Golden Awards

DeletedUser79447

Guest
Beste speler:
Savior Of The North, 24/7, maar dan ook echt. Draaien hun hand niet om voor vv's. Weten hoe ze dit spel moeten rocken, elke wereld weer. Op plek 2 komt hier Always, met Bonaya op je account ben je vrijwel verzekerd van een super team. Met een zooi pp naar de #1 gespeeld en nu plukken zij daar de vruchten van.

Beste stam:
Met uitstek Gods, klein maar fijn. Alleen maar accounts die spelers hebben met een mooie lijst aan overwinningen en topprestaties!

De beste stam speler:
Savior, vv's, OS, denk niet dat hier veel toelichting bij hoort.

Het grootste ego:
Always Bet On Red, met Bonaya ben je verzekerd van een egoïst!

Beste leider:

Ik weet dat Gods geen leiding hanteert maar als een hechte groep samenwerkt. Daarom nomineer ik hiervoor A Parocysm Of Guilt. Cube zie je wel, hoor je weinig. En ook zeker hoor je weinig verhalen van duistere praktijken.

Slechtste leider:
Bij uitstek Get High, R2W, stabben, stabs en laag spel goedkeuren. Alles voor maar dat ene procentje winst. En sterker nog, als het erop aankomt laten ze niets van zich horen/zien

Meest overschatte stam:
Dejavu, zitten toch altijd weer spelers/accounts in met een mindere reputatie of die bij incjes, spontaan problemen hebben irl. Zit zeker kwaliteit in de stam, maar niet overal. Als het er echt op aankomt ben ik benieuwd hoe de wereldstrijd van de 25 stammen aan Dejavu zijde het gaat doen, tegen Gods

Meest onderschatte stam:

Dante, Ze zijn weliswaar grotendeels kapot gespeeld door Dejavu. Hoe komt dit, door de overmacht aan punten die hen aanviel. Met een verschil van z'n 90% is er weinig te behouden, zeker als je bepaalde liggingen bekijkt van de weggespeelde accounts. Zat een hele bult aan kwaliteit in deze stam, maar dat komt wel weer goed terecht!

Meest overschatte speler:

Runner 5, what the fuck doet hij op plek 4? Denk dat 75% van de huidige w62 spelers zijn reputatie wel kent. Ook hier op deze wereld laat hij deze weer gelden.

Meest onderschatte speler:
Cacturne, wat een lekker team is dit zeg. Chapeau hoe jullie Dejavu gewoon lekker bezig houden. Goed om te zien dat er ook nog steeds mensen zijn die dit weken lang kunnen doen. Demotiveer ze maar!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De accounts uit Gods, Cacturne, Sokaa, Maut, Act, Blaq, Slash n Bash, Toxical Error, Lovesports, SavetheWhale,

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Runner 5, Callisthenics, Get High, Snail, Unexplainable Miracle, en alle stabbers..

Mooiste spelers naam:
TheTrainGoesChuChu

Mooiste stam naam:
Cube

Het tofste topic:

Het topic waarin de meeste donkere acties van Dejavu in staan, zie nu dat er 3 topics mee worden gespammed

Het domste topic:
Het spelers aanvraag topic wat Dejavu open gaat trekken in de loop van de tijd

Mooiste profiel foto van spelers:
114081_large


Mooiste profiel foto van stammen:
115779_large


Mooiste actie van de wereld:

Die moet nog komen, wachtend op de clash tussen Dejavu en Gods

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik hoop dat Repelsteeltje mijn verwachting waar kan maken

Meest belovende stam voor de toekomst:

Gods

Grootste blunder:
Dejavu

Voor wie heb je nu echt respect:

Spelers zoals Cacturne die het achterste van hun tong laten zien

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn medespelers en mijn gestopte medespelers Lisanne en Sjoerd.
 

Deleted User - 697374

Guest
Sinds wanneer zijn de accounts waar ik speel van overschat naar veel belovend gegaan. :eek:

Maar mooi lijstje.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler:
Op plek 2 komt hier Always, met Bonaya op je account ben je vrijwel verzekerd van een super team. Met een zooi pp naar de #1 gespeeld en nu plukken zij daar de vruchten van.

Het grootste ego:
Always Bet On Red, met Bonaya ben je verzekerd van een egoïst!

Heerlijk. Heerlijk. Dank <3
 
Reactiescore
1.167
Iemand nog een speler nodig?
 

DeletedUser77798

Guest
Iemand nog een speler nodig?

Ja als je heel goed bent kan je bij de goden aansluiten .

Anders is het bij de noobs van dejavu :(. Scroll toch gewoon even naar boven.
Wie wil er nu in een stam dat niets doet dan stabben en oneerlijk spelen!
 

DeletedUser77798

Guest
Slechtste leider:
Bij uitstek Get High, R2W, stabben, stabs en laag spel goedkeuren. Alles voor maar dat ene procentje winst. En sterker nog, als het erop aankomt laten ze niets van zich horen/zien

Meest overschatte stam:
Dejavu, zitten toch altijd weer spelers/accounts in met een mindere reputatie of die bij incjes, spontaan problemen hebben irl. Zit zeker kwaliteit in de stam, maar niet overal. Als het er echt op aankomt ben ik benieuwd hoe de wereldstrijd van de 25 stammen aan Dejavu zijde het gaat doen, tegen Gods

Meest overschatte speler:
Runner 5, what the fuck doet hij op plek 4? Denk dat 75% van de huidige w62 spelers zijn reputatie wel kent. Ook hier op deze wereld laat hij deze weer gelden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Runner 5, Callisthenics, Get High, Snail, Unexplainable Miracle, en alle stabbers..

Kan je ten eerste mij erbuiten laten? Als je vind dat Yvo z'n werk slecht doet moet je hem maar vermelden. Ipv heel het account te beschuldigen.

Je spreekt over stabben?
Of heb je het over de propaganda, je komt nogal onwetend over. Heb je zelf door dat het acc Get High geen enkele stab heeft begaan? We worden btw nog steeds beschuldigd van zonder opzet een CF te maken en die gewoon af te geven. Lelijke beschuldiging dus.

Runner 5 zijn reputatie? Die ken ik. Heel slecht vanwege wenende kindjes op het forum. Wat heeft zijn rang 4 met zijn reputatie eigenlijk te maken?

Je lijstje geeft een nogal idealistisch ,niet onderbouwd en onwetend beeld weer. Je doet me trouwens heel hard denken aan de propaganda van Humble spelers een jaartje geleden.

Een hele wereld lang is er shit geschreven over alle accounts zowel als de stam van de tegenpartij, die later toch zo slecht niet bleken te zijn.

Als je graag een babbeltje doet over je verkeerd beeld kan je mij op skype toevoegen.
 

DeletedUser79447

Guest
Kan je ten eerste mij erbuiten laten? Als je vind dat Yvo z'n werk slecht doet moet je hem maar vermelden. Ipv heel het account te beschuldigen.

Je spreekt over stabben?
Of heb je het over de propaganda, je komt nogal onwetend over. Heb je zelf door dat het acc Get High geen enkele stab heeft begaan? We worden btw nog steeds beschuldigd van zonder opzet een CF te maken en die gewoon af te geven. Lelijke beschuldiging dus.

Runner 5 zijn reputatie? Die ken ik. Heel slecht vanwege wenende kindjes op het forum. Wat heeft zijn rang 4 met zijn reputatie eigenlijk te maken?

Je lijstje geeft een nogal idealistisch ,niet onderbouwd en onwetend beeld weer. Je doet me trouwens heel hard denken aan de propaganda van Humble spelers een jaartje geleden.

Een hele wereld lang is er shit geschreven over alle accounts zowel als de stam van de tegenpartij, die later toch zo slecht niet bleken te zijn.

Als je graag een babbeltje doet over je verkeerd beeld kan je mij op skype toevoegen.

Met personen zoals jullie hoef ik per definitie al geen gesprek aan te gaan.
Stabben en laf spel is een eis om in Dejavu te spelen of te komen. Runner 5 heeft al op meerdere wereld een ranzige, stinkende reputatie. Gebruikt die hier nu ook.
En kijk dan eens naar de slaafjes, bijvoorbeeld unexplainable. Die nu heeft gezorgd dat mijn fusiepartner niet met mij fuseert, maar gratis dorpjes afgeeft aan unexplainable. Wat een laffe wereld van jullie.

Idealistisch? on onderbouwd? Beide niet. Gewoon wat ik meemaak.

Wat een klote wereld dit, tabé
 

DeletedUser77798

Guest
Met personen zoals jullie hoef ik per definitie al geen gesprek aan te gaan.
Stabben en laf spel is een eis om in Dejavu te spelen of te komen. Runner 5 heeft al op meerdere wereld een ranzige, stinkende reputatie. Gebruikt die hier nu ook.
En kijk dan eens naar de slaafjes, bijvoorbeeld unexplainable. Die nu heeft gezorgd dat mijn fusiepartner niet met mij fuseert, maar gratis dorpjes afgeeft aan unexplainable. Wat een laffe wereld van jullie.

Idealistisch? on onderbouwd? Beide niet. Gewoon wat ik meemaak.

Je herhaalt letterlijk wat je in je lijstje zegt, opnieuw zonder onderbouwing. Ik heb enorm veel vragen rond de stevige uitspraken die je doet en dan krijg ik als antwoord ik praat niet tegen mensen zoals jullie???

Dude jij kent mij helemaal niet. Als je hier je problemen met Unexplainable miracle zet het dan gewoon neer waarom?
Hiervoor hoef je toch niet alles over dezelfde kam te scheren?
 
Bovenaan