan geen wereld zonder boosten, nog kleine karim-trekjes van hem
Mooiste profiel foto van spelers: 2beers
Mooiste profiel foto van stammen: 1150
Mooiste actie van de wereld: 200 aanvallen timen voor 10 dorpen, in eerste instantie niks pakken maar alle recaps gecalculeerd hebben waardoor er 9 van de 10 binnen waren.
Meest belovende speler voor de toekomst: Il leone indomabile, ff naar de nr 1 plek edelen :eek:
Meest belovende stam voor de toekomst: .I., Hopelijk nog enige vorm van weerstand
Grootste blunder: Flex die zijn wekker vergat om 20 treinen te timen. dus maar 3 dagen wachten en er dan 30 doen.
Voor wie heb je nu echt respect: Lars, alsmaar blijven nachten en deffen, terwijl je stam en bondgenootschappen door wanbeleid van je stamleider uitelkaar vallen, en er moet in houden. netjes gedaan.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Flex en Bona, bedankt voor de kans op het account en het was gezellig.
 

DeletedUser79687

Guest
Beste speler: Time wizard, mooi volgehouden, amper verliezen, al was het met een beetje hulp ;). ook een mooi topteam erop.
Beste stam: 1150. Geen super prestatie moeten leveren, 3 van de 5 accounts hebben nooit echte tegenstand gehad, enkel vertragingen in het edelen, maar nog altijd beter gepreteerd dan de andere stammen.
De beste stam speler: 2beers, regelmatig zich volledig leegzetten, vaste vv'er van adrestia. Vlak erna mijn eigen account voor zelfde redenen, en als vaste vver van time.
Het grootste ego: twijfel tussen Cornelis, Vincent, Emile en Paul. mogen hem alle 4 hebben.
Beste leider: was niet echt een leider die er boven uit stak.
Slechtste leider: Cornelis, stam vastleggen met al die bg's, geen duidelijke afspraken met ze sluiten, slechte diplomatie met als gevolg dat alle bg's weer verbroken werden stuk voor stuk, slechte tactische keuzes op lange termijn voor zijn stam.
Meest overschatte stam: Facts
Meest onderschatte stam: .I. als ze niet waren gaan samenwerken met facts, en mogelijk wat andere spelers hadden kunne rekruteren, hadden ze best ver kunnen komen en zo een sterke tegenstander voor de eindstrijd kunnen worden.
Meest overschatte speler: TA, enkel groot geworden door internen, mogelijkheden zat gehad om aan te vallen op ons cluster, zeker gezien bijna alle def altijd ergens anders stond, maar nooit een poging gewaagd op 1 dump van 60 clears zonder fakes op 2 of 3 dorpen. Ook defensief geen fluit laten zien, buiten VV droppen zonder een woord na eerst in 1.5uur je hele jump cluster te verpesten.En vervolgens de wereld eindigen met een dikke stab, en die te verdedigen met argumenten waarbij het farmalarm-verhaal perfect zuiver is in vergelijking.
Meest onderschatte speler: 20bucks, goede weerstand gegeven, met een betere stam had je veel verder kunnen komen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Leden van 1150, schedel, wouter. Als we hem kunnen bijleren de speler van haas, chapeau voor elke dag 500inc met de hand te sturen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Cornelis, eyjaf, spelers van TA.
Mooiste spelers naam: dat moet wel Thot patrol zijn, zo mooi dat ze er een ban voor kregen. Maar serieus blijf ik bij mijn eigen account: Il Leone Indomabile.
Mooiste stam naam: Stam, lekker simpel en inspiratieloos
Het tofste topic: Golden awards, altijd leuk om te lezen.
Het domste topic: 1150 het nieuwe dieptepunt, holocaust ontkennende filmpjes verspreider en backstabbing vver, wat was dit voor dronken hersenkronkel
Favoriete forum poster: Spamkaboutertje, Lennart legt het altijd netjes uit en ost niet onnodig.
Minst favoriete forum poster: Cornelis, als je voor elke post die je maakt 20 tot 30 min moet wachten om zeker te weten dat ie blijft staan of niet 27keer ge-edit wordt lijkt me dit een erg makkelijke.
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Flex, kan geen wereld zonder boosten, nog kleine karim-trekjes van hem
Mooiste profiel foto van spelers: 2beers
Mooiste profiel foto van stammen: 1150
Mooiste actie van de wereld: 200 aanvallen timen voor 10 dorpen, in eerste instantie niks pakken maar alle recaps gecalculeerd hebben waardoor er 9 van de 10 binnen waren.
Meest belovende speler voor de toekomst: Il leone indomabile, ff naar de nr 1 plek edelen :eek:
Meest belovende stam voor de toekomst: .I., Hopelijk nog enige vorm van weerstand
Grootste blunder: Flex die zijn wekker vergat om 20 treinen te timen. dus maar 3 dagen wachten en er dan 30 doen.
Voor wie heb je nu echt respect: Lars, alsmaar blijven nachten en deffen, terwijl je stam en bondgenootschappen door wanbeleid van je stamleider uitelkaar vallen, en er moet in houden. netjes gedaan.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Flex en Bona, bedankt voor de kans op het account en het was gezellig.

Slechtste leider:
Cornelis, stam vastleggen met al die bg's, geen duidelijke afspraken met ze sluiten, slechte diplomatie met als gevolg dat alle bg's weer verbroken werden stuk voor stuk, slechte tactische keuzes op lange termijn voor zijn stam.

dit komt regelrecht uit je achterlijke hersenkronkel, ik ben altijd tegen 2/3 van die bgs geweest, bv met bia , het was juist heres die met die stammen ging samenwerken, omdat die geen 180 graden front wilde.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Slechtste leider: Cornelis, stam vastleggen met al die bg's, geen duidelijke afspraken met ze sluiten, slechte diplomatie met als gevolg dat alle bg's weer verbroken werden stuk voor stuk, slechte tactische keuzes op lange termijn voor zijn stam.

dit komt regelrecht uit je achterlijke hersenkronkel, ik ben altijd tegen 2/3 van die bgs geweest, bv met bia , het was juist heres die met die stammen ging samenwerken, omdat die geen 180 procent front wilde.

Als stamleider ben jij eindverantwoordelijk voor de diplomatische beslissingen, als je echt er op tegen was had je die bg gevetod en had je ze niet betrokken bij de oorlog.

Misschien volgende keer even fatsoenlijk rustig reageren ipv meteen te gaan beledigen, meteen weer duidelijk voorbeeld waarom ik je voor dingen genomineerd heb
 

DeletedUser79687

Guest
Als stamleider ben jij eindverantwoordelijk voor de diplomatische beslissingen, als je echt er op tegen was had je die bg gevetod en had je ze niet betrokken bij de oorlog.

Misschien volgende keer even fatsoenlijk rustig reageren ipv meteen te gaan beledigen, meteen weer duidelijk voorbeeld waarom ik je voor dingen genomineerd heb
de leiding was overgedragen aan lucas.

daarnaast werd ik soort van gevetod door ta premade kameel, en lucas.
Dus succes met je fantasie verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Kan soms nog een prestatie zijn om bij meest overschatte speler gezet te worden, sommigen zouden blij moeten zijn dat ze uberhaupt ooit hoog zijn ingeschat.
 
Bovenaan