Golden Awards

DeletedUser77607

Guest
Ik ben al in een lijstje geweest hoor, maar niet dat het wat uitmaakt voor mij :p. En ik ken momenteel nog te weinig mensen op deze wereld om over al deze verschillende zaken een award uit te reiken.
 
Reactiescore
3.540
Ik ben al in een lijstje geweest hoor, maar niet dat het wat uitmaakt voor mij :p. En ik ken momenteel nog te weinig mensen op deze wereld om over al deze verschillende zaken een award uit te reiken.

No offense maar je werd genoemd wegens farmrecord die eenmalig geboost was, dus dat is ook niet echt iets om trots op te zijn :p

En ook al ken je ze niet, je speelt er nu al een tijd dus een lijstje maken moet kunnen toch? Hoeft niet 100% compleet te zijn natuurlijk. Beetje leesvoer is altijd leuk!
 

DeletedUser77607

Guest
Dus een geboost account via PP wordt geprezen, maar een inactieve speler vol grondstoffen farmen is not done? Vandaag trouwens 9.6 mil farm gehaald uit bb’s, desondanks dat we maar begonnen zijn vanaf 13 uur ;).

Beste speler:

A Lone Wolf. Op een tamelijk laat moment begonnen maar ondanks dat toch direct in de toprangen geraakt.

Beste stam:

Gods. Hoef ik niet echt iets bij te zeggen lol

De beste stam speler:

SOTN. Al meerdere keren gehoord dat ze tamelijk wat vv's draaien, ook bij accounts van niet in hun stam.

Het grootste ego:

ABOR, dat spreekt voor zich

Beste leider:

Jannes ofcourse, heil Jannes!

Slechtste leider:

Leider van dejavu. Recruiten bij de vleet en niet eens checken op verleden van recruits (i.e. SnailTrail)

Meest overschatte stam:

Dejavu. Lange tijd de grootste stam geweest, maar dit te danken aan het R2W policy. De laatste tijd heb ik niet echt iets zien veranderen aan hun cluster, en de aanval op Dante was een grote flop. Zeker met zo een kwantitatief voordeel.

Meest onderschatte stam:

Dante. Ondertussen wel ongeveer weggespeeld, maar toch weten enkele leden zich nog recht te houden tegen Dejavu.

Meest overschatte speler:

/

Meest onderschatte speler:
Cacturne. Na de "aanvallen" van dejavu staat hij er nog steeds, en dit met amper/geen dorpenverlies. Chapeau

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

Kurt Unchained, A Lone Wolf. Deze aangezien ze zeer aangename spelers zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

ABOR. Enkel en alleen voor hun ego. Een beetje nederigheid zou jullie zeker niet misstaan!

Favoriete forum poster:

/

Minst favoriete forum poster:

/

Mooiste actie van de wereld:

Nog geen mooie acties gezien op deze wereld.
 

DeletedUser67275

Guest
Kijk zo makkelijk is een lijstje maken toch niet? :)

Over Dante als onderschatte stam: we hadden 3 moraalbuffers. Logisch dat deze weinig weerstand boden. AoD ander verhaal en was toen precies inactief. Verder valt het allemaal wel mee toch. Doen ons best in ieder geval :p
 
Reactiescore
1.049
Pff rare wereld dit.
Ik denk dat ik tribalwars.nl
Web.skype.com
Forum.tribalwars.nl
Discord.com
Ga blokkerem en vakantie viwren!
 
Reactiescore
516
Vandaag trouwens 9.6 mil farm gehaald uit bb’s, desondanks dat we maar begonnen zijn vanaf 13 uur ;).

tenor.gif
 

DeletedUser79516

Guest
Mijn GAlijstje, iets uit gedund.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Sick Minds
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runner 5
Mooiste spelers naam: Sophia Palaiologina
Mooiste stam naam: Walhalla (Valhalla was beter geweest)

Het tofste topic: Top/Flop stammen
Het domste topic: Al de stab topics.
Favoriete forum poster: Tedski en Firedrakan
Minst favoriete forum poster: underground tacticz.
Dikste wannabe op het forum: MAGAMAGA4Dchess
Dikste wannabe in het spel: *Get High*
Mooiste profiel foto van spelers: Abuser
Mooiste profiel foto van stammen: Cube.

Meest belovende speler voor de toekomst: FlamingPhoenix
Meest belovende stam voor de toekomst: Crucifix
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Elke tegenstander
 
Bovenaan