Golden Awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Kwestie van de weerstand wegspelen voor ze ook maar het idee krijgen om je aan te vallen
 

DeletedUser74552

Guest
Ondertussen ken je der al zeker een paar he.
Dat is zeker waar! Jammer dat de meeste er mee gestopt zijn.
Vandaar dat bormsie hier mee bovenaan speelt.
Niet om de jongens van Bromsie af te doen maar als ze tegen ons hadden gespeeld op cl13 dan waren ze er nu niet meer.
Zonder weerstand. Kan je nog geen oordeel over vellen
Als iedereen zonder weerstand edelt dan meten we iedereen met dezelfde maatstaaf en is het alsnog knap dat ze 4e staan.
 

DeletedUser916

Guest
Dat is zeker waar! Jammer dat de meeste er mee gestopt zijn.

Niet om de jongens van Bromsie af te doen maar als ze tegen ons hadden gespeeld op cl13 dan waren ze er nu niet meer.

Als iedereen zonder weerstand edelt dan meten we iedereen met dezelfde maatstaaf en is het alsnog knap dat ze 4e staan.
Haha lul niet. Je weet niet eens wie ik ben ouwe. Maar leuk dat je hier ook bent :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Haha lul niet. Je weet niet eens wie ik ben ouwe. Maar leuk dat je hier ook bent :).
Dat was niet bedoeld als persoonlijke aanval. Verder heb je zelf niet echt gelogd in de afgelopen want je was op vakantie dus ik kan moeilijk een inschatting maken over hoe jij gaat presteren. En nogmaals niet om de jongens van Bromsie af te doen (lees Nick en Kevin) maar ik denk niet dat ze het in die weken hadden uitgehouden tegen onze stam op classic 13. Ik denk ook dat dat precies een faire assumptie is want Kevin speelt pas classics op wat hoger niveau sinds classic 14 en voor Nick is dit (volgensmij) de eerste classic dat hij ''end game'' gaat halen. Tegenover de groep op Classic 13 die een stuk meer ervaring had. Maar ik verwacht alleen maar positieve dingen van jullie account en ik ben tot nu toe positief verrast. :)
 
Reactiescore
1.019
ook van mij maar een lijstje, wel met wat vertraging maarja

Beste speler: 2 beers in a barrel, 100% enorm goede spelers vooral, hebben veel oda, heel veel ods, volgens mij het beste team van de classic. nu nog niet echt tegenstand gehad, ik weet zeker dat we er nog heel veel van kunnen verwachten van dit acc.
Beste stam: 1150, mijn eigen stammetje, wij hebben de meeste kwaliteit in de stam qua spelers, ik hoop ook dat wij deze wereld kunnen winnen, ook omdat we tegen een overmacht spelen en het bijna heel de wereld vs 1150 is.
De beste stam speler: 2 beers in a barrel, enorm goed geholpen met oss, toppertjes
Het grootste ego: @Purple Swag
Beste leider: Andries @YoWhite altijd al gevonden, enorm goede leider die het beste voor zijn stam voor heeft.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: tt2m, ik ben niet zo heel erg onder de indruk van eyyaf en co. bewijs het tegendeel maar tegen ons :p
Meest onderschatte stam: is er niet echt
Meest overschatte speler: gelukzaligen, veel interns, heel weinig oda. hebben tot nu toe heel weinig laten zien, en ik vind het ook niet zo heel erg netjes wat er met die vv van grb is gebeurd.
Meest onderschatte speler: thomas shelby, heeft het lang volgehouden tegen stam, als enige van white toendertijd eigenlijk. volgens mij wel goede spelers
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mijn huidige stam, en lars van heres, daarnaast denk ik niemand van facts
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: alle Facts leden, die van alles proberen om te winnen, dan maar 5 bgs nemen en een all vs 1150 gaan spelen, klassa man
Mooiste spelers naam: Il Leone Indomabile, thanks @underground tacticz. :eek:
Mooiste stam naam: ik vind niet echt een mooie stam naam ertussen zitten
Het tofste topic: GA meestal
Het domste topic: --
Favoriete forum poster: @Single Malt heeft altijd wel post waar je om kan lachen
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: orginele bespeler GRB, beloofd eerst zn vv aan ons omdat ie op vakantie gaat, geeft erna de vv aan de vijand omdat wij zogenaamd zoveel interns al hebben. terwijl we 4 interns deze hele classic hebben gehad. enorme naaiactie
Mooiste profiel foto van spelers:
upload_2018-8-13_14-33-21.png

Mooiste profiel foto van stammen:
upload_2018-8-13_14-33-55.png
Mooiste actie van de wereld:

het wegspelen van onze enige concurentie in de start, catherine moerkerke. koste ons wel een clear, maar het was het waard, 2 mooie dorpjes en een goede speler weggewerkt

Meest belovende speler voor de toekomst: iL Leone Indomabile, wij gaan vlammen, heel veel sterke naar onze toekomstige tegenstanders :d
Meest belovende stam voor de toekomst: 1150, ik hoop dat we deze classic kunnen winnen samen :)
Grootste blunder: zullen vast wel van die kleine foutjes zijn met edels doodlopen, altijd zonde om een edel dood te lopen waar dit helemaal niet had gehoeven
Voor wie heb je nu echt respect: Bormsie, ik had nooit verwacht dat ze zo ver zouden komen, ik kende milan al van w57, maar ben enorm blij dat ze het hier ook zo ver hebben geschopt, leuke spelers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @maretan enorm goede speler, enorm goede co. zonder hem stond denk ik leone niet zo ver als het nu zou staan, bedankt man :)
 
Reactiescore
127
ook van mij maar een lijstje, wel met wat vertraging maarja

Beste speler: 2 beers in a barrel, 100% enorm goede spelers vooral, hebben veel oda, heel veel ods, volgens mij het beste team van de classic. nu nog niet echt tegenstand gehad, ik weet zeker dat we er nog heel veel van kunnen verwachten van dit acc.
Beste stam: 1150, mijn eigen stammetje, wij hebben de meeste kwaliteit in de stam qua spelers, ik hoop ook dat wij deze wereld kunnen winnen, ook omdat we tegen een overmacht spelen en het bijna heel de wereld vs 1150 is.
De beste stam speler: 2 beers in a barrel, enorm goed geholpen met oss, toppertjes
Het grootste ego: @Purple Swag
Beste leider:
Andries @YoWhite altijd al gevonden, enorm goede leider die het beste voor zijn stam voor heeft.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam:
tt2m, ik ben niet zo heel erg onder de indruk van eyyaf en co. bewijs het tegendeel maar tegen ons :p
Meest onderschatte stam: is er niet echt
Meest overschatte speler: gelukzaligen, veel interns, heel weinig oda. hebben tot nu toe heel weinig laten zien, en ik vind het ook niet zo heel erg netjes wat er met die vv van grb is gebeurd.
Meest onderschatte speler: thomas shelby, heeft het lang volgehouden tegen stam, als enige van white toendertijd eigenlijk. volgens mij wel goede spelers
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mijn huidige stam, en lars van heres, daarnaast denk ik niemand van facts
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: alle Facts leden, die van alles proberen om te winnen, dan maar 5 bgs nemen en een all vs 1150 gaan spelen, klassa man
Mooiste spelers naam: Il Leone Indomabile, thanks @underground tacticz. :eek:
Mooiste stam naam: ik vind niet echt een mooie stam naam ertussen zitten
Het tofste topic: GA meestal
Het domste topic: --
Favoriete forum poster: @Single Malt
heeft altijd wel post waar je om kan lachen
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
orginele bespeler GRB, beloofd eerst zn vv aan ons omdat ie op vakantie gaat, geeft erna de vv aan de vijand omdat wij zogenaamd zoveel interns al hebben. terwijl we 4 interns deze hele classic hebben gehad. enorme naaiactie
Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 13320

Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 13321
Mooiste actie van de wereld:

het wegspelen van onze enige concurentie in de start, catherine moerkerke. koste ons wel een clear, maar het was het waard, 2 mooie dorpjes en een goede speler weggewerkt

Meest belovende speler voor de toekomst: iL Leone Indomabile, wij gaan vlammen, heel veel sterke naar onze toekomstige tegenstanders :d
Meest belovende stam voor de toekomst: 1150, ik hoop dat we deze classic kunnen winnen samen :)
Grootste blunder: zullen vast wel van die kleine foutjes zijn met edels doodlopen, altijd zonde om een edel dood te lopen waar dit helemaal niet had gehoeven
Voor wie heb je nu echt respect: Bormsie, ik had nooit verwacht dat ze zo ver zouden komen, ik kende milan al van w57, maar ben enorm blij dat ze het hier ook zo ver hebben geschopt, leuke spelers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @maretan enorm goede speler, enorm goede co. zonder hem stond denk ik leone niet zo ver als het nu zou staan, bedankt man :)

Mooi objectief lijstje...
 
Reactiescore
461
En die bg's nja als we die niet nemen zit iedereen in Facts met 2 fronten. Volledige focus moet naar 1150 gaan gezien jullie zo aan de 20 procent zitten
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Sorry van je intern

Moest wel lachen toen ik het hoorde, de ironie :D, dan maar bashen zoals het hoort, hopelijk eerste echte weerstand.

En iedereen vs 1150 is idd erg logisch, had al gezegd dat de strijd niet om de 20% halen zou gaan, daarvoor liggen de stammen te ver uitelkaar voor, maar om het behouden van de nr1 plek.

Dank je voor je nominatie @clickbait, hou ook van jou :oops:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Yuh heb ook zware fouten gemaakt zie ik op vorig lijstje, wat een naieve noep was ik
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ben je nog steeds
 
Bovenaan